Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kesä - Kesäkuu - Kesäloma - Kesätyö - jne.  (Luettu 14321 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« : 01.06.2008 17:52:29 »

Hei Ystäväin

Olemme siirtyneet Suomen kesään

Millaisin mielin kesän olette aloittaneet

Millaisia kesäsuunnitelmia

HYVÄÄ KESÄÄ TEILLE KAIKILLE

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 01.06.2008 17:56:42 »

Hei Ystäväin

Minä aloitan kesäni kuntoutusjaksolla
- kyllä tätä olen odottanutkin,
vaikka mieliala vähän allapäin Huh
- taitaa vähän jännittääkin

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 01.06.2008 18:14:44 »

hyvää kesää myös sinulle elämänilo ja kaikille muillekin astrolaisille ihan tasapuolisesti....  Cool

voi kun tulisi oikein sellainen intiaanikesä... :Smiley
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 01.06.2008 18:16:43 »

Minä olen aloittanut kesäni carpe diem-tyyppisesti, eli vailla huolen häivää, vailla suunnitelmia.  coolsmiley

Töitä sovin aina pariksi päiväksi kerrallaan. Eli en ole sidoksissa töihinkään,
jos yhtäkkiä haluan lähteä jonnekin. Kaikki on mahdollista.  Wink

On tässä nyt sellanen suunnitelma että elän päivä kerrallaan ja nautin elämästä.  Smiley
Toivon kaikille astrolaisille aurinkoista kesämieltä!  Cool
tallennettu
helen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 01.06.2008 18:34:15 »

Minä ajattelin näin aluksi esitellä
Itseni kuvan kanssa.
hyvää kesää myös sinulle
elämänilo

-Helen-
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 01.06.2008 19:07:25 »

hyvää kesää myös sinulle
elämänilo

-Helen-

Hei "helen"

Tervetuloa iloiseen joukkoomme

smitten Elämänilo
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 01.06.2008 19:13:39 »

Voi kuinka kauniita naisia olette, kesän tytöt, Helen ja Elämänilo!!!

Minun on aloitettava kesä siivouksella, pyykillä ja järjestämisellä. Ei auta. Tosin sen verran itseäni olen hoitanut, että eilen makasin aurinkopatjalla ja tänään tein puolentunnin joogan tuolla ylhäällä hiljaisessa huoneessani.

Kukkapenkit kutsuvat itkien! Sinulla Elämänilo ne ovatkin jo valmiit. Taidanpa kutsua sinut kylään tänne, olisi paljon pelastettavia!

Tosin tänään raivasin jo yhden ja istutin kehäkukan siemeniä.

Huomiselle on jo pitkä asialista tuossa pöydällä, kun lähden hoitamaan juttuja!

Ei se kesä pelkkää löhömistä ole!  knuppel2
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 01.06.2008 19:26:24 »

tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #8 : 01.06.2008 19:49:40 »

Hei Ystäväin

Minä aloitan kesäni kuntoutusjaksolla
- kyllä tätä olen odottanutkin,
vaikka mieliala vähän allapäin Huh
- taitaa vähän jännittääkin

smitten Elämänilo

Antoisaa ja rentoututtavaa ja kaikenlaista hyvää tuovaa kuntoutusjaksoa sinulle Elämänilo  smitten - ja näyttihän " tarotkortti"  kuntoutusjaksolle ihan lupaavalta  Cheesy

Ja  vielä  angel Elämäniloista  Wink kesää sinullekin ... tiedä mitä tuo tullessaan  smitten

KESÄ

Mie vaihdoin jo  kevyet " kesäkostyymit ylle" meinaan tuota avatarta - jotenkin tuli sellainen fiilis että jotain ihan uutta  Cheesy Wink ...
Jee  Cheesy ~tuoksua mintun ja ruusun , sateen, laineen liplatusta, kesän tuoksua , jäätelöä, iloisia ihmisiä, lasten naurua, kiukkuisia mäkäräisiä paarmoja itikoita, ukkosenilmoja , metsämansikoita, mustikoita, satakielen laulua, lokkien kirkunaa, havisevaa tuulta kun lehdet kahisee - kuin morsian asettelisi juhla-asuaan ... savukalaa, nokisia sormia, nuotiotulta, tulen rätinää, puiden pilkkomista, veden kantamista , musiikkia, laulua    - hiljaisuutta kesäyön sylissä .... ahh  Kiss

Kesänlapsi kun olen  :Smiley Cheesy eli syntynyt kesäkuussa NIIN ihan oma taikansa tässä valonajassa on ...
Minulla on tulossa " vuosisadan kesä " kerron toiste lisää ... muutoksia tiedossa  Cheesy

Voi että  smitten Kiss  hyvä tulla tänne kertoilemaan - päivittämään - mitä milloinkin kuta kulloinkin on menossa - vapaa kesä , monessa mielessä - ainakin alkukesä  smitten

Iloista kesää toisillekin - nautitaan kaikesta     - ja toisistamme  Kiss

Minä ajattelin näin aluksi esitellä
Itseni kuvan kanssa.
hyvää kesää myös sinulle
elämänilo

-Helen-

"Heit" sinullekin  Helen  smitten

~Aaviisunen
« Viimeksi muokattu: 01.06.2008 19:51:26 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 03.06.2008 10:01:38 »

Uusi ammatti on taskussa ja töihin ollaan menossa. Tämä viikko lomailua ja sitten alkaa työelämä! Odottavaisilla mielin ollaan. Toki muistan nauttia myös auringosta ja lämpöisistä päivistä, vapaa-ajalla heittäydyn niihin täysillä. Muita suunnitelmia ei olekaan,  katsotaan, mitä kesä tuo mukanaan.  coolsmiley
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 03.06.2008 13:55:21 »

Elwyn, eikös olekin kumma, että aina vain kaipaamme sitä 'jänskää'. Ei se lopu iän myötäkään, ruokahalu vain kasvaa. Kunhan jotakin tehdään ensin niin kuin alkuun, niin eiköhän sitä jänskää löydy.

Innostuimme muutaman kylän naisen kanssa tekemään metsäretkeä, kaivamaan esiin kaksi vanhaa isoa lähdettä tuolta sydänmaan kätköistä. Termarit, kartta ja seikkailumieli! Olemme kaikki vanhoja retkeläisiä, jos ei muuta niin kaikkea vanhaa hauskaa muistelemme. Olimme kerran teltassakin yö tai oikeammin valvoimme nuotion äärellä ja pelkäsimme kun jossakin murisi...

Jos ei mitään huomenna kuulu, niin suden tai karhun tai vähintäänkin metsän suuhun olemme joutuneet... Grin
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 03.06.2008 16:23:29 »

Minäkin kaipaan jotain jänskää...

Minullakin on tänä kesänä kunnon kuukauden loma!! Siihen on vielä 6 tuskastuttavaa viikkoa aikaa, kun edellisestä kunnon lomasta on aikaa jo kaksi vuotta!! Väsyttää, väsyttää, väsyttää...  crazy2  Embarrassed
Lämpöä kaipaan... Ja jos sinne reissuun pääsisi...
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 04.06.2008 18:02:40 »

Niinhän se minullakin nuorena meni, kaikki kesät töissä. Sitten tuntui ihmeelliseltä saada 'kesäloma'. Koita jaksaa Jinx, kyllä se vielä tulee lomienkin aika!

Ja Elwyn, kyllähän se on totta, että seura sen tekee! Viisi tuntia marssittiin tänä aamuna metsässä, eikä eksyttykään. Metsälintuja näimme ja löysimme lähteemme. Kyllä sen vesi olikin hyvää! Ja ihme, miten se pulppuaa maan uumenista jatkuvasti!

Jännitystä matkaan toi oikeastaan kiire. Eräällä rouvista oli kiirus hierontaan, joten hän soitti kotiin ja tilasi 'taksin'. Eikä se mikään tavallinen taksi ollutkaan. Hänen miehellänsä on suomenhevonen ja sen hän oli laittanut lavakärryjen eteen. Metsänreunasta tultiinkin sitten körökörökyytiä pitkin kyläraittia, naapureille huiskuteltiin ja naurettiin. Mies sen kun lisäsi hevosensa vauhtia!  Shocked

Enpä muista milloin olisin sellaisessa kyydissä ollut! Ihania nuo suomenhevoset!!! Cheesy
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 04.06.2008 19:26:12 »

Täälläpä viisusella olikin tärkeimmät  Smiley

Jee  Cheesy ~tuoksua sateen, laineen liplatusta, kesän tuoksua , jäätelöä, iloisia ihmisiä, lasten naurua, kiukkuisia mäkäräisiä paarmoja itikoita, ukkosenilmoja , metsämansikoita, mustikoita, satakielen laulua, lokkien kirkunaa, havisevaa tuulta kun lehdet kahisee - kuin morsian asettelisi juhla-asuaan ... savukalaa, nokisia sormia, nuotiotulta, tulen rätinää, puiden pilkkomista, veden kantamista , musiikkia, laulua    - hiljaisuutta kesäyön sylissä .... ahh  Kiss

~Aaviisunen

Lisäksi tuoksuja kielojen, sireenien  smitten

Lomat on tosin jo pidetty ja kaikki pyhätkin jussia myöden töissä, mutta fiilis on nyt hyvä. Lomaillaan sitten taas kunhan ehtii...
...Heinä...heinäkuu...heinätyöt...heinäyöt...juu-u

Hauskaa kesää kaikille  smitten

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #14 : 06.06.2008 09:59:37 »

Enpä muista milloin olisin sellaisessa kyydissä ollut! Ihania nuo suomenhevoset!!! Cheesy

Voi, olen kateellinen! En ole itse ollut hevoskärryjen kyydissä aikoihin. Kotikylälläni on vielä yhdessä talossa suomenhevosia, niitä pienenäkin piti käydä aina moikkaamassa ja harjailemassakin, jos luvan sai.

Nythän oikein kesäfiiliksen pukkasi, kun eilen ja tänään on ollut niin lämmintä. Itselleni on lomaa luvassa vasta heinäkuussa, eikä sekään oikeastaan täysin lomaa ole, kun on luettava tentteihin...mutta ehtiihän sitä jossain välissä toivottavasti kesäisestä luonnostakin nautiskella. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: