Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: OinasMiehet  (Luettu 41254 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #15 : 08.06.2008 09:39:09 »

Aries77  Smiley

Mitkä sun nouseva ja kuumerkki on, entä mars ?

Minä Oinaana olen seurustellut vain 2 viikkoa Oinas-miehen( pojan)kanssa ja aikaa siitäkin on jo tosi kauan. Mä luulen että mun kanssa ei toinen ihan samanlainen toimis..En jaksais jos toinen olis yhtä energinen ja levoton  kuin mä  Grin
tallennettu
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #16 : 08.06.2008 11:20:07 »

Aries77  Smiley

Mitkä sun nouseva ja kuumerkki on, entä mars ?

Minä Oinaana olen seurustellut vain 2 viikkoa Oinas-miehen( pojan)kanssa ja aikaa siitäkin on jo tosi kauan. Mä luulen että mun kanssa ei toinen ihan samanlainen toimis..En jaksais jos toinen olis yhtä energinen ja levoton  kuin mä  Grin


minulla ... nouseva: neitsyt, kuu: oinas , mars: kalat.
joten näillä mennään ....  Wink
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #17 : 08.06.2008 11:34:49 »

Jeps, se on toi sun kuu-oinas,joka vetää Oinasmiehen perään  Cheesy
Mulla ol vuosia kiikarissa kalamies,jolla kuu-oinaassa ja mieletön kemia meidän välillä, mutta ei siitä sit mitään tullu, kun rakastuin Vaakaan  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 08.06.2008 19:14:09 »

no jos minä olen kuujousimies (mars veskarissa), miten ihmeessä voin olla ravun perään (venus leijonassa hänellä), joka kuukalat? kun kartalla ei edes ole rapua eikä yhteiskartalla. yhteistä on se että kuumerkkejä hallitsee jupiter ja nousumerkki  askendentti vaaka on sama, mutta veikkaisin että menneet elämät ja sielunsopimukset menee kyllä noiden juttujen ohi.

true node olis oinaassa.  kuunsolmu oinas

tällä hetkellä ei tunnu olevan muita, joiden kanssa moiset sopimukset menossa ( siis miestä, en puhu muista tutuista ).
« Viimeksi muokattu: 08.06.2008 20:25:39 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #19 : 08.06.2008 20:33:15 »

olemmeko me oinaat hankalia ihmissuhteissa??
2funny
Huikkasin ukolleni (  aurinko harka ja  askendentti vaaka) tämän kysymyksen ja vastaukseksi sain, jotta miten ni? Mitä tollanen kysymys nyt ajaa takaa?  Shocked Ja kun kerroin, jotta täällä kysellään... hymähti ja mutisi mennessään jotakin painokelvotonta siitä kuinka "rikasta" ja "hauskaa" voi minun kanssa toisinaan ollakkaan 2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 08.06.2008 20:49:53 »

Hahaa, oinaan pitäisikin tuntea juuri vaakaan vetoa, ja venus hallitsee härkääkin.

Se vaan että tosiaan kuumerkit, mars venus asetelmat, noususolmut ja 5/7 huonekin vaikuttavat. Ehkä Aries77 voisit kysyä miehen synt ajan ja katsoa mikä oikeasti on suhteenne juju (Juno Vesta Vertex ym www.astro.com). Olen mielestäni omastani aika hyvin perillä. Esim 2-huone ei korostu tässä kuten aiempien kanssa, vaan 1 2 3 7 11 12 huoneista ehkä  kaikki muut huoneet on kansoitettuja (plus se ap.kartta ja transiitit samankaltaisia) .

katsohan Aries esim mitä teillä on 3-huoneessa (kommunikointi), meillä näkyisi olevan kuu, saturnus ja mars kolmosessa. Neliö ei välttämättä tarkoita vain ongelmaa, esim Mars-Venus neliö on jotain vastustamatonta vetovoimaa  Wink Mars hallitsee oinaita, muutenkin voisi olla teille kiinnostava planeetta tutkailla.


Venus Square Mars   

Venus square Mars in a composite chart has potential for both good and bad. In a sexual relationship it can make physical love-making better and more satisfying than usual. It often makes people feel irresistibly attracted to each other.

Saturn in the Third House    3rd hs

Saturn in the third house of the composite chart indicates that the two of you must be careful not to fall into set patterns of thought in this relationship. Remember that it is always necessary to talk in the other person's language-
« Viimeksi muokattu: 08.06.2008 21:05:29 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #21 : 08.06.2008 21:16:42 »

hmmm...pittääkin käyä katsomassa mitä sieltä 3.huoneesta löytyy...vai löytyykö mitään!?!?  Huh Grin
tallennettu
akilles
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #22 : 09.06.2008 07:08:43 »

Mieheni Oinas, nousumerkki neitsyt. Minä Härkä, nousumerkki vaaka. Vaikea mutta täydentävä yhdistelmä!

Olemme viidettä vuotta yhdessä. Koen että Oinaani on luottamuksellinen, rehellinen, vastuuntunnollinen. Minun ei ikinään ole tarvinnut olla huolissaan tai peloissaan hänen tulemisista tai menemisistä. Rehellisyys on aina ollut Oinaani dominoiva piirre. 

Joudun kyllä ohjaamaan tätä tapahtuman toteuttavaa miestä hänen projekteissaan. Joko niitä on liian monta samaan aikaan tai liian suuria toteuttavaksi liian lyhyessä ajassa. Oinasmiehelle ei kärsi antaa palautetta negatiivisella asenteella. Kyyti on muuten sen jälkeen hyvin kylmä!! Oinasmies on kokemukseni mukaan hyvin herkkä rakkaansa huomiolle ja kritiikille.

Oinasmieheni osaa ahdistaa ja rasitta suhteen tosi äärimmäisyyksiin. Kun minä olen ollut luovuttamassa suhteen, hän tulee ritarina miekkansa kanssa taistelemaan puolestamme. Näissä kriittisissä tilanteissa Oinasmies avautuu ja herkistyy. Olen monesti sanonut että ilman härkämaista pitkää pinnaa ja kärsivällisyyttä suhteemme olisi kaatunut...

Avioliitto ja kaikki vastuu joka perhe elämään liittyy ahdistaa näkemäni mukaan Oinasmiehen vapauden tarvetta. Vapauden voi toki luoda pienempiin arkisiin asioihinkin...



tallennettu
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #23 : 09.06.2008 11:17:11 »

"kiva" kuulla että on kohtalonsisaria oinasmiehen kanssa...ja sen miten kärsivällinen pitää/"joutuu" oinasmiehen kanssa olemaan.
meidän juttu olisi myös ajat sitten loppunut, jos minä en olisi niin ...yllättävänkin...kärsivällinen.
täytyy sanoa että tämä kärsivällisyys on yllättänyt itsenikin, näin oinasnaisena kärsivällisyys ei ole vahvimpia puoliani...ainakaan muissa asioissa.
olen miettinyt miksi olen niin kärsivällinen tämän oinasmiehen kanssa...uskonkin että se on se ymmärrys oinasmiehen vapauden ja itsenäisyyden kaipuuseen, koska itsekin tarvitsen niitä, ja uskon että ei oinasmies tarkoituksella toimi niin...on vain luonteeltaan sellainen ja toimii sen mukaan...

hmmm...mietinkin tuota hetkeä jolloin itse olin luovuttamassa....sanoin siitä hänelle että on ehkä parempi lopettaa tämä meidän juttu, silloin heräsi oinasmies...alkoi heti vakuuttelemaan kyllä tämä tästä paremmaksi muuttuu ja ei saa luovuttaa jne...silloin myös tämä oinasmies avautui ja herkistyi...niinä hetkinä oinasmies on vastustamaton.   :Smiley


tallennettu
akilles
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #24 : 09.06.2008 18:16:56 »

Juu, hurmaavia he osaavat olla!! smitten
Olen aina ihaillut/ihmetellyt miten oinasmieheni osaa olla itsekeskeinen ja samalla ei...

Miehet, miehet, he sanovat että me naiset olemme monimutkaisia ja hankalia...ha ha ha!!

Minulla on Oinas-kirous(siunaus), isäni on oinas, siskoni on oinas, mieheni on oinas, miehen poika on oinas, tyttäreni on oinas ja hänen kaksi serkkua on myös oinaita....Voin sanoa että oinaat on härkiä itsepäisempiä. Ovat he asioista väärässä, niin mieltä ei kuitenkaan muuteta tuumaakaan... Puuuhhh!!  Wink
tallennettu
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #25 : 14.06.2008 12:47:02 »

nyt se tuli nähtyä...

julmiahan nuo oinasmiehet ovat !!
tunteettomia ja käyttävät vain hyväkseen...

tai ainakin juuri tällä hetkellä on sellainen olo !

 Embarrassed Embarrassed Embarrassed  Cry Cry Cry Cry Cry
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #26 : 14.06.2008 13:33:10 »

no mutta sehän oli vain se persoona.. itse käsittelen vähän samalla tavalla fiiliksiä; jos niin ollakseen, päästän irti.. tosin sillä tavalla voi muutenkin nähdä, arvostaako toinen (sielun) kumppanuutta. sittenhän tulee aina uusia ihmisiä, tai voi olla itsekseen ja tehdä muuta. nyt menen tapahtumaan.

ei se ole tähtimerkkikysymys, vaan persoona.. mutta uskon, että ihmiset saavat käytöksensä takaisin.. ja ainahan voit miettiä mitä huonoja ominaisuuksia hänessä on, joten et kaipaa.

kokeile..  jousimies  leijona ..


 Kiss Kiss Kiss
« Viimeksi muokattu: 14.06.2008 14:15:43 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #27 : 16.06.2008 10:34:39 »

joopa joo...

tämä oinasmies tempaisi kyllä varsinaisen tempun...  Angry
että voi  knuppel2

tekisi mieli  tickedoff

että näin...

oinasmies ottaa ja tekee...ilmeisesti eivät innostukseltaan edes tajua ajatella seuraamuksia...
sitten ovat hetken aikaa "häntä koipien" välissä...selityksiä tulee...

ja voi jumankauta...sitten sitä heltyy vielä antamaan anteeksi...
toki, jonkinmoisen piinaamisen kautta!!!

*huokaus*
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #28 : 17.06.2008 20:25:22 »

Mulla oli suhde oinasmieheen 7kk, hän parisuhteessa tahollaan ja minä vapaa. Itse olen myös oinas.
No, hyvin samalta kuulostaa teidän juttu, voi mennä kuukausikin kun ei olla yhteydessä... Nyt peli on loppu. Niin, ja kyse siis oli oinasmiehen puolelta pelistä, minä olisin halunnut enemmän! Ja tottakai oinas ottaa sen mitä tarjolla on, jos se on saatavilla helposti eikä aiheuta ongelmia ja on vielä kaikenlisäksi kivaa suhinaa vällyjenkin alla. Mutta, oinaan on pakko saada aina se mitä se ei voi saada, ja luulen että hänkin vain paikkaili haavojaan, joita esim omassa parisuhteessaan joutunut kokemaan, kylmä kumppani jne. Jota siis kuitenkin haluaa koska ei voi saada??? No spekulaatiot sikseen. Itse en myöskään ole helppo, ja tunnistan nyt miehen temput! Mitäs menin touhuun mukaan, oma moka!

Parempaa tsemppiä sulle!

Tämä oli kyllä kiukussa kirjoitettu.... En mä tiedä enään mistään mitään. Kemioista kaiketi kiinni, ja elämäntilanteista, ei merkeistä ym. Yleistys loppukoon! Kaiholla kuitenkin edelleen ko ihmistä mietin ja kaipaan! Ihana! Tai sitten ei... en tiedä.
« Viimeksi muokattu: 17.06.2008 22:48:07 kirjoittanut Repetiitti » tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #29 : 26.06.2008 21:12:38 »

jännittää niin vietävästi ...  Huh  Embarrassed  Undecided  Cry  Smiley  Cheesy  smitten

taitaa olla tämän oinas-oinas suhteen ratkaisujen aika ensi viikolla. . .
tähän kissa/hiiri asetelmaan on siis tultava muutos...minä en yksinkertaisesti kykene jatkamaan näiden epävarmojen olotilojen kanssa, haluan vastauksia, haluan ratkaisuja.

viime viikolla kysyin suoraan kun oltiin puhelinyhteyksissä, että haluaako ja kiinnostaako häntä jatkaa tätä suhdetta, ja silloin hän oli kovasti sitä mieltä että KYLLÄ .
no, se oli ihan kiva kuulla.
mutta ensi viikolla kun tavataan, on uudelleen keskustelun aika.
minä haluan tavata useammin kun sen n2vkon välein, tarvitsen hänen läheisyyttään enemmän (siitä en ole vielä kertonut, koska haluan jutella nuo kasvokkain), ja se ikävä jota häntä kohtaan tunnen aina kun emme voi olla yhdessä on niin musertavaa joten tarvitsen useammin hänen yhteydenpitoa ja läheisyyttä.

toivon että hän ymmärtää ja haluaa olla kanssani.
minua oinas tyyppinä myös pelottaa niin vietävästi tunteista puhuminen, sitten kun se menee vakavammalle tasolle... Undecided   smitten

että tällaista minun elämässäni tällä hetkellä ...

yritän olla kovin reipas ja rohkea jotta saisimme asian kunnolla ratkaistua !!!

 Undecided

tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: