Mielenkiintoinen keskustelu rakkaudesta ja suhteesta. Sanotaan vaikka näin että me kaipaamme rakkautta lähinnä siksi, jotta voisimme oppia sen syvällisemmän salaisuuden jonkun toisen ihmisen välityksellä.
Mielenkiintoista, totta. Ikään kuin hakisimme sitä, että toisen kautta rakastaisimme itseämme, muuten emme siihen kykene.
Yleensä sen jälkeen teidän välinen karma on täytetty ja joku toinen sopivampi astuu edellisen kumppanisi tilalle. Elämä on sellaista kasvua, pitää vain oppia rakastamaan kaikkia ja oppia myös rakkauden todellinen luonne, sillä usein se mitä rakkaudeksi leimataan ei ole rakkautta, kuten esim. mustasukkaisuus, josta jotkut sanovat ihanaa hän rakastaa minua. Todellisuudessa se tarkoittaa haluan omistaa sinut tai älä jätä minua, minä pelkään olla yksin.
Mustasukkaisuus ja sen kaikki lieveilmiöt eivät todellakaan ole rakkautta, ne julistavat: MINÄ OMISTAN SINUT. Eikä kukaan voi kuitenkaan ketään omistaa, se on sula mahdottomuus. RAKASTAMINEN ON VALINTA, TAHDON ASIA, SE ON TILA, JOSSA ELETÄÄN
Edellinen voi kuulostaa kylmältä joidenkin mielestä, mutta se ei ole sellaista, se on vain tosiasioiden näkemistä ja hyväksymistä sellaisina kuin ne ovat. Suuret haaveet sen oikean ja hyvän ihmisen löytämisestä jonka jälkeen eletään onnellisena elämänsä loppuun asti.
Mulla vain sattuu juuri nämä unelmat pyörimään päässä, vaikka tiedänkin etteivät ne voi toteutua, mutta nämä ovatkin vain unelmia
meidän pitää kasvaa henkisesti siihen pisteeseen, että olemme rakkaus.
Tämä tavan olen omaksumassa, ellen jo omaksunut
Sen jälkeen me voimme elää jonkun kanssa avoimessa ja vapaassa suhteessa, hieman kuin ne satujen prinsessat ja prinssit, mutta se voi tapahtua vasta kun tietty henkinen taso on saavutettu ja oma voimakeho on saatu hallintaan kokonaisuudessaan.
Tässä yksi minun suurista visioista, voi kun näin jo olisi.....
Tosin silloinkaan rakkaus ei ole sellaista omistamista, kuin meillä länsimaisessa kulttuurissa on totuttu rakkautena pitämään. Kaikki ottaa aikaa ja varsinkin oman itsensä tunteminen, se vasta paljon aikaa ottaakin.
Oman itsensä tunteminen vie loputtomasti ja loputtomasti aikaa, aina löytyy uusia puolia itsessään, mitä aiemmin on ollut huomaamatta
Siksi toivon teiltä nuorilta kärsivällisyyttä asioiden suhteen ja suosittelen oman itsen tuntemisen opettelemista, sillä vanha viisaus kuuluu "tunne itsesi ja tunnet koko maailmankaikkeuden" pitää paikkansa.
Olen presiis samaa mieltä. "se oikea" rakkaus tulee juuri silloin kun aika on sopiva, kun aika on otollinen. Jos sitä etsii ja haeskelee, se pakenee
Kaikkea hyvää kaikille rakkauden ja sen oikean etsintään, sillä ilman rakkauden kanssa työskentelyä emme voi koskaan oppia rakkauden todellista luonnetta ja sen oppimisen voi tehdä vain kokemisen kautta, siihen ei kirjatieto paljoa auta.
Rakkautta kaikille, aivan kaikille
Tämä on kannustavaa, löydä itsesi - löydät rakkauden
Rakkaudesta ei koskaan voi puhua liikaa ja rakkautta kaikille ei voi toivoa liikaa, sillä rakkaudesta me kaikki elämme