Esmiralda
|
|
« Vastaus #15 : 21.05.2008 19:20:18 » |
|
Minä luotan,että jotkut ihmiset vain osaavat ja ymmärtävät tuon tekniikan. Kiva kun hymiöt näkyvät jo! Mutta tähtikarttaani vielä odottelen...
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
~Arkiviisu~
Vieras
|
|
« Vastaus #16 : 21.05.2008 19:27:48 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.05.2008 19:30:52 kirjoittanut Aaviisutar »
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #17 : 21.05.2008 21:50:25 » |
|
Minuakin häiritsee hieman nuo mainokset, mutta ulkoasu on muuten kauniimpi. Varsinkin tuo kuva tuossa yllä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
katsomerta
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #18 : 21.05.2008 22:01:43 » |
|
Uusi banneri on tosi hieno ja mainokset on toteutettu hyvällä maulla Ymmärrän kyllä miksi mainokset on laitettu, ne ovat hyvä tulonlähde tällaiselle sivustolla. Foorumin ulkonäkö on hieman vanhanaikainen ja sivuston koodia olisi kannattanut hioa vielä vähän, jos miettii negatiivisia puolia.
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Skorpioni yhtymässä Plutoon, Aurinko Kauris, Kuu Vesimies.
|
|
|
~Karuna~
|
|
« Vastaus #19 : 21.05.2008 22:05:26 » |
|
Hmm juu, aika turhaa että joitain toimintoja on otettu pois :O mutta ainakin ulkonäkö miellyttää minua Itse ainakin löysin karttapankin, se ei onneksi ole kadonnut minnekkään (...ja suuttuukohan joku nyt tästä?.. mutta itselläni ei näy "vilkkuvia mainoksia", kun käyttän firefox-selainta ja mainostenesto-toimintoa : ) Mistä asetuksista se mainosten esto pitää tehdä, etteivät näkyisi nuo vilkkuvat osat? Itsellänikin on nimittäin se sama selain, koska on muuten kätevä, mutten osaa käytellä sitä noin hyvästi vielä kuin sinä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #20 : 21.05.2008 22:13:53 » |
|
Minä kun olen tumpelo,enkä tiedä lain,onko tuollaista mainosten estoa koko tässä härvelissä. Katsohan Kaarina! Onpa mukava "nähdä" sinua joka minulle monta ovea avasit.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
~Karuna~
|
|
« Vastaus #21 : 21.05.2008 22:16:40 » |
|
Katsohan Kaarina! Onpa mukava "nähdä" sinua joka minulle monta ovea avasit. Ihanaa nähdä sinuakin, Chandra, joka autoit tekemään sen omankin foorumin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #22 : 21.05.2008 22:32:54 » |
|
Hei vaan! Tuosta bannerista pidän minäkin, mutten sitten mistään muusta. Teksti kauhean tihruamisen takana, vaikkei vielä ikänäkökään vaivaa. Foorumi liian "ahdas" ja nämä kirjoitukset täällä visuaalisesti Planeetta ohitukset heti takaisin Toivoisin myös oma astrosta löytäväni oman syntymäkartan ja karttapankin, omia astrojuttuja nekin. Nyt kaikki hajallaan siellä täällä. En vielä ainakaan viihdy, liekö opin enää viihtymäänkään
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #23 : 21.05.2008 22:33:40 » |
|
Ihan hienot sivut kun vain oppii ja tottuu käyttämään . Löysin kyllä kaikki karttapankkini kartat ja muutkin entiset ja se päivän riimu oli hieno uutuus . Myös karttoja siellä pystyy tekemään niin kuin ennenkin. Se ohitus kartta puuttui, mutta se ei oikein pitänyt paikkaa muutenkaan joten ei ollut minulle ainakaan tärkeä !
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Kissatuuletin
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #24 : 21.05.2008 23:07:47 » |
|
Hmm juu, aika turhaa että joitain toimintoja on otettu pois :O mutta ainakin ulkonäkö miellyttää minua Itse ainakin löysin karttapankin, se ei onneksi ole kadonnut minnekkään (...ja suuttuukohan joku nyt tästä?.. mutta itselläni ei näy "vilkkuvia mainoksia", kun käyttän firefox-selainta ja mainostenesto-toimintoa : ) Mistä asetuksista se mainosten esto pitää tehdä, etteivät näkyisi nuo vilkkuvat osat? Itsellänikin on nimittäin se sama selain, koska on muuten kätevä, mutten osaa käytellä sitä noin hyvästi vielä kuin sinä. Noh, ei tämä varmaan kiellettyä ole, ihan virallinen "add-on" se on firefoxiin Linkki: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1865Mutta toivon kuitenkin että kukaan ei suutu kun tällaisia kerron
|
|
|
tallennettu
|
Huuhöö
|
|
|
~Karuna~
|
|
« Vastaus #25 : 21.05.2008 23:49:46 » |
|
Kiitos vinkistäsi, Kissatuuletin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #27 : 22.05.2008 08:15:02 » |
|
Palautteeseeni noiden planeettaohitusten puuttumisesta: Planeettaohituskartta lisätään oma astro sivullesi vielä tämän päivän aikana.
Ystävällisin terveisin Toni Astro.fi Ylläpito Tällasta siis Saahaan meijän planeettaohitukset takaisin
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #28 : 22.05.2008 11:51:17 » |
|
Hei Ystäväin
Kyllähän me ymmärrämme, että sivuston ylläpito tuottaa kuluja
Ymmärtääkseni sivuston ylläpito ja modet tekevät vapaaehtoistyötä
Muistakaamme, että olemme oppineet myös täällä paljon uutta
Ilman tätä foorumia ja teitä ihania foorumilaisia astrologinen kiinnostukseni ja uuden oppiminen olisi jäänyt kokematta
Kiitos suomenkieliselle Astro-foorumille ja teille hyvät Ystäväin
Helpostihan sitä uutuuksia "kavahtaa", koska pitää oppia uutta, mutta ihminen on sopeutuvainen, kun niin haluaa Uuden opettelu on sitäpaitsi meille hyväksi
"Maltti on v a l t t i a " sanotaan - odotetaan, mitä kaikkea kivaa tänne tulee
ASENNE RATKAISEE AINA - opimme hyväksymään uuttakin - tätähän tämä nykyinen elämä on
Aloitussivustolle olikin tullut tällainen viestiMainosten piilotus
Jos mainokset ärsyttävät sinua aivan suunnattomasti, pääset niistä eroon klikkaamalla poista mainokset linkkiä kirjauduttuasi ensin Oma Astroon. Mainosten poistaminen maksaa 5 euroa/3kk, jolla summalla tuet sivuston ylläpitoa ja saat nauttia selkeämmästä astrosivusta. Mainossuodatinkin löytyy näköjään netistä Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sekhmet
Kanta-astroilija
Nil novi sub sole.
|
|
« Vastaus #29 : 22.05.2008 12:00:57 » |
|
Hei Ystäväin
Kyllähän me ymmärrämme, että sivuston ylläpito tuottaa kuluja
Ymmärtääkseni sivuston ylläpito ja modet tekevät vapaaehtoistyötä
Tottakait kaupallinen sivusto tuo kuluja, pitäähän sen tuottaa. Siksi mainosten poistaminenkin maksaa. Jos joku tekee ilmaistyötä on hänen asiansa, mutta ihmettelisin suuresti.
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.05.2008 12:03:14 kirjoittanut Ikiaika »
|
tallennettu
|
|
|
|
|