Heipp!
Kivaa kun jollain muullakin on näitä kokemuksia.
Minä kans olen herännyt yöllä,mutta sängyn päässä seisoi nainen, ääriviivat hohtivat. Katselin häntä pitkän aikaa, eikä hän hävinnyt. Suljin silmäni ja yritin jatkaa unia. Minua kyllä pelotti hiukan. Mutta tässä on se juttu, samainen naishenkilö ilmestyi 2 kertaa vielä tämän jälkeen. Taidan tietää kuka se oli,mutta ei hän kyllä näytä yhtään sille tutulle joksi häntä luulen
. Mietin sitä kysyisinkö mikä häntää vaivaa mutta viimeisellä kerralla en saannut sanaa suustani pelon vuoksi.
Yleinen paikka missä näitä "valoisia immeisiä" piipahtelee on meidän eteinen, nään suoraan omasta sängystä sinne. Kun minä herään siihen jotain ääntä kuuluu, selvyyttä siitä en ole saannut. Hätkähdyttävin oli pieni poika tikkataulun kanssa. Huppu oli hänellä päässä. Liikehdintä mitä tämä poika piti oli keinuvaa, mutta jalat lattiassa kiinni, hän katseli vuoroin minua ja vuoroin lattiaan. Tämä olento oli pitkän aikaa siinä, nousin istumaan että tajuaisin olevani hereillä. Minua ihmetytti mikä oli huolena mutta en taaskaan uskaltanut kysyä.
Jos joku näkee kuka se oli,niin mielellään otan tietoa vastaan