Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko nyt jotain erityisiä tähtikuvioita päällä?  (Luettu 3043 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« : 15.05.2008 11:17:06 »

Heippa!

Ihmetyttää vaan kun lähipiirissä on nyt niin monella kaikenlaista luopumista ja ikäviä tapahtumia meneillään...että selittäisikö joku yleinen astrologinen vaihe nämä..vai pitääkö vastauksia etsiä jokaisen omalta kartalta?

No kuiteskin, tässä pari esimerkkiä:

Ystäväni isä kuoli pari päivää sitten.

Toisen ystäväni mummi kuoli eilen.  Molemmat kuolemantapaukset olivat täysiä yllätyksiä perheille.

Kolmas..jos nyt ei ystävä niin tuttu mies kuitenkin on sairaalassa muutama päivä sitten  syntyneen lapsensa kanssa. Lapsi voi hyvin, mutta äiti sai raskausmyrkytyksen ja sisäistä verenvuotoa ja makaa koomassa. Vielä ei tiedetä miten hänen käy.

Ja nämä kaikki siis tapahtuivat ihan melkein samana päivänä..sanotaan nyt ainakin 24 tunnin sisällä  idiot2
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #1 : 15.05.2008 13:07:11 »

Hei "Sister of Night"

Paljon tapahtuu isoja asioita maailmallakin,
joten miksei myös yksityisillä ihmisillä

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=3453.msg197015#msg197015

http://www.astro.com/

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #2 : 22.05.2008 09:31:47 »

Ihmetyttää vaan kun lähipiirissä on nyt niin monella kaikenlaista luopumista ja ikäviä tapahtumia meneillään...että selittäisikö joku yleinen astrologinen vaihe nämä..vai pitääkö vastauksia etsiä jokaisen omalta kartalta?

Hmm...voisit ainakin kurkata omalta kartalta esim. mitä 11. huoneessasi tapahtui tuolloin, koska kyse oli ystävistäsi/tuttavistasi. Tai kohdistuuko 11. huoneesi hallitsijaan joku transiitti? Minulla pitäisi olla sinun karttasi jossain, mutten nyt tähän hätään löytänyt...
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: