Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uudistuneet foorumin sivut - ulkonäkö - toimivuus tmv.  (Luettu 29983 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« : 21.05.2008 09:56:53 »

Hei Ystäväin

Parin päivän katkoksen jälkeen
foorumin sivusto toimii jälleen

Mitäs pidätte uudistuksesta
- toimiiko paremmin kuin ennen

Mikä voisi kenties olla toisin tmv.

Itse kokeilin OIKOLUKUA
,
mutta en saanut sitä toimimaan
- taitaa olla päivitys vielä kesken

Aurinkoista kevään loppua
ja iloista mieltä teille kaikille.

Tämän tekstin on tarkoitus olla
kokoa 11, punainen, kursivoitu, alleviivattu

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 21.05.2008 14:32:53 »

Hei Ystäväin

Foorumilla olevat mainokset voi poistaa
- tosin se maksaa 5,00 €

http://www.astro.fi/oma_astro

smitten Elämänilo

Edit:
Aika hassua
- mainostaja maksaa,
että saa mainostaa
ja me ettei näy mainoksia

Edit:
Laitoin kirjan noidan mainosten eteen
- ei vilku enää
« Viimeksi muokattu: 21.05.2008 16:29:24 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 21.05.2008 14:39:00 »

Ylläpidolta semmoisia terveisiä, että Astron uusia sivuja hiotaan vielä. Jos jokin tökkii, puuttuu tai tuntuu olevan huonosti, älkää suotta hermostuko. Uuden syntymä kysyy aina oman aikansa coolsmiley

Jos ongelmia ilmenee sivuston toimivuuden ja oman profiilin kanssa nyt tai jatkossa, tuolta yläpalkista,oman avataara-kuvanne alapuolelta löytyy Uutiset ja sieltä linkki Asiakaspalvelun sivuille. Sinne siis viestiä menemään, jos on tarvetta huomauttaa jostakin.

tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 21.05.2008 14:51:14 »

Ylläpidolta semmoisia terveisiä, että Astron uusia sivuja hiotaan vielä. Jos jokin tökkii, puuttuu tai tuntuu olevan huonosti, älkää suotta hermostuko. Uuden syntymä kysyy aina oman aikansa coolsmiley

Jos ongelmia ilmenee sivuston toimivuuden ja oman profiilin kanssa nyt tai jatkossa, tuolta yläpalkista,oman avataara-kuvanne alapuolelta löytyy Uutiset ja sieltä linkki Asiakaspalvelun sivuille. Sinne siis viestiä menemään, jos on tarvetta huomauttaa jostakin.

Hei Ystäväin

Edellisen päivityksen aikana
kirjoitin postia foorumille

ahto@astro.fi

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu vastaa puhelimitse
numerosta 03 -3460 333. ( 10-16 )

Suora sähköpostiosoite asiakaspalveluun

info@astro.fi

smitten Elämänilo
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 21.05.2008 15:01:13 »

No entisen rauhallisen paikan sijaan,tuntuu kuin tulisi peliluolaan,jossa valot välkkyy ja pallot lentää päin näköä. Embarrassed
En oikein ymmärrä miksi pitää maksaa,että saa nuo häiritsevät mainokset pois.
Ulkonäkö on muutenkin supistunut sellaiseksi,että tuntuu kuin foorumi olisi sivuseikka ja kaikki bisnes pääasia.Sitä ei ollut ennen.
Karttapankin puuttumista jo tuolla "itkeskelinkin",koska siinä menivät myös kaikki läheisteni tiedot. Cry
Planeettaohituksia kaipaan,sillä niitä sentään osasin tulkita ja niistä se voi katsoa yleisesti mitä milloinkin on menossa.
Ketjut erottuvat huonosti toisistaan,samoin aiheet eri ketjuissa.
Ymmärrän,että tällaisen sivuston ylläpito vaatii myös rahaa,mutta että ihan kaikesta!
Kohta varmaan kommentitkin maksavat 20 centtiä kipale. knuppel2
En valitettavasti näe tässä uudistuksessa mitään positiivista,paitsi sen,että ehkä tulee nyt enemmän touhuttua muuta.
Kait vietinkin täällä liikaa aikaa.
Ihmiset ovat sentään tuttuja ja heidän takiaan lähinnä nyt käyn katsomassa,mitä kuuluu.

Harmi,koska Sepolla varmaan oli hyvä tarkoitus,mutta tulos on,,,en viitsi sanoa. buck2
tallennettu

Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 21.05.2008 15:09:04 »

Samaa mieltä Chandran kanssa..
Niiden planeettaohitusten puuttuminen oikeesti uhkaa nyt pilata mun hyvän päivän!
Saiskohan jollain vetoomuksella edellisen version takas?  buck2
Noei, jos nyt saahaan kaikki ne vanhat jutut takasi + tuo foorumin selkeys, niin tämä uusi varmaan menis kunhan totuttelis!
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 21.05.2008 15:10:29 »

...
Karttapankin puuttumista jo tuolla "itkeskelinkin",koska siinä menivät myös kaikki läheisteni tiedot.
Planeettaohituksia kaipaan,sillä niitä sentään osasin tulkita ja niistä se voi katsoa yleisesti mitä milloinkin on menossa. ...

Hei "Chandra"

Odotellaampa ensin mitä saamme
- annetaan sitten mielipiteitä

Karttapankki, planeettaohitukset, blogit ymv.
tulee varmasti takaisin

smitten Elämänilo
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 21.05.2008 15:18:01 »

No nyt vain kerroin,kun kysyit,,, Cry
Mutta lähden tästä metsääni kuuntelemaan lintujen laulua ja haistelemaan erilaisia tuoksuja.
Se näkyy edelleen olevan paikallaan. angel smitten
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 21.05.2008 16:37:05 »

No nyt vain kerroin,kun kysyit,,,

Mutta lähden tästä metsääni kuuntelemaan lintujen laulua ja haistelemaan erilaisia tuoksuja.
Se näkyy edelleen olevan paikallaan.

Hei "Chandra"

Älä mieltäsi minun takiani pahoita
tai tämän foorumin uudistumisen

Pian me totutaan tätäkin käyttämään
- hyvää aivojumppaakin on

smitten Elämänilo
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 21.05.2008 18:35:11 »

Ylläpidon osoitepalkki on korvattu Asiakaspalvelulla, koska ylläpito ruuhkautui kysymyksistä ja avuntarvitsijoista niin, että pojat olivat hukkua niiden alle. Ilmeisesti siellä on edelleenkin ruuhkaa vaikka muille jakaa. Foorumilaisia - sellaisiakin jotka eivät tänne kirjoita mutta saattavat ottaa yhteyttä ylläpitoon, kuten myös foorumin ulkopuolisia asiakkaita - on aivan valtavasti ja tätä ruuhkavuorta pitäisi sitten kahden ihmisen pystyä hoitamaan kaiken muun elämän ohessa.

Asiakaspalvelun kautta on tarkoitus pystä vastaamaan nopeammin kysymyksiin ja kommentteihin.
tallennettu
~Arkiviisu~
Vieras
« Vastaus #10 : 21.05.2008 18:50:29 »

Cry Cry Cry Cry Cry Cry

Olenko oikeassa ETTÄ Oma Astrosta hävisi se "karttapallukka"  Wink josta saattoi lukea  hieman omakohtaisempaa tietoa kuin viikkovillityksestä - eli nyt on sitten maksettava jos tahtoopi tietojansa HuhHuhHuhHuhHuh??

nimimerkki " oon köyhä laulaja mä vain "  Wink 2funny
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 21.05.2008 18:53:51 »

Cry Cry Cry Cry Cry Cry

Olenko oikeassa ETTÄ Oma Astrosta hävisi se "karttapallukka"  Wink josta saattoi lukea  hieman omakohtaisempaa tietoa kuin viikkovillityksestä - eli nyt on sitten maksettava jos tahtoopi tietojansa HuhHuhHuhHuhHuh??

Jep..  Embarrassed Minuakin pistää (kuten mainittu) ketuttamaan just sen puuttuminen.. Huoh..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #12 : 21.05.2008 18:57:38 »

Heh ja mainonta. Sanoo Seppo. Mutta onko siis poistunut tosiaan se mahis tehdä ihmisten ja tilanteiden syntymäkarttoja?

Ainoa asia, jolla on todellista merkitystä elämämme kannalta on rakkaus. Rakkauden voimalla jokainen meistä pystyy mahdottomilta tuntuviin suorituksiin. Vain rakkaus elämään pitää meidät hengissä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
~Arkiviisu~
Vieras
« Vastaus #13 : 21.05.2008 19:03:58 »

Vähän ennen kyyneleitä pääni pois päin käännän ettet niitä nää  Cry vähän ennen kyyneleitä poistun yskikseni ulvomaan ja itkemään  Cry Embarrassed hitsinpimpula miten tässä nyt kävi  Shocked Shocked Shocked

No entisen rauhallisen paikan sijaan,tuntuu kuin tulisi peliluolaan,jossa valot välkkyy ja pallot lentää päin näköä. Embarrassed
En oikein ymmärrä miksi pitää maksaa,että saa nuo häiritsevät mainokset pois.
Ulkonäkö on muutenkin supistunut sellaiseksi,että tuntuu kuin foorumi olisi sivuseikka ja kaikki bisnes pääasia.Sitä ei ollut ennen.
Karttapankin puuttumista jo tuolla "itkeskelinkin",koska siinä menivät myös kaikki läheisteni tiedot. Cry
Planeettaohituksia kaipaan,sillä niitä sentään osasin tulkita ja niistä se voi katsoa yleisesti mitä milloinkin on menossa.
Ketjut erottuvat huonosti toisistaan,samoin aiheet eri ketjuissa.
Ymmärrän,että tällaisen sivuston ylläpito vaatii myös rahaa,mutta että ihan kaikesta!
Kohta varmaan kommentitkin maksavat 20 centtiä kipale. knuppel2
En valitettavasti näe tässä uudistuksessa mitään positiivista,paitsi sen,että ehkä tulee nyt enemmän touhuttua muuta.
Kait vietinkin täällä liikaa aikaa.
Ihmiset ovat sentään tuttuja ja heidän takiaan lähinnä nyt käyn katsomassa,mitä kuuluu.

Harmi,koska Sepolla varmaan oli hyvä tarkoitus,mutta tulos on,,,en viitsi sanoa. buck2

Olen koettanut ottaa " Astrologiset  Sepot" eli että ihan omaa juputusta tämä - ja omaa asennetta tämä   tickedoff  tickedoff  tickedoff ....

vaan ei meinaa päästä yli - sinänsä en muutoksia vastusta MUTTA harmittaa niin hirviästi kun SEKIN vähä mitä aiemmin ymmärsin astrologiasta JA mitä kykenin seuraamaan ja seurasin säännöllisesti NIIN voi räkä ... kyllä mulle nyt tulee kanssa olo että mani toolk ~joka kuulostaa aika epäsopivalta yhtälöltä SEPPO.T ja raha  Shocked

Cry Cry Cry Cry Cry Cry

Jep..  Embarrassed Minuakin pistää (kuten mainittu) ketuttamaan just sen puuttuminen.. Huoh..

En lähde syyttelemään ketään kun ei tiedä " mitä oikeesti on tapahtunut" , mutta kaiketi harminsa saa ilmaista -  Cry Embarrassed JA mulla kanssa on sellainen olo ETTÄ kuin  olisin jossain markkinahumussa .... ja tönitään sieltä ja muksitaan täältä -  Embarrassed katsotaan nyt - äsken jo aattelin että muuta enää jää kuin tämä foorumi - meinaan te  - joka saa tänne tulemaan  smitten

Onkos  tää nyt laitaa tällainen crazy2 vaan kun ei parempaan pysty ...  coolsmiley
tallennettu
Kissatuuletin
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 21.05.2008 19:05:57 »

Hmm juu, aika turhaa että joitain toimintoja on otettu pois  :O mutta ainakin ulkonäkö miellyttää minua Smiley
Itse ainakin löysin karttapankin, se ei onneksi ole kadonnut minnekkään   smitten
(...ja suuttuukohan joku nyt tästä?.. mutta itselläni ei näy "vilkkuvia mainoksia", kun käyttän firefox-selainta ja mainostenesto-toimintoa  :Smiley )
tallennettu

Huuhöö
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: