Linn
|
|
« Vastaus #15 : 15.01.2006 16:32:54 » |
|
Tyytyväisyys on siksi ongelma koska kun ihminen kasvaa henkisesti, ei mihinkään olekaan noin vain tyytyväinen, ei omaan tasoon, ei toisten, ei elinoloihin, duuniin tms ymv. Siis ei tarvitse olla onneton, mutta aina hakee uutta ja edistyneempää versiota entisestä olemisesta. Minusta tyytyväisyys ei sulje pois kasvua. Linn
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #16 : 15.01.2006 16:40:37 » |
|
Sellaista "ruoho on aina aidan toisella puolella vihreämpää, vaikka sinne mentäisiin ja puolta vaihdettaisiin." Mentaliteettia.
Buddhalaisuudessa käytetään siitä yleensä termiä ´nälkäinen haamu´ Jano joka ei sammu, nälkä joka ei lopu. Vaikka saisi vettä ja ruokaa niin maha ei täyty.
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
aQuarius~
Kanta-astroilija
Au vesimies ja asc neitsyt
|
|
« Vastaus #17 : 15.01.2006 21:43:22 » |
|
En rakastu, ihastun joskus...
Olen kusipää kaikille... Ei noin saa sanoa.
|
|
|
tallennettu
|
Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
|
|
|
hurma
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 16.01.2006 17:56:33 » |
|
Ei niin hyi minua..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #19 : 17.01.2006 15:26:10 » |
|
No niin, olen siis , , . Ihastuin helposti ja usein lapsena ja varhaisteini-iässä. Sen jälkeen ihastumisia on ollut 1 tai 2. Rakastuminen onkin sitten toinen juttu. Näitä on ollut 3. Suhteet ovat käynnistyneet nopeasti ja äärimmäisen kiihkeästi toista tapausta lukuunottamatta. Mutta kun se käynnistyi, suhde oli samaa kastia kuin muutkin- kiihkeä ja intensiivinen. Olen hyvin intohimoinen, mitä ei kyllä kartasta voisi heti päätellä. Johtuneeko sitten vahvasta Plutosta ja Skorpionista hallitsevana merkkinä. Noin yleisesti ottaen minulla ei ole minkäänlaisia ruusunpunaisia laseja päässä enkä koskaan voisi katsoa miestä kuin jotain satuolentoa. Siihen olen liian realistinen. Rakastuminen on joskus hermostuttanut minua tunteiden voiman takia. Rakastuminen on jotenkin hallitsematon voima, enkä aina pidä tästä. Nyttemmin olen tosin oppinut elämään tämän voiman kanssa ilman että tunnen olevani täysin kontrolloimattomasti tunteiden vietävissä. Rakastaminen onkin sitten vähän helpompaa eikä niin pakottavaa kuin rakastuminen. Mitä parisuhteeseen tulee, niin sen ei todellakaan tarvitse olla mikään paikalleen jämähtynyt instituutio, missä ei mitään kasvua ja kehitystä tapahtuisi mihinkään suuntaan. Jos suhde on pitkään seisahtanut, niin kriisi sitten pakottaa kummankin osapuolen tarkistamaan vallitsevaa tilannetta. Sitäkin olen kokenut, että kriisin jälkeen on rakastunut uudelleen omaan kumppaniinsa. Ja se on mukavaa se!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Freya
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #20 : 17.01.2006 16:57:06 » |
|
Nuorena olin kauhean herkkä rakastumaan. Liitelin rakastumisesta toiseen kunnes täytin 19 ja kihlauduin nykyisen mieheni kanssa. Olen aurinko skorpioni ja Venus on myös skorparissa, mieheni on aurinko veskari ja samoin Venus vesimiehessä. Yhteistä elämää alkaa olla takana lähemmäs pari vuosikymmentä ja voisin sanoa tietäväni täsmälleen miltä kissasta tuntuu kun sitä lingotaan 20000rpm nopeudella, suunnilleen samanlaista haipakkaa on meidän parisuhde
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
KristinA
Kohtuuastroilija
Elama on ihanaa<33
|
|
« Vastaus #21 : 23.01.2006 13:47:12 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
|
|
|
KristinA
Kohtuuastroilija
Elama on ihanaa<33
|
|
« Vastaus #22 : 23.01.2006 20:48:27 » |
|
no nii on tavallaan joo, mutta kun rakastaa ja joskus vihaa nii kummiskin tajuaa että rakastaa niin paljon että se viha ei merkitse siinä mitää ja esim. jos riidellään sehän vaan vahvistaa ihan minkälaista vaa suhdetta. Njoo kyl se on,, tuli muut ajatukset ton tekstin lukies Rakkauden synonyymi on vapaus
|
|
|
tallennettu
|
Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
|
|
|
Khallayne
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #23 : 25.02.2006 18:35:58 » |
|
Ihastun hyvin harvoin. Lämpenen myös todella hitaasti. Miehiä tulee silloin tällöin tapailtua, mutta se on enimmäkseen sellaista ajanvietettä. Kyllästyn nopeati, kun tunnetta ei yleensä ole mukana. Mitään varsinaisia "suhteita" ei ole päässyt syntymään, koska en jotenkaan halua mitään vakituista ja sitovaa. Ujo en kuitenkaan ole tai muuta, mutta en vaan ihastu helposti, toisin kuin kalat- ystäväni, joka tuntuu ihastuvan harva se päivä. Ystäväni ihmettelevät, kun on jotain ihan varteenotettavia vaihtoehtoja ollut, mutta en ole ryhtynyt seurustelusuhteeseen. tunne vaan puuttuu, enkä halua lähteä suhteesee, jos ei ole tunnetta mukana.
Neitsyt on horoskooppi ja neitsyt on myös Venuksessa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
KristinA
Kohtuuastroilija
Elama on ihanaa<33
|
|
« Vastaus #24 : 07.03.2006 08:13:22 » |
|
niin totta rakkaudesta pääsee eroon katkomalla siteet. Itse "pistin välit poikki" just joku muutama päivä sitte, sattuu mut pakkohan se ,, tosi monimutkaista... :/
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Feliza
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #25 : 10.03.2006 17:56:42 » |
|
Kuinka helposti ihastutte ja "ihastutte" ? Kauan yleensä suhteenne kestää ja onko niitä ollut paljon? Mitä seurustelu teille merkitsee? Mikä piirre tuo ongelmia suhteisiinne? Siinä oli nippu kysymyksiä (hengittäkää syvään) , mikä on horoskooppinne ja mikä hallitsee venusta? Minulla on :ssa ja kartan 1. huoneessa, olen nouseva vaaka, joten on hallitsijana. En ihastu kovinkaan helposti, tuskin koskaan, ja nekin kerrat ovat lyhyitä. Tyylini on paremminkin "ihastua järkevästi" miehiin, joilla on taloudelliset asiat kunnossa, koulutusta ja kunnianhimoa (niin.. = materialistiset (kauristyyppiset) odotukset miehistä). Rakkauteni taas on ON/OFF tyyppistä, rakastan täysillä tai en ollenkaan, ja olen uskollinen rakastaessani. Jos en rakasta, toinen ei merkitse minulle juuri mitään. Jos minut erehtyy suututtamaan kunnolla (kääntämään kytkimen OFF asentoon), anteeksi antoa saa anoa aika kauan: puhua kauniisti, lahjoa, helliä... Joo, olen vaativa!!! Ei heikkohermoisille! Pitkiä suhteita (4-6v) minulla on ollut kaksi, mukana on ollut muutamia lyhyitä suhteita (
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
260962
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #26 : 19.03.2006 19:55:50 » |
|
:smitten:Ihastuin nuorempana helposti. Nyt olen aviossa ja ei se herkkua aina ole .Samalla olen rakastunut yhteen vesimieheen jota ilman en olisi jaksanut tätä elämää Itse olen vaaka ja mieheni skorpioni siinähän on olemista.. Rakkauden kohteeni kyllä tietää tunteeni mut elämä on vaikeaa ,en tiedä olisiko meillä yhteistä tulevaisuutta..En ole pettäjä tyyppiä ,mieheni kyllä tietää etten rakasta häntä enää muttei usko.Viime kesänä olin jo lähdössä mutta annoin vielä tilaisuuden ja kyllähän mies todella yrittää.MUTTA.. SE Rakkaus joskus toivoisi et elämä olisi helpompaa lapsetkin huomaa ettei Äiti ole onnellinen Aikahan sen näyttää.. mitä elämä tuo tullessaan Aurinkoista kevättä ja jaksamisia kaikille kirjoitti tappara
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|