Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ENNUSTUKSISTA APUA?!  (Luettu 3937 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
JousimiesTiikeri86
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 14.05.2008 11:04:56 »

Hei,

Tämä viesti on tarkoitettu ihan teille kaikille, jotka olette täällä ennustuspyyntöihin vastanneet.  smitten

Voisitteko mahdollisesti valaista hieman tulevaisuuttani, koska itse en osaa itselleni ennustaa. Olen mutenkin aika kriittinen ennustajia kohtaan...

Olen tällä hetkellä elämäni suurimmassa risteyskohdassa niin rakkauden, työn ja opiskelunkin suhteen, enkä tiedä mitä tehdä.  Cry

Ennustusmuodolla tuskin on mitään väliä. Se kertokoon, ken ehtii ensin!  :Smiley smitten

Lyhyesti... haluaisin tietää mitä minulle tapahtuu seuraavan viiden vuoden aikana rakkaus-, työ- ja opiskelurintamalla.  coolsmiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 14.05.2008 12:19:29 »

Hei jousimiestiikeri

en tähän nyt ala kirjoittamaan sinulle ihan seuraavan viiden vuoden ennustetta...vois mennä sen verran aikaa ja tilaa mutta lyhyesti jotain koitan västä sellaisia lähiajan tapahtumia.

opiskelu ja työ:

opiskelussa ja työssä kannattaa sinun laittaa itsellesi todella selkeät päämäärät joita tavoitella saadaksesi sen kaikkein parhaimman tuloksen.kannattaa ottaa asenne että tässä asiassa mennään vaikka läpi harmaan kiven tavalla tai toisella.

näkisin sinut vielä kauan opiskelun piirissä saavuttaaksesi tarvitsemasi tietotason haluaamasi työpaikkaa varten.

matemaattisuus varmasti jollain tasoilla tulee kuvastamaan omaa opiskeluasi ja työelämääsi.

työelämässäsi osaat käyttää hyvin luovia ajatusmalleja ja olet koko olemuksesi tulee huokumaan luotettavuutta joten tulet varmasti saamaan hyvinkin vastuullisia tehtäviä omassa työssäsi.

rakkaus:

rakkaus elämäsi taitaa tällä hetkellä olla suurien muutosten alaisena.mutta se on vain hyväksi saavuttaaksesi itsellesi juurikin sen tyydyttävän suhteen.

muista että rakkaus ei aseta sinulle minkäänlaisia rajoja vaan hyväksyy sinut juuri sellasena kun olet kussakin hetkessä.liian suuri rajoitteiden asettaminen ja mustasukkaisuus tulevat olemaan suuria haasteita omassa rakkauelämässäsi.

tulet löytämään tyypin joka iskee sinuun salama kirkkaalta taivaalta.hän tulee opettamaan sinulle kuika elää hetkessä ja olla onnellinen juuri siinä hetkessä tässä ja nyt. tämä suhteenne voi kestää pitkäänkin kun muistat ettei toista ihmistä voi omistaa ja elämää ei voi elää kuin itsensä puolesta.siis sinä teet omat päätöksesi ja tämä toinen tekee omansa juuri hetkessä ilman suuria ja kauaskantoisia suunnitelmia.

pidenmänkin katsannon voin tehdä mikäli haluat...ota tällöin yhteyttä vaikka kotisivujeni kautta  smitten
tallennettu

JousimiesTiikeri86
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #2 : 14.05.2008 15:55:42 »

Kiitos!  smitten Yleensä en saa tavallisissakaan asioissa näin nopeaa vastausta keneltäkään...  smitten

Kerroitpa melkein sen minkä halusinkin kuulla. Sain vahvistusta omille tunteilleni. Ehkä tuo 5 vuotta oli vain symbolinen ajanjakso. Yleensähän muutokset kuitenkin vie aikaa ennen kuin ne konkreettisesti voidaan nähdä.  angel

Opiskelen varmasti pitkään, olen kuitenkin vielä aika nuori. En tiedä "arvasitko oikein mielessäsi", mutta minulla on 4.6. pääsykoe. Joten sen harmaan kiven läpi pääsemiseksi on tosiaankin tehtävä vielä töitä.  tickedoff uglystupid2 Cheesy Shocked :Smiley Wink
Sitten, kun opiskelemaan pääsen niin valmistuminenkin on edessä viiden vuoden päästä. Ja miksi en opiskelisi lisääkin!

Tuo matemaattisuus vähän yllätti... Huh

Toivottavasti et ollut kohdallani liian optimistinen rakkauden suhteen. Smiley Olen kyllä antanut liikaa periksi ja "venyttänyt" suhteita, joissa en ole ollut onnellinen ja toisaalta myös yrittänyt liikaa.

TUTUSTUN MIELELLÄNI KOTISIVUIHISI!  smitten mietin sitten myöhemmin, haluanko pidempää/tarkempaa katsantoa.

HUOM! Olisi myös mukava lukea mitä muut täällä "pyörivät" ennustajat minulle ennustaisivat. Voisin käyttää itseäni "esimerkkinä" muille, sillä mitä enemmän tulkintoja, sitä varmempi "pohja" ja voisimme verrata esim. mahdollisia eroja. Grin
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 14.05.2008 16:33:54 »

Nostin sinulle kortin opiskelulle ja rakkaudelle. Rakkaudelle esitin suoraan kysymyksen siitä, mitä sinun kannattaisi tehdä. Kortti opiskelulle on nostettu yleisesti ilman erillistä kysymystä. Se tulee ensin.


MALJOJEN KOLMONEN – RUNSAUS
Käänteisenä
Avainsanat: Merkurius Ravussa, ylitsevuotava rakkauden antaminen ja vastaanottaminen, harvinaislaatuiset, kallisarvoiset tunteet, jotka voidaan ilmaista läheisellä tavalla.

Kortin kolme maljaa on tehty granaattiomenoista. Tämä harvinainen ja herkullinen hedelmä symboloi harvinaislaatuiseen rakkauteen luonnostaan kuuluvaa rikkautta ja runsautta. Maljat ovat kultaisten lootuksenkukkien päällä ja lootukset täyttävät maljat ylitsevuotaviksi. Rakkaus tulvii ylitsevuotavan ilon säestyksellä.
Tässä kuvattu rakkaus on suurinta, ylevintä olemassa olevaa rakkautta. Van harvat voivat jakaa tämän rakkauden. Kolme maljaa saattavat merkitä kolmea sinulle tärkeää ihmistä, joiden kanssa voit vaihtaa näitä uskomattoman kauniita ja arvokkaita tunteita hyvin läheisellä tavalla.
Sellaiset ihmissuhteet ovat harvinaislaatuisia lahjoja. Hoida niitä kunnioituksella ja kiitollisuudella.
Päätelmä: Sinulla on jotain erityisen arvokasta jaettavaksi. Ole avoin ihmisille, jotka voivat jakaa nuo kauniit tunteet kanssasi. Myös he ovat lahja – sinun ei tarvitse etsiä heitä.
Kysymys: Onko olemassa ihmisiä, jolle et vielä ole ilmaissut heitä kohtaan tuntemaasi rakkautta?
Ehdotus: Anna nyt kaikkea, mitä haluat antaa täysin tietoisena rajattomista rikkauksistasi.
Vahvistus: Tänään elämä antaa minulle kaiken, jota tarvitsen ollakseni onnellinen.

Käänteisenä tarotkortti muuttuu vastakohdakseen. Tämä kortti korostaisi Coventinan kortin tapaan sinun omaa päätösvaltaasi. Sen sijaan että sinulle nyt vaan annettaisiin opiskelupaikka tai suunta, sinua kehotetaan etsimään se itse. Viitteeksi ja oppaaksi sinulle neuvotaan Rakkaus - valitse opiskeluala ja ammatti, josta nautit. Ehkä et menesty taloudellisesti niin hyvin kuin haluaisit, mutta ainakin toteutat kutsumustasi. Älä suotta pidä kiirettä! Olen itse haaluillut 6 vuotta miettien mikä minusta tulee isona ja nyt näyttäisi siltä, että pääsen vasta tänä vuonna aloittamaan opinnot - nyt, kun olen todella löytänyt sen kutsumukseni ja päättänyt myös aloittaa opinnot. Aiemmin opinnot eivät olisi tulleet kysymykseenkään oman sisäisen kutsumuksen vuoksi. Sinulle annetaan avaimet sinne päin, minne haluat mennä,mutta jos et itsekään tiedä suuntaa, ei avaimiakaan voida antaa.
Aikaahan sinulla on, olet vielä nuori! Usko ennen kaikkea itseesi ja siihen, että opintopaikka irtoaa enemmin tai myöhemmin. Lisäksi voin lohduttaa, että aika moneen työpaikkaan pääsee ilman alan koulutustakin. Olen itse ollut ison sanomalehden toimittajana, jonka kymmenistä ammattitoimittajista varmaan alle puolet oli oikeasti ammatiltaan toimittajia! Yksi uutispäälliköistämmekin oli historian maisteri. Koulunkäyntiavustajan työssä taas tapasin koulunkäyntiavustajan, joka oli ammatiltaan viittomakielen tulkki.


MIEKKOJEN SEITSIKKO – TURHAUTUMINEN
Käänteinen
Avainsanat: Kuu Vesimiehessä, lannistuminen, epätoivo, epävakaisuus, olemassaolon pelko, negatiiviset odotukset

Kuusi pientä miekkaa osoittavat selkeyttä symboloivaa isoa miekkaa kohti. Ne ovat vahingoittaneet sitä ja siksi iso miekka on menettänyt voimaansa ja kestävyyttänsä. Pienemmät miekat, joiden kunkin kahvassa on planeettasymboli, kuvaavat selvää menestystä estäviä pessimistisiä ajatuksia. Keskellä olevan miekan päissä olevat kuu ja aurinko, alitajunta ja tietoisuus, ovat vaihtaneet paikkaa. Synkät alitajuiset odotukset samentavat näkemyksesi. Suuri levottomuus valtaa mielen, vaikka todellisuudessa kaikki sujuu täydellisen hyvin.
Kuuden pienemmän miekan lannistavat vaikutukset voidaan selittää seuraavasti:
Neptunus: Kaikki on kuin jonkin kalvon tai harson peitossa – en vain tiedä mitä todella haluan.
Venus: Mutta se on aivan liian hyvää ollakseen totta.
Mars: Minulla ei ole siihen tarvittavaa aikaa eikä energiaa. Olen jo liian vanha.
Jupiter: Aivan liian paljon hyvää samalla kertaa. En mitenkään pysty kestämään niin paljon menestystä.
Merkurius: Mutta en mitenkään osaa ilmaista sitä niin kuin pitäisi.
Saturnus: Siitä on aivan liian paljon vaivaa ja se kestää liian kauan.
Nämä kirjaimellisesti tuhoavat ajatukset on otettava vakavasti. Todellisuus on jotakuinkin erilainen kuin sinun nykyinen käsityksesi siitä. Pian voit jo nauraa epäilyksellesi.
Päätelmä: Peloillasi ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa! Herää jo näkemään, mitä todella tapahtuu!
Kysymykset: Millä elämäsi alueilla kutistat itsesi rajoittuneiden käsitysten vuoksi? Millaisia rajoittuneet uskomukset ovat?
Ehdotus: Ota uusi kortti ja esitä kysymys ”Miltä elämä näyttää, kun luovun epäilyksistäni?” (nostan tuon tarvittaessa – AthaMaarit Huom-)
Vahvistus: Minulla on kaikki, mitä tarvitsen saavuttaakseni sen, mitä kaikkein eniten kaipaan.

Aaah, tämä kortti käänteisenä antaisi ymmärtää, että olet romantikko, joka saattaisi olla yksi syy siihen, miksi olet venyttänyt suhteita vaikka ne eivät ole selkeästi toimineetkaan. Jaksatko uskoa parempaan? Haaveiletko kestävästä, ihanasta suhteesta ihanan kumppanin kanssa? Jatka haaveilua! Haaveet nimittäin käyvät ennen pitkää toteen, kun pidämme niistä tiukasti kiinni. Pidä yllä positiivista uskoasi rakkauteen. Kortti korostaa myös Itsensä rakastamista - kun rakastat Itseäsi et etsi kumppania sen takia, että saisit rakkautta elämääsi vaan siksi, että sinussa on niin paljon rakkautta, että haluaisit vuodattaa sitä jollekulle toiselle. Ihan pelkästä rakkauden vuodattamisen ilosta haluamatta mitään takaisin, sillä et tarvitse muita pitämään yllä rakkaudentunnettasi. Se ei tietenkään tarkoita sitä, että kumppanilta voidaan hyväksyä mitä tahansa käytöstä sinua kohtaan, ei. Itsekunnioitusta täytyy olla.
Muistathan katsoa myös parisuhteessa negatiivisia asioita silmästä silmään, rehellisesti, sellaisiana kuin ne ovat, vaikka olisitkin parantumaton romantikko.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 14.05.2008 16:35:22 »

Ai niin!
Ja unohdin tuohon opiskelukorttiin sanoa, että kun runsaus tuli käänteisenä sinua saattaa kiinnostaa todella vain muutama ala, mutta et oikein tiedä mitä niistä valita ja ovatko ne sitten loppupelissä sinun juttujasi.
tallennettu
JousimiesTiikeri86
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #5 : 15.05.2008 11:31:26 »

Kiitos! Tämä antoi paljon voimaa!  smitten

Teidän molempien avulla pystyin selkiyttämään tämänhetkisiä ajatuksia. On minulla vielä rakkauttakin annettavana, eiköhän se kohdekin löydy joskus.  :Smiley

Opiskella kannattaa sellaista mistä tykkää ja tekisin mielelläni töitä muiden ihmisten avuksi.  Smiley

*HALAUS*
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: