Minulla se on onneksi kohtapuoliin päättymässä...
Tämä vuosi näytti minulle selkeästi ne ihmiset, jotka ovat valmiita puukotamaan selkään heti kun pääset pois näkyvistä..
Niin moni henkilö petti luottamukseni, tavalla tai toisella.. Se kasvatti kyllä luottamaan omaan arvostelukykyyni.
Työnkuvani muuttui niin paljon, että se pakotti minut olemaan paljon pois perheeni luota, joka on myöskin ollut melko vaikeaa hyväksyä (Tosin, tällä selittyy se, että miehelläni on ollut sama kortti vuosikorttina kuin minulla, joten on myös jäänyt kovin yksin lastemme ja kotimme kanssa).
Muista tulevan vuonna Lizzy, Kaikki mikä ei tapa se vahvistaa! Aina voi löytää itsestään uusia puolia. Tämä tuleva vuotesi pakottaa sinut tavalla tai toisella monologiin itsesi kanssa, ja sen kanssa, mitä/ketä ihan todella haluat pitää ympärilläsi ja millä/kenellä ei todellakaan ole mitään merkitystä todellisen itsesi kanssa.. Luota itseesi! Näin ainakin minä koen Erakon-vuoden opettavan.
Mutta...
Seuraava korttini onkin aurinko (tai kohtalo, miten sen sitten laskeekaan).. saapas nähdä mitä se tuo tullessaan... Odotan sitä positiivisin mielin..