Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voimakas Neptunus  (Luettu 42998 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #30 : 22.05.2008 10:36:32 »

Olen pikkuisen opiskellut tuota  neptunus aspect_squ aurinko itsemielessäni, ja huomannut, että nuorempana jyrkästi työnsin kaiken intuition ja luovuuden syrjään ja yritin olla järkevä.

Minulla myös tuo neliö, ja kyllä kalamaisen herkkyyden hyväksyminen on ollut yhdenlainen läksy elämässäni. Smiley Nuorempana se lähinnä vain ärsytti suunnattomasti, mutta nykyään osaan olla jo kiitollinen.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #31 : 22.05.2008 16:11:43 »

Niin, mielenkiintoinen juttu, eikös!

Opin myös sen, että mitä kauemmas mennään huoneissa, sillä olisi jokin vaikutus myös ihmisen vanhenemisessa tai kypsyydessä. En tiedä pitääkö paikkaansa. Eli tuo  neptunus huoneessa 9 voisi osoittaa, että iän myötä tuo kaikki vain herkistyy ja voimistuu, jos tuon haasteen ottaa vastaan.

Mitä tuosta ajattelet, Ajatus? Missä huoneessa sinun neptunuksesi on?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Norna
Vieras
« Vastaus #32 : 22.05.2008 17:46:20 »

Minulla Neptunus myös  jousimies mutta 4. huoneessa asustaa,  aspect_tri  merkuriusaspect_sex  plutoaspect_inc  venus -jälkimmäisen tulkinta kyllä vähän pimennossa  Huh, enkä osaa sanoa onko tuo voimakas Neptunus

 Tuttavallani Neptunus on 1. huoneessa  jousimies, aurinkomerkkinä kalat muutenkin.  neptunus  aspect_con askendentti ja  aspect_sex  uranusaspect_sex  pluto. Hän omaa ihan omanlaisiaan kykyjä Cheesy.

 
« Viimeksi muokattu: 22.05.2008 21:53:58 kirjoittanut Norna » tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #33 : 23.05.2008 09:29:03 »

Opin myös sen, että mitä kauemmas mennään huoneissa, sillä olisi jokin vaikutus myös ihmisen vanhenemisessa tai kypsyydessä. En tiedä pitääkö paikkaansa. Eli tuo  neptunus huoneessa 9 voisi osoittaa, että iän myötä tuo kaikki vain herkistyy ja voimistuu, jos tuon haasteen ottaa vastaan.

Mitä tuosta ajattelet, Ajatus? Missä huoneessa sinun neptunuksesi on?

Kyllä ihan allekirjoitan tuon ikäkausi-idean, tuli siitä mieleen mm. A. T. Mannin kirja A New Vision of Astrology (lyhyt kuvaus löytyy täältä) jossa hän vie ajatuksen myös taaksepäin, aikaan hedelmöityksestä syntymään - mutta se lienee aivan oma aiheensa.

Minun Neptunukseni on 9. huoneen puolella mutta liki MC:llä, eli sinänsä ihan näkyvällä paikalla, ja matkaa tuonne 9. huoneeseen lienee tässä iässä vielä luvassa. Herkkyyttä lienee siis turha yrittääkään piilotella... Tuo ysihuoneen sijainti kertoo kyllä tietynlaisesta kaukokaipuustani. Tykkään matkustamisesta ja ulkomaalaisia tuttaviakin löytyy. Neptunukseni on muuten tietysti aktivoitunut tässä samalla, kun tr uranus on tullut aurinkoni päälle - siinähän se samalla neliöi myös Neptunusta. :Smiley Opiskeluthan aloitin työn ohessa syksyllä 2006, kun Uranuksen neliö Neptunukselleni oli tarkka.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #34 : 23.05.2008 10:36:02 »

Tuttavallani Neptunus on 1. huoneessa  jousimies, aurinkomerkkinä kalat muutenkin.  neptunus  aspect_con askendentti ja  aspect_sex  uranusaspect_sex  pluto. Hän omaa ihan omanlaisiaan kykyjä Cheesy.

Varmasti! Jos on Kalat ja vielä Neptunus ykkösessä, niin herkkyys on omaa luokkaansa. Haluatko kertoa enemmän noista tuttavasi kyvyistä? Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Norna
Vieras
« Vastaus #35 : 23.05.2008 11:19:18 »

Tuttavallani Neptunus on 1. huoneessa  jousimies, aurinkomerkkinä kalat muutenkin.  neptunus  aspect_con askendentti ja  aspect_sex  uranusaspect_sex  pluto. Hän omaa ihan omanlaisiaan kykyjä Cheesy.

Varmasti! Jos on Kalat ja vielä Neptunus ykkösessä, niin herkkyys on omaa luokkaansa. Haluatko kertoa enemmän noista tuttavasi kyvyistä? Smiley

 No psyykkisiltä kyvyiltään omaa luokkaansa, syväluotaa ihmisiä helposti, hyvin intuitiivinen, selvännäköisyyttä, pienestä asti ollut käsi kädessä henkimaailman kanssa ja myös uppoutui lapsena jo pitkiksi ajoiksi ihan omaan maailmaansa unelmoimaan. Tosi vilkas mielikuvitus ja juurikin tuo sisäinen maailma hyvin rikas kaikilla tavoin. Taipuvainen myös hakemaan ulkoisesta maailmasta sitä samaa kokemusta, vähän tietokonepeliaddiktiota ja mitä vastaavaa upottavaa ulkomaailmalla on tarjollakaan. Siunattu herkkyydellä mutta on siinä näemmä haastettakin  Lips Sealed.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #36 : 23.05.2008 16:38:37 »

Minulla on  neptunus 6.huoneessa enkä ole oikein päässyt selville, että mitä se tarkoittaa.  idiot2 Paitsi että kai olen helposti addiktoituva... Tosin en aina koe olevani.

Neptunus ihmisillä saattaa olla "herkkä kenttä" toisin sanoen ottavat hyvin voimakkaasti itseensä ympäristön ja ympäröivien ihmisten energioita. Minulle yksi näkijä sanoi, että tästä syystä minusta ei voi vielä tulla hoitajaa. Olisin liian haavoittuva ja rasittuisin vain ja uupuisin.

Onneksi  neptunus ei sentään ole yhtymässä Aurinkooni... muuten olisin varmaan ihan käsittämättömän herkkä.

Minulla tuo Neptunus puoli ei ole mitenkään kovin hyvin esillä noin yleisesti ihmisten kanssa ja minusta tuntuu, että harva sitä minussa huomaa, ellei sitten omaa itsekin voimakkaan neptunuksen kartallaan. Muuten se ilmenee varmaan enemmän sellaisena herkkänä energiana, jonka toiset vaistoavat, mutta eivät tiedosta.

Sopisi hyvin hämärään ja utuiseen  neptunus...
« Viimeksi muokattu: 23.05.2008 16:44:24 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #37 : 23.05.2008 17:16:16 »

Opin myös sen, että mitä kauemmas mennään huoneissa, sillä olisi jokin vaikutus myös ihmisen vanhenemisessa tai kypsyydessä. En tiedä pitääkö paikkaansa. Eli tuo  neptunus huoneessa 9 voisi osoittaa, että iän myötä tuo kaikki vain herkistyy ja voimistuu, jos tuon haasteen ottaa vastaan.

Mitä tuosta ajattelet, Ajatus? Missä huoneessa sinun neptunuksesi on?

Kyllä ihan allekirjoitan tuon ikäkausi-idean, tuli siitä mieleen mm. A. T. Mannin kirja A New Vision of Astrology (lyhyt kuvaus löytyy täältä) jossa hän vie ajatuksen myös taaksepäin, aikaan hedelmöityksestä syntymään - mutta se lienee aivan oma aiheensa.

Minun Neptunukseni on 9. huoneen puolella mutta liki MC:llä, eli sinänsä ihan näkyvällä paikalla, ja matkaa tuonne 9. huoneeseen lienee tässä iässä vielä luvassa. Herkkyyttä lienee siis turha yrittääkään piilotella... Tuo ysihuoneen sijainti kertoo kyllä tietynlaisesta kaukokaipuustani. Tykkään matkustamisesta ja ulkomaalaisia tuttaviakin löytyy. Neptunukseni on muuten tietysti aktivoitunut tässä samalla, kun tr uranus on tullut aurinkoni päälle - siinähän se samalla neliöi myös Neptunusta. :Smiley Opiskeluthan aloitin työn ohessa syksyllä 2006, kun Uranuksen neliö Neptunukselleni oli tarkka.

Tiedän, että olen vanhempi sinua, Ajatus, joten paraillaan kamppailen tuon haasteeni kanssa. Ohjaajani totesi että  neptunus aspect_squ aurinko on ehkä suurin haasteeni kartallani ja kun se on vielä (kuten sinullakin) Mc:n vieressä ja vaa'an merkissä. Vierellä on myös mars neitsyessä, mikä vauhdittaa huoneen touhuja, mutta vaatii myös tarkkaavaisuutta (onneksi). Ai, kaukokaipuutako? Sitä minulla nykyään onkin, ahdistukseen asti, olen huomannut. Vaikea olla paikallansa, vaikea taaplata samoja juttuja... Undecided
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #38 : 23.05.2008 21:01:40 »

En tiedä voiko minun neptunusta sanoa varsinaisesti voimakkaaksi, mutta se kuitenkin sijaitsee minulla 1. huoneessa kauriin merkissä ja muodostaa seuraavia aspekteja;
 neptunus sulkeutuva semisekstiili  askendentti
 neptunus aspect_tri venus
 neptunus aspect_opp mars
 neptunus aspect_sex pluto (vaikka eikös tää viimesin ole kaikilla tässä ikäluokassa?)

Olen aina ihmetellyt sitä että kartaltani ei löydy kalaa, mutta silti tunnistan itseni haaveilevaksi, äärimmäisen herkäksi, masennusalttiiksi, empaattiseksi, toisaalta marttyyriksi, henkisistä asioista kiinnostuneeksi taivaanrannanmaalariksi.. Lisäksi en ole elämässäni välttynyt alkoholilta ja huumeilta, omalla kohdalla ja läheisissä.. Luulen että varsinkin tuo  neptunus aspect_opp mars vaikeuttaa minua puolustamaan itseäni. Olen hirveän helposti se, joka menee vapaasta tahdosta jonon viimeiseksi tms ja sitten jos tuleekin tilanne että minun pitäisi suuttua, niin en saa sanaa suustani...
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #39 : 27.05.2008 12:11:55 »

Tigrinum, olisiko sinulla avain sitten juuri tuo sijainti 1.huoneessa? Kun muuten, olen ymmärtänyt, ettei Neptunus olisi Kauriissa mitenkään erityisen voimakas, päinvastoin. Kauris on hyvin vieras merkki Neptunus energioille.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #40 : 31.05.2008 14:01:05 »

Täytyy muuten korjata tuota alkuperäistä viestiäni sen verran, että  neptunus ei ole sentään neliössä  saturnus vaan  aspect_sex. Onneksi. Ehkä tuo on sitten jonkinlaisen todellisuudentajun pitäny tässä kuviossa mukana?

Tuli muuten mieleeni kun tätä ketjua luin, että Pluton transiitit taitaa olla neptunikoille aika tärkeitä. Kuten myös Jupiter.  Huh
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #41 : 22.08.2008 23:01:27 »

Nostelen tätä aihetta kun minulla pimeni Neptunus viime kuunpimennyksessä siis osaksi ainakin tai jotain.  crazy2

Lisää neptunusihmisten kokemuksia?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6616


Profiili WWW
« Vastaus #42 : 22.08.2008 23:39:08 »

Lizzy
tuosta pimennyksestä,
hipasko se mitenkään sinun  skorpioni jupiter:a?
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #43 : 23.08.2008 00:39:06 »

Rick Levin-tunnettu Amerikkalainen astrlogi sanoo Neptunusta unien tuojaksi ja olen itsekin huomannut oman herkyyteni unille Neptunuksen vaikuttaessa.-itse olen 4 huoneen Neptuniikko ja nytkin on vaikuttamassa
 mars  aspect_sex  neptunus-se jotenkin auttaa itsensa ymmartimisessa.
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #44 : 23.08.2008 10:19:39 »


  Täällä  neptunus aspect_squ mars-- ja toinen ohitus meni juuri,-- ja koko kesä on ollut

 "MEINAAMISTA"--minnekkään ei ole tehnyt mieli lähteä jne jne.   crazy2

 
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: