Eikös naisen kartalla
kerro sen, millainen ihannemies on - on sitten eri asia, kuinka hyvin juttu luistaa tämän "ihanteellisen" miehen kanssa in real life. Ja naisen
:n sijainti kertoo, millaisen miehen kanssa kokee olonsa tasa-arvoiseksi ja tämän kumppanin kanssa luultavasti loppupeleissä päätyy naimisiin jne..
Eli mä ihailen menestyviä, kunnianhimoisia miehiä, joilla on tarjota mulla mammonaa ja luksuselämää noin niinkuin kärjistetysti
Eli taloudellista turvaa. On muuten tosiasia, että tunnen vetoa miehiin, jotka tietävät, mihin elämässään suuntaavat ja pääsevät urallaan pitkälle. Mutta luultavimmin päädyn naimisiin avarakatseisemman hemmon kanssa, jonka kanssa voisi käydä syviä, filosofisia pohdintoja ja jonka kanssa elämä olisi enemmän seikkailuhenkistä - rahapuoli voi olla sitten ihan toinen tarinansa..
Täytyy miettiä, pystyykö näitä kahta yhdistämään
Niin, mulla siis
ja
Miehillä vastaavasti
kertoo ihannenaisesta ja
kertoo kumppanista, jonka kanssa tuntee olonsa tasa-arvoiseksi ja päätyy ehkäpä naimisiin.
Miekkonen on
eli haaveilee kauniista (heh, on oikean anti-missin kanssa
), sosiaalisesta sekä käytöstavoiltaan hienostuneesta naisesta (ja mullahan niitä käytöstapoja onkin.. :
), mutta tasa-arvoinen kumppani ja tulavaisuuden vaimo on enemmänkin omituinen hiippari, jolla ajatusmaailma saattaa olla hyvinkin persoonallinen ja radikaali - mies on
.