Allekirjoitan Mc82 ihan täysin tuon
Miehen pitää olla määrätietoinen ja työteliäs eikä myöskään minulle mikään joo joo tyyppi vaan kumppani, tsemppari. Ja jos vielä löytyy
niin
Minäkään en tunne kovin montaa
miestä, yksi sellainen ystävä on ja hänelläkin muistaakseni jotain
kartalla ja sitoutumiskammoinen
Mutta arvostan miehellä juuri sitä Kauris ominaisuutta, että kannustetaan, mutta myös ollaan rehellisiä, jos joku menee ihan metsään niin se sanotaan suoraan.
Minä tunsin nuorempana ihan suunnatonta vetoa näihin renttuihin ja mikäs merkki sitä paremmin edustaisi kuin
. Jotenkin se puhutteli silloin ja syytän
siitä... Eikä siinä, kuten sanoin mun elämäni miehet on ollu ihan eri maata ja just sopivia siihen elämäntilanteeseen ja siihen millainen itse silloin olin.
sinikiviuhko, minä taas ajattelin niin, että voihan se olla, että minuun on yritetty tehdä vaikutus, mutta en ole vain
tajunnut sitä
Olen joskus miettinyt, että olen ehkä keskivertoa hitaampi näissä ihmissuhdejutuissa tajuamaan asioita... Jospa sinulla
kerää sellaista hienoa huomiota ja huomionosoituksia? Mä taas mietin, että se asc. oppositio
tuo sitä sellaista painetta toiselta toimia. Tai sitten myös positiivisesti toisten kannustus on tärkeää. Mä liitän hyvän tunnelman luomisen
joten ehkä sulla on sitä, ja osaltaan miehetkin sitä sulle heijastaa huomiollaan, mutta toki positiivisuus on aina jouskaria.