Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Taikina ?  (Luettu 3707 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
sarhippa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 01.06.2008 14:04:06 »

Löytyisikö taikinalle millaisia selityksiä ?  Huh

Unessani valtava määrä pullataikinaa oli astiassa kohoamassa, kuin odottamassa leipomista tai jotain. Laitoin siitä osan pakasteeseen, kun sitä oli niin paljon. En ehtinyt aloittaa leipomista kuitenkaan vaan katselin sitä ja mietin. En tiedä olinko itse tehnyt taikinan; välineitä ja tarvikkeita ei unessa näkynyt, vain se taikina. Laitoin tästä viestiä myös tuonne toisen otsikon alle, mutta jos vaikka täältä kautta paremmin löytyisi vastauksia...kiva olisi jos näin käy  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 01.06.2008 14:11:24 »

Minulle tulee ainakin heti mieleen että olet nyt luonut jotain uutta, aloittanut tai aloittamassa jotain uutta elämässäsi.. Taikina kohoaa vielä, eli hieman vielä kypsyttelet suunnitelmia ja idoita, mutta olet pian valmis toteuttamaan asioita käytännössä eli alat leipomaan... Smiley

Miltä kuulostaa?

Lisäys vielä: laitoit osan taikinasta pakastimeen, kun sitä oli niin paljon; tarkoittaa varmaankin sitä että jotkut uudistukset siirrät suosista myöhemmäksi, eli olet laittanut asioita mielessäsi tärkeysjärjestykseen. Aiot nyt leipoa sellaisen määrän taikinaa valmiiksi, mihin tunnet voimavarasi riittävän.
« Viimeksi muokattu: 01.06.2008 14:14:05 kirjoittanut Tigrinum » tallennettu
sarhippa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 03.06.2008 14:11:34 »

Olipas upea tulkinta ! Smiley

Olen aloittelemassa opiskelua työn ohessa, mikä on kyllä melkoisen uusi juttu ja vaatii vielä kypsyttelyä hieman. Opiskeluun liittyen olen miettinyt useampaakin asiaa ja todellakin olen päättänyt lykätä osan asioista jonnekin tulevaisuuteen, niin sanotusti laittanut jäihin ,siis ilmeisesti sinne pakastimeen vielä tällä hetkellä Grin. Eli kuulostaa todellakin järkevältä ja selkeältä.

Kiitos sinulle !!             smitten

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: