Äänestys
Kysymys: ONKO HOMOUS SAIRAUS/EI HYVÄKSYTTÄVÄÄ?
KYLLÄ - 13 (11.8%)
EI - 97 (88.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 95

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Homous = Sairaus?  (Luettu 76965 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #60 : 10.06.2009 22:19:06 »

Tahtoisin muistuttaa ihmisiä siitä, että luette sitten ketjun ekan viestin, joka kuuluu näin:

Pieneen laudalla käytyyn väittelyyn perustuen kysyisin teiltä, hyvät Astrolaiset, ovatko homo-/lesbosuhteet väärin?
Kommentteja otetaan avoimin mielin vastaan.
Oma kantani on, että ne ovat täysin hyväksyttäviä ja jokaista ihmistä tulee kunnioittaa ja rakastaa sellaisena, kuin hän on.

Että sitten näin.  Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
LYV
Vieras
« Vastaus #61 : 10.06.2009 22:58:33 »

Minulla on kaksi ihanan rakasta lesboystävää! Heissä ei ole mitään sairasta, pikemminkin niillä, jotka heitä kohtelevat huonosti sen takia. Puolustan heitä aina mielellään, jos he joutuvat vaikeuksiin tämän takia.
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #62 : 10.06.2009 23:25:16 »

Itsessäni asuu pieni bi-seksuaali  Grin Ja mun mielestä ihmisessä ihastutaan siihen ihmiseen, ei sukupuoleen  smitten
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #63 : 11.06.2009 06:11:10 »

Tahtoisin muistuttaa ihmisiä siitä, että luette sitten ketjun ekan viestin, joka kuuluu näin:

Pieneen laudalla käytyyn väittelyyn perustuen kysyisin teiltä, hyvät Astrolaiset, ovatko homo-/lesbosuhteet väärin?
Kommentteja otetaan avoimin mielin vastaan.
Oma kantani on, että ne ovat täysin hyväksyttäviä ja jokaista ihmistä tulee kunnioittaa ja rakastaa sellaisena, kuin hän on.

Että sitten näin.  Smiley

Minulla ei ole mitään vastaan lesbo-ja homosuhteissa eläviä (ei kuitenkaan kuulu lähipiiriini) kohtaan, mutta tuntuu kuitenkin hyvin oudolla jos kaksi miestä adobtoi pienen vauvan. Se tuntuu sellaiseltä todella vieraalta käsitteeltä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #64 : 11.06.2009 06:23:14 »

Ei kai tuollaista voi edes kysyä??

Tästä tuli mieleeni hassu juttu, katsoin Oprahia yksi päivä ja siellä oli vieraana tämä huippu koripalloilija, iso musta mies joka oli myöntänyt olevansa homo. Hänelle oli tullut eräs amerikkalainen fani sanomaan ettei tiennyt että mustatkin ihmiset voivat olla homoja  Grin

Tietämättömyyttä on paljon, edelleen.

Homous on hyvä juttu, heterous on hyvä juttu ja kaikki siltä väliltä on hyviä juttuja  Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #65 : 11.06.2009 06:24:07 »

Plus, kannatan myös homojen adoptio oikeutta. Mielestäni sillä ei ole mitään merkitystä mitä sukupuolta vanhemmat ovat. Sukupuoli on vaan sukupuoli.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #66 : 11.06.2009 08:26:39 »

Mun mielestä on melko tympeää nähdä jos kahdelle miehellä on lapsi. Ei shaakeli; suorastaan oksettaa! Tongue Toi adoptio-oikeus meni sitten läpi. Olen senverran ahdasmielinen kun miehillä on nyt myös adoptio-oikeus.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #67 : 11.06.2009 09:16:33 »

En ole ajatellut noin pitkälle koska ei ole asia kiinnostanut niin syvästi.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Norna
Vieras
« Vastaus #68 : 11.06.2009 10:52:55 »

Minusta homopareille tulee olla adoptio-oikeus siinä missä heteropareillekin, kuitenkin henk. koht.  toiveeni on että pienet vauvat joita imetetään voisivat olla äidin luona, jos äiti on kykenevä pitämään lapsesta huolta.

Pitkään on ollut jo vallalla käsitys että vain naiset osaavat ja kykenevät hoitamaan lapsia ja ennen kaikissa avioeroissa lapset määrättiin automaattisesti naiselle vaikka miehessä ei olisi ollut mitään muuta vikaa kuin sukupuoli. Ihan vaan yleisen tottumuksen ja fakkiutuneen ajattelun takia, kai miehetkin ovat pitkään uskoneet niin ettei heistä ole hoitamaan lasta? 
 Huomaan itse pienten lasten äitinä ja tuolla pikkulasten riennoissa että isät ovat aivan yhtä täysillä mukana lastenhoidossa kuin äiditkin, työntelevät lastenvaunuja ja keskenään tapailevat tuolla ja sitten näkee kun konkkaronkka lastenvaunuja työntäviä pappoja painaa tärkeinä menemään johonkin suuntaan Cheesy.

Tärkeintähän on kuitenkin rakkaus lapseen.

tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #69 : 11.06.2009 11:42:38 »

Muistan ajatelleeni ennen, että mielestäni olisi sairasta jos homopari saisi adoptoida lapsen. Jotenkin se tuntui niin luonnottomalta, paljon luonnottomammalta kuin esim lesboparin adoptio.

Olen kuitenkin näemmä muuttunut ihmisenä (edes) hieman, sillä nyt kun pohdin asiaa pidän tärkeintä lapsen adoptoinnissa ehdottomasti aikuisten välistä tervettä suhdetta toisiinsa ja itseensä. En enää näe esteitä sille, että homoparikin saisi adoptoida lapsia.

ihana huomata itsessään, että asenteet muuttuu Smiley

/A
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #70 : 11.06.2009 13:29:56 »

Kovin on keskiaikaista meininkiä, että tällaisista asioista jaksetaan vieläkin vääntää kättä.
Luonnossa esiintyy homoutta runsaasti ja on tutkittu, että esim. homojoutsenpari kasvattaa jälkeläisiä menestyksekkäämmin kuin heterojoutsenpari, ja ylipäänsä samaan sukupuoleen kohdistuvalla seksuaalikäyttäytymisellä ajetaan eläinmaailmassa pääasiassa kahta asiaa: toisaalta rauhan ylläpitämistä laumassa (varsinaisen lisääntymisajan ja -mahdollisuuksien ulkopuolisen seksuaalipaineen purkaminen) ja toisaalta hierarkian määritystä. Homoilua ja lesboilua harrastavat edellämainituista syistä ainakin linnut, koirat, lehmät, hevoset, delfiinit, anolisliskot ja ties mitkä muut.

Ihmisten tekopyhyys on se todellinen sairaus.

(Olen muuten itse hetero.)
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #71 : 11.06.2009 13:35:16 »

Saakeli! Mitä helvetin tekopyhyyttää tässä asiassa on kun ei voi hyväksyä homokäsitettä siinä määrin, että kaksi homoa kasvattaa lapsen yhdessä. Vaikka varsin hyvin kirjoititkin, niin kyllä sulla joskus keittää yli, joissakin mielipiteissäsi; tyyliin ---> Cheesy  idiot2

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #72 : 11.06.2009 13:37:51 »

Noh, loppupelissä me kaikki olemme vain ja ainoastaan sieluja, joilla ei ole sukupuolta. Smiley Siksipä minulle on sama millaiseen kehoon tänne on syntynyt ollakseen vanhempi - lapsetkin ovat vain sieluja.

Mikä tahansa, joka edistää rakkautta, suvaitsevaisuutta ja toisen huomioonottamista on lapselle tärkeämpää oppia ja turvaa kuin se, mitä tuolla jalkojen välissä killittää ja mihin päin se suuntautuu Grin Tuskin se lapselle on ongelma se, onko kaksi äitiä vai kaksi isää vai perinteinen heteroperhe. Eiköhän se ongelma ole aina muiden mielipiteissä siitä, MITEN lapset tulisi kasvattaa. Wink
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #73 : 11.06.2009 13:39:26 »

Ja seuraava Astromiitti onkin sitten Herculesin vessassa, muistakaa nahkahousut ja koppalakit! crazy2
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #74 : 11.06.2009 13:51:51 »

Saakeli! Mitä helvetin tekopyhyyttää tässä asiassa on kun ei voi hyväksyä homokäsitettä siinä määrin, että kaksi homoa kasvattaa lapsen yhdessä. Vaikka varsin hyvin kirjoititkin, niin kyllä sulla joskus keittää yli, joissakin mielipiteissäsi; tyyliin ---> Cheesy  idiot2

Mielenkiintoista, että käänsit kritiikkini siitä, että ihmiset ylipäätään ovat tekopyhiä, koskemaan juuri omaa näkemystäsi homoadoptiosta, johon en ollut sanallakaan viitannut?

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
  Tulostusversio  

Siirry: