Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lilith  (Luettu 67230 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Solina2
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #30 : 23.05.2006 12:35:03 »

Kiitos linkeistä, Missa!

Minulla on on Lilith 1. huoneessa Jousimiehessä (molemmilla tyttärillä on myös Jouskari-Lilith, 6. ja 7. huoneissa). Hmm... nykyisen mieheni Lilith on Ravussa (minun aurinkomerkkini) ja yhtymässä minun Venukseeni (ja kuunsolmuun).

Tutustuimme aikoinamme kun hän "tuli laittamaan minua kuriin"  :Smiley Kuulemma moni hänen ystävistään oli ihastunut minuun ja kokivat minun olevan "antaa ymmärtää muttei anna"... No, kuriin ei ole vielä saanut eikä saakaan, mutta onnellisia olemme, luulen ma. Kaipa minä sitten todellakin olen se hänen elämänsä nainen. smitten

Ihmisesti minä nyt sitten olen ah, niin kiehtova ja myös "kahlitsematon" villinainen joidenkin mielestä angel Nyt tr Lilith on 9. huoneessa (jossa radixkartassa Pluton ja Uranuksen yhtymä), joten kaipa sekin kertoo nyt haluastani laajentaa tietämystäni (ajattelin jatkaa reikin opiskelua, violet flame reiki ja jatkaa shiatsun opintoja). Jospa minusta tulisi sitten vanhana se Wiisas Wanha Nainen jos ei nyt sitten ihan noitaa-  Grin

-Solina
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #31 : 23.05.2006 14:40:00 »

kiitos minunkin puolestani Nikki kertomuksestasi, erittäin paljon. oli hyvin avaavaa. itse olen vasta nyt alkanut kiinnittää huomiota lilithiin, ja tuo mitä kerroit siitä kuulosti juuri siltä miten vaistonvaraisesti käsittäisin lilithin.
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #32 : 23.05.2006 14:50:42 »

...Ja minulle avautui uusi näkökulma syntymäkarttani kuvioon: Lilith tarkassa yhtymässä Uranukseen, molemmat kvinkunssissa Kuuhun.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #33 : 23.05.2006 16:50:20 »

Johan löytyi..näyttää että 7Can31´44´´
eli siis 7 huone ja ravussa. "kämppäkaverina" sillä on jupiter.
siis mun karttani on tosi sekava Cheesy

en ymmärrä...vieläkään uglystupid2. Opetellaan 2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #34 : 29.05.2006 12:46:07 »

lilith taitaa olla kaikkein mieleenkiintoisin asteroidi, mitä löytyy.  Smiley
joten pakko on tietysti kommentoida.
miulla se on skorpionissa, seitsemännessä huoneessa. nikki taisi siitä jo jotain sanoakin tuolla..
sekä
 aspect_tri  kuu
 aspect_sex  uranus
 aspect_con  juno
en oikein tunnista itseäni skorpionimaiseksi. vaikka se melkein aina kartallani tulee esiin.
tallennettu
althema82
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #35 : 29.05.2006 22:49:47 »

en löydä lilithiä mistään huoneesta siis tuata apuva.kertokaa joku joka tietää!
 Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh

tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
althema82
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #36 : 29.05.2006 23:06:35 »

https://www.astro.fi/index.php?p=3&up=3http://

en löydä lilithiä merkistäni.voiko olla mahdollista että sitä ei ole?HuhHuh
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #37 : 30.05.2006 07:21:25 »

Tuolla Sepon kartassa Lilithiä ei ole merkitty. Käy astro.com:issa, sieltä sen voi helposti valita mukaan karttaan.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #38 : 03.06.2006 12:23:50 »

anna ulrika
nimi ulrika kiehtoi,saksalaista perua,U(o)dalrich,Ulrik,perintörikas,
aatelistilan omistaja,
ties vaikka noita olisitkin tuon lilithin transiitin jälkeen,( venus harka)
ja 8 huoneessa "perintö"...
tuohon aspektiin,se on menoa eikä meininkiä,
aspekti marsiin riittää selittämään:
voimakkaat intohimot johtavat itsehillinnän puutteeseen,rakastumista ensisilmäyksellä,
vestan papitar vihkii miehen nautinnon saloihin eikä päästä pauloistaan,
 saturnus 8 huoneessa:pitkä suhde?
lycka till!

pluto
kyselit miehen lilithistä
jos naisen lilith siirttyy naiselta naiselle,ikinaiseus,
niin minusta miehen lilith siirtyy isältä pojalle,mieheltä miehelle,
siinä vaiheessa kun poika murrosiässä irtautuu rajustikin huoritellen(irtiotto vaikeampaa pojalle,ei voi samaistua naiseen)äidistään ja kääntyy isän esikuvaa kohden,se kuinka mies kohtelee vaimoaan ja naista yleensäkin tässä vaiheessa ja muutenkin,siirtyy pojalle alitajuisesti ja toteutuu omassa parisuhteessa
ja se voisi olla seuraavanlaisia asioita:
-nainen on mysteerio
-huora-madonna vastakkainasettelu,vaimo mielellään madonna,jotta häntä voisi lasten äitinä kunnioittaa,sängystä voisi löytyä "huorakin"..
-naisen logiikka?mikä logiikka?
-suhde seksiin marsin ohella,kuu kuvastaisi miehen äitiä ja syviä tunteita,
lilith on alitajuisia intohimoja
-naisen vartalon palvonta
-mustasukkaisuus lapsille vaimon huomion varastajina
-ikiaikainen tarve alistaa naista vajavaisena olentona,huonompana,syntisenä,
vajavaisena ilman penistä,taustalla pelko naisen "väkeä" (kuunkierto,s.2 muistaakseni..)kohtaan-väkivalta,pelko joutumisesta intohimon sokaiseviin pyörteisiin,joka vie perikatoon ja tekee miehestä "hullun"

lukekaa hyvät kanssasisaret Kaari Utrion ,Eevan tyttäret,tiedätte mistä tässä on kysymys,mistä mikin johtuu,niin syvällä nuo jutut on,
sekin lordin itkevä vauva ja kirkuva nainen,
suomessakin kun nainen synnytti saunassa,niin ennenkuin lapsi annettiin äidin rinnoille,se vietiin ensin MIEHEN HYVÄKSYTTÄMÄKSI pirttiin,
jos ei kelvannut,koskeen tai hiijen kuuseen,MIES päätti oliko perillinen
KELVOLLINEN
HELEVATA!
jos nainen kerkesi imettämään,lasta ei saanut enää tappaa,koska se oli jo leimautunut emoonsa,
ihmekö tuo jos nainen kirkuu.....
otsikko:"karhu puri lenkkeilijää reiteen"
ja miksi?
emokarhu hyökkää puolustamaan poikastaan,koska UROS voi tappaa poikasen,jotta naaras tulisi taas KIIMAAN,imettäessään ei...
olemmehan osa luontoa,olemmehan?

Utrion kirjasta:
"ilotytöt meillä on nautintoa varten,jalkavaimot tyydyttämässä päivittäisiä tarpeitamme,puolisot synnyttämässä LAILLISIA lapsia ja hoitamassa uskollisesti kotiamme"
että sellasta tyytyväisten miesten suusta..

pluto,
sinun miehesi on löytänyt sinusta kaikkien noitten yhdistelmän,
olkoon onnellinen,
henkinen ystävä,leikkitoveri,hoiva ja ymmärrys syvältä,filosofi,
vapaus ja tasa-arvo,luottamus ja kasvava uudistumisen tarve,
onnenpisteessään RAKASTUU sinuun uudelleen ja uudelleen....
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #39 : 03.06.2006 15:27:59 »

Lainaus
Utrion kirjasta:
"ilotytöt meillä on nautintoa varten,jalkavaimot tyydyttämässä päivittäisiä tarpeitamme,puolisot synnyttämässä LAILLISIA lapsia ja hoitamassa uskollisesti kotiamme"
että sellasta tyytyväisten miesten suusta..

jep...nainen on ollut ilmeisesti kokonaisuutena liian iso kakku sulateltavaksi ja se on pitänyt pilkkoa osiin. et voi olla tätä jos olet tuota...jne.  :Smiley hyvä kirja tuo.
tallennettu
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #40 : 03.06.2006 21:42:44 »

Kertokaahan mistä minun ahdistus (olen kirjoittanutkin aloittamassani lilith-ketjussa) johtuu? Aivan hillitön ahdistus nikin mainitsemaan eevan tyttäret-aihepiiriin liittyviin asioihin, en tiedä miten alkaisin selvittää asiaa. Ei mulla ole mielestäni muihin asioihin tällaisia patoutumia, joku naiseus, lapset, väkivalta ja alistettu asema -yhdistelmä on ainoa käsitys mikä on tullut mieleen. Harkitsin regressiota mutta jotenkin tuntuu ettei asioiden muistaminen auttaisi asiaa, vaikeuttaisi vaan.
Lilith siis 9 huone oinas, jos liittyy asiaan niin alasolmu on skorpparissa. Mikä olisi järkevää, kun todellakin haluan päästä elämässä eteenpäin ja luopua turhasta painolastista myös tämän teeman ympärillä?
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #41 : 04.06.2006 18:44:53 »

Kiitos nikki taas valaisevasta tulkinnasta tuosta miehen Lilithistä. Riittää taas pureskeltavaa vähäksi aikaa...
Ja taidanpa tosiaan käydä lainaamassa sen Eevan tyttäret. Syystä tai toisesta en olekkaan koskaan sitä lukenut.

Ja allaolevasta:
pluto,
sinun miehesi on löytänyt sinusta kaikkien noitten yhdistelmän,
olkoon onnellinen,
henkinen ystävä,leikkitoveri,hoiva ja ymmärrys syvältä,filosofi,
vapaus ja tasa-arvo,luottamus ja kasvava uudistumisen tarve,
onnenpisteessään RAKASTUU sinuun uudelleen ja uudelleen....
JESJESJESSSSSSSSSS!!!! Wink Grin

Tulikin tuosta ajatuksesta, ettet voi olla yhtä jos olet toista, mieleen seuraavaa:
Joskus kauan sitten lukion kuvaamataidossa piti tehdä teos nimeltä "mies!" tai vaihtoehtoisesti "nainen!". Toteutustapa oli muistaakseni vapaasti valittavissa. Innostuin ihan älyttömästi. Leikkelin lehdistä kaikenlaisten naisten kuvia, oli ikivanhoja mummoja ja teinityttöjä, neitsyt Maria ja huora, oli äitejä lapsineen ja uraohjuksia jakkupuvuissaan jne. Tein näistä kaikista leikkeistä A3-kokoisen kuvakollasin ja olin kamalan tyytyväinen tuotokseeni. Olinhan yhdistänyt surutta kaikki nuo myyttiset neitsyt-huora-äiti -arkkityypit tasa-arvoisiksi naiseuden kuvaajaksi.
Kuvaamataidon opettajani (nainen) katsoi kuitenkin "teostani" hieman hämmentyneen oloisena ja kysyi sitten oliko teokseni tarkoitus esittä naisen elämän kiertokulkua... Kaiketi ope kiinnitti huomionsa vain niihin mummoihin ja teineihin.
AAAARRrrrggsssss! Väärinymmärretty taitelija parka! Grin
« Viimeksi muokattu: 04.06.2006 18:48:06 kirjoittanut pluto » tallennettu
anna ulrika
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #42 : 05.06.2006 12:36:02 »

Nikki,

kiitos taasen kiinnostuksestasi ja hauskoista aatoksista. Mä en ole ihan varma olinko ihan selkeä tuolla edellisessä viestissä, kysymys on siis tässä kesäkuussa päälle pukkaavasta auringonpaluukartasta, stelliumista kasihuonessa ja paluukartan venuksesta. Hauskasti ko. kartan aurinko ja pof ovat seiskahuoneessa. Ja askendentti tietysti skorpioni...

Kyllä, vuosisuunnitelman osana voisi olla "total eclipse of hearts" ja "eternal flame" vanhojen biisien tunnelmien mukaisesti.  Wink

Ja nimi, niin, olen saamelainen juuriltani, sieltä se Ulrika on peräisin, ainakin tässä elämässä  smitten 

Kiehtoo kovasti tämä Lilithin merkitys. Ja myös Vestan. Olen täsä juuri alkanut perehdyttää itseäni vanhoihin ja viisaisiin jumalatar-perinteisiin, myytteihin, merkityksiin ja miksei rituaaleihinkin. Kiinnostaa kovasti tuo jumalainen feminiininen.
tallennettu
valo76
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #43 : 05.06.2006 15:03:33 »

Lilith siis 9 huone oinas, jos liittyy asiaan niin alasolmu on skorpparissa. Mikä olisi järkevää, kun todellakin haluan päästä elämässä eteenpäin ja luopua turhasta painolastista myös tämän teeman ympärillä?
[/quote]

Hei Whitemonkey

Minulla on myös lilith 9.huoneessa ja oinaassa.
Olen koko ikäni pelännyt tulevani hyväksikäytetyksi ihmissuhteessa ja miesten taholta. Tämän vuoksi myös vedän puoleeni tällaisia tilanteita.. erityisesti humalassa, joten en oikein uskalla ravintolaillassa alkoholia käyttääkään.. en tiedä johtuuko lilithistä, mutta jotain sellaista.. minulla taas on yläsolmu skorpparissa ja alasolmu härässä..

kohtalotoveri
tallennettu

aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #44 : 05.06.2006 17:57:47 »

Hei valo 76,
itselläni päällimmäinen ajatus ihan "arkipäiväisesti" ajateltuna on että pelkään joutuvani tekemään asioita mitä en tahdo. Että jokin voisi pakottaa minut vaikkapa raskaaksi tai jotain sellaista ja en pääse tilanteesta mitenkään ulos. Sinänsä kuitenkin aika absurdia!
Elämässäni on ollut mies joka ei suostunut jättämään minua rauhaan, vainosi, uhkasi tappaa ja lopulta en uskaltanut liikkua yksin ulkona. Tapahtui siksi etten halunnut olla hänen kanssaan. Se oli konkreettisin tapahtuma siitä etten kokonaan voi itse hallita elämääni, paljon voimakkaampi ja uhkaava mies oli päättänyt asioita puolestani. Oli aivan hirveän ahdistavaa, elämäni yksi raskain aikakausi henkisesti mutta onneksi se on ohi. Uskon että sen kaiken oli tarkoitus tapahtua, kasvatti luonnettani ja uskallan rohkeasti puolustaa itseäni...enää en ole pieni arka hiiri vaikka mikä monsteri tulisi vastaani, taistelen viimeiseen hengen vetoon! Sisäinen vahvuuteni tässä asiassa näkyy mielestäni ulospäinkin, enää ei tule kaiken maailman inhottavat tyypit jauhamaan sontaa ja egoilemaan  Grin 

Eli omia heikkouksia ja vaikeita tilanteita päin repullisella rohkeutta ja itsevarmuutta varustettuna! Itse kohtaan omat demonini tuon edellisessä viestissä kertomani asian suhteen kunhan koen olevani tarpeeksi vahva ja löydän sopivan keinon käsitellä asiaa. Tietysti on hankalaa jos kokee että miehet joihin tutustuu paljastuvatkin hyväksikäyttäjiksi. Oletko huomannut mitään tunnetilaa itsessäsi tai jotain kohtaamiesi miesten olemuksessa mikä voisi paljastaa sinulle että parempi pysyä kaukana?
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: