Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hui, pelottaa vauvan puolesta!  (Luettu 3234 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Luna-na
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« : 02.06.2008 05:47:49 »

Heips,

Lueskelin kauhulla tämän kuun planeetta-asetelmia - vauvallani on laskettu aika 23.6.

Juhannuksen tienoilla sekä Aurinko, Venus että Ceres tekevät oppositiota Plutolle. Lisäksi Pluto perääntyy nousumerkissäni Jousimiehessä. Ja Merkurius perääntyy minun (sekä tod.näk. tulevan vauvan) aurinkomerkissä Kaksosissa. Voisiko joku asiaan perehtynyt kertoa, että mitä nämä asetelmat tarkoittavat vauvan kannalta? Ja mahdollisesti minun ja vauvan tulevan kommunikaation kannalta?

Kannattaisiko mieluummin koittaa saada synnytystä käynnistymään aikaisemmin vaikkapa kolmen s:n menetelmällä (siivous, seksi, sauna  :Smiley)? Lääkäri on sanonut, että näyttää jo siltä, että vauva voi syntyä aiemminkin. Kannattaisiko siis mieluummin kiirehtiä kuin koittaa saada hommaa pitkittymään laskettuun aikaan tai jopa sen ylikin?

Tällaisia tuumailen idiot2 Olen kuitenkin sen verran uuno näissä asioissa, että voin vain arvailla, mitä nämä asetelmat tarkoittavat. Siitä syystä otan kiitollisena vastaan viisaampien näkemyksiä asiasta. Toivottavasti asia ei ole niin paha kuin minusta tuntuu. Lohdutuksen sanoja kaivataan  Cry
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #1 : 02.06.2008 08:20:18 »

Hei Luna-na  smitten  Älä hermoile, sinun pitäisi nauttia olemisestasi ja rauhaa elämääsi, siitä lapsesikin pitää. Hän vaistoaa sinun olemuksestasi jotka sitten jäävät häneen muistijäljiksi elämään.
Lapsi syntyy silloin kun on hänen aikansa, se on kosmisesti määrätty.  pluto peräytyneenä ilmaisee menneiden elämien kesken jäänneestä asiasta.  merkurius ei peräydy synnytyksen aikoihin ja se on hyvä sillä niillä joilla se peräytyy, elämä antaa tai pakottaa tekemään asioita tarkemmin.  aurinko ja  venus yhtymä tekee lapsestasi rakastettavan ja sosiaalisen ymmärtäjän ja kun se on vielä  rapu ssa, niin hän tulee tarvitsemaan rakkautta viisaasti että saa hyvän esimerkin sitten omaan elämäänsä.

Sinä voit puhua lapsellesi ihan fyysisesti, hän kuulee kaiken, kerro mitä teet ja miksi, laula hänelle sekä kerro että häntä rakastetaan ja odotetaan, ja että näette toisenne pian ja ota isä mukaan sillä tämä lapsi tarvitsee myös maskuliinisen esikuvan ehjään elämään.

Tsemppiä, kaikki menee niinkuin pitääkin.

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Norna
Vieras
« Vastaus #2 : 02.06.2008 09:54:16 »

 Hei!

 Harvat vauvat syntyvät lasketun ajan mukaisesti, suurin osa menee sen yli ja alle Smiley. Laskettu aika ei ole mikään vakio vaan arvio joka on vähän sinne päin.
 Ja mikä päivä tai kellonaika se tapahtuukaan on se lapsellesi ja hänen kehitykselleen tässä elämässä juuri oikea smitten.
tallennettu
Luna-na
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #3 : 03.06.2008 10:36:12 »

No juu, kyllähän minä nämä tiedän, mutta kun hermostuttaa silti nuo planeettakuviot. Kiitos kuitenkin vastauksistanne Mateve ja Norna. Hyvää kesää!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: