Ratkaisu
|
|
« Vastaus #75 : 16.12.2009 13:01:15 » |
|
Itsellä 3.huoneessa ja myönnänkin että miesihanteeni on vahva sekä fyysisesti että henkisesti. Omat mieleipiteet täytyy tuoda esille vahvasti, koen yleensä hissukkuuden tyhmyydeksi ja raivostuttavaksi piirteeksi. Itsellä on aika miehekkäitä harrastuksia, kamppailulajit ja punttailu, joten mieheni tulee olla minua vahvempi, enkä ehkä voisi kuvitella seurustelevani miehen kanssa joka ei osaa edes lyödä oikein xD Ehkä vähän pinnallista, mutta toisaalta arvostan sellaista soturi meininkiä, ylitetään sekä henkiset, että fyysiset esteet, veri ja hiki ei saa estää. Itselleni muutenkin tärkeitä asioita on pitää itseni kiinni elämän eläimellisissiä ja alkukantaisissa asioissa, minulle on tärkeää tuntea vietit, seksuaalisuus, taistelu ja selviytyminen, tietynlainen verenhimo jne. Hmm, tiedä sitten vaikuttaako 8. huoneessa tähän? Ainakin jostain luin jotain sen suuntaista. Joten en koskaan voisi seurustella sellaisen neiti-miehen kanssa, koska en sellaisia piirteitä juuri arvosta ja kokisin itseni liian miehekkääksi ja vahvaksi. Itse olen tosin vielä niin nuori, että kumppaneita ei kovin montaa ole ollut, varsinkin kun nykyinen suhde on kestänyt viimeiset viitisen vuotta. Nykyisen miehen kartalta ei tosin tunnu löytyvän muuta kuin taitaa olla ovat , joten hmm, onneksi hän on vahvempi ja erittäin fyysisesti lahjakas xD Ja onneksi hän on vahva persoona vaikka ei tuokaan sitä yhtä voimakkaasti esiin kuin minä itse. Ainakin hän pitää minua välillä aisoissa kun adrenaliini virtaa suonissa vähän liian kovaa =D Tosin 7. huone on minulla ravussa tai siis osittain, joten eikös sen pitänyt jotain kertoa, sieltä ei muuta löydy kuin ja koenkin, että nykyinen suhteeni auttaa minua olemaan pehmeämpi ja naisellisempi, hyväksymään romantiikan. Tästä tulee vain mieleen se, että itse koen ainakin suurta ristiriitaa ja välillä, jotenkin tuntuu, että en aina haluaisi hyväksyä rakkautta ja haluaisin ymmärtää kaiken vain fyysisen intohimon kautta. Tietyllä tapaa pidän romanttisesta rakkaudesta, mutta jotenkin tuntuu, että elämässä kuitenkin luonnollisempaa olisi olla vapaa ja intohimoinen. Mutta kun tämän tiedostaa niin ei ainakaan vielä ihan kauheita ongelmia ole koitunut ^^
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #76 : 17.12.2009 16:56:57 » |
|
Minulla Venus Oinaassa ja Marsissa kauris, mutta täällä kanssa tykätään vahvoista miehistä niin fyysisesti kuin henkisesti En voi sietää mitään heinäkeppejä ja pillittäjiä...Saa sitä tietty tunteita olla mutta joku raja silläkin.. Ja intohimoa pitää olla, enpä juuri muuten osaa ilmaista rakkauttani Au-Kauris-miehiä ja naisia ihailen Olen surustellut nousu-kauriitten kanssa, mutta ovat liian pessimistejä ja masentuvaisia minun makuuni Masentavat ihmiset masentavat minuakin hyi olkoon
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.12.2009 17:19:36 kirjoittanut Sun73 »
|
tallennettu
|
|
|
|
Violette
Kanta-astroilija
Lips!
|
|
« Vastaus #77 : 17.12.2009 20:20:40 » |
|
In: No sulle toi onkin osunut hyvin Taidan itte olla sellainen pillittäjä, etten tartte niin kovin kovaa miestä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Adele
|
|
« Vastaus #79 : 18.01.2010 16:22:09 » |
|
Joo..mun ensirakkaus oli ja olimme yhdessäkin neljä vuotta. Hän oli myös aika hauska tapaus, sellainen leikkimielinen, MUTTA siellä pohjalla oli myös sellaista kaurismaista vakavuutta kuitenkin. Ainakin mun tuntemani miehet ovat olleet kaikki ihan hauskoja miehiä ja sana hallussa, mutta sitten heillä on ollut se jokin vakvavuus kokoajan mukana.. vai voisko sana jämäkkyys olla parempi tykkään heistä joteskii Hassua onko tästä jotakuinkin vuosi kun tämän edellisen kirjoitin. Ja nyt asun yhdessä - miehen kanssa. Mulla siis huoneessa 6 olen huone 1 ja on huoneessa 10. Miehelläni on huoneessa 11, nippanappa puolella seiskassa ja huoneessa 1 yhtymässä mun ja kasissa. HÄnellä on myös kuumerkkinä mun aurinkomerkki Tykkään mun kaljupäisestä kaurismiehestäni tosi paljon
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Oinas 10 Asc Leijona Kuu Vesimies 8 Mars Kauris 6 Venus Kalat 10 Merkurius Oinas 10 Jupiter Jousimies 5 Neptunus Jousimies 5
|
|
|
sangviinikko
|
|
« Vastaus #80 : 20.01.2010 08:42:17 » |
|
Marsmerkki ja miesihanne.... En löydä minäkään ihan äkkiseltään itsestäni tuota... Mars Lihaskimput nounou... Mutta kyllä tietty turvallisuusaspekti voisi ollakin ihan miellyttävää kaiken sen hörhöilyn ja hippeilyn jälkeen, mitä miehistä kokemusta... : Jostain syystä olen haksahtanut aina niihin idealisteihin ja reppanoihin taiteilijoihin jotka kyllä rämpyttävät kitaraa aamuyöstä tai saavat visioita ja painuvat maanalle viikoksi pariksi jättäen KAIKKI velvollisuudet muiden huoleksi.. Itseasiassa ei pöllömpi ajatus.. Mies rakentamassa hirsimökkiä.. Ihan konkreettinen, tekoihin perustuva maanläheinen rakkaudenosoitus voisi olla aika virkistävä kokemus, joo. Eli
|
|
|
tallennettu
|
"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #81 : 20.01.2010 11:28:42 » |
|
olen jälleen viime päivinä kokenut kansainväliset oinasmiehet miellyttävinä, tulen hyvin toimeen, saavat asioita aikaan, välittävät perheestä, lapsista, sellainen sitten. AC vaaka, DC oinas itsellä, 7-huoneen kärki oinas. he ymmärtävät käytäntöä, ovat kunnianhimoisia jne. ja mitä se sitten merkkaa että Saturnus juuri oinaassa, 5-huone.. hallitsee vesimies-miehet ei nappaa. vaikka mars vesimies- no mutta sielukumppanien kanssa merkit ei stemmaa, ehkä parissa on se tuonut jotain "omaa elementtiä" -
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
ancelica
|
|
« Vastaus #82 : 20.01.2010 12:07:31 » |
|
Mars Jousimiehessä, ja joo - ainoa suhde jonka päättyminen harmitti jälkeenpäin oli . Kiinnostavat mua kyllä. Mutta joku, en muista kuka, sanoi mulle joskus vuonna yks tai kaks, et mulla on miesten suhteen Neitsytkarma. On tullut huomattua. Mistä niitä oikein tulee?! Ei tahdo. Löytänyt joskus ihan kivan keskustelukumppanin, ja miettinyt et toi vois olla kiinnostava muutenkin, sitten puolen vuoden päästä selvinnyt syntymäaika, ja siinä taas Muutamasta on ollut vaikea päästä eroon, ja ne kaikki ovat heränneet vasta vähän viiveellä haluamaan parisuhdetta. Kun mä olin kiinnostunut vakavasti, ei uskaltanut, mut sitten kk tai vuosien jälkeen sitten uskaltaa. Kemiat voi toimia paremmin henkisellä tasolla, mut ei juurikaan fyysisellä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.01.2010 12:27:16 kirjoittanut ancelica »
|
tallennettu
|
|
|
|
m.magia
|
|
« Vastaus #83 : 29.07.2012 14:27:41 » |
|
Yksi astrologi sanoi mulle joskus vuosia vuosia sitten, että sun miesihanne on intiaani. Kiinnostaa tietää, että mistä se tämän tulkinnan teki. Mitähän kannattaisi Marsin ja Venuksen lisäksi tutkailla tarkemmin? 7. huoneen kärki , samaisessa huoneessa .
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.07.2012 15:07:58 kirjoittanut m.magia »
|
tallennettu
|
|
|
|
mehmet
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #84 : 11.09.2012 09:18:13 » |
|
Mulla , enkä mielestäni koskaan ole kokenut neitsytmiehiä mitenkään puoleensavetäviksi. Silti neljä seurustelusuhdetta olleet ac-neitsyitä. Nykyisellä miehellä ei neitsyessä yhtikäs mitään, mutta vahvasti painottunut 6. huone, jonka kärki neitsyessä, ja sieltä löytyy myös hänen .
|
|
|
tallennettu
|
Aur, Merk, Mars Neitsyt AC + Venus + Jup Skorpioni Kuu Vesimies
|
|
|
|
Domo
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #86 : 02.04.2017 13:41:21 » |
|
Piti oikeen kaivella omastakin kartasta toi tieto ja mulla on Ei kyl yhtään koskaan o vaaka-miehet kiinnostaneet. Oikeestaan en edes muista tunnenko ketään vaaka-miestä. Monta muuta merkkiä on tullut kyl kokeiltua: kauris, härkä, skorpioni, oinas, kalat ja mitähän näitä kaikkia nyt vielä onkaan... Oinaan kans päädyin naimisiin ja saatiin perheenlisäystäkin aikaan ja kalojen kans muutaman vuoden avoliitto oli, mutta joo... : Nyt mä vaan odottelen jotain ihmemiestä
|
|
|
tallennettu
|
"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua." -Risto Ahti-
|
|
|
meryem
|
|
« Vastaus #87 : 02.04.2017 13:52:12 » |
|
Sinikiviuhko, tuo on hieno oivallus. Itselläni on samat asc. sijainnit, mutta merkit eri ja tuon kai pitäisi vaikuttaa hyvinkin voimakkaasti miesihanteeseeni, mutta en ole edelleenkään keksinyt, että miten. Mun elämässä miehet ei ole kilvan yrittäneet tehdä muhun vaikutusta, mutta miehillä on ollut tärkeä rooli siinä, että ne on kannustaneet mua uskomaan itseeni. Moni mies on sanonut, että pystyn johonkin, johon itse en ole uskonut pystyväni. Olen huomannut, että jos miehellä on lisäksi kartallaan verbaalisuutta lisäävää niin olen ihan myyty. Siinä on jo mun karttaan nähden kaksi oppositiomerkkiä.
|
|
|
tallennettu
|
"Like any great love, it keeps you guessing Like any real love, it's ever-changing Like any true love, it drives you crazy But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #88 : 02.04.2017 15:55:57 » |
|
Hyvää pohdintaa yllä. Ihana kun näitä vanhoja ketjuja aina joku nostaa. Kyl mä oon aatellu, että se on vaan yks juttu siinä sopassa. Onhan ne ja kalapiirteet semmosia että tykkään ja miellyttää...muttei se yksin mitään sillee kerro...ja koen että on mulle erityisen vaikea merkki, en siedä yhtään sitä omassa kalamaljassa polskimista, turhaudun het
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #89 : 02.04.2017 22:41:43 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
|