Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka vieraili makuuhuoneessani?  (Luettu 15129 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #15 : 16.07.2008 19:38:02 »

Mene ihmeessä, ei se unen analysoiminen pitkälle enää vie, tiedät jo mistä kiikastaa. Vai pystyttekö puhumaan suoraan ja sovussa. (ei)

Regressioterapeutit itse muuten on käyneet monta kertaa regressiossa, olen nyt käynyt pari kertaa vuodessa aina ongelmakohdissa. Nämä terapeutit on hyvin rakkaudellisia, henkisiä, ainakin minulle valikoitunut laatua (5 eri hlöä; yksi muutti ulkomaille ja pari tekee hieman eri tavalla kuin eräs nuori nainen, jonka kanssa minulla todella synkkaa ja jonka kanssa käyn ihan missä vaan  Cheesy ). ja heissä itsessään on rakkaus. Kaikki tunnustavat uskon, Jumalan, Mestarit, enkelit jne. Jännä sinänsä kun toisaalta perinteiset kristityt ei usko menneisiin elämiin tms. Regressiohan voi ratkoa just tän elämän tai lapsuuden traumoja.
« Viimeksi muokattu: 16.07.2008 19:48:43 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #16 : 18.09.2008 16:41:46 »

Ja taas!!

Toissa yönä oli aika hurja kokemus. Nukuin yksin, lapset olivat isänsä luona ja poikaystävä muualla. Heräsin ja katselin makuuhuoneen ovea joka oli puoliksi auki (muuten huone olisi liian pimeä). Ovi väreili. Se liikkui ihan vähän, juuri tuo väreily-sana kuvaa parhaiten sitä. Aivan kuin joku näkymätön olisi yrittänyt heiluttaa ovea ja saikin sen liikkumaan hieman.

Kuulostaa varmaan tyhmältä mutta näin oli. Minua pelotti ja nousin sitten ylös, laitoin valot päälle ja tarkastin ettei asunnossa ollut ketään. Sitten, loppuyöksi, jätin oven ihan auki.

Siis mikä ihme kokemus tuokin oli? En ole mielestäni sekoamassa enkä ollut ottanut tippaakaan alkoholia. Siksikin tuo kokemus oli aika hurja.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #17 : 18.09.2008 16:57:56 »

smitten
Kuuleppa miniä.. Wink
...joku ihan selvästi yrittää päästä sun makkariin.... 2funny
...mut kun ovi sinne ei avaudu vaan väreilemällä tapahtuu avaus...hän pelkää, jännittää...
...jännitätkö ite? Joku muu?
Väreily olisi minusta herkkyyttä.

Omaasi tai jonkun muun.

Heh... 2funny 2funny sykolookinen anoppisyndroomainen selittää.... 2funny 2funny
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 18.09.2008 17:29:57 »

...joku ihan selvästi yrittää päästä sun makkariin.... 2funny
...mut kun ovi sinne ei avaudu vaan väreilemällä tapahtuu avaus...hän pelkää, jännittää...
...jännitätkö ite? Joku muu?

Hyvä selitys anoppi!

Mutta kuka yrittää? Elävä vai kuollut? Jos se on joku elossa oleva niin joku tuttu vai joku "salainen ihailija" ?

Jos noin ajattelee niin hän voisi olla Skorppari-poikani joka on eron jälkeen ollut enemmän isällään, mutta viime viikolla kun hän oli minulla, huomasin kuinka ikävä hänellä oli minua.
tallennettu

Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 24.09.2008 12:14:03 »

Hymm, mielestani noi kaikki "ukot tai oliot" ovat sinun itsesi tuottamia mielekuvia-jotka ymmartaen tilanteesi-huoltajakiistasta johtuen ovat tulleet mieleesi.
Ei siina muuta kuin vasaralla hakkaat noi oliot pois(pelkosi) ja LUOTAT itseesi ja voimiisi-niin kaikki varmasti menee hyvin.
Lycka till!!!
tallennettu
satuna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #20 : 07.10.2008 09:52:22 »

Heipp!

Kivaa kun jollain muullakin on näitä kokemuksia.
Minä kans olen herännyt yöllä,mutta sängyn päässä seisoi nainen, ääriviivat hohtivat. Katselin häntä pitkän aikaa, eikä hän hävinnyt. Suljin silmäni ja yritin jatkaa unia. Minua kyllä pelotti hiukan. Mutta tässä on se juttu, samainen naishenkilö ilmestyi 2 kertaa vielä tämän jälkeen. Taidan tietää kuka se oli,mutta ei hän kyllä näytä yhtään sille tutulle joksi häntä luulen  Huh. Mietin sitä kysyisinkö mikä häntää vaivaa mutta viimeisellä kerralla en saannut sanaa suustani pelon vuoksi.

Yleinen paikka missä näitä "valoisia immeisiä" piipahtelee on meidän eteinen, nään suoraan omasta sängystä sinne. Kun minä herään siihen jotain ääntä kuuluu, selvyyttä siitä en ole saannut. Hätkähdyttävin oli pieni poika tikkataulun kanssa. Huppu oli hänellä päässä. Liikehdintä mitä tämä poika piti oli keinuvaa, mutta jalat lattiassa kiinni, hän katseli vuoroin minua ja vuoroin lattiaan. Tämä olento oli pitkän aikaa siinä, nousin istumaan että tajuaisin olevani hereillä. Minua ihmetytti mikä oli huolena mutta en taaskaan uskaltanut kysyä.

Jos joku näkee kuka se oli,niin mielellään otan tietoa vastaan  Smiley

« Viimeksi muokattu: 07.10.2008 10:26:02 kirjoittanut satuna » tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 09.10.2008 18:23:13 »

Tähän olisi kiva kuulla näkijöiden kommentteja.

Mutta. Minulla ovat nuo henkilöt poistuneet nyt, mutta kuulen aina kovaa rapinaa katolta.

Sen on pakko olla orava, voi olla että se on tehnyt pesän savupiipun viereen tai sitten muuten vaan tykkää juosta katolla yöllä.
tallennettu

satuna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #22 : 09.10.2008 19:36:04 »

Tähän olisi kiva kuulla näkijöiden kommentteja.

Mutta. Minulla ovat nuo henkilöt poistuneet nyt, mutta kuulen aina kovaa rapinaa katolta.

Sen on pakko olla orava, voi olla että se on tehnyt pesän savupiipun viereen tai sitten muuten vaan tykkää juosta katolla yöllä.

Hyvä että tilanne on rauhoittunut  Smiley . Mikä yleensä saa ne hiljentymään vierailuiltaan? Huomaako ne että kontaktia ei saa mitä haluavat? 
Eikös oravat ole päivällä liikkuvia pikku turriaisia, kai nekin yöksi pistää pännyn tyynyyn? Saa oikasta jos väärässä olen.
« Viimeksi muokattu: 09.10.2008 19:39:33 kirjoittanut satuna » tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 11.10.2008 10:27:29 »

Eikös oravat ole päivällä liikkuvia pikku turriaisia, kai nekin yöksi pistää pännyn tyynyyn? Saa oikasta jos väärässä olen.

Joo, niinhän sitä luulisi. Mutta taitaa nuo meidän oravat liikkua öisinkin. Tuossa vieressä on kuusi, ja siinä niitä vipeltää useampikin.

Viime yönä oli taas hahmo. Joku ihme nainen, hän jäi vähän etäiseksi. Johtunee varmaan siitä kun minulla meni jalka ja sain tosi vahvat kipulääkkeet (Panacod ja joku toinen) joten yöllä näinkin sitten vaikka mitä...

Mm. olin varma että Leijona-poikani ja Rapu-mieheni lauloivat duettoa mutta kun aamulla kysyin niin eivät olleet laulaneet.  Shocked
tallennettu

satuna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #24 : 12.10.2008 10:33:21 »

Joo, niinhän sitä luulisi. Mutta taitaa nuo meidän oravat liikkua öisinkin. Tuossa vieressä on kuusi, ja siinä niitä vipeltää useampikin.

Viime yönä oli taas hahmo. Joku ihme nainen, hän jäi vähän etäiseksi. Johtunee varmaan siitä kun minulla meni jalka ja sain tosi vahvat kipulääkkeet (Panacod ja joku toinen) joten yöllä näinkin sitten vaikka mitä...

Mm. olin varma että Leijona-poikani ja Rapu-mieheni lauloivat duettoa mutta kun aamulla kysyin niin eivät olleet laulaneet.  Shocked

Kyllä tuolla lääkityksellä jo harhoja saa nähdä  Grin . Ei ainakaan tylsä yö ollut  2funny . Yleensä mulle tulee vahvoista kipulääkkeistä syvä uni, herään aamulla siinä asennossa mihin nukahdin  buck2 .
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: