Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: OinasNainen parisuhteessa  (Luettu 16884 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Aries77
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 09.06.2008 10:56:42 »

laitetaanpa kysymys näinpäin, minkälaista on olla parisuhteessa oinasnaisen kanssa???
minkälaisia kommentteja olette puolisoiltanne saaneet???
 Smiley Smiley Smiley

minä saan palautetta liiallisesta ajattelemisesta...taitaa olla syy se että saan kärpäsestä härkäsen!!

tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 09.06.2008 13:33:08 »

Tuskin helppoa  Grin

tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 09.06.2008 14:38:23 »

No tässä muutama kommentti..joita nykyinen ja ex:t on sanonu:

Että sun pitää aina olla niin vaikee
Sä oot kaikista mukavin sillon kun nukut
Lopeta heti toi kiukuttelu
Älä hoputa  !!!                                                                                                                   

Grin

tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #3 : 10.06.2008 11:46:47 »

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=25434.15
Tuonne pisitin jo muutaman kommentin aikaisemmin...  Wink
Love and peace: samoja fraseja olen saanut, mutta silloin kyllä on tiedossa takaisin kylmää ja kovaa  Angry
Inhoan kritiikkiä joka annetaan ei-rakentavassa muodossa ja kohdistuen minuun henkilönä. Asioista jos puhutaan jonkun tekemisen suhteen, siinä eri homma... silloin pitää sanoa jos joku on syvältä  Wink
Rakkaudessa olen usein kuullut, jotta  oinas nainen vaikka kuinka on hellä ja hempeä, ei sille kannata takamustansa näyttää. Ei voi vastustaa kiusausta pukata  2funny
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 11.06.2008 06:36:42 »

Miestäni ärsyttää eniten kärsimättömyyteni. Jos hän pyytää minua sammuttamaan TV:n, sammutan sen kaukosäätimellä, mutta digiboxiin pitää säätimellä kohdistamalla kohdistaa niin että se sammuu, jos en onnistu heti niin alan ränkyttää säädintä tai jätän sen päälle. Sama koskee elintarvikkeita, riehun usein yksikseni keittiössä ja yritän avata muoviin pakattuja ruokia ja jos se ei heti onnistu niin voi voi, sitten puukko heiluu ja paketti silpoutuu auki....
Asiaa ei auta se että mieheni on kaikessa melko rauhallinen ja hidas, minä taas en..

Ja tietysti hän kutsuu minua äkäpussiksi  Smiley

Hyviä puolia hän näkee minussa varmaankin sen että kanssani voi keskustella mistä vain, koska olen kiinnostunut melkein kaikesta  Grin
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 11.06.2008 12:08:24 »

Kysyin tätä eilen ja vastaus oli, että haastavinta on oikun suora ja mutkaton suhtautuminen melkein kaikkeen. Lisäksi kun saa ja pitää olla oma itsensä- roolileikit saa kylmää kyytiä  Grin
Pienimuotoisia ongelmia ilmaantuu myös kompromisseistä, mä kun tiedän heti suoralta kädeltä mikä kiinnostaa ja mikä ei, mihin haluan mennä/tehdä ja mihin en  buck2

Kommentti, etten muka kerinny edes miettimään ehdotusta, voi saada viileän katseen  Sad :Smiley

Miksi ihmeessä lähtisin esim. metsiin vaeltelemaan, jos homma ei kiinnosta yhtään?...varmaan kivaa sillä toisellakin kun kyllästynyt oikku potkii männynkäpyjä ja pusikosta kuuluu karmea noituminen  tickedoff 2funny

Muilla samaa vikaa?
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 11.06.2008 12:15:19 »

Kyllä vaan Eppana.
Itseasiassa meillä oli keskustelu jokin aika sitten ja kieltäydyin lähtemästä erääseen paikkaan, mieheni yritti maanitella ja silloin kysyin että muistatko minkälainen minusta tulee jos teen jotain sellaista mistä en nauti? Mies mietti hetken ja jätti maanittelun =) Jos olisin lähtenyt niin olisin helpostikkin saattanut kiukutella kuin pahainen kakara. Se ärsyttää itseänikin, etten osaa olla mieliksi muille ja esittää viihtyvää, vaan pitää tuoda se esiin aina...
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 11.06.2008 14:53:32 »

Joo mä olen samanlainen, mun pitää tykätä siitä mitä teen, muuten alan kiukuttelemaan.
Sitten minä myös haluan aina kaikkea ja paljon, joten olen saanut kuulla että olet kuin pikkulapset, kun sun aina pitää saada jotakin  Grin Olis aika tylsää jos ei mitään sais ikinä haluta  Kiss
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 12.06.2008 10:59:30 »

Taitaa oikuissa tosiaan tiivistyä "kaikki tai ei mitään" ajattelu  Grin

Ympäristö jaksaa kyllä aina kummastella sitä suoralta kädeltä tyrmäämistä..EI vastaus tulee kun apteekin hyllyltä  Smiley
ja mä en taas pysty ymmärtämään miten jotkut voi arpoa Pulttipois (menikse noin) hahmon tyyliin: "Epäilemättä kuitenkin toisaalta voidaan ajatella..."  idiot2 2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 12.06.2008 11:09:51 »

Ja yksi mitä inhoan on ehdottelu. Eli se että olen kaupassa ja mies ehdottelee eri tuotteita minulle. Tiedän kyllä mitä aion ostaa ja mistä pidän ja tiedän mikä on tarpeen ja mikä ei. Ärsyynnyn siitä.
Sillä olen varma että tiedän itse paremmin minkä ihon kuorintavoiteen ostan =D
Toisaalta mieheni varmaan ystävällisesti yrittää vaan olla hyödyksi, pitäisi muistaa se.

Ärsyynnyn myös siitä että jos jotain pitää suunnitella jo viikkoja etukäteen, esim. viikonlopun viettoa. Se katsotaan sitten kun on sen aika. En halua helmikuussa vielä miettiä mitä aion tehdä juhannuksena?
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #10 : 17.06.2008 17:48:28 »

Ja yksi mitä inhoan on ehdottelu...En halua helmikuussa vielä miettiä mitä aion tehdä juhannuksena?
2funny
Arg... arvatkaa vaan onko  harka askendentti vaaka kanssa kivaa (tai hänellä sen kivempaa), kun pitäis jotakin päättää, aloittaa tai vain tempaista  Cheesy
Mikä tappaa takuu varmasti... se kun tiedät mitä teet puolen vuoden päästä  2funny ...ei rutiineja kiitos, ainakaan parisuhteeseen... KIITOS!  police police
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #11 : 07.07.2008 10:01:45 »

Olen itsepäinen ja omaan kovan tahdon. Kaipaan vaihtelua ja vauhtia elämään, seksi on ihana asia ja tulielementti sopii siihen oikein hyvin  Cheesy. Olen nopea liikkeissäni, impulsiivinen ja mieheni välillä ihmettelee kuka on tänään äänessä, onko se Norna 2 vai Norna 1 vai? Mutta tylsää meillä ei ole, jos se vain on minusta kiinni  Wink. Liikkeellä pitää olla, elämää elää niin että se tuntuu ja kun johonkin ryhdytään on se kaikki tai ei mitään.
tallennettu
sunflower
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 17.07.2008 05:25:47 »

minäkin olen aurinko oinas mutta en selvästikään tyypillinen. turvallisuus ja pysyvyys ovat minulle tärkeitä arvoja. olen luotettava, rehellinen ja rauhallinen. en kaipaa vauhtia, vaaraa ja muutoksia ...päinvastoin  Grin

voimakkaat mielipiteet ja arvot kyllä on ja en siedä epäoikeudenmukaisuutta, arvostelua ja epärehellisyyttä  tickedoff tämä on varmaan tyypillistä oinasta  Cheesy
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
peetra77
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 05.08.2008 18:32:05 »

Itse olen  aurinko jousimies
mutta kyllä nuo luonteenkuvaukset sopii täysin minuun.
Ehkä se on se TULI.  Wink
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 06.08.2008 14:29:35 »

Ja yksi mitä inhoan on ehdottelu...En halua helmikuussa vielä miettiä mitä aion tehdä juhannuksena?
2funny
Arg... arvatkaa vaan onko  harka askendentti vaaka kanssa kivaa (tai hänellä sen kivempaa), kun pitäis jotakin päättää, aloittaa tai vain tempaista  Cheesy
Mikä tappaa takuu varmasti... se kun tiedät mitä teet puolen vuoden päästä  2funny ...ei rutiineja kiitos, ainakaan parisuhteeseen... KIITOS!  police police

Joohh!! Voin vaan kuvitella. Grin Cheesy Wink

Muuan Härkä... muistaakseni nouseva krapu tai jotain... Ei voinu koskaan käsitellä asioita suoraan. Sit kerran se möläytti, että mä muka ajattelen vaan itteeni. Olinhan just juossu sille kauppoja muutaman tunnin (tosi itsekästä  crazy2). Ensi heränny muutaman tunnin unen jälkeen (hemmetinmoista omaan napaan tuijottelua sekin buck2). Ajanu yli 30 kilsaa, jotta oisin kulmilla Shocked. No voihan pers--- Kun ei itse osaa olla suora, sanoo sanottavaansa... ni Oinaassahan se vika sit tietty on. Kääk!  idiot2

Sen Härän mielestä on parempi vaieta ku puhua avoimesti ja olla rehti. No. Hän on menneen talven lumia ja kait jo vainaakin. Siitäs sai. Tuli henkistä hauista suoraa ohimoon. Mut ei Oinaalle. Ovi nääs sulkeutu. Ei ollu mitään sanottavaa, ku ei voinu olla rehti ja auttavainen. coolsmiley

Jouskari  - nousu Vaaka! Öh! Tuota. Ehkä se muutaman kymmenen elämän jälkeen osaa kertoo ajatuksensa julki. Tässä elämässä ei o pelittäny. Huh

Myöhemmin tajusin, ett se valehteli suut silmät korvat täyteen. Sen oli parempi olla sanomatta, ku ei kerta ollu rehellinen - ei osannu. Eihän se rassu muistanu, mitä illuusiotaan se millonki eli. Tai mitä kellekki oli valehdellu. Ei mulle koskaan selvinny, ajatteliko se edes koskaan. Tai oliko se tutustunu itteensä. Tieskö se edes 'kuka minä olen'. Eiku siis se. Tai että siinä ois jotain järkee... siis elämässä ja rehellisyydessä ja aitoudessa ja hetkessä itsessään.
Ettei vaan valuis ku jätkän räkä. Sekin (räkä) on rehdimpi kuin ylidiplomaattinen ja persoonaton, epäsuora ihminen. buck2

Just Oinas-tytöt! Eiku   knuppel2 pelittään ja  police perään. Hittojakos noista liika hienohipiäisistä, joitten mielestä on laadukkaampaa vaieta totuus kuoliaaksi ja suunnitella elämänsä loppuhengenvetoon asti.  Jollei voi olla aito todellinen oma ittensä, ni miks sitten ees olla.

Miks hitossa sit ees elää, jos ei kuiteskaan voi ELÄÄ oikeesti. On se kumma, että moni vaan toteuttaa suunnitelmaansa. Mitä ELÄMÄÄ se on. Sehän on kuin Neukkuliitossa ennen vanhaan. KPT tai PT... No jos sitä rataa ni sitte ees se LJT... Ai siis mitä. No Lyhyen Jakson Suunnitelma (max 2v). Noi muut on KeskiPitkän Tähtäimen (5v) ja Pitkän Tähtäimen (10v) suunnitelmia. Neukuthan oli suunnitelmataloutta elävä 'malli'valtio. Bilateraalisuus (=kahdenvälinen =suljettu... ei käy -ainaskaa Oinaalle... siis - eli ku sä annat mulle ni mä annan sulle, mut mä (=se bilateristi) kyllä määrään mitä, mihin hintaan ja miten... hih hii) kunniassaan. No höh.  Neukut. Kunnia. Just just. Kääk. Mä kuolen  2funny Grin...

Malli mikä malli. Yhteiskunta muka. Pyäääh!  2funny Sorry. Vieläkin roiskuu ku naurattaa.

Oi taatana, sanois pikkusisko, jos ois vielä pieni.

Elämä on tässä ja nyt. Ja nyt en vielä tiedä mitä teen illalla. Tod näk jotain sellaista mistä minä pidän.
Aattelin olla aito oma itteni loppumetreille saakka. Ja toivottavasti sillonki mennään sata lasissa. Joka ei siinä vauhdissa ilman rexonaPerspiranttia (tappaa ihmisen omat feromonit iholta) pärjää (siis uskalla olla) ni sitte ei.

Eiku lihasääneen ja aidosti sittenki.

Ei Oinas oo helppo kumppanina. (tarviiks olla helppo?)  Mut aidompaa en oo ite löytäny. Hauskimmat jutut toisten Ariesten kanssa. Tosi on.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: