K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« : 03.06.2008 19:12:54 » |
|
Eräs yö viime viikolla oli varsin kummallinen. Olin täydessä unessa kun yhtäkkiä hätkähdin hereille ja katseeni kohdistui oikealla puolella nukkuvan poikani viereen: Siinä oli selvästi mieshahmo. Näin hänet tosi selvästi, hän oli keski-ikäinen, tumma tukka, hänellä oli säkki pukuna (niinkuin vanha perunasäkki ja vyöllä kiinni) ja hän tuijotti vihaisesti Leijona-poikaani. Tuo näky kesti kauan, useita sekunteja, ja mies tuijotti suoraa poikaani ihan kuin olisi halunnut siepata hänet. Hän ei näyttänyt huomaavan minua ollenkaan.
Katselin häntä aikani ja sitten hän katosi. Aluksi hieman pelotti koska näky oli niin selvä, mutta jotenkin alan jo olla sinut noiden kummallisuuksien kanssa, niin en sitten pelännyt.
Mitä nuo hahmot ovat, jotka näkyvät noin selvästi juuri herättyä? En ollut unessa vaan hereillä, mutta nukahdin kyllä pian tuon jälkeen. Miksi tuo mies katseli tarkasti poikaani? Oliko kyseessä joku hänen entinen elämänsä vai mikä?
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #1 : 04.06.2008 08:23:43 » |
|
Ihan heitto, eikös nukkuessa ole kolmassilmä aktiivinen? Sen vuoksi heti herätessä valvetajunta ei ole saanut "suodatinta" päälle ja siksi on herkempi kaikelle :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #2 : 04.06.2008 15:09:56 » |
|
Ihan heitto, eikös nukkuessa ole kolmassilmä aktiivinen? Sen vuoksi heti herätessä valvetajunta ei ole saanut "suodatinta" päälle ja siksi on herkempi kaikelle : Kyllä, uskon että näin on. Olin siis herätessä tosi herkkä, mutta kuka tuo mies oli? Ja miksi hän tuijotti poikaani eikä välittänyt minusta mitään?
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #3 : 10.06.2008 19:05:50 » |
|
Karmea painajainen viime yönä: Näin unta että nukuin ja heräsin ulkoa kuuluvaan lauluun. Heti herättyäni iso lihava mies tuli makuuhuoneeseeni ja tarjosi minulle tupakkaa sänkyyn. Hän ei ollut pelottava mutta heräsin siihen kun otin tupakan ja tärisin pelosta...
Että noin viime yönä. Tämä oli siis painajaisuni, ei valvetilakokemus. Mutta päätimpä kertoa ja samalla nostaa aihetta, jos jollekulle herää ajatuksia alkuperäisestä aiheesta...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
täysikuu
|
|
« Vastaus #4 : 12.06.2008 20:58:33 » |
|
Tuo mies säkkipuvussaan voi olla kuka hyvänsä energiaa oleva olio, luulen että kuitenkin hyvissä, ei huonoissa aikeissa. Tuo sinusta tuntunut vihainen ilme, voisi olla varsin hyvin hänen kasvoistaan muuten johtuva? Oppaat, auttajat, enkelit ja muutkin hyvät henkimaailman tänne tuomat henget eivät sinun lastasi vahingoita eikä ollut varmasti sellaisesta ollenkaan kysymys. Hän saattoi myös nähdä unta juuri tästä hengestä joka oli hänen vierellään. Tai sinäkin saatoit olla osallisena uneen, tai muutoin tähän henkeen. Mieti näitkö silloin unta, oliko sinun näkysi sinun unesi? Tuo sun unesi lihavasta tupakkaa tarjoavasta miehestä, oliko hän vastenmielinen? Jos hän vain tuli makkariin ja tarjosi tupakkaa.....onko sulla vierotusoireita? Kahvi, tupakka? Iso mies, iso energia, mitä on tapahtunu isolla energialla,, jotain tarjottu? Tai oletko saamassa jotain suurella energialla itsellesi? En kyllä liittäs noita asioita yhteen sarkapukuisen kanssa. Kaikki hyvin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #5 : 18.06.2008 18:50:36 » |
|
Tuo sun unesi lihavasta tupakkaa tarjoavasta miehestä, oliko hän vastenmielinen? Jos hän vain tuli makkariin ja tarjosi tupakkaa.....onko sulla vierotusoireita? Kahvi, tupakka? Iso mies, iso energia, mitä on tapahtunu isolla energialla,, jotain tarjottu? Tai oletko saamassa jotain suurella energialla itsellesi?
Pari sanaa tuosta miehestä. Kyllä hän oli aika vastenmielinen, semmoinen tyyppi joita tapaa ulkomailla jotka huutelee pohjoismaisten naisten perään... Mutta hän ei ollut paha. Mitään vieroitusoireita ei mulla pitäis olla. Mutta sunnuntaina näin taas painajaisen. Luokseni tuli pieni poika, jotain 6-7 vuotias ja hän pyysi minua seuraamaan häntä. Hänessä oli jotain inhottavaa, ja kun sitten lähdin seuraamaan häntä niin katsoin häntä lähemmin: Toinen silmä oli ontto, siitä näki pääkallon läpi. Tosi pelottavan näköinen lapsi...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #6 : 18.06.2008 18:53:42 » |
|
Minulla noita vieraita on lähes joka yö. Joskus ne ovat omia tunteitani jotka saavat ihmisen muodon
No joo, tuo sopii myös tuohon säkkipukuiseen mieheen. Meillähän on juuri huoltajuuskiista meneillään, ja ajattelen usein sitä kun exä haluaa viedä poikani, ja koen asian voimakkaasti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
täysikuu
|
|
« Vastaus #7 : 19.06.2008 11:24:16 » |
|
Kaurisenergiaa älä pelkää, ei äidiltä lasta noin vaan viedä Nuo unesi johtuu aivan taatusti juuri tuosta ero jupakasta....ja eihän se ihme ole. Älä oikeasti ole niin huolissasi, lapset vaistoaa ja tulee ongelmia (turhaan) ja itse raastat turhaan omaa jaksamistasi. Hyvää juhannusta joka tapauksessa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #8 : 15.07.2008 15:13:12 » |
|
Viime yönä näin taas selviä hahmoja. Tällä kertaa ne olivat punaisia hevosia. Toinen oli normaali hevonen, toinen koristeltu pieni sirkushevonen. Ne katsoivat poikaani mutta kun heräsin ja huomasin ne, ne poistuivat ovesta ulos.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #9 : 15.07.2008 16:27:20 » |
|
Näetkö kaurisenergiaa noita hahmoja HETI unesta heräämisen jälkeen niin, että tajuat olevasi hereillä, etkä enää unessa? Tulee vaan mieleen, että kun itse näin aikoinaan hyvinkin vahvoja "valveharhoja" heti heräämisen jälkeen. Yksi erikoisimmista sattui, kun asuin Lahdessa. Olin raahannut keskustasta piirrosmallikseni ison posterin, jossa poseerasi "Olli" (myöhemmin nimenkin peruteella tutummaksi tullut), oikealta nimeltään Travis Fimmel (tämmönen kuva: http://www.theage.com.au/ffxImage/urlpicture_id_1047749878287_2003/03/20/21e_NewTarzan,0.jpg ) Heräsin eräs aamu ja näin ihan selkeästi, miten jalkopäässä seinällä ollut Travis käveli huoneeseeni suljetusta ovesta, pysähtyi julisteensa kohdalla, poseerasi hetken nojaten vastakkaiseen suuntaan mitä kuvassa kädet ristissä, kunnes asettui normaaliin asentoonsa ja lakkasi liikkumasta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #10 : 15.07.2008 18:33:15 » |
|
Mutta Atha, sehän on vain mukavaa jos tuonnäköinen mies kävelee makuuhuoneessa! Minä kyllä olen noissa tapauksissa jo mielestäni hereillä. Tosin onhan sekin mahdollisuus että olenkin unessa ja koko homma on valveharhaa. Noistakin kyllä on kokemusta ja ne osaavat olla minulla tosi pelottavia: Muutama viikko sitten "heräsin" (siis unessani) siihen, että ulkoa kuului karmeaa mökää ja isoja kuormureita, traktoreita sun muita ajoneuvoja ajoi jonossa taloni ohi. He pitivät tosi kovaa mekkalaa tarkoituksenaan hajoittaa jotain, ja minä tärisin peiton alla koska pelkäsin että he huomaavat minut ja hajoittavat taloni... Kun he olivat menneet ohi, paikalle saapui pieni mummo, joka pisteli tyhjiä kaljatölkkejä minun ulkoroskikseeni. Menin ulos ja sanoin että se on MINUN roskikseni, älä täti niitä tölkkejä sinne nakkele... Ja täti lähti mutisten pois.
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.07.2008 19:38:30 kirjoittanut Kaurisenergiaa »
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #11 : 16.07.2008 10:12:57 » |
|
Onko siinä asunnossa asunut aikaisemmin asukkaita,vai oletko uudessa kodissa? Jos on,niin ota hieman selvää millaista väkeä ja onko siellä sattunut jotain. Tosin jo pelkkä alkoholin tai muiden päihteiden käyttö saattavat aiheuttaa näitten ikävimpien hahmojen ilmaantumista. Tuo aihe on nyt tosi pinnalla ja olen tehnyt työtä yhdessä muitten kanssa näitten jostain syystä tänne jääneitten vaeltelijoitten valoon saattamisessa. Nyt vain jouduimme pistämään homman hetkeksi jäähylle,koska tuli niin paljon näitä ja pistävät kovemmin hanttiin kuin ennen. En pelottele sinua ja voi olla että kohdallasi voi olla ihan muusta kyse. Yleensä yksittäiset henget saa melko pian saatettua valoon,mutta nyt onkin isompi joukko vastassa. Tämä valon lisääntyminen saa nuokin harhahenket,tai miksi nyt ikinä heitä sanommekin,pitämään myös sitkeämmin kiinni ja itseltäni lensi ikoni seinästä ja wc:n peilikaapin ovi lensi lattialle särkyen.Samaan työhön osallistuneille tapahtui vastaavaa esineitten rikkoontumista. Olikin hommaa puhdistaa kotini,kun sattui vielä seuraavana päivänä olemaan meedio-istunto luonani ja päätin perua sen,mikäli huoneisto ei puhdistu. En sitten tiedä sainko ne mukaani talolta,jossa kävin näitä energioita tutkailemassa.Ja eipä tarvinnut kuullostella,sillä ensimmäisen kerran näin (samoin ystäväni) niitä keskellä päivää ikkunoissa. Suoritimme valoon saattamista minun luonani ja se oli melko raskasta ja kesti n.tunnin joka ilta.Neljäntenä iltana sitten tapahtuivat nuo ilmiöt. Onneksi minulla on laaja ystäväpiiri,joka lähetti rakastavaa energiaa kotiini ja samalla ohjasi pois näitä tavaroitteni paiskijoita. Tätä kuulee nyt todella paljon ja kokoonnummekin yhdessä tekemään työtä sitten kun aika on. Ei sinun pelätä tarvitse,mutta rukoilla voit ja käyttää niitä keinoja,joita sinulla on tähän valoon ohjaukseen. Jos nyt kyseessä on tällainen jostain syystä tänne vaeltelemaan jäänyt henki. Uskon että sinulla on niin herkät energiat itselläsi että tunnistat kyllä onko liikuja puhdasta,vai pelottavaa energiaa. Mutta älä pelkää.Ei sinulle,eikä lapsellesi mitään tapahdu.Pyydä vaan Mikaelin ja Kristuksen suoja teidän ja kotinne ympärille. Ensimmäistä kertaa minäkin ne kotiin asti sain.Yksittäiset henget ovat ennen lähteneet muutaman päivän lähetyksen ja saattamisen jälkeen. Tästä muuten tuli jossain kanavoinnissakin,että lisääntyvät nyt nuo ilmiöt,kun tämä suuri valo aalto sieltä loppukuusta pärskähtää meille. Mutta kuullostele miltä se itsestäsi tuntui,,, Rakkautta ja enkeleitä sinulle ja pojallesi!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #12 : 16.07.2008 19:22:48 » |
|
Hei Chandra, kiitos myötätunnosta! Tuo asunto on minulle uusi, muutin tänne keväällä. Sitä ennen asunnossa asui lapsiperhe, joka kuulemani mukaan viihtyi tosi hyvin, mutta asunto kävi 5-henkiselle perheelle vähän pieneksi, ja he rakensivat omakotitalon. Olen nukkunut täällä tosin hyvin, paljon paremmin kuin entisessä asunnossa, mutta noita vierailijoita on käynyt. Niissä on kyllä se hyvä puoli, etteivät ne ole pelottavia. Huomaan että ne käyvät yleensä silloin kun nukun Leijona-poikani kanssa, joten yhdistän nämä hahmot siihen että ne haluavat viedä poikani -ihan kuin exä tosielämässä. Mutta nuo viime aikoina näkemäni unet, jotka alkavat musiikilla, ovat varsin kammottavia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #13 : 16.07.2008 19:25:42 » |
|
Kai sinä juttelet jonkun kanssa, että tämä huoltajuuskiista ei rassaa liikaa? Minua rassasi tapaamisoikeuksien kanssa ja kun ei puhuttu, mutta mikäs muu sen ratkoi kuin regressio! Siellä pystyin sopimaan lapseen liittyvät asiat isän kanssa sieluntasolla, ja meni 1-2 kk kun saimme paperit kasaan ja olemme olleet ok väleissä noin 8-9 kk. Suositan jotain sellaista.
Regressio auttoi 2 kertaa toisenkin henkilön kanssa ja auttoi tasapainoon erään muunkin tilanteen kanssa. Se on se sielutasolla käyminen, jos egon tasolla tökkii. Sielutasolla varmaan teitte sopimuksen lapsista ja isä haluaa oikeuksia lapsiin, onhan se ymmärrettävää. Mutta ei mitään pitäisi viedä väkisin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.07.2008 19:28:34 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #14 : 16.07.2008 19:36:22 » |
|
Kiitos WS, tuon regression olinkin jo unohtanut! Minun piti sinne mennä mutta ajanpuute... No, exän kans tapellaan ja nykyisin Leijona on minulla useammin ja Skorppari isällään. Toivon todella että siihen löytyy hyvä ratkaisu. Tuo juttelu onkin todella tärkeää, minulla on 4 ystävää joille voin soitaa milloin vaan jos ahdistaa. He ovat hyviä olemassa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|