Äänestys
Kysymys: ONKO HOMOUS SAIRAUS/EI HYVÄKSYTTÄVÄÄ?
KYLLÄ - 13 (11.8%)
EI - 97 (88.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 95

Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Homous = Sairaus?  (Luettu 77027 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #105 : 19.06.2009 10:36:40 »

Tiedän, että kun mies tulee 20 avioliittovuoden jälkeen kaapista ulos (edellisen poikaystväni isä), niin se on niin murskaava asia/uutinen, että siinä menee vaimon sekä perheen arvot (ehkä) ihan uusiksi. Tai joutuu käsittelemään monia asioita ymmärtääkseen karun homotodellisuuden. Kipeä on tilanne.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #106 : 19.06.2009 12:10:33 »

Tiedän, että kun mies tulee 20 avioliittovuoden jälkeen kaapista ulos (edellisen poikaystväni isä), niin se on niin murskaava asia/uutinen, että siinä menee vaimon sekä perheen arvot (ehkä) ihan uusiksi. Tai joutuu käsittelemään monia asioita ymmärtääkseen karun homotodellisuuden. Kipeä on tilanne.

Todellisen suuntautumisen salailu on ikävä juttu, mutta kaapista ei edelleenkään niin vain tulla; sateenkaariväkeä syrjitään suvaitsevaisuuskampanjoinnista huolimatta ainakin työelämässä. Vaikka itse olen hetero, esimiehet ja työkaverit tenttaavat asiasta jatkuvasti johtuen pelkästä pukeutumistyylistä - tuttavapiirissäni homoepäilyihin on riittänyt pelkkä tyylitietoisuus.

Mutta mitä kertoo ihmisestä, joka ei tajua edes 20 avioliittovuoden jälkeen kumppaninsa todellista suuntautumista??? Sellaisia ihmisiä on kyllä pilvin pimein, ihastutaan ja ollaan laput silmillä, kuvitellaan että tietämättömyys tekee autuaaksi, kunnes eräänä kauniina päivänä totuus puraisee persauksista. Itsepä kerjäävät. Cool
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #107 : 19.06.2009 12:22:31 »

Mutta mitä kertoo ihmisestä, joka ei tajua edes 20 avioliittovuoden jälkeen kumppaninsa todellista suuntautumista??? Sellaisia ihmisiä on kyllä pilvin pimein, ihastutaan ja ollaan laput silmillä, kuvitellaan että tietämättömyys tekee autuaaksi, kunnes eräänä kauniina päivänä totuus puraisee persauksista. Itsepä kerjäävät. Cool

Itse huomasin jo tuolloin että poikaystäväni isä oli naismainen eli homo. Häness oli paljon naismaisia piirteitä. Ehkäpä avioliitto olikin pelkkää valetta, kulissia ja salailua. Uskon että oli.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #108 : 19.06.2009 12:35:23 »

Itse huomasin jo tuolloin että poikaystäväni isä oli naismainen eli homo.

Taas noita kuluneita stereotypiota. Eivät kaikki homot ole naismaisia, sen sijaan kaappihomoista ja kaappi-biseksuaaleista mä olen sellaista huomannut, että kun ei ole sinut suuntautuneisuutensa kanssa, se heijastuu tietynlaisena epävarmuutena ja taipumuksena olla naisille alisteinen, vaikka oikeasti haluaisivat isän kädestä. Grin
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #109 : 19.06.2009 13:05:34 »

Kaikilla (kohtaamillani homotyypeillä) on ainakin nämä yks tai kaks samaa piirrettä: Imelä puhetyyli = keimailumainen ja naismainen naurutyyli.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #110 : 19.06.2009 14:02:32 »

Ei pidä paikkaansa, tuo 'ulosnäkyvyys'!

Uskon, että sellaisia on ihan tyypillisten heteroiden joukossa ja taas toisinpäin. Kuten naisissakin.
Se ei ole ulkonaisesti näkyvillä.

Mutta olen törmännyt myös miehiin, jotka ovat peitonneet avioliitolla todellista olemustaan ja kärsineet. - Moraali on höltynyt, sanoi eräs uskovainen ihminen. Minun mielestä se on vahvistunut, sillä nyt kaivetaan esiin kaikki se mitä siistien kulissien takana on vuosisadat piiloteltu. (Kuitenkin moraaliahan voi tulkita monella tavalla.) Jotenkin on aina ollut ihmisiä, jotka ovat näitä juttuja ymmärtäneet, kuten minun isäni ja äitini, he opettivat minua ymmärtämään heitä. He, jotka ovat tuominneet, heillä on vain ollut isompi pelko ja ääni!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #111 : 19.06.2009 14:38:33 »

Ai ei vai? Se olikin vain sinun näkemyksesi, Esmi. Kyllä se on yks näkyvä stereotypia homoudesta kuten yllä jo aiemmin kuvasin. On näkemys myös samanlainen homoudesta ystävä että tuttavapiirissä. Eli kuinka erilaisuus eli homous näkyy ja erottuu.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #112 : 19.06.2009 15:56:15 »

Kaikilla (kohtaamillani homotyypeillä) on ainakin nämä yks tai kaks samaa piirrettä: Imelä puhetyyli = keimailumainen ja naismainen naurutyyli.

Älähän nyt puhu p*askaa. Toivotan sinut tervetulleeksi Wieniin,
niin esittelen sinulle liudan todella mukavia miehiä (taidat muutenkin tarvita sitä)
ja saat sitten arvata, ketkä oli homoja ja ketkä ei. Wink

Ja homo ei ole se, joka ei tykkää (juuri) sinusta naisena.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #113 : 19.06.2009 17:34:56 »

Helvettiäkö sä Sasha mun tarpeista tiedät. Lopeta moinen paska!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #114 : 19.06.2009 17:39:29 »

Helvettiäkö sä Sasha mun tarpeista tiedät. Lopeta moinen paska!

En tiedäkään, -tein vain hyvän arvauksen. Wink Lopeta mikä..? Huh
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #115 : 19.06.2009 17:42:37 »

Sasha, sori mun kiivaus. Ei kun sun tyyli kirjoittaa on välillä aika itsetietoinen ja mä otan sitten pulttia mikä vain koskaa mua. Peace angel
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #116 : 19.06.2009 17:45:11 »

niin esittelen sinulle liudan todella mukavia miehiä (taidat muutenkin tarvita sitä)

Tämä voiskin olla mielenkiintoinen matkakokemus. Rivissä mahtimäärä homoja ja rattoisia hetkiä heidän parissa. Jos tarkoitit että tartten homomiehiä ilostuttamaan mieltäni niin mikäs ettei, muuten menee ihan hyvin Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #117 : 19.06.2009 17:51:14 »

Sasha, sori mun kiivaus. Ei kun sun tyyli kirjoittaa on välillä aika itsetietoinen ja mä otan sitten pulttia mikä vain koskaa mua. Peace angel

Nöy wöri.. -kaikki ok. Wink

Tämä voiskin olla mielenkiintoinen matkakokemus. Rivissä mahtimäärä homoja ja rattoisia hetkiä heidän parissa. Jos tarkoitit että tartten homomiehiä ilostuttamaan mieltäni niin mikäs ettei, muuten menee ihan hyvin Wink

Ja ei vain homoskelijoita, vaan kaikkia! Cheesy Ja sitten saat arvata, että kuka on streittari, kuka homostelija ja kuka bi ja kuka metro jne.
Jokaisesta väärästä vastuksesta shotti vodkaa
ja veikkaan, että et ehdi käydä kaikkia läpi, kun olet jo pöydän alla. Cheesy

Tiedäthän, että Brüno tulee kuin myöskin Itävallasta!  coolsmiley
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #118 : 19.06.2009 17:57:29 »

Hei Sasha onko sulla laittaa pojista kuvia. Ihan vaan mielenkiintoista ois nähdä wieniläisiä? Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #119 : 19.06.2009 18:02:18 »

Kyllä vain, mutta ei tällä koneella... -ainakaan yht'äkkiä. 
Voisin laittaakin muutamia otoksia johonkin toiseen yhteyteen kuin tähän topiciin
-olen paha suustani, mutta en halua leimata ketään miksikään seksuaaliksi
heidän omilla nassuillaan. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10
  Tulostusversio  

Siirry: