Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: OinasMiehet  (Luettu 41210 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« : 04.06.2008 00:10:24 »

kertokaahan hieman minkälaista on olla suhteessa oinasmiehen kanssa!?Huh

itse olen myös oinas, itsenäinen, haluan omaa vapautta.
tämän oinasmiehen kanssa ollaan pidetty tätä kissa ja hiiri leikkiä yllä kohta vuoden.
toki, suhteemme on avoin tai kevytsuhde...miten sitä nyt halutaankin kutsua, tietyllä tavalla se sopii minulle, koska siten saan säilyttää oman vapauden ja itsenäisyyden, molemmilla on omat asunnot ja omia ystäviä.
tapaamme vähintään 2viikon välein, joskus viikon välein...työt pitävät meidät kiireisinä, sekä tämän miehen lapset jotka tottakai tarvitsevat oman osansa.  Smiley
päällisin puolin olen ihan tyytyväinen tähän suhteeseen ja tilanteeseen.
ainoa asia joka minulle tuottaa suuria ongelmia ja paljon ajateltavaa ja sitä iänikuista pohdiskelua on minun mielestäni onneton yhteydenpito!!!!!!
mietinkin miten oinasmiehet yleensä asennoituvat yhteydenpitoihin??
tämä mies on ainakin minun mielestäni onneton siinä asiassa...hmm...ja laittaakin usein miettimään MIKSI?!?
saattaa mennä muutamia päiviä kun hänestä ei kuulu mitään...jos hänelle laittaa muutaman päivän hiljaisuuden jälkeen viestiä vastaamiseen voi mennä tunteja...tällaisen yhteydenpidon ja odottelun aikana minähän oinasnaisena saan kaikenmaailman ajatuksia päähäni, ja olenkin jo aivan varma sen kahden kolmen päivän hiljaisuuden jälkeen että hänestä ei enää ikinä kuulu mitään ja ettei häntä edes enää kiinnosta!!!
kunnes sitten siitä vielä päivän kahden päästä on tämä oinasmies muina miehinä niinkuin mitään hiljaiseloa ei olisi ollutkaan oven takana, ja ottaa hellään lämpimään syleilyyn...yhteiset hetkemme on ihania ja lämpimiä, pohdimme tulevaa ja asioita mitä yhdessä voisimme tehdä, kaikinpuolin tulee hyvä mieli, meillä on hauskaa ja viihdymme toistemme läheisyydessä...
hän on myös sanonut että häntä harmittaa se miten harvoin voimme tavata.
tämä on sellaista vuoristorata tunnelmaa viikosta toiseen, välillä on hyvä ja sitten taas kun mitään ei kuulu epäilyt ja epävarmuus iskevät ja tekevät minut ihan höpöksi!!
haluaisinkin kuulla minkälaisia kokemuksia teillä on oinasmiehistä??!?!?
ja ehkä hieman vinkkejä miten hänen kanssaan kannattaisi edetä ja toimia!??!
kiitos !!!!!  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 04.06.2008 01:03:31 »

No suhdetta Oinasmieheen ei koskaan ole ollut, mutta Oinasnaisena voin sanoa tuohon yhteydenpitoasiaan, että se kuulostaa hyvin tyypilliselle Oinaalle Grin Minullekin voi tulla tekstiviesti, soittopyyntö tai sähköposti, mutta koska minulla Oinaana on niin monta rautaa tulessa koko ajan voin hyvinkin selkviytyä vastaamaan viestin lähettäjälle vasta 3-4 päivän päästä. Nykyiseen freelance-hommaankin sain päätoimittajalle (olen lehdessä duunissa) hänen pyytämänsä muistutusmailin laitettua vasta kahden, kolmen päivän jälkeen.

Ystäväni tietävät jo, että vaikka en vastaisikaan tekstiviesteihin pariin päivään olen kuitenkin lukenut ne ihan ajatuksen kanssa ja huomioinut heidän kuulumisensa. Vähän vähemmän minua tuntevat saattavat laittaa perään toisen viestin, että kun susta ei kuulu mitään, tuliko nootti edes perille Grin Sitten kun taas innostun jonkun ihmisen seurasta/viesteistä kyllä kännykkä ja sähkäposti käyvät kuumina! Alkuinnostuksen jälkeen, oli kyseessä sitten nais- tai miespuolinen henkilö ilman takaa-ajatuksia, vaan silkkaa Oinaan innokkuutta, palaa kuvioon taas tuo kenties Oinaille tyypillinen hidas viestittely. Joidenkin ihmisten kanssa voi mennä kevyesti kuukausiakin ilman, että minusta kuuluu mitään, vaikka he ovatkin minulle tärkeitä.

Ehkä Oinas on sitten yhteydessä toisiin enemmän sydämellään kuin fyysisillä viestintävälineillä Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 04.06.2008 09:39:45 »

Heh, ei muuten liity merkkiin mitenkään. Olen seurannut ravun kanssa samaa. Ainakin 5-6krt kuussa on yhteydenpitoa, eikä koskaan sanottu että loppuisi. Joku on sanonut että naiset on vaan vahvoilla tunteitten kanssa, uskaltavat ja haluavat kokea jatkuvasti ja intensiivisesti. Miehet usein haluavat paussia koko jutusta ihan jutun aikanakin, eikä silti lopeteta. Katso mihin olet itse tyytyväinen tässä elämänvaiheessasi. Jos meillä vierähtää yli kesän, se on sitten vuosi. Itsekin kuvittelisin että joku tulimerkki kolahtaisi enemmän, mutta onhan hänellä  venus leijona eli siinä mielessä itse sovin hänelle. Yhdessä on hauskaa aina.. Eräs oinas aina käy kuvassa muina miehinä,  olemme toisillemme kamuja, en odota yhteyksiä paljon, koneetkin joskus hajoilee. Missä vaiheessa haluat että olisi "vakavaa",(vaikka tosiaan katoilu joskus rassaa, ymmärrän että syy on vapaus)-. Onko vetovoima juuri teidän välillänne tarpeeksi vahvaa, vai vieläkö katsellaan muita..

>opin tästä jotain, jos vaikka joku  oinas mies tekisi noin, en sitten hermoile. Jotkut pelaa niin, että itse tekevät samaa!  angel 


toki, suhteemme on avoin tai kevytsuhde...miten sitä nyt halutaankin kutsua, tietyllä tavalla se sopii minulle, koska siten saan säilyttää oman vapauden ja itsenäisyyden, molemmilla on omat asunnot ja omia ystäviä.
tapaamme vähintään 2viikon välein, joskus viikon välein

*Muuten rapulaiseni sai tällaista ja OLISPA se kiinnostavaa, kun itse olen löytänyt syyt toistaiseksi: menneet elämät, nousumerkit, venus-mars neliö ja muut asetelmat, komposiittikartan  kuunsolmu  chiron 7 (ja  venus 11) huone.. sanottavaa olis taas niin paljon töistäkin! Mut ei ihan vielä fiilis- ehkä teilläkin paranee kommunikointi?

PS Hassuja nuo yhteiskartat - meillä ei mene mitään planeettoja esim rapuun ja kaloihin tai oinaaseenkaan, vaan  aurinko  merkurius vaakaan ja  mars  neptunus jousimieheen!
  Cool


Your Lovescope - Today, June 4, 2008
Information learned through a lecture, workshop, or seminar could open up the lines of communication between you and your current romantic interest. As a result, words of love could be exchanged between you, and you might reveal a lot about why you feel the way you do about each other. The current aspect indicates that this could mark the beginning of better communication between you. Make the most of it!
« Viimeksi muokattu: 04.06.2008 11:42:41 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 04.06.2008 12:31:40 »

Useankin Oinaan kanssa seurustelleena en kyllä niputtaisi harvahkoa yhteydenpitoa kyseisen merkin tyypillisiin ominaisuuksiin.

Jos Oinas-mies on kiinnostunut, niin päällehän se käy niin kuin pässi.  crazy2. Alkuinnostuksen jälkeen kiinnostus saattaa tosin löpsähtää, jonka jälkeen suhteen hoito jää lähinnä sen toisen osapuolen harteille. Tai sitten koko homma kaatuu, kun Oinaalla on jo uudet valloitukset mielessä. Tosin vakavassa parisuhteessa Oinas voi olla yllättävänkin uskollinen, riippuen tietysti myös kartan muista tekijöistä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #4 : 04.06.2008 16:30:36 »


niin, tämäkin oinasmies oli alkuun kokoajan viesteilemässä ja soittelemassa ja kärkkymässä tapaamista, sitten jotain 3kk:n kohdalla alkoi yhteydenpito harventua, ja pikkuhiljaa tilanne kääntyi niin että minä olin/olen se joka ottaa yhteyttä.
olen suoraan kysynyt että vieläkö silti kiinnostusta ja halua jatkaa tätä juttua on , ja kyllä ainakin sanojen mukaan hänellä kiinnostusta riittää eikä haluaisi lopettaa tätä suhdetta.
luotanko sanoihin vai tekoihin?
no, tavataanhan me edelleenkin 1viikossa tai 2viikon välein, siinä ei ole muutosta...mutta kun minä niin haluaisin olla yhteyksissä muinakin aikoina, ja siitä olen yrittänyt sanoa kerran jos toisenkin ja tuntuu että tämä oinasmies ei vain tajua miten tärkeää se minulle olisi.
en tiedä tekevätkö he sen tietyllä tavalla tahallaan vai onko se vain niin etteivät he itse sitä ymmärrä mitä toiminnallaan aiheuttavat...
OLLAKKO VAI EIKÖ OLLA - fiilis tulee kun oinasmiehen kanssa alkaa touhuilla!!!!!!
niiiin...ja tiedän, näin oinasnaisena...kuinka paljon tällaiset asiat saavat oinasnaisen ajatuksiin liikettä...ja miten helposti kärpäsestä kasvaa härkänen...miten usein se pienikin puhelun odottelu saa aikaan sen että lyö päätään seinään !!!! vaikka sitä kovin yrittää ymmärtää ja opetella ajattelemaan että niin se oinasmieskin haluaa omaa aikaa ja itsenäisyyttä siinä missä oinasnainenkin!!!

mutta mihinkä se raja pitää vetää... HuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuh??

tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #5 : 04.06.2008 16:38:01 »

Minun eka avomies oli Oinas ja näin jälkeenpäin muistelen ihan hyvällä. Kiva, reilu kaveri, tykkäsi harrastaa yhdessä ja sellaista...

Me oltiin kyllä varsin aktiivisesti yhdessä heti tapaamisesta lähtien mutta lähinnä teimme kaikkea niinkuin urheilimme ja semmoista, kovin romanttinen mies ei ollut...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #6 : 05.06.2008 08:17:35 »

Olen huomannut, jotta yksikään mies  oinas ei ole vakaasti vierällä muuta kuin myötämäessä. Vieraan helman heilahdus juuri sinä päivänä, kun on riidelty rajusti ja fyysinen tyydytys mieheltä jäänyt vähemmälle kiinnostaa kuin hunaja mehiläistä  Sad Eli uskollisuutta  oinas kanssa löytyy vain kun kaikki on hyvin ja pientä säpinää arjessa on olemassa. Pienet rypyt ei haittaa välttämättä, mutta pitkään ei auta jatkaa... luonnollisesti tuli voima alkaa kärventää ja silmät hakea kohdetta purkaa... huomaan tämän kiusauksen itsessänikin, eli puhtaasti mies  oinas "vaiva" ei ole.
Myös tietyn sorttista sovinismia löytyy näiltä pässipojilta, johtajia kun ovat... yhdenkään kanssa itse en pärjäisi suhteessa, koska MINÄ olen se POMO  2funny
Samaa sukupuolta olevat  oinas ovat huomioni mukaan heti samalla aaltopituudella ja jostakin olen jopa lukenut (korjatkaa, jos on erhe), että  oinasoinas samaa sukupuolta =täydellisyyttä hipova suhde fys./psy.  :Smiley
Ei ole tullu kyllä sitäkään kokeiltua  Wink
tallennettu
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #7 : 05.06.2008 11:47:52 »

kiitos jo tähän mennessä tulleista vastauksista!!!!!   Smiley


mitä mieltä olette, miten pitkään oinasmiehen kanssa kannattaa olla kärsivällinen?Huh
itselleni tämä on niin kovin ristiriitaista, koska todellakin olemme "vain" kevytsuhteessa" joten en voi vaatia häneltä tai itseltäni mitään elämää suurempaa vakavuutta tässä suhteessa ja tilanteessa...mitä tuleva tullessaan tuo, sitä ei voida tietää, ja jos tästä joskus jotain vakavampaa kehittyy niin OK.
RISTIRIITAISTA...
välillä tuntuu että haluan laittaa koko homman poikki, kun muutamaan päivään ei herrasta ole kuulunut mitään, vaikka tiedänkin miten kiireinen hänen työnsä on ja lapset tarvitsevat oman aikansa!!
RISTIRIITAISTA...
niin, se mitä haluaisin tässä tilanteessa on että tämä oinasmies joskus kiireensä keskellä soittaisi ja kyselisi kuulumisia ja vointeja! ...vaikkakin itse oinas ihmisenä, kun on kiirettä unohtuu siinä kyllä omatkin kaverit ja ajatukset yhteydenpidoista!!

rrrraivostuttavaaaa....tämä oinaaaan ainainen pohdiskelu !!!!!!!!!!

 Grin Grin Grin

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 05.06.2008 12:56:44 »

no siis täytyisihän sen edes välillä.. jos nyt ihan liian pitkiä pausseja tulee, luonnollinen välittäminenkin alkaa olla kateissa.. tuossa mietin että oletko puhunut tyypin kanssa missä mennään, millä diilillä, eihän se ole muuten kellekään kivaa. siis oletteko yhdessä vai mitä? mitä yleensä haluatte?  :Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #9 : 05.06.2008 15:02:25 »

siinhähän se...kun se muutaman päivän hiljaisuus oinasmiehen suunnalta laittaa heti ajattelemaan että joko nyt on lopun alkua ja kiinnostus loppunut, sitten kun asian ottaa puheeksi ja kysyy suoraan onko näin, vastaus on että kiinnostusta riittää ja halua jatkaa.
no, minä oinasnaisena kerroin samantein että kaipaan yhteydenpitoa ja kuulumisten vaihtoa, johon oinasmies vastaa tottakai pitää vaihdella kuulumisia ja olla yhteyksissä...eli tilanteessa hän saa minut rauhoittumaan sen hetkisillä lupauksilla...kunnes muutaman päivän kuluttua voinkin taas huomata että sama vanha meno jatkuu edelleen... Cry
tuntuu että oinasmies pelaa ja pelaa ja pelaa...tekeekö sen tahallaan vai huomaamattaan Huh? Undecided



tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 05.06.2008 21:53:24 »

Otapa itse paussia siihen. Näin merkkariretron aikaan se on ihan luvallista 19.6 asti. Vai että kuukaudenkin paussin jälkeen palaa, sellaiseen tuo rapu ei oo kyennyt.. pari viikkoa joskus hurahti viestinnässä. Toistan itselleni.. kyllä, aina ja vain minun kanssani paikkoihin ja niistä pois, 8 kk.. kumma juttu..  angel   Cheesy

http://www.dressking.com/horoscope/Sagittarius-Aries.htm
« Viimeksi muokattu: 05.06.2008 22:52:57 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #11 : 05.06.2008 22:19:57 »

niin no...tämä oinasmies ei nyt sentään kuukauden katoamistemppua ole tehnyt, taitaa olla 1,5vkoa maksimi.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #12 : 06.06.2008 10:58:41 »


niin, tämäkin oinasmies oli alkuun kokoajan viesteilemässä ja soittelemassa ja kärkkymässä tapaamista, sitten jotain 3kk:n kohdalla alkoi yhteydenpito harventua, ja pikkuhiljaa tilanne kääntyi niin että minä olin/olen se joka ottaa yhteyttä.
olen suoraan kysynyt että vieläkö silti kiinnostusta ja halua jatkaa tätä juttua on , ja kyllä ainakin sanojen mukaan hänellä kiinnostusta riittää eikä haluaisi lopettaa tätä suhdetta.
luotanko sanoihin vai tekoihin?
no, tavataanhan me edelleenkin 1viikossa tai 2viikon välein, siinä ei ole muutosta...mutta kun minä niin haluaisin olla yhteyksissä muinakin aikoina, ja siitä olen yrittänyt sanoa kerran jos toisenkin ja tuntuu että tämä oinasmies ei vain tajua miten tärkeää se minulle olisi.
en tiedä tekevätkö he sen tietyllä tavalla tahallaan vai onko se vain niin etteivät he itse sitä ymmärrä mitä toiminnallaan aiheuttavat...
OLLAKKO VAI EIKÖ OLLA - fiilis tulee kun oinasmiehen kanssa alkaa touhuilla!!!!!!
niiiin...ja tiedän, näin oinasnaisena...kuinka paljon tällaiset asiat saavat oinasnaisen ajatuksiin liikettä...ja miten helposti kärpäsestä kasvaa härkänen...miten usein se pienikin puhelun odottelu saa aikaan sen että lyö päätään seinään !!!! vaikka sitä kovin yrittää ymmärtää ja opetella ajattelemaan että niin se oinasmieskin haluaa omaa aikaa ja itsenäisyyttä siinä missä oinasnainenkin!!!

mutta mihinkä se raja pitää vetää... HuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuh??



Sano se suoraan, niin saat myös suoran vastauksen.
Ei oinas piiritä, ellei aikuisten oikeesti oo kiinnostunu.

Kerro hänelle, mitä  hänestä toivot elämääsi, ja kas, toiveesi toteutuu.

Oinas ei heittele helmiä sioille! Kutes hyvin tierät itteki!

Eilen juttelin isossa ukkoporukassa istuneelle oinaalle (aviossa). Sanoin, että ois ihan kahdenkeskistä asiaa.
Hän tokaisi oitis, ett ei kai oo seksijuttuja, kun mä oon naimisissa?
Minä oinaana siihen takaisin, jott en m'oo sun kans sekstaamaan lährössä. Ois ihan työasiaa. Ja jos sn'oot naimisissa, ni ehhä minä siihe väliin tuppauvu. Mut jos oot aviossa, ni kyll mää katton, jotta jutella voirahan.

Saatiinhan sitten keskustelu aikaseks, eikä oinashidalgon monikymmenvuotinen avioliitto ollut lainkaan uhattuna!!!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 06.06.2008 12:53:08 »

Niin muuten yksi asia tuli mieleen, miesten kanssa kannattaa puhua yleisistä asioista, töistä, rahasta, tai kunkin miehen harrasteista. Vaikeat aiheet kuten "rakastat sä mua, mitä sä tunnet ja kiinnostaaks sua henkinen kasvu" kannattaa pitää taka-alalla.. tietty kannattaa sanoa miten välittää tai no, ainakin että pidätkö häntä komeana tms - siinäkin päähän nousemisen riski - mutta siis.. kysele miten sillä menee, mitä uutisia, jne..

ja ainahan voi sanoa että olishan sitä itselläkin vientiä+viestintää eri tahoilla..  
  Wink
« Viimeksi muokattu: 06.06.2008 12:55:07 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #14 : 07.06.2008 23:35:35 »


olemmeko me oinaat hankalia ihmissuhteissa??
esitämmekö vaikeasti tavoiteltavaa jopa niin pitkään että toisen kiinnostus ehtii kadota?

mietin tätä omaa "suhdettani" tähän oinasmieheen, ja minä myös oinas, kun olemme nyt "viritelleet" tätä juttua jo lähes vuoden. alkuunhan tämä oli mitä ihaninta "leikkiä" , varsinaista kissa/hiirileikkiä...minä nautin siitä suunnattomasti, ja uskon että hänkin... :Smiley ...olemme kaikesta yhteydenpito "ongelmista" huolimatta tulleet kokoajan läheisemmiksi ja tottakai myös tutummiksi...mutta silti kokoajan on sellainen kissa/hiirileikki päällä edelleenkin!!!
ja välillä kun tulee se aika kun on taas useampi päivä väliä yhteydenpidoissa, sitä tulee ajatelleeksi että nytkö tämä on tässä...epävarmuus ja onneton fiilis valtaa mielen kun kuvittelen että se on ohi jne... Embarrassed
kunnes sitten taas jompikumpi heittää viestillä ja taaaas viedään...leikki jatkuu...  :Smiley :Smiley Cheesy Cheesy
mietinkin, onko tämä tällaista hitaasti hyvää tulee-testailua puolin toisin!?
niin...omalta osalta on kyllä pakko sanoa että ehkä se jotain sellaista on ....  :Smiley
voi hassua...   :Smiley
taitaa tämä oinas-oinas asetelma olla alusta alkaen sellaista tahtojen taistelua!!  ??
ei siinä mitään, kyllä minun mielestäni se hitaasti hyvää tulee on ihan hyvä ajatus!!
olen aina ollut ihmissuhteissa hieman "hitaalla"...  Grin
...olen aina kuvitellut että oinas tekee kaikessa sponttaaneja päätöksiä...mutta taitaakin olla niin että ihmissuhteet on ne ainoat asiat jossa harkintaa löytyy...!!

sellaista "vuodatusta" tähän lauantai iltaan!!!

kiitos kun jaksoit lukea tähän saakka!! ...ja ajatuksia saa laittaa lisää!!!  Smiley Smiley Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: