|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #31 : 30.06.2008 16:44:49 » |
|
Nyt käypi hieman kateeks, koska olen seikkailunhaluinen. Mutta aijon kuitenkin olla oikeassa maailmassa nyt ihan kiltisti. Fantasiassa keskityn vaikka siihen, kuinka yksi kauris ja viisi haareminaista olemme jossain muinaisessa kulttuuriympäristössä ja minä olen se viimeinen naisista joka saa odottaa pisimpään : Hmm, siellä vois olla muutamia patsaita, pilareita, alttari ja joo tultakin.... Ai-jai..! : Seikkailunhalu..! : No katsotaan kuinka tässä käydään, ennen kuin lupaan, että saat olla kateellinen. : Koko -mies voi olla hyvin tylsä kokemus, kuten hiukan tässä uumoilen, : mutta hyvä siten, niin taas on kumman fresh:hi olo taas vakituisessa suhteessa.
Hmmm... : ...ja pieni kilpailu tekee Vaa'alle ja suhteellemme vain hyvää, -kyllä ne miehet aina toisensa haistavat, vaikka ei mitään sanoisikaan. :
Tuo kuvauksesi alttareista ja haaremista... -alkoi mielikuvitus lentää... :tuli on hyvä renki mutta huono isäntä, tosin jotkut osaa hyvin tulentekotaidon ja sen hallitsemisen... älkää bannatko minuakaan, vaiko? jos meni liian pitkälle.... Hmmmph... ...ja harjoitus tekee mestarin... No ei kai sinua kukaan bannaa ja miksi bannaisikaan, Asioista pitää saada kirjoittaa niin kuin ne on, -vaikka tässä ei nyt ollakaan mitään yleisesti hyväksi normitettuja enkeleitä, vaan ihmiselämässä sen kaikkine puolineen.
toivottavasti sinun kirja voi hyvin...tuli vaan mieleen ihan kevyesti. Joo ja aina kirjat mielessä... Joo kirjat minullakin on mielessä! Kirja projectini on hiukan kovilla, kun aikaa ei ole tahtonut arkielämältä löytyä. Vaaka ja hänen lapset... ...ja unohda omat juttusi ja elämäsi. Unohda kahden keskinen romattinen aika...
Intohimoon ja ihaniin rakastelutuokioihin ei ole löytynyt kunnollista aikaa, kun varoa koko ajan milloin jompi kumpi tai molemmat paukkaa pällistelemään. Ei se nyt ole niin ihanaa, kun juuri on päässyt kunnon touhuihin, niin kuuluu; "PAPA!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALEX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Ja jompi kumpi itkee tai tappelevat muuten tai tarvitsevat jotain.
Tässäpä varmaan ydinsyy, miksi kielletyt hedelmät alkaa houkuttaa..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #32 : 02.07.2008 11:01:44 » |
|
I agree! Ilman lapsiakin elämä on (itse asiassa todella) riemukasta!
:
Sorry lapselliset ihmiset, jos huidoin nyt jonnekin huitsin nevadaan.. :
No.. : Se Oinas-mies...
Olimme kivalla romanttisella picnikillä Tonavan rannalla. Vaaka oli luvannut mennä lasten kanssa rullaluistelemaan ja sitten illalliselle ja kotiin. No.. :
Argh...!
Miten Wienin kokoinen kaupunki voi olla niin pirun pieni ja aina just sillä oikealla hetkellä?!
Vaaka soittaa tietämättömänä(?) (en tiedä uskonko, -sillä on jokin seuraamuslaite kiinnitettynä ahteeriini?) kuulumisiani ja sanoo olevansa Tonavalla, koska on niin lämmin ja ovat kersojen ja kahden juristi-ystävänsä kanssa päättäneet mennä vesihiihtämään...
..... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
......ja prkle, samalla alueella!
No se siitä romanttisesta picnikistä.
Päätimme palata hissukseen kaupunkiin, ennen kuin tulemme nähdyksi.
Siis illalliselle kaupunkiin. No... : Juttelimme pitkään syvällisiä historiasta, uskonnoista, henkimaailmasta ja ylipäätään antropologiasta kautta rantain ja sitten aloin kyllästyä jauhamaan ja yritin kevyemmillä aiheilla, mutta... ...miksi ne Oinas-miehet, siis ainakin tämä, on niin... ...huumorintajuton..?
Menetin totaalisesti kiinnostukseni ja päätin illallisen jälkeen mennä Vaa'an ja lasten luo.
Vaaka oli ovella vastassa ja kyllä oli merkittävä ilme silmissä, että niinpä niin kultaseni..
...johon minä, että... : :
Onneksi pikku Leon halusi yllättää minut kotiin tullessa keräämillään kukilla, toki kai isi oli vihjaissut pojalle, että teeppä jotain kivaa Alexalle (että oikein saa sitä sanatonta syyllisyyden bensaa valeltua ylle ennen kuin tuikkaa tuleen kersojen mentyä nukkumaan).
No... siinä sitten leikimme poikien kanssa ja Vaaka avasi yhden parhaimman valkoviini pullon, toi lasillisen minulle ja myhäili ja iski silmää.
Pffffffffffff......!
.....ja kersat nukkumaan....
....ja.... :
................
....juttelimme viime päiviemme tekemisistämme, kuka meistä kenenkin kanssa ja miten... : ....päädyimme ensin suihkuun....katselemaan toisiamme..... : ....päätin saada oman nautintoni ilman riskiä, että lapset herää ja.... ....kävelin pelkät stringit ja korkokengät jalassa rappukäytävään Vaaka perässäni.... ....ja sitten hississä.... ....ja alakerran hissi aulassa... ....ja palasimme takaisin suihkuun... ....ja sänkyyn... ...2 kertaa vielä.... : ...lopetimme juuri kun Leon tepasteli unisena lasten huoneesta viereemme nukkumaan... ....kello noin 4 aamulla.... :
Joten oli kovasti intohimoinen ja romanttinen ilta, mutta oman Vaakani kanssa!
Hitsit, kun en tiedä pitäisikö olla onnellinen vai pettynyt..?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #33 : 03.07.2008 08:10:45 » |
|
Sasha! Sinulle tais käydä klassiset ... (että oikein saa sitä sanatonta syyllisyyden bensaa valeltua ylle ennen kuin tuikkaa tuleen kersojen mentyä nukkumaan)... Näin toi toimii lasten kanssa ja ne pikku r*****öt kyllä "haistaa" koska "jotakin" tapahtuu Sama tekniikka, millä aikuiset tajuaa että JOTAKIN tapahtuu... äänien puute tai omituiset äänet Vaikka olen lapsellinen (ehkä hieman väärä sana perheellinen) olen samaa mieltä kanssasi -elämä ilman lapsia on riemukasta. Se on just sitä minkälaiseksi sen itse luo Mutta menee kait ohi... pakko oli vaan kirjoittaa väliin :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #34 : 03.07.2008 10:49:42 » |
|
Sellaisia ne pässi urokset on
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #35 : 08.07.2008 10:44:27 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Brida
Kanta-astroilija
" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "
|
|
« Vastaus #36 : 20.07.2008 12:37:04 » |
|
No niin ja voih, miten kävikään!!!! Sydämen vei nyt kala-mies... Mulla se mars on kaloissa ja epäilin, että kalat on mulle liian herkkä ja tunteellinen, mutta tämä mies on kyllä niin ihanan tasapainoisella tavalla herkkis ja vahva, että en voi kuin antaa mennä ja katsoa miten käy.
|
|
|
tallennettu
|
May your day be uplifted filled with sunshine and warmth the shining rainbows of hope the white clouds of dreams the gentle softness of breeze the sweet smell of fresh air.
May your day be uplifted from start to end filled with joy and happiness untroubled and serene.
May your day be
|
|
|
asboo
|
|
« Vastaus #37 : 25.07.2008 14:41:24 » |
|
Minulla on Olen ollut muutamaan rapumieheen ihastunut. Toinen ei ollut minusta kiinnostunut, tai sitten ei vaan uskaltanut tehdä aloitetta, toinen oli ihan nysverö ja nolla makkarissa, ihastus hälveni aika äkkiä. Parhaiten iskee vaaka -ja härkämiehet. Itselläni on kartalla eniten vaakaa ja härkä nousevana merkkinä.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #38 : 11.08.2008 15:16:04 » |
|
Heips, mulla mars kaloissa, enkä ole yhdenkään kalan kanssa seurustellut, enkä koe kaloja kumppanina tarpeeksi vahvaksi itselleni. Olen oinas ja kaipaan vahvaa miestä rinnalleni, joka tietää ja ottaa haluamansa, mutta: Miehessä pitää olla se herkkä puoli joka on sinut feminiinisen puolensa kanssa! Ja osaa siis käsitellä myös naisen herkkää puolta ja tukea, koen että se mun mars tulee siis näin esille mun miesihanteessa. Uskoisin, että myös oman venuksen sijainti kertoo millaista rakkautta hakee. Sekin mulla oinaassa...
Minulla on ihan samoin tähtikartalla kuin sinulla; Mars Oinaassa ja Venus Oinaassa. Haluan myös, että mies joka ehkä (joskus) jaksaisi tallustaa rinnallani; on vahva, että herkkä. Liiallinen kovuus tappaa miehen, sillä koen asian niin, että miehessäni pitää olla sellainen hellä puoli jonka koen myös turvaksi.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
R1ku
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #39 : 12.08.2008 13:48:36 » |
|
Hmm... varsin mielenkiintoista.
Mutta voisiko samalla olla siten, että vastaavasti se, missä merkissä miehellä sijaitsee Venus, kuvailisi hänen naisihannettaan? Itselläni on Venus Leijonassa, ja tunnen ainoastaan muutaman Leijona-naisen, ja voisin heidät kuvitella ainakin hyviksi ystäviksi.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko: Neitsyt Kuu ja merkurius: Vaaka Venus: Leijona Mars: Oinas Jupiter: Kaksoset Saturnus ja uranus: Jousimies Neptunus: Kauris Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #40 : 12.08.2008 13:58:00 » |
|
Miksei, R1ku
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #41 : 15.08.2008 02:58:25 » |
|
7.huoneessa ja voi kyllä, Skorpionimiehet pistävät sukat pyörimään jaloissa! Valitettavasti kovin moneen skorpioniin en ole törmännyt, mutta skorpionihenkisiin senkin edestä - ja onneksi näin. Ehkä se Skorpionini vielä jostain löytyy. Mutta kaikki skorpioniin liitetyt piirteet kiehtovat - seksuaalisuus, syvällisyys, mystisyys, salaperäisyys, haastavuus... Tämäkin tietenkin liittyy suuresti muihinkin aspekteihin, esim. useat marsin neliöt voivat viitata vaikeuteen kohdata miessukupuolta, vaikeuksiin ilmaista omaa seksuaalisuutta ja kartan hallitsijana tietenkin vaikeuttaa kokonaan itsensä ilmaisua jne. Eivät vain liity miehiin siis nämä mars-jututkaan, vaan moninaisia juttuja.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Aries77
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #42 : 17.08.2008 22:21:58 » |
|
minulla MARS on kaloissa... ja ei kyllä ainuttakaan kalamiestä kiitos !!! ei kalamiehen psyyke kestä tällaisen oinasnaisen suorautta !!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #43 : 18.08.2008 07:49:02 » |
|
Olen tuntenut yhen Kalatmiehen, mutta hänessä oli tuota kalamaista hitautta. Plaah! Se pitkästytti kyllä kovasti. Mutta mielenkiinnon puutettä tällä miehellä ei kyllä ollut. Hän oli luova, mielikuvituksellinen ja hänessä oli herkkyyttä. Jollakin oudolla tavalla tämä Kalatmies veti puoleensa; huumori meillä ainakin osui yksiin. Nyt oli kyseessä tuttavuus erään pidempiaikaisen tapauksen yhteydessä.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #44 : 29.09.2008 22:47:56 » |
|
Minä tein näin yösydämellä löydön? Minulla eikä k.o miehet kyllä kiinnosta ollenkaan. Mutta, mutta, tutkailin "elämäni" miesten karttoja... muutaman joista tiedän syntymäajan ja kahdella heistä myös ja yhdellä Löytyisikö tästä jotain ideaa? Meillä kaikilla "tulessa"
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
|