Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Erakko vuosikorttina  (Luettu 4174 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« : 09.05.2008 12:54:23 »

onkos ketään muita, joilla on erakko nyt vuosikorttina eli toisin sanoen 9 vuosi menossa numerologisesti? Minkälaisia kokemuksia teillä on? Tai oli silloin kun oli tämä vuosikorttina?

Minä olen kokenut kyllä tämän ajan aika raskaana. Jotenkin tuntuu, että kaikki yhteydet tuppaa vähän pätkimään, jos ei sentään katkeilemaan.  idiot2
astrologisesti saturnuksen neliöt sopii hyvin kuvaan ja yksinäinen päättötyön kanssa pakertaminen sekä kirjastossa istuminen.

Eikä niitä yhteyksiä oikein jaksaisikaan kauheasti, ainakaan mitään pinnallista.
kaikenlainen hälinä ahdistaa ja tuntuu ikävältä. Toisaalta masentaa kun välillä tuntuu että ihan oikeasti erakoituu kaikesta elämästä kun ei vaan jaksa mikään sälä nyt innostaa.  buck2 Toisaalta... mikäs siinä... kyllähän näitäkin vuosia tarvitaan.

Odotan silti innolla ensi vuotta kun Kohtalonpyörä heittää pakan sekaisin ja vihdoin jos alkaisi jotain uutta, pitkästä aikaa. Cheesy

 smitten
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #1 : 12.05.2008 07:09:30 »

Minulla se on onneksi kohtapuoliin päättymässä...

Tämä vuosi näytti minulle selkeästi ne ihmiset, jotka ovat valmiita puukotamaan selkään heti kun pääset pois näkyvistä..

Niin moni henkilö petti luottamukseni, tavalla tai toisella.. Se kasvatti kyllä luottamaan omaan arvostelukykyyni.

Työnkuvani muuttui niin paljon, että se pakotti minut olemaan paljon pois perheeni luota, joka on myöskin ollut melko vaikeaa hyväksyä (Tosin, tällä selittyy se, että miehelläni on ollut sama kortti vuosikorttina kuin minulla, joten on myös jäänyt kovin yksin lastemme ja kotimme kanssa).

Muista tulevan vuonna Lizzy, Kaikki mikä ei tapa se vahvistaa! Aina voi löytää itsestään uusia puolia. Tämä tuleva vuotesi pakottaa sinut tavalla tai toisella monologiin itsesi kanssa, ja sen kanssa, mitä/ketä ihan todella haluat pitää ympärilläsi ja millä/kenellä ei todellakaan ole mitään merkitystä todellisen itsesi kanssa.. Luota itseesi! Näin ainakin minä koen Erakon-vuoden opettavan.

Mutta...

Seuraava korttini onkin aurinko (tai kohtalo, miten sen sitten laskeekaan).. saapas nähdä mitä se tuo tullessaan... Odotan sitä positiivisin mielin..  smitten
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #2 : 13.05.2008 20:08:38 »

Aloin muistelemaan yhtäkkiä, että miten tuo laskettiinkaan, että muistelinko oikein  ja löysin netistä yhden ohjeen.

siinä laskettiin yhteen syntymäpäivä 1-31 ihan sellaisenaan + syntymäkuukausi 1-12 sellaisenaan ja sitten lisättiin vielä vuosi tyyliin 2 + 0+ 0+ 8 = tästä numerosta sitten lasketaan supistettuna henkilökohtainen vuosikortin numero.

Minulle sopii tuo Kohtalonpyörä paremmin kuin Aurinko.  Cheesy

Syntymäkortin voi laskea sitten niin, että otta molemmat esim kun itse olen syntynyt
25.11.1982 niin syntymäkorttejani ovat 11 Voima ja 2 Ylipapitar molemmat

mutta vuosikortti siis on käsittääkseni aina yksi.

*huoh* minulla vielä puolet erakkovuodesta jäljellä, kyllä tuollaista karsintaa on tapahtunut esim. työelämässä ne hommat ovat vain tökkineet niin pahasti missä minun ei ole kuulunut olla, että ei siitä tullut enää mitään ja ne ovat loppuneet tai olen itse lopettanut.

Ainakin sen jo olen oppinut, että osaan joskus olla aika ikävällä tavalla jääräpäinen, mutta ehkä osaan tulevaisuudessa toimia paremmin ja arvostelukykyni on parempi...
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #3 : 13.05.2008 21:59:59 »

Hups!

Niinpäs se menikin   :Smiley

...siis se vuosikortti on 10, eli kohtalo.. eikä suinkaan aurinko...

tekevälle sattuu.. Cool
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: