Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: No entäs sitten Chironikko??  (Luettu 16924 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« : 06.06.2008 22:03:05 »

Kun on plutonikkoa ja neptunikkoa tässä vatvottu...

Enpä tiedä antaako nämä vielä aihetta Chironikoksi, mutta melko vahvahan se on.
 chiron aspect_con aurinko
 chiron aspect_con merkurius
 chiron aspect_opp askendentti
 chiron aspect_tri keskitaivas
 chiron aspect_tri jupiter
 chiron aspect_opp uranus

Ja se sijaitsee kaksosissa 7. huoneessa..
Haavoittunut parantaja.. Mutta mitä muuta tähän itselleni vähän outoon asteroidiin liittyy, kun muuta siitä en juuri tiedä. Koen kyllä vahvasti juuri tuon kuvauksen sopivan minuun kuin nyrkki silmään..
Löytyykö teitä muita ja oletteko haavoittuneita parantajia?  Smiley

Minä koen ainakin "elämäntehtäväkseni" auttaa sellaisia vaikeuksissa olevia ihmisiä, joiden vaikeudet ovat minulle tuttuja, jotka olen itse kokenut.. Ja voin todella ymmärtää. En voi ikinä sanoa kenellekään että tiedän miltä sinusta tuntuu, mutta voin sanoa että ymmärrän miten vaikeaa sinulla on, koska olen kokenut saman asian.... Smiley

Ja en ole ikinä hävennyt kertoa omista mokistani tai siitä mitä minulle on tapahtunut, jos tiedän että joku voi siitä oppia jotain (välttää saman virheen) tai saada lohtua, ettei ole ainoa jolle on käynyt niin...

Vaikka nuori olen niin pitkän polun olen kulkenut jo tähän ikään mennessä itseni parantamisessa ja omien haavojeni hoitamisessa. Olen todella sitoutunut siihen että haluan eheyttää kaikki haavat itsessäni, jotta voin alkaa keskittyä enemmän toisten ihmisten auttamiseen, enkä vain itseeni.. Joskus olen miettinyt olenko itsekäs, kun mietin ja analysoin itseäni ja sitä miten voisin auttaa itseäni .. Olen todellakin vain keskittynyt itseeni.. Mutta loppujen lopuksi, emmehän me voi rakastaa ketään toista ennen kuin rakastamme itseämme.  idiot2

*muoks muoks, lisäsin vain yhden aspektin tuohon lisää kun huomasin että oli unhoittunut   Grin
« Viimeksi muokattu: 08.06.2008 12:58:51 kirjoittanut Tigrinum » tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 06.06.2008 22:40:14 »

kunhan ei "kroonikko" noissa haavoissaan...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 07.06.2008 08:56:04 »

Hahaha... Cheesy Ei sentäs.  angel
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #3 : 07.06.2008 19:25:42 »

Mulla on chiron  harka :ssä ja 3. huoneessa - vielä kaiken kukkuraksi perääntyvänä. Miten tuon perääntyvän Chironin vaikutuksen voisi sitten tulkita..

Mutta ainakin se on totta, että saatan välillä arastella omien todellisten mielipiteideni ilmaisemista, vaikka kevyemmistä aiheista paukauttelen kyllä hyvin säälimättömästi mielipiteeni (olenhan  merkurius jousimies angel ). Pelkään välillä ihmisten mielipiteitä omista ajatuksistani ja jutuistani. Lapsena mun ajatusmaailmaa koitettiin pistää tiettyyn muottiin ja mun olisi pitänyt ajatella ja puhua siten, mitä muut odottivat multa (tuon 3. huoneen sijainnin vaikutusta). Edelleen omien ajatusten ilmaiseminen on välillä vaikeaa ja ajatukset nyt muutenkin tuntuvat liikkuvan valovuosia nopeammin kuin suu tai teot..

chiron harka :ssä taas on aiheuttanut sen, että koitan epätoivoisesti kerätä itselleni omaisuutta, turvallisuudentunnetta rahasta, ns. pahanpäivän pankkia. Mikä toisaalta on erittäin hyvä homma, mutta vie elämästä iloa pois sillä tapaa, että en uskalla elää "leveästi", pistää rahala haisemaan, nauttia omaisuudestani.

Noin ainakin tulkitsisin omien kokemusteni perusteella Chironin vaikutuksia elämässäni..

Chironikosta ei kai voisi mun kohdalla varsinaisesti puhua, mutta seuraavat aspektit se muodostaa:

chiron aspect_tri mars (eli tod.näk pyrkii aktiivisesti parantamaan haavoja..?)
 chiron aspect_opp jupiter (mitä tämä meinaa???)
 chiron aspect_kvi neptunus (entä mitä tämä meinaa..?)

Mieheke puolestaan on chironikko, hänellä myös rx- chiron  kaksoset :ssa ja 10. huoneessa. Aspektit:

chiron aspect_squ askendentti
 chiron aspect_tri kuu
 chiron aspect_tri venus
 chiron aspect_opp uranus
« Viimeksi muokattu: 07.06.2008 19:27:36 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #4 : 07.06.2008 21:16:13 »

Mulla se  chiron  aspect_con  askendentti  :Smiley :Smiley :Smiley :Smiley
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 08.06.2008 12:49:04 »

Just.. huh!

Mitäpä muuta oisit, kuin Chironikko.

Itsekin tunnistan tuota piirrettä itsessäni. Luen toisten elämää kuin filmiä, mutta en pidä 'videotani' päällä kaiken aikaa - eli vain pyynnöstä ja silloinkin vain, jos koen että pystyn itseäni lisää haavoittamatta toista auttamaan. Monet vaikeuksissa olevathan tunkeutuvat auttajansa energiakenttään, vetävät energioita toisesta kuin iilimadot, luovuttaen omat sekavat olotilansa auttajalleen erittäin mieluusti. Toki omien energioitteni sulkeminen siinä auttaa, mutta nostaa myös autettavassa hirmuisen kiukun ja haukkumistarpeen jälkeenpäin. So what! Viis siitä.  crazy2

Chironini on huoneessa 12. Se tekee kartallani monia kuvioita, mutta pääaspekteja muistaakseni vain Mars  aspect_tri Chiron. Toinen merkittävä on Chiron  aspect_sex Lilith. Joku muukin haasteellinen aspekti mielessäni pyörii, Aurinkooni joka tapauksessa, mutta kirjoitan siitä lisää, kun sen kartaltani löydän... 3/8.s-osaa ympyrän kehästä - ellen aivan väärin muista. Hups ja hei. Väärin muistin. Se kummallinen kuvio on hiukan vajaampi kuin neliö ja Chiron tekee tämän aspektin Junoon.
Joihinkin muihinkin asteroideihin tai pikkuplaneettoihin sillä on kuvionsa. En niitä ole kuitenkaan niin hirmu tärkeinä pitänyt selvittää, kun kuitenkin tiedän, että minun kuuluu auttaa ihmisiä - mutta niin että selkeästi vedän rajan - ketä ja missä tilanteessa.

Joka tapauksessa tunnistan tuon haavoittuneen hoitajan itsessäni, eikä tämänkään elämän haavat tunnu vielä olevan täydessä mitassaan, sillä niin innolla ihmiset minua haavoittavat. Noh! Ainahan sellaisia on ja on maailman sivu ollutkin varmasti.

smiley6600 angel smitten

Tuossa ruksaillessani hymiöitä muistin että eräs, joka on mukana Yod-kuviossa Chironin kanssa on Vesta, aspektina tietysti kvinkunssi. Ja se toinen kvinkunssi Vestalla siis on Lilith'iin, johon siis Chiron tekee kuutiota. Tämä Yod (Jumalan sormi) on vain yksi  monista kartallani. Ei siis ihme, että on oltava monessa  mukana.

...jatkoa seuraa, kunhan vilkuilen karttaani. Kesäflunssa onneksi iski, joten aikaa on.

Pitäkää siis autonne ilmastointi Economic-asennossa ja jos voitte, niin autoilkaa ilman ilmastointia. Tosin nykyautot ovat sillai idiootteja, ettei niissä ilma  kulje ilman ilmastointilaitteita.  crazy2 Embarrassed
« Viimeksi muokattu: 08.06.2008 21:51:36 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Ninalii
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 08.06.2008 20:28:05 »

Mielenkiintoista...

Mulla on  chiron 8. huoneessa  harka:ssa.

Aspektit:

chiron  aspect_squ  kuu
 chiron  aspect_ssx  aurinko
 chiron  aspect_tri  mars
 chiron  aspect_tri  saturnus
 chiron  aspect_opp  uranus

Ja pienejä aspekteja:

chiron semisquare  merkurius
 chiron bQ  neptunus
 chiron semisquare  vertex
 chiron sesquiquare  keskitaivas
 chiron semisquare  askendentti

Mitä nämä kaikki tarkoittaa, siitä mulla ei ole aavistustakaan  Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #7 : 09.06.2008 21:42:41 »

Huh  Niin, se  chiron ini huone on kanssa 12  Shocked
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Pentti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 14.06.2008 07:15:53 »

itellä tekee t-ristiä  mars  aspect_opp  chiron ja  aurinko  aspect_squ
mitäs meinaa ja nyt on uranus  chiron konjunktio huh.. mää olen ainakin reissannut suomessa
tuntuu et jalat ei pysy paikallaan jyväskylä, helsinki 2kertaa , kuopio, ja nyt kesällä ulkomaille
3.huoneessa  chiron 9.huoneessa  mars  aurinko 8.huoneen rajalla.

Cheesy  smitten smitten kiitti jos joku viitsii vastata
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #9 : 14.06.2008 12:26:45 »

T-RISTI

Tämä kuvio saa nimensä siitä, että se muodostaa kartalle T-kuvion. Vähintään kolme planeettaa ovat keskenään neliössä ja kaksi näistä lisäksi keskenään oppositiossa. Tällainen kuvio on vahva viesti edellisten elämiesi aikana tapahtuneesta itsesi unohtamisesta. Tällä kertaa olet sitten vakaasti päättänyt keskittyä oman elämäsi henkiseen kehittämiseen, jotta pysyisit maailmanmenossa mukana. Jos edelleenkin otat velvollisuudeksesi huolehtia ensisijaisesti muista niin eipä käy sinua kateeksi, sillä todella kurjaksi tulee elämäsi sitä kautta muodostumaan. Voimasi riittävät juuri ja juuri omista asioistasi huolehtimiseen ja kaikki muu on ikävyyksien kerjäämistä. Tämän ristin alta ei pysty muita auttamaan tai parantamaan vaan pikemminkin päinvastoin. Muiden asioita hoitaessasi ajat vain nuokin ihmiset samaan ahdinkoon kanssasi, joten kaikkien kannalta olisi korkea aika hyväksyä tämä karmallinen läksy ja pitää nyt huolta itsestäsi seuraavien tulkintojen sisältämien ohjeiden mukaisesti.

Chiron oppositio Saturnus

Chironin ja Saturnuksen välinen aspekti liittyy sisäiseen velvollisuudentuntoon, joka tulee ensin esille pyrkimyksenä tehdä kaikki asiat mahdollisimman hyvin ja moitteettomasti. Ulkoinen auktoriteetti menettää merkityksensä 30-40 ikävuoden välillä, jonka jälkeen tämän aspektin alainen ihminen kokee kasvavaa yhteyttä korkeampiin henkisiin voimiin. Oma näkemys nousee korkeimmaksi ohjaajaksi ja juuri niin kuuluukin tapahtua. Sinunkin tehtäväsi on kyseenalaistaa kaikki kohtaamasi auktoriteetit oman näkemyksesi perusteella vaikka yleinen mielipide olisikin heidän puolellaan. Henkilökohtaisella tasolla tämä aspekti asettaa fyysiset voimavarat tiukkaan puntariin. Voimavarojen lähes jatkuva ylittäminen kuuluu nuoruuteen ja nuoreen aikuisuuteen luonnollisena osana, mutta se ei voi jatkua keski-ikää pidemmälle ilman vakavia terveydellisiä seuraamuksia. Moni tämän aspektin haltijoista omistautuu erilaisille parantamisen aloille oman vakavan sairauden ja siitä parantumisen seurauksena. Oppositio edustaa henkisissä asioissa tapahtuvaa jatkuvaa kehitystä. Sinun tehtäväsi on toimia uudistusten toteuttajana oman elämäsi välityksellä. Tulet aivan varmasti joutumaan törmäyskurssille erilaisia henkisiä suuntauksia edustavien auktoriteettien kanssa, sillä sinulla on hyvin vahva oma käsitys asiasta kuin asiasta. Tämä kuvio ei anna mahdollisuutta alistua muiden näkemyksiin, vaikka alkuinnostus joskus sumentaakin arvostelukykyäsi ja saatat tulla sitoutuneeksi asioihin, jotka eivät vastaa sinun totuuttasi. Iän myötä arvostelukykysi paranee ja opit innostuessasikin jättämään itsellesi aikaa ja tilaa muuttaa mieltäsi.

Chiron avautuva neliö Jupiter

Viisaus tiivistyy Jupiterin ja Chironin välisessä aspektissa sellaiseen muotoon, että sitä olisi jo pakko toteuttaa sosiaalisella tasolla. Vaihtoehtoisten hoitojen, telepatian, luonnon rytmien tai esoteeristen oppien mukaan ottaminen kaikkeen sosiaaliseen toimintaan on sinun suuri mahdollisuutesi menestyä tässä elämässä. Alitajuinen pakko ohjaa sinua ensin henkisen tiedon erilaisille lähteille ja sen jälkeen sellaisiin tilanteisiin, joissa tiedoillesi on käyttöä. Neliö on vaativa aspekti, joka ei anna sinulle rauhaa ennen kuin pystyt ottamaan itsellesi kuuluvan aseman auttamiseen, parantamiseen tai opettamiseen liittyvissä sosiaalisissa rakenteissa. Alitajuinen pakko ajaa sinua kohti omaa kohtaloasi ja sitä kautta myös loistavaa menestystä omalla alallasi. Menestys ei kuitenkaan tule ilmaiseksi, sillä se edellyttää sinulta omien näkemystesi rohkeaa ja ehdotonta kunnioittamista vaikka et alkuvaiheessa voi saada niille juuri lainkaan hyväksyntää. Saat varmasti monia mahdollisuuksia myös rahan tekemiseen, mutta suunnitelmasi menevät myttyyn yksi toisensa jälkeen kunnes hyväksyt sisäisen ideologiasi siitä, että itse tekeminen on tärkeämpää kuin tulokset. Kun raha on ensin menettänyt merkityksensä niin sitten sitä kyllä tulee riittämään.

Lisäksi  chiron aspect_ssx venus
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 14.06.2008 12:55:23 »

Laitoin minäkin pätkiä noista tulkinnoista Soturistani... Nuo Chiron yhtymä aurinko ja merkurius ovat osana Mahdollisuuden kolmiota, jossa on mukana myös  uranus aspect_opp aurinko ja  aurinko aspect_con merkurius ja  uranus aspect_sex jupiter

Chiron yhtymä Aurinko

Et pysty elämään ihan tavallista tai normaalia elämää. .... Sinulla saattaa esiintyä syvääkin tyytymättömyyttä itseäsi ja elämää kohtaan ellet uskalla edetä "parantajan urallasi". Sinä saatat tuntua muista ihmisistä hiukan oudolta, koska sinulla on erilainen sisäinen ajoitus kuin muilla. Ihminen tämän aspektin alla on parantaja ja opettaja.

Chiron yhtymä Merkurius

Yhtymäaspektin kautta olet luontaisesti puhuja, tiedottaja tai kirjoittaja. Sinulla on voimakas tarve tuoda esille omia tai muiden parantumiskokemuksia apua tarvitseville ihmisille ja monet tulevatkin hakeutumaan itselleen sopivien auttajien luo sinun välittämiesi kokemusten rohkaisemina. ... Ymmärrät muita paremmin ajatusten vahingoittavat vaikutukset kehoon ja psyykeen. Siksi pyrit luonnostasi ohjaamaan ihmisiä myönteiseen ajatteluun suurtenkin vaikeuksien keskellä.

Chiron oppositio nousumerkki

Chironin asema ihmissuhteiden akselilla korostaa parisuhteen merkitystä oman parantajan tehtäväsi toteuttamisessa. Sinulla on selvä kutsumus toteuttaa parantamiseen, auttamiseen tai opettamiseen liittyvää tehtävääsi, mutta se ei ole mahdollista ellei parisuhteesi ole kunnossa. Monille tämä asema toteutuu terapeuttisena parisuhteena, joka osoittautuu ajan myötä riittämättömäksi omalle rakkaudentarpeelle. .... Ihmiset hakeutuvat sinun luoksesi siksi että he vaistoavat sinun viisautesi ja ymmärryksesi omia vaikeuksiaan kohtaan.  ... Tällainen Chironin asema edellyttää aitoa luottamusta toinen toistaan kohtaan, sillä tehtäväsi toteuttaminen ei ole mahdollista ellet ole vapaa vastaamaan sellaisiin avunpyyntöihin, jotka jollain tavalla koskettavat sinua.

Chiron kolmio keskitaivas

Pystyt käyttämään ammatillisessa suuntautumisessa hyväksesi henkistä näkemystäsi kaiken tekemisen tarkoituksesta. Sinussa elää tavallisesta poikkeava ymmärrys omaa asemaasi kohtaan ja olet valmis käyttämään sinulle annettua valtaa läheistesi, työtovereittesi, alaistesi tai johtajiesi hyväksi. Parhaimmillasi olet viisas visionääri ja oivaltava tunnelmien tulkki vaikeissa ja ristiriitaisissa tilanteissa .... Sinulla on kaikki edellytykset tehdä auttamisesta ammatti.

Chiron kolmio jupiter

Viisaus tiivistyy Jupiterin ja Chironin välisessä aspektissa sellaiseen muotoon, että sitä olisi jo pakko toteuttaa sosiaalisella tasolla. Vaihtoehtoisten hoitojen, telepatian, luonnon rytmien tai esoteeristen oppien mukaan ottaminen kaikkeen sosiaaliseen toimintaan on sinun suuri mahdollisuutesi menestyä tässä elämässä. Alitajuinen pakko ohjaa sinua ensin henkisen tiedon erilaisille lähteille ja sen jälkeen sellaisiin tilanteisiin, joissa tiedoillesi on käyttöä. Kolmio kertoo suurista valmiuksista käyttää henkisiä voimavarojasi yhteiskunnallisesti merkittävissä tehtävissä tai merkittävässä asemassa. Sinulla on sisäistä viisautta, jonka avulla pystyt tekemään muitakin koskevia päätöksiä rohkeasti ja joustavasti.
tallennettu
Sirpapa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #11 : 14.06.2008 18:07:29 »

Minulla 8. huoneessa kalat
 chiron aspect_tri mars
 chiron aspect_con  saturnus
 chiron aspect_opp uranus
 chiron aspect_tri neptunus
 chiron  aspect_opp  pluto
lisäksi kultaisessa kolmiossa jupiterin ja neptunuksen kanssa
tallennettu

Tuli hevonen
Valkoinen sähköinen peili
Neitsyt - Neitsyt
Kuu Jousimies
Norna
Vieras
« Vastaus #12 : 09.07.2008 10:21:28 »

chiron majailee 9. huoneessa  harka merkissä. Aspekteja: aspect_tri  askendenttiaspect_tri  kuuaspect_con  aurinkoaspect_squ mars ja  aspect_sex  jupiter.

Chiron on osa pikkukolmiotani, positiiviselta tekijältä vaikuttaa kartallani  Smiley

Ja hei tiedättekö hyvän sivuston jossa olisi kattavasti chironin aspektien tulkintoja? Saan niin sekalaisia tulkintoja yhden aspektin kohdalla etten tiedä mitä ajattelisin Cheesy
tallennettu
haitula
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 11.07.2008 09:47:11 »

chiron löytyy kaloista ja huoneesta 12 ja nämä kyllä allekirjoitan, mutta sitten jäin ihmettelemään mitäs pluton oppositio tässä meinaa?  idiot2 Ja muutenkin kovin on sekavaa koko juttu..

muutoin Chiron löytyypi  :
aspect_inc aurinko
aspect_inc merkurius
aspect_tri mars
aspect_opp uranus
aspect_tri neptunus
aspect_opp pluto
aspect_ssx kuunsolmu

...mutta näin tämä kesäloma kuluu laugh
« Viimeksi muokattu: 11.07.2008 12:14:51 kirjoittanut haitula » tallennettu
julyette
Vieras
« Vastaus #14 : 13.07.2008 01:31:35 »

chiron on täällä   kalat  , 7. huoneessa. Tuo huonesijainti on ollut aika kuvaava, lähelle pyrkivät miehet tuppaavat aina edustamaan jollakin tapaa tuota terveydenhuolto-osastoa, mikä on aika mielenkiintoista, sillä en kuitenkaan yhtään pidä sen lajin miehistä  Tongue

Chiron tekee kartalla muutaman aspektin:

chiron  aspect_con DC
 chiron  aspect_con  saturnus
 chiron  aspect_tri  neptunus
 chiron  >   mars
 chiron  aspect_opp  askendentti
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: