Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skitsofrenia  (Luettu 25808 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ahtojäärä
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 17.05.2008 00:14:23 »

oiskohan jonkun mielestä mahdollista että skitsofrenia ois hyvä juttu?
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #1 : 17.05.2008 18:18:49 »

Ilmeisesti näin on käymässä.
Kautta maailman sivu on kulttuurit kaatuneet mielenvikaisuuksien ja epänormaalien viettien liberalisoimiseen.
Niin kävi Egyptin ja Rooman valtakuntien, niin tulee käymään länsimaisenkin kulttuurin.
Länsimainen kulttuuri on liberalisoitunut niin paljon että epänormaalit sukuvietit sallitaan, ja erilaiset muutkin mielenvikaisuudet väännetään normaaleiksi.

Odotan mielenkiinnolla vuotta 2012, mitä tapahtuu, oletettavasti silloin korkeimmat voimat alkaavat kääntämään ihmiskuntaa oikealle tielle.
oletettavasti silloin alkaa taas aikakausi, jolloin ainoastaan normaaleilla vieteillä ja terveellä järjellä pärjätään.

P.S.

Totuus on näin, että aina on epäkelpo nostanut maailmassa päätään.
Ja aina on tullut aika, jolloin epäkelpoa karsitaan rajulla kädellä, itse luoonnon toimesta.

Sinulla taitaa olla ikävä keskiaikaa?  2funny
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #2 : 18.05.2008 20:35:39 »

Minun on hieman vaikea ymmärtää tälläistä näkemystä, mutta voin toki ymmärtää, että sinusta saattaa tuntua siltä.

Olen melko suoraviivainen jakaessani kokemusteni laatua.
Kärjistetysti voisin sanoa, että tunteet voidaan jakaa kahteen; rakkaus ja pelko. Nämä sitten pitävät sisällään mitä monimuotoisimpia tuntemuksia joita valitsemme kokea. Esim pelko - jännitys, epäily, epävarmuus, puute, erottaa, rajata, ruma, sairas yms. ja Rakkaus - yhdistää, laajentua, eheytyä, parantaa, kaunis, tehdä täydelliseksi yms.

Jollain tapaa olen taipuvainen ajattelemaan, että juuri rakkaus on sellainen voima joka auttaa meitä näkemään toisemme Jumalan lapsina (siis aivan jokaisen) huolimatta siitä minkälaisen diaknoosin joku toinen, ehkä mielestään 'terveempi' tai 'parempi' ihminen hänelle keksinyt.
Olisi tavattoman tylsää jos olisimme kaikki kuin marjat mättäällä. Saman kokoisia, värisiä, hajuisia, makuisia. Näin ollen mielestäni kaikki sellainen elämän ilmentymä joka ei vahingoita toista luotua, on Jumalan rakkautta.

Epänormaaleilla sukupuolivieteillä varmasti tarkoitat pedofiilejä ja raiskaajia, nämä ovat 'epänormaaleja' ja toimimattomia malleja koska ne vahingoittavat toista yksilöä. Tämän kaltaiset toiminnot johtuvat seksualisuuden tukahduttamisesta eikä liberalisoinnista. Seksi, eli sukupuolivietit tulisivat olla iloisia vapaasti ilmaistuja rakkaudenosoituksia kahden sellaisen aikuisen henkilön välillä jotka kummatkin sitä haluavat. Liberaali antaa kaikkien kukkien kukkia  smitten

Kuka meistä on lopulta valtuutettu määrittelemään mikä on mielenvikaisuutta niin kauan kun yksilö ei toimillaan vahigoita toista luotua?
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #3 : 18.05.2008 20:39:10 »

Ps: Sinun ei tarvitse odottaa vuoteen 2012.
'Korkeammat voimat ohjaavat meitä aivan varmasi jo nyt.
Se on meistä ihmisistä kiinni kuinka nopeasti suostumme näkemään koko maapallon yhtenä yhteisönä kaikkine elämän ilmentymineen.
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 18.05.2008 20:55:50 »

Ymmärrän hyvin mitä Theus tarkoittaa. angel

Epäkelpo ja sairas ovat hyvin jyrkkiä ilmaisuja ja minun korvissani negatiivisia.
Skitsofreenikko on täällä opettamassa meitä,samoin kuin kuka tahansa muukin.Ehkä jopa mittavammin,sillä hän kuvaa sitä suuntaa,mihin tämä koko taloudelliseen hyötyyn,kaiken riistävään ja eriarvoisuuteen mennyt maailmanmeno johtaa.

Kenen tahansa persoonallisuus voi tässä sekamelskassa haluta paeta johonkin epätodelliseen.Ja mikä on epätodellista?
Tervettä ihmistä on vaikea määritellä,sillä jokainen on tavallaan terve ja joltain osin "sairas".
Kautta aikain mielenterveysongelmaiset on haluttu pois silmistä ja syrjäisiin metsiin lukkojen taakse.
Mutta nytpä hekin ovat astuneet esiin ja on pakko katsoa heissä mahdollista tulevaa itseään.
Pelottavaa? :Smiley

Näen heidät rikkautena.Luojan osina ja opettajina. angel
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 18.05.2008 23:19:16 »

Höpöt!

Ainakin skitsofrenia on hyvä olla niille, joille osoitetaan toinen skitsofreniseksi ja jos toista ei, hän saa olla normaali. Ah!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 19.05.2008 10:00:56 »

Voi miten paljon sinun maailmassasi Ikiaika on epänormaaliutta.

Lesbot ja homotkin?
Eli siis rakkauskin?
Eivät kaikki heterot halua tehdä lapsia,
pitäisikö heidän sitten tukahduttaa seksuaalisuutensa? Huh
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 19.05.2008 11:00:56 »

2funny

Ole sinä vain vihainen.Vaan tunnetko yhtään homo-tai lesboparia?
Jos et,et voi tietää heidän rakkaudestaan.

Homot,lesbot,skitsofrenikot ja minä osaamme rakastaa ja rakastamme. Cheesy smitten

Ja sitä et sinä voi ottaa meiltä pois. Smiley
tallennettu

Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 19.05.2008 11:12:19 »

Kuules, ei sen ole väliä mitä mieltä mm. me täällä olemme skitsofreniasta.

Onko se sinulle hyvä juttu?

Vain sinulla on voima rakastaa itseäsi ja tehdä kaikista ominaisuuksistasi juuri parasta itsellesi.

Rakkautta vain  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 19.05.2008 11:19:22 »

Lainaus
Irstailua harrastaa vain seksuaalisesti häiriintyneet,
nymfot, pedofiilit, sukurutsaajat, eläimiin sekaantujat, homot, ja lesbot

Ja nämä kaikkihan voidaan laittaa samaan kastiin   :Smiley

Voi ikiaika, sinulla taitaa olla tosi huonoja kokemuksia homoista ja lesboista?
Mites mustaihoiset, eikös nekin ole epänormaaleja?
Ja kaikki joilla on jokin sairaus? Kaikki vaan pois uuden uljaan terveen heterokansakunnan alta  Grin

Meidän oma pikku Hitler  Grin on tainnut jumittua sinne 50-luvulle...
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 19.05.2008 11:28:53 »

Eivätkös juuri nuo mainitsemasi henkilöt olleet niitä,jotka karsivat pois kaiken "epänormaalin"?

Elikä jos lähdemme nyt tuolle tiellä,että jokainen saa päättää kuka on epänormaali ja pois vaan,niin jääkö tänne yhtään ihmistä jäljelle? :Smiley

Oletko huomannut,miten tämä toimii luonnossa?
Luoja hoitaa omansa ja jätettäköön se edelleen hänen tehtäväkseen.
Ja nyt tämä epänormaali yksilö lähtee metsään. Wink Grin
tallennettu

Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 19.05.2008 11:37:58 »

Kuules, ei sen ole väliä mitä mieltä mm. me täällä olemme skitsofreniasta.

Onko se sinulle hyvä juttu?

Vain sinulla on voima rakastaa itseäsi ja tehdä kaikista ominaisuuksistasi juuri parasta itsellesi.

Rakkautta vain  smitten

Pientä varovaisuutta. Ahtojäärä ei ole sanonut että Hän kirjoittaa itsestään.

Että ei pidä mennä loukkaamaan.

idiot2 idiot2 idiot2 idiot2

Hän on maininnut siitä jossain toisessa ketjussa, en muista vaan missä.

Mielestäni nuo homo- ja lesbokeskustelut voitaisiin puida ihan omassa topicissa, tässähän oli kyse siitä, että voisiko skitsofrenia olla hyvä juttu. Oma kantani kumpaiseenkin on, että homot ja lesbot on täällä ihan samanarvoisia, omaavat samat oikeudet ja vastuut kuin me muutkin. Ihmisiä ovat siinä missä me heterotkin. Ja skitsofreniasta en paljon mitään tiedä, joten kai se on ok. Voisiko Ahtojäärä kertoa hieman tarkemmin sairaudesta/kokemuksesta joka tähän kysymykseen on johtanut?  Smiley

Lionheart kuittaa. ->
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 19.05.2008 11:54:31 »

Hän on maininnut siitä jossain toisessa ketjussa, en muista vaan missä.

Lionheart kuittaa. ->

"jossain toisessa ketjussa" kun et tiedä sinäkään nin älä väitä oletamuksen pohjalta.

Stoppia stoppia. Kurkkaappa hänen profiilistaan viimeksi kirjoitetut viestit ja tarkista  Wink Kultaseni, mä vein tän matsin.
Elä ota ittees. En tarkottanu noita kommenttejani minään hyökkäyksenä sua kohtaan.
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 19.05.2008 12:16:30 »

Stoppia stoppia. Kurkkaappa hänen profiilistaan viimeksi kirjoitetut viestit ja tarkista  Wink Kultaseni, mä vein tän matsin.
Elä ota ittees. En tarkottanu noita kommenttejani minään hyökkäyksenä sua kohtaan.

En tarkottanu noita kommenttejani minään hyökkäyksenä sua kohtaan.
Mitä Mitä tää seuraava on:
mä vein tän matsin.
Et ole voittanut muuta kuin kuvitelmia.
Hän ei ole maininnut asiasta mitään tässä ketjussa.
Jos asiasta on jossain toisessa ketjussa, voi sieltä tuoda myös lainauksen:
Vaikka nyt toisitkin lainauksen jostain, olet sinä jo hävinnyt itse tämän jutun

No jumankauta, mennää sitte tähän  knuppel2
Mielellänihän mä sun kanssas alan väittelemään, vaikka vain paskahousut haukkuvat nimimerkin takaa. Pieni säpinä on aina mun mieleen. Mistäs alottais.
PYYDÄN SYVÄSTI ANTEEKSI, etten jaksanut niitä lainauksia siitä toisesta ketjusta hakea.
Mun kuvitelmat on kyllä sen verran ihania, että jos mä niissä jotain voitan niin jättipotin voitankin.
Sitten, mä ymmärrän että sua vähän kiukuttaa kun ihmiset ei ymmärrä (homofobia?) sinua. Saat mun puolesta purkaa sitä vaikka minuun niin paljon ku lystäät, mun mielestä on vain hauskaa vähän leikkiä.  Wink
Tuolla kommentillani "mä vein tän matsin" en todellakaan tarkoittanut mitään pahaa/loukkaavaa sinua kohtaan. Jos näin kävi niin pyydän anteeksi, mutta tuon HIENOSTI LAINAAMANI edellisen viestisi negatiivisen sävyn ansiosta en anteeksi pyydä.
Mutta niin, odotan innolla kommenttiasi/pilkunviilausta tähänkin viestiin  Wink Ihanaa piristystä mun iltapäivään, jatketaan.

EDIT: Käskinkö mä sun lukea niitä muita topikkeja? EN. Ajattelin vain ilmoittaa, että hän on näin maininnut.
« Viimeksi muokattu: 19.05.2008 12:18:18 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 19.05.2008 12:44:48 »

Lainaus
homofobia

Väärin
En kammoksu/pelkää homoja enkä lesboja.
Vaan heidän ajatusmaailmansa on saanut niinpaljon pahaa aikaan historian valossa.
Se pistää inhoamaan heidän ajatusmailmaansa.

Huomioit kai sen kysymysmerkin siinä perässä?
Muokkaat muutenkin lainaamiasi viestejä niin, että niiden alkuperäinen merkitys saattaa kärsiä, oletko huomannut?
Muokkaat myös edellisiä viestejäsi niin, että toisten vastaukset niihin kärsivät/menettävät merkityksensä.
Pyydän jo valmiiksi anteeksi, mutta olet mielestäni nyt hieman liian kiivas, hengitä välillä  Wink Suutuit varmasti tuostakin ja seuraavasta kommentistani, että mielestäni viestisi menevät hieman lapsellisiksi. Lapsenmielisyys on tosin mielestäni ihmisten parhaita puolia, olen itsekin lapsellinen ja vielä kuin mikäkin pahainen kakara, mutta se ei muuta kirjoittamaani.

Voitaisiinko jatkaa aiheesta, joka käsittelee skitsofreniaa? Nämä keskustelut voitaisiin puida, kuten jo mainitsinkin, erillisessä topikissa. Voisin jopa itse aloittaa sen, kunhan saisin aikaiseksi.
Rauhaa ja rakkautta, myös sinulle Ikiaika, sitä sinä tarvitset  Grin  smitten (ja vetäiset hernerokat nenään tuostakin, lyödäänkö vetoa?  Wink )

P.S. Etpä sitten enää meitsin suusta tuota 'kultaseni' kommenttia kuule, kun ei kerta miellyttänyt. Ensikerralla sitten vaihdan negatiivisempaan, miellyttääkö?  Wink
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio