Daria
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #15 : 14.01.2006 21:40:19 » |
|
Heips, lukaisin äkkiä tuon alkuperäisen taikamaljaketjun, ja tein "huvikseni" (?) tänään muutaman kynttiläasetelman. Ensimmäinen, varsinainen taikamaljan tein pyöreään maljakkoon, minulla ei ole varsinaista maljaa. Ajattelin että tämä onkin sopiva ja ajattelin isovanhempiani joiden peruja se on. En hankkinut mitään materiaalia erikseen, koska näin ex tempore maljan tein, ja minusta sen tekeminen oli ihanan piristävä ja luovaa. Kynttilänä on kevään keltainen kynttilä, jonka olen maljakkoon tukenut pystyyn kivillä, eli ei siis kellukynttilä. Tämä kynttilä jäi hieman vinoon, liekki lepatti joten kyllä huolestuin että miten tuli käyttäytyy. Olen käynyt maljan luona vähän väliä, ihailemassa sitä ja ajattelemassa erinäisiä asioita. Muistin kaikki asiat . Pyysin universaalista rakkautta koko maailmaan. Uskon maljaan =). Tänään vielä ennen maljaketjun lukemista siivosin melko perusteellisesti, eli häiritsevät energiat on taas saatu pois joten kyllä tuo malja on symboli myös tulevalle keväälle . Ja tein vielä pari muutakin, mutta niissä ei ole vettä vaan koristehiekkaa. Terälehdet ja kolikot niissä kyllä on , ja ovat kyllä kuin pieniä taideteoksia!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Vesimies Kuu Rapu Merkurius Vesimies Venus Kauris Mars Vesimies
Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #16 : 14.01.2006 22:16:37 » |
|
Ensimmäinen, varsinainen taikamaljan tein pyöreään maljakkoon, minulla ei ole varsinaista maljaa. Ajattelin että tämä onkin sopiva ja ajattelin isovanhempiani joiden peruja se on. En hankkinut mitään materiaalia erikseen, koska näin ex tempore maljan tein, ja minusta sen tekeminen oli ihanan piristävä ja luovaa. (Pyysin universaalista rakkautta koko maailmaan. Uskon maljaan =). Tänään vielä ennen maljaketjun lukemista siivosin melko perusteellisesti, eli häiritsevät energiat on taas saatu pois joten kyllä tuo malja on symboli myös tulevalle keväälle . Ja tein vielä pari muutakin, mutta niissä ei ole vettä vaan koristehiekkaa. Terälehdet ja kolikot niissä kyllä on , ja ovat kyllä kuin pieniä taideteoksia! Hei "Daria"Kovastipa omaperäisen uskon maljan teit. - varsinainen Feng Shuin taikapäivä oli eilen: täyden kuun aaton aatto Saammehan kuulla miten uskonmaljasi on vaikuttanut - ajatuksena minuun tekosi vaikutti positiivisesti Tarkoitus on käyttää em. taikamaljan tekoon kaikkia viittä Feng Shuin elementtiä.
- vesi - tuli - maa - ilma - metalli - esim. punainen lautanen= tuli multa = maa kasvin pyöreät lehdet = metalli musta ruukku = vesi valkoinen katto = taivas eli ilma Tärkeintä on kuitenkin kaunis ajatuksesi; rakkautta koko universaalille. Elämänilo
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.01.2006 22:18:49 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Daria
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #17 : 15.01.2006 10:09:20 » |
|
No katos Elämänilo, kun mää oon hämeest, niin ei nää ajoitukset niin nökönuukaa oo . Ajatushan se tärkein . Hei "Daria"Kovastipa omaperäisen uskon maljan teit. - varsinainen Feng Shuin taikapäivä oli eilen: täyden kuun aaton aatto Saammehan kuulla miten uskonmaljasi on vaikuttanut - ajatuksena minuun tekosi vaikutti positiivisesti Tarkoitus on käyttää em. taikamaljan tekoon kaikkia viittä Feng Shuin elementtiä.
- vesi - tuli - maa - ilma - metalli - esim. punainen lautanen= tuli multa = maa kasvin pyöreät lehdet = metalli musta ruukku = vesi valkoinen katto = taivas eli ilma Tärkeintä on kuitenkin kaunis ajatuksesi; rakkautta koko universaalille.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Vesimies Kuu Rapu Merkurius Vesimies Venus Kauris Mars Vesimies
Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
|
|
|
Karoliina
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #18 : 15.01.2006 14:48:57 » |
|
Hei "Karoliina"Kiitos sinullekin palautteesta. Innokkaasti olet maljaasi tehnyt.
Jep, se oli kivaa!
Miehesikin osaltui valmisteluihin.
Ihme kyllä, että näin teki!
Ensi kerralla poika mukaaan maljaa tekemään. Toki. Oikein toimit, kun huomasit puuttuvan asian. Haa, no hyvä!
Valokuvia jäädään odottelemaan uteliaana : Joo, mä katson jos osaan tänne laittaa. Minä pyrin pitämään koko ajan kaikki kynttilät palamassaAi..no, ensi kerralla sitten. Se oli valkoinen mikä sammui ennen aikojaan. - aloitin kynttilöiden polttamisen omatekoisilla pesupalloon tehdyillä kynttilöillä - eka kertaa tein kaikki värit itse, lopussa käytin ostokynttilöitä - jo tekovaiheessa aloitin asioiden ajattelun, miksi maljani teen - jos jokin ei pala hyvin, mietin mitä maailmalla on sellaista, miksi sitä pitää ns. elvyttää - eilen oli ongelmia keltaisen kynttilän kanssa, kuten viime kerrallakin (omatekemäni) - kynttilöiden laaduissa on huisia eroja - Finn Marin kynttilät palavat 4-6 h.[/color] Hyviä ohjeita. Elämänilo T: Karoliina
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Holly Fruit Cake
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #20 : 20.01.2006 20:19:27 » |
|
Heipä hei Teinpä minäkin maljan; kolikoita kukkarosta, kynttilöitä kaupoista, kiviä omista varastoista, ruusun terälehtiä (lempparikukka), kaunis, pitkään harkittu malja. Teimme maljaa yhdessä pojan kanssa mukavasti rupatellen asioista, joita toivoimme elämäämme. Mielestäni kohtuullisia, ja myös ympäristöä hyödyttäviä toiveita. Ja mitä tapahtui? Kaaduin ja loukkasin käteni, koira teloi itsensä, mahdollisesti pysyvästi, rahaa meni lääkäreihin, en saanut hakemaani työpaikkaa, migreenit lisääntyivät. Sanoisinpa, että ei kovin hyvältä kuullosta, mutta voihan se olla että nämä ovat taas potkuja takalistoon ja kehoitus hakeutumaan oikeisiin hommiin ja terveempään elämään. Jotain parempaa on tulossa tilalle Kokeilen silti uudestaan, malja oli sen verran hieno Ilmoittelen sitten vaikutuksista.
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Vaaka Aurinko Neitsyessä Kuu Kauriissa Merkurius Vaa'assa Venus Neitsyessä Mars Leijonassa Keltainen resonoiva tähti Tuli-hevonen Oliivipuu
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 20.01.2006 20:34:18 » |
|
En minäkään omalla kohdallani mitään ihmeitä ole huomannut vielä. Tosin se energiasiivous ennen maljantekoa kyllä jo raikasti huoneen ja sen kyllä huomaa, että energiat liikkuu paremmin ja itsekkin jotenkin virkistyi. Mutta kyllä teen uudestaan sen maljan, se oli kaunis ja kiva tapa....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Karoliina
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #22 : 29.01.2006 19:45:23 » |
|
Hei pitkästä aikaa! Tässä vihdoin tämä kuva siitä minun taikamaljastani. Ja helmikuussa sitten uudelleen tehdään malja, olen nyt löytänyt kynttilöitäkin. T: Karoliina
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #23 : 29.01.2006 19:59:05 » |
|
Onpa se kaunis!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #24 : 29.01.2006 21:31:22 » |
|
Hei pitkästä aikaa! Tässä vihdoin tämä kuva siitä minun taikamaljastani. Ja helmikuussa sitten uudelleen tehdään malja, olen nyt löytänyt kynttilöitäkin. T: Karoliina
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.01.2006 22:15:38 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #25 : 31.01.2006 11:15:00 » |
|
Heippa ilopilleri Minullahan oli kaikki aineet kotona valmiina, jouduin vain hiukan miettimaan missa kaikki on(kiireiden vuoksi).Olen huomannut etta olen saanut paljon ymmartamysta toimia erilaisten ihmisten kanssa ja eri kansojen kanssa, sellaista pienta jokapaivaista oivaltamista! Kiitti kovasti Diamond
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #26 : 31.01.2006 12:38:41 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #27 : 31.01.2006 13:30:08 » |
|
Ilopillerille Asun,Israelissa ja nyt =17 lamminta valuutta sekel ja tilaisuus on nahda satoja turisteja paivittain, eli siina vastaus, etta ymmartamys kasvaa erilaisten ihmisten kanssa. Kivi josta kysyit on Rhodorchsite, matta vaaleanpunertava, valkoisia juovia ja joskus tumman viininpunaista joukossa, voimakas paranta kivi, parantaa myos maata ja huom. auttaa ymmartamaan universaalisia lakeja.Valitettavasti minulla ei nyt ole kuvaa, lahetan myohemmin. Kaikkea hyvaa Diamond
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #28 : 31.01.2006 14:26:30 » |
|
Ilopillerille Asun,Israelissa ja nyt =17 lamminta valuutta sekel ja tilaisuus on nahda satoja turisteja paivittain, eli siina vastaus, etta ymmartamys kasvaa erilaisten ihmisten kanssa. Kivi josta kysyit on Rhodorchsite, matta vaaleanpunertava, valkoisia juovia ja joskus tumman viininpunaista joukossa, voimakas paranta kivi, parantaa myos maata ja huom. auttaa ymmartamaan universaalisia lakeja.Valitettavasti minulla ei nyt ole kuvaa, lahetan myohemmin. Kaikkea hyvaa Diamond
Hei "Diamond"
Missäpäin Israelia asut. Olen viettänyt 2-viikon loman Eilatissa ja Jerusalemissa joulun aikaan perheeni kanssa. Kahlasimme Kuolleella merellä, emme uineet. Punaisessa meressä uimme ja sukeltelimme. Kävimme myös retkellä Egyptin puolella. - teen joskus matkan uudestaan ilman perhettä.
Olen nyt sinkkuna elänyt 4 v. + kissani Timmy 2 v.
Mulla on pieniä viinin punaisia hiottuja kiviä, jotka ovat vähän läpinäkyviä. Mitähän ne voisivat olla. Sain ne kerran argeologilta. Niistä voisi tehdä jotakin. Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #29 : 31.01.2006 16:54:44 » |
|
Ilopilleri No, nyt ymmarran taas enemman, ilmeisesti punaiset kivesi ovat garnet kivia, NEHAN OVAT ELAMANILON KIVIA, tama energia huokuu tietokoneesta sinun viesteista. Asun lahella Jerusalemia pikkasen Kuolleen meren suuntaan. ps.Rakastan kissoja Terkkuja Diamond
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|