Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lilith  (Luettu 67194 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
valo76
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #45 : 05.06.2006 20:55:02 »

Hei whitemonkey!

Joo. Tuo pitää paikkansa, että rohkeutta pitää omia puolia on pitänyt kerätä roppakaupalla ja hyväksikäytetyksi en enää suostu mistään hinnasta.
Tunnetila on lievä ahdistus, joka tulee, mutta en ole varma onko sille konkreettista perustaa vai tuleeko se alitajunnasta vanhoista peloista.
En enää päästä ihmissuhteitani niin pitkälle, että saisin tietää, sillä ahdistus pakottaa huutamaan pelin poikki ennen sitä.. en helposti uskalla rakastua.. uskon silti, että joku päivä pääsisin yli kiltin ihmisen onnettomasta sinisilmäisyydestä ja joku päivä palaisi luottamus tasa-arvoiseen rakkauteen.. Smiley
tallennettu

aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #46 : 05.06.2006 21:05:55 »

Hei Nikki löytyykö puhtia vielä Undecided

Minulla on Lilith 4 astetta  kaksoset
 uranus 27 astetta  harka
 jupiter 13 astetta  kaksoset millä orbilla  aspect_con

Lilith kolmio  neptunus
sekstiili  pluto

Kiitos  smitten

Wink Mateve
tallennettu

mateve
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #47 : 05.06.2006 21:23:20 »

Valo76, sinun pitäisi ottaa minun mies lainaan!  Grin huomaisit että on olemassa aivan käsitämättömän tasapainoisia mieshenkilöitä joilla ei ole tarvetta hyväksikäyttää eikä muuta ikävää. Ja ei, en ole sinisilmäinen enkä todellakaan rakkauden ensihuumassa Smiley

Tiellesi varmasti astuu jonain päivänä mies jonka kanssa on helppo olla ja ahdistus väistyy pikku hiljaa... toivon ja uskon niin!  smitten
tallennettu
valo76
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #48 : 05.06.2006 21:48:53 »

Kiitos uskosta!

Mies lainaan ja heti..   Cheesy
tallennettu

aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
selkälokki
Vieras
« Vastaus #49 : 06.06.2006 14:57:32 »

Ooh, nyt vasta heräsin tähän Lilith aiheeseen, se löytyy 8. huoneesta neitsyessä.
Ei jotenkin kuulosta kauhean hyvältä?
8 huoneessa myös pluto ja uranus. Hmmmm.
Jos jaksat ja ehdit Nikki, niin kommentoisitko?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #50 : 06.06.2006 20:32:28 »

mateve
ootkos vähän yllätyksellinen nainen?
tässä ketjussa aiemmin s.2 on tulkintaa tuosta kaksosista ja pluton ja uranuksen aspekteista lilithiin,
meruskakin valaissut asiaa

uranus ja  jupiter mahtuvat yhtymään,
uranus tuo leikkimieliseen kaksoseen mukaan härän esteettisen ja aistillisen
venuksen,ja uranushan yllättää,
pikkupiruuttaan vaikka leikkimällä sanoilla tai pukeutumisella,
ja muodonmuutos huomiseksi pluton ansiosta,
kasvu tytöstä naiseksi,naisesta äidiksi ja jälleen vahvaksi OMAKSI itsekseen,
lilith sinussa voi laukoa jupiterin ansiosta pikku totuuksia,
alitajunnasta virtaavia ja tilanteeseen sopivia,NAISnäkökulmaa

tuo aspekti neptunukseen:
tää koskee kaikkia aspekteja mutta sinulla se on kolmio,mahdollisuus
käyttää lilithiä myös näin,eli
-nostaa voimakkaasti näkymättömiin tasoihin liittyvät harhat tavalla tai toisella yksilön elämään kuuluviksi (haavemaa..kaikki päättyi kyyneliin..)
-kiinnostusta mystiikkaan,epätodellisiin kumppaneihin(missä viipyykään se prinssi rohkea,rakas rupisammakkoni..?)
keinoihin hallita toisia ja JOPA MUSTAAN MAGIAAN APUNA LEMMEN HERÄTTELYLLE NOITUUDEN TAI LEMMENNOSTATUSSANOJEN ( kaksoset merkurius)JA -JUOMIEN AVULLA
(eikun yrttejä keräämään ennen juhannusta,ja juhannuksena kaksonen kirmaa naapurin viljapeltoon ilkosillaan ja isäntä hänet karhuna sieltä haulikolla häätää..kalevalaa lukemaan ja loitsuja opettelemaan,suomalainen lilith vois sieltä löytyäkin)

vakavasti
kaksoset liittyy leikki-ikään ja koulunalkuun,
tytön kokemukset tuossa iässä,kaveripiiri,nimittely lasten julmaan tapaan,
oletko asunut ulkomailla tai joutunut ulkomaalaisten kanssa tekemisiin,
lapsena tai nyt aikuisena ?rakkaussuhde?
sisarkateus?
pälpätitkö lapsena ääneen kaikki aikuisilta kuullut "salaisuudet" ja kielletyt ,mutta ah niin mielenkiintoiset asiat,seksi ja kuolema,(liittys kyllä tuonne selkälokin 8 huoneeseen,mutta sinullakin pluto ja uranus vois tehä mukavia kepposia,kaksosten tapaan..)
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #51 : 07.06.2006 10:26:28 »

Voi Nikki, kiitos  smitten

Kyllähän sitä totuudentorvi on oltu, joskus ihan pelästyy kun päästää suustaan ajattelematta.
Naiseus on tosiaan ollut hakusessa, ehkä vieläkin, en hyväksy fyysistä ikääni vaan olen kuin tytön hupakko, tosin jarrut päällä. Liikaa ikäviä kokemuksia jotka rajoittavat, etten satuta itseäni enempää, vai onko se iän tuomaa viisautta.
Olen asunut Espanjassa, monta kertaa, koska siellä on kevyt olo. Suomeen tultaessa on kuin kivi laitettaisiin jalkaan.  2funny

Sisarkateutta kyllä, jossain vaiheessa sain tietää että minulla on ollut 6 veljeä ja minä 7, mitä siitä sanotaankaan, musta lammas, veljet eri äidistä
joten minua ei hyväksytty, sisko eri isästä, nyt vasta on lähennytty kun viisastuttu läheisen tärkeydestä. idiot2

Yllätyksellinen nainen, kyllä, ei tavallinen perinteinen, voisi ehkä sanoa Maa-äidin apulaiseksi eläimet ja luonto nykyään ykkössijalla, mitäs sitä muuta, elämä opettanut hiljaa kävelemään ja hyväksymään olemassaolevan tilanteen, tässä ja nyt.
Astro on henkireikä virtuaaliystäviä ja mielenkiintoisia asioita joista voi peilata itseään ja todeta että ei sitä hullumpi nainen olekkaan.. smitten

Wink Mateve
tallennettu

mateve
Fiona
Vieras
« Vastaus #52 : 11.06.2006 14:03:57 »

Huh Siis voisiko joku kertoa mistä kartallani löydän tuon Lilithin? Aivan uusi asia minulle... Smiley
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #53 : 30.03.2008 15:56:39 »

LILITH IN AQUARIUS lets you misjudge your friends easily. Probably you have completely wrong conceptions of them or of what your friends think about you. You strive for autonomy with manipulative methods and psychological tricks, reject all too tight interpersonal relations and consider partnerships and relations rather as friendships. You surely hardly tend to commit yourself, although you want to to express any certain inner urge. Your fairness, tolerance, global thinking and humanity are noticeable, and you may argue with degenerated art or queer music styles. Though your intuitivity is remarkable, you could tend to a nonperception of the mentioned things.

LILITH IN THE 11th HOUSE brings strong autonomy efforts. You are very tolerant and open to unusualnesses, surely have strange, but very creative artistic attitudes and prefer open partnerships, that others would rather consider as friendships only. You look for adventurous friendships, but could tend to misjudge the kind of your friends natures, or you don't want to admit them. Intuition and wisdom are nevertheless very strong, as well as your inventor talent. You like to present your eccentric nature.

lähde: http://nmazca.com/coeli/lilith.htm

No niin. Tästäkö alkaisi löytyä avainta siihen, että perinteinen parisuhde tuntui helvetillisen vaikealta, perhe saatiin kuitenkin pykättyä aikaan...ja ystävät, niin, parhaat "ystävät" pettivät minut totaalisesti, puukottivat selkään niin että tuntui.

Samassa huoneessa ovat vielä  juno ja  venusGrin Kun minulle joku onneton erehtyy sanomaan rakastavansa minua, niin vastaan: juu, niin minäkin sinua, ystävänä  :Smiley

Lilithin aspekteista en vielä ole löytänyt mitään hyvää saittia. osaisitteko neuvoa tai avata näiden merkitystä minulle. kiitos.

Lilith aspect_sex aurinko
 Lilith aspect_squ neptunus

tallennettu
Sanna
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #54 : 05.04.2008 14:13:57 »

Minun Lilithini

http://www.astro.com/tmpd/c11efile0IuPia-u1186670066/astro_2gw_01_nebra_nabrakka.43489.4091.gif

On 1 huoneessa  oinas
tallennettu

SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #55 : 20.11.2010 12:50:09 »

Minulla Lilith löytyy 1. huoneesta, jossa asuu  askendentti leijona sekä  jupiter leijona .  venus  aspect_tri Lilithin kanssa, mutta muita tapahtumia Lilithille ei tule.

Mikäs tuon Lilithin merkitys nyt oikein on? Miksei sitä näy tuolla tämän sivuston kartoissa?

Edit:
LILITH IN LEO produces strong entertainment urges. Without any problems people can attract you to go to parties, where you then set yourself on stage. You also want to participate in bets and speculations, though your intuition tells you rather to leave your hands of it. You create harmony and peace, know how to flirt and to manipulate people to general well-being. You are probably well-known due to your charming character.

Huh
« Viimeksi muokattu: 20.11.2010 12:52:43 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #56 : 20.11.2010 17:44:25 »

En ole ennen kiinnittänyt asiaan mitään huomiota, mutta huomasin että mulla on Lilith tarkassa kvinkunssissa Aurinkoon. Lilith on Oinaassa ja Aurinko puolestaan Oinaan huoneessa.
Tuosta on aika vaikea löytää tulkintoja. :Smiley

Muuten mä olen aina vain käsittänyt Lilithin sijainnista 6.huoneessa jotain sellaista, että on erityisen altis pistäville, pureville ja myrkyllisille hyönteisille. No, kammoan ampiaisia yli kaiken ja sehän on erittäin Lilith-tyyppinen ötökkä jos mikä. :Smiley
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #57 : 29.11.2010 14:14:06 »

Mulla Lilith on Ravussa 7.huoneessa. Mitään aspekteja ei tee.
Oli kyllä osuvia nämä.

LILITH IN CANCER urges you to create domestic and family peace. You like to meet many people in your home in order to have expanded meals with them, whereby you take part in discussions very emotionally and with psychological knowledge. In family matters you are inclined not to recognize things or situations correctly, or you don't want to admit situations and circumstances because you get enticed by unrealistic opinions very easily.

Kyllä. Vaikka tuo viimeinen,etten tahdo tunnistaa lähellä olevia asioita, heh, en ehkä tahtoisi tunnistaa tuotakaan. Grin Vaikka ehkäpä se on niin.. Smiley

LILITH IN THE 7th HOUSE causes a fight between a commitment urge and a strive for independence. Perhaps you are able to analyze your own psychological situation in every detail, but you succumb to the temptation to change nothing, showing the same behaviors again and again, of which you know exactly that you harm yourself. Gladly you manipulate your fellow beings with best intentions and flirts are your speciality. Also, you love the music and show your mediating, always fair and harmony-referring nature.

Kyllä juuri näin. Tapana on hemmetisti analysoida ja keksiä ja unelmoida, mutta harva asia tulee käytönnön tasolle asti. :Smiley Kai se  mars harka siellä hidastelee yhdistettynä aurinkooni ym.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #58 : 29.11.2010 14:26:40 »

True Lilith 18°21' Я Gemini, in House X Lilith

tais siellä olla  jupiter samas huonees mutta  rapu :ssa

mitässe si meinaa?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Lilian
Kohtuuastroilija
**

-All Is One-

Profiili
« Vastaus #59 : 29.11.2010 14:40:35 »

Lilith  kalat III huone...? Kommunikaatioon viittaa jollain tavalla, eroottisuus heijastuu puheissa jne? No saatan olla aika roisi ja heittää melko rasvaistakin juttua. Toi  kalat...mielikuvitus...likainen mielikuvitus- jonka sitten ryöpsäytän suustani?!  Grin
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: