|
Riitta
|
|
« Vastaus #1 : 13.01.2006 23:19:55 » |
|
HEI Hyva tunne, ystavani tuli juuri, kun sytytin kynttilat ja hankin totesi"kuinka kaunis ja romantinen" ja hankin halusi laittaa itselleen taalla kaukomailla. Aurinkoa pohjolaan Diamond ps: vaikka taallakin sataa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 14.01.2006 10:28:39 » |
|
Mie aloin hankkimaan kiviä ja kaikkea muutakin torstaina, kun oli pekkaspäivä. Olin huolissani, koska en muista nähneeni täällä missään kiven myyjää, ja kun nyt talvella niitä on vaikea muuten löytää. No lähdin kävelemään kaupungille, niin kas, siellähän olikin torilla paljon myyjiä. Olikin jotkut markkinat, en tiennyt siitä mitään. Kiertelin hieman, niin jopa sattui silmään sellainen kivien myyjä... Hänellä oli kaikkea muutakin, suolakidelamppuja yms. Oi onnenpäivä, siitä sitten löysin kivet itselleni. Tiimarista löysin kelluvat kynttilät, paitsi keltaisen, jonka sulatin ja oli helppoa. Maljaksi otin kauneimman lasimaljani, arvokkaan, häälahjaksi saadun. Vietin maljan äärellä (siis ihan siinä vieressä) n. tunnin. Ajattelin tähän elämäntilanteeseen liittyviä asioita ja vedenkantajan toivomusta ja kaikenlaista.... Ja olin vaan hiljaa. Vähän huoletti se, että olikohan minun malja hieman liian täysi..... Ehkä ensi kerralla laitan vähemmän niitä terälehtiä. Se paloi muutaman tunnin. Kaunis oli, vielä ei ole mitään kummempia kokemuksia, vielä yöpaitapäällä nääs...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #3 : 14.01.2006 14:51:48 » |
|
Mie aloin hankkimaan kiviä ja kaikkea muutakin torstaina, kun oli pekkaspäivä. Olin huolissani, koska en muista nähneeni täällä missään kiven myyjää, ja kun nyt talvella niitä on vaikea muuten löytää. No lähdin kävelemään kaupungille, niin kas, siellähän olikin torilla paljon myyjiä. Olikin jotkut markkinat, en tiennyt siitä mitään. Kiertelin hieman, niin jopa sattui silmään sellainen kivien myyjä... Hänellä oli kaikkea muutakin, suolakidelamppuja yms. Oi onnenpäivä, siitä sitten löysin kivet itselleni. ****************************************************************** Maljaksi otin kauneimman lasimaljani, arvokkaan, häälahjaksi saadun. Vietin maljan äärellä (siis ihan siinä vieressä) n. tunnin. Ajattelin tähän elämäntilanteeseen liittyviä asioita ja vedenkantajan toivomusta ja kaikenlaista.... Ja olin vaan hiljaa. Vähän huoletti se, että olikohan minun malja hieman liian täysi..... Ehkä ensi kerralla laitan vähemmän niitä terälehtiä. Se paloi muutaman tunnin. Kaunis oli, vielä ei ole mitään kummempia kokemuksia, vielä yöpaitapäällä nääs...
Hei "Selkälokki"
[/color] Kiitos palautteestasi. Malja tulee melko täydeksi, riippuen maljan koosta, kynttilöiden koosta, kukkien koosta - terälehdet kuvaavat siinä runsautta, joten älä ole huolissasi Itse poltin tulta maljassani 6 h. - lähes kaikki varaamani kynttilät käytin - pieni keltainen kynttilä jäi polttamatta - jäi ensikertaa varten Välillä kävin maljan äärellä välillä esittämässä toivomuksiani ja ajatuksiani Elämänilo
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.01.2006 18:36:15 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Karoliina
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #4 : 14.01.2006 16:14:56 » |
|
Heippa! - No, minulla oli heti selvä minkä lasimaljan otan käyttöön, sen on antanut mieheni mummo ja se on ollut myös lapsemme kastemaljana. - "Tilpehöörin" hankinta oli kivaa, tykkään kierrellä kaupoissa ja tutun kukkakauppiaan kanssa oli mukava juttuhetki. - Kynttilät ostin, mutta piti sulatella niitä kans, ja mieheni innostui siitä touhusta myös, niin ne sai nopsaan valmiiksi. - Kynntilät paloivat aika hyvin, ostokynttilä sammui kauan ennen muita! Mutta en sitten sytyttänyt sitä uudelleen, ajattelin, että kai sen sitten kuuluikin sammua. - Aluksi olin maljani äärellä tovin, sitten vähän väliä kävin siinä ja poikakin sanoi, että on hieno. ( hän olis varmaan myös tehnyt sitä kanssani, mutta oli kaverilla silloin ) Otin myös valokuvia ja voin tännekin joskus täs siitä kuvan laittaa myös. - Kivet löysin itseltä ja poijalta, niitä tulee silloin tällöin ostettua. Pesin ne ensin. - Kukkina oli ruiskaunokkeja. - Muistin hyvin asiat mitkä piti tehdä, paitsi terälehdet unohtui ja äkkiä kipaisin ne hakemassa ja laitoin lisäksi ja siunasin maljan uudelleen. Ajattelin myös, että olikohan se liian täynnä sitten, mutta se ei siis haitannutkaan, kun kirjoititte tuossa ennemmin. - Otin huomion myös muita ihmisiä itseni lisäksi. - Ei muuten kuin tällä foorumilla pyydettiin toivomaan toisen puolesta ja niin tein. - Ja, tottakai uskon maljani voimaan! T: Karoliina
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #5 : 14.01.2006 18:58:14 » |
|
Heippa!
- No, minulla oli heti selvä minkä lasimaljan otan käyttöön, sen on antanut mieheni mummo ja se on ollut myös lapsemme kastemaljana. - ... tutun kukkakauppiaan kanssa oli mukava juttuhetki. - ... ostokynttilä sammui kauan ennen muita! Mutta en sitten sytyttänyt sitä uudelleen, ajattelin, että kai sen sitten kuuluikin sammua. - poikakin sanoi, että on hieno. - ... terälehdet unohtui ja äkkiä kipaisin ne hakemassa ja laitoin lisäksi ja siunasin maljan uudelleen.
Hei "Karoliina"Kiitos sinullekin palautteesta. Innokkaasti olet maljaasi tehnyt. Miehesikin osaltui valmisteluihin. Ensi kerralla poika mukaaan maljaa tekemään. Oikein toimit, kun huomasit puuttuvan asian. Valokuvia jäädään odottelemaan uteliaana : Minä pyrin pitämään koko ajan kaikki kynttilät palamassa- aloitin kynttilöiden polttamisen omatekoisilla pesupalloon tehdyillä kynttilöillä - eka kertaa tein kaikki värit itse, lopussa käytin ostokynttilöitä - jo tekovaiheessa aloitin asioiden ajattelun, miksi maljani teen - jos jokin ei pala hyvin, mietin mitä maailmalla on sellaista, miksi sitä pitää ns. elvyttää - eilen oli ongelmia keltaisen kynttilän kanssa, kuten viime kerrallakin (omatekemäni) - kynttilöiden laaduissa on huisia eroja - Finn Marin kynttilät palavat 4-6 h.[/color] Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 14.01.2006 19:02:54 » |
|
Mulla vihreä meinasi sammua moneen kertaan ja paloi pienemmällä liekillä kuin muut. Mitähän se kuvastaa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #7 : 14.01.2006 19:07:31 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 14.01.2006 19:19:07 » |
|
valutin steariinia pois..... en tiedä, ajattelin kyllä heti, että tuolla aluella on joku este tai tukos. Mihin se vihreä väri viittaa, rakkaus? Vai raha?
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.01.2006 22:03:21 kirjoittanut selkälokki »
|
tallennettu
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #10 : 14.01.2006 19:24:59 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 14.01.2006 19:32:08 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.01.2006 21:00:48 kirjoittanut selkälokki »
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #12 : 14.01.2006 20:01:08 » |
|
valutin stariinia pois..... en tiedä, ajattelin kyllä heti, että tuolla aluella on joku este tai tukos. Mihin se vihreä väri viittaa, rakkaus? Vai raha?
http://www.nic.fi/~kirsini/bagua.html4. VAURAUS: kaikkea hyvää jota kaipaamme elämäämme TUULI vihreä puuHuomasin, että olet Vesimies: Oletko kova tuhlaamaan 3. MYRSKY PERHE, SUKU, VANHEMMAT vihreä - kuvaa lapsen kasvua (minkä ikäinen; uhmaikä, murrosikä) Elämänilo
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.01.2006 20:03:30 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 14.01.2006 21:04:17 » |
|
en omasta mielestä tuhlaile. Tietty voisi varmaan säästäväisempikin olla.... tuli vaan mieleen, että vihreähän on myös sydänchakran väri? Ja siellä sitä tuntemusta on ollut muutenkin....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #14 : 14.01.2006 21:31:20 » |