Noniin, on tää astrologiakauteni aikamoinen, joka päivä löytää uusia aika merkittäviäkin juttuja. Huomenna tulee Ceresin paluu esimerkiksi. Ensi helmikuussa transiitti Neptunus ohittaa
, joka sijaitsee kriittisellä asteella. Syntymäkartan Neptunukseni sijaitsee
10. huoneessa 8 asteen
ja Uranus on
9. huoneessa 6 asteen
. Jupiterini sijaitsee kaloissa ja molemmat näistä kauemmista planeetoista on syntymäkartallani perääntyvänä, mikään muu ei ole. Tosin kauempien planeettojen perääntyminen ei ole niin merkityksellistä ilmeisesti? Onko noin ison orbin konjuktiot mitenkään merkittäviä?
aspektit: kaikki 1,5-2,5 astetta
Part of Fortune
aspektit:
0,5 astetta
1 aste
3,5 astetta
Part of Fortune 4,5 astetta
6,5 astetta (onko näin isoilla orbeilla hirveästi vaikutusta?)
Kyllähän sitä on aikamoinen haaveilija aina ollut. ONNEKSI tuo Neptunus on kauriissa, ties missä avaruudessa sitä leijailisi muuten jo. Tietokonepeleihin on varmasti ollut addiktio nuorempana vaikkei sitä ole ikinä myöntänytkään. Olen lukenut ehkä jopa 50 monisatasivuista fantasiakirjaa ja alkoholilla on turrutettu nuorempana aivoja joka viikonloppu. Onneksi ei ole enää tarvetta näihin juttuihin vaan pystyy kuuntelemaan intuitiotaan ilman suurempia häiriötekijöitä.
Olen tässä pähkäillyt, että mikä planeetta on karttani hallitsija. Neptunus tuntuisi olevan vähän sivuroolissa ensisilmäyksellä, kun minulla on se alle 20 minuutin t-risti(+vähän leveämpi kehto) kalat-neitsyt polariteetille, johon kuuluu siis
. Siksi ajattelinkin, että
olisi karttani hallitsija, mutta hitostako tämmöisestä sekamelskasta ottaa selvää. Mitä mieltä olette? Tuo
ei kuulu kehtokuvioon.
:n ainoa merkittävä aspekti on tuo
, joten sekin pitänyt minua maan pinnalla.
Tuo tuleva Neptunuksen kalanousun ylitys hieman jännittää. Ei tiedä yhtään mitä odottaa. Onneksi sillä on vain oppositio Pallakseen ja muut aspektit ovat hyviä. Ja heti kun kirjoitin tuon, niin tajusin katsoa mitä aspekteja tuon transiitin
:lla on. Pelkkiä neliöitä ja oppositio Uranukseen! Voi Jooseppi!
Tajusin onneksi tuossa viime Merkuriuksen perääntymisessä haaveilla tulevaisuutta hieman. Ymmärsin sen, että haluan tulevaisuudessa auttaa muita ja se voi tapahtua oikeastaan mitä tahansa kautta. Taiteenkin teko voisi joskus kiinnostaa. Ei ihmekään, että koulut meinaa jäädä kesken tällä metsäalalla. Kyllä sitä on ihmeen piiloon saanut aikojen saatossa tuon konkreettisen luovuuden. Mutta mukavahan sitä on alkaa availemaan tulevaisuudessa! Varmaan kertoo kuitenkin melko vahvasta Neptunuksesta tämä helvatan systeemi?