Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Outo uni?  (Luettu 3001 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« : 19.05.2008 16:06:19 »

Kirjoitan tämän tännekin,vaikken osaa unen tunnelmaa tuoda esiin.
Se ei ollut pelottava,mutta jotenkin erikoinen.

En tiedä lähtikö uni siitä,että lähdin tuolla eräässä aiheessa mukaan keskusteluun,joka ehkä olisi saanut jäädä väliin. Undecided
Joka tapauksessa minun piti lähteä lenkille,mutta päädyinkin sohvalle ja tein itselleni reikihoidon,johon nukahdin.

Olin unessa ulkomailla.Minulla oli siinä myös pieni lapsi ja me nukuimme molemmat päiväunta.Toisaalta olin kuitenkin tässä hetkessä,tiesin että nukun kotisohvalla.
Unessa erään häiriön jälkeen heräsin ja katsoin ikkunasta ulos.
Ihmettelin kovasti missä olen? Shocked
Kerrostaloja,jotka olivat hyvin vanhoja mutta kauniita.
Taloissa oli kaariparvekkeet ja jokaisella parvekkeella oli lippu,joista yritin selvittää missä olen.
Lipuissa oli kolme paksua eri väristä raitaa,mutta jokainen lippu oli eri värein raidoitettu.
Keskellä lippua luki vain NEW.
En halunnut tulla häirityksi,mutta eräässä kohden unta ovelleni tuli nainen,jolla oli kolme lasta ja ilmoitti tulevansa kyläilemään huomenna.
Närkästytti hieman,mutta ajattelin,että onneksi vasta huomenna.
Jatkoin siten untani,mutta herätessäni oli hieman pöllämystynyt olo. Huh

Osaisiko joku selvittää?Vai oliko tuo vain haavetta siitä,että joskus on uusi maailma,jossa ei enää niin paljon eriarvoisuutta? angel
tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 23.05.2008 11:24:35 »

NEW REVOLUTION!
Ranskan vallankumous tuli tästä mieleen ja sen juhlinta parvekeliputuksella,
ja trikolori,tuo kolmiraitalippu,Vapauden symboli,
joka esiintyy muissakin maissa (esim.Italia,Belgia,Irlanti)
eli yhteikunnallista/yhteisöllistä uutta "vallankumousta",irti rajoittavista kahleista,
vapaus,veljeys ja tasa-arvo, uranus:sta,
ja samalla rauha ja lepo "luovalle lapselle",
ja
tämä näkyy myös astrokartallasi,
proge (edistetty)  aurinko,"henki ja elämä" on vastikään ylittänyt proge MC:n
vesimiehessä (jonka planeetta on  uranus) eli se on potentiaalisessa korkeimmassa saavutuksessaan,nyt on "näytön paikka",nyt on aurinkosi aika paistaa täydeltä terältään,"its now or never.."
ja vastapäätä IC.llä se sisäinen lapsi TAHTOO NUKKUA,
proge pluto vartioi ettei "herätetä nukkuvaa leijonaa",
ja
astrossa pitää olla toistoa jotta se pitäisi paikkansa,
tr  mars aspect_con sinun  uranus leijona 5 huone,
"liput liehuu ja kansakunta kiehuu"
ja PÄIVÄuniin liittyen,12 huone,
 uranus aspect_con antivertexhän se siellä piilottelee,kaloissa liikkuu taivahalla,
"tapahtukoon tahtos sinun,kohtaloni ,eikä minun"
eres unissa sitte..
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 23.05.2008 15:50:06 »

Voi ihanuus ja tuhat KIITOSTA NIKKI!  Cheesy smitten

Vielä kun toit tuon astrologisen näkemyksen uneeni,niin totta ja mooses allekirjoitan tuon just ja noin. coolsmiley
Ja kun se  aurinko todella paistaa nyt täysillä elämääni aivan joka suunnasta,niin,,, Shocked smitten
Ja vallankumousta tässä erilaisuutta hylkivästä yhteiskunnassa ja koko maapallolla nyt odotan kärsimättömänä. knuppel2

Monella alueella jo toiminkin intuition mukaan,mutta milloin se leijona saa herätä tekemään vallankumosta niin että tuloksia syntyy?!!! knuppel2 knuppel2 knuppel2
Yhä enemmän ärsyynnyn noihin ihmeellisiin vanhoihin kirkkojen luomiin ajatusmalleihin. tickedoff uglystupid2

Pitää kai sitten lapsen nukkua vielä,etten vallan riehumaan ala,vaan löytyy rauhanomainen ratkaisu,joka tulee Korkeemman kärest! angel
Kiitos tuhannesti sinulle nikki.Olitkin tänään mielessä,kun mietin,että nikkipä se minulle sanoi jotain,että viimeistään heinäkuussa ja niin edespäin,,,, Grin :Smiley
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: