Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uudet energiat parisuhteessa  (Luettu 18182 kertaa)
0 jäsentä ja 24 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 09.06.2008 16:43:58 »

Olen hieman hämilläni, sillä en ole vielä tässä elämässä kokenut mitään vastaavaa kenenkään toisen, enkä myöskään tämän nykyisen rakkaani kanssa.  smitten Nimittäin tilanne on se, että nyt useamman kerran peräkkäin tämän kesäkuun aikana, kun olemme olleet intiimisti, siis rakastelleet, meitä ovat  ympäröineet sellaiset energiat että huh aivan kuin ottaen meidät syleilyynsä.  Cheesy Tätä kaikkea on hyvin vaikeaa sanoin kuvailla, mutta konkreettisesti olen aistinut ja tuntenut että emme ole yksin ja todella rakkaudelliset ja voimakkaat energiat ovat olleet läsnä ja ympäröineet meitä. Kaikki on tuntunut suorastaan taivaalliselta. Hänen kanssaan on aina tuntunut parhaimmalta rakastellessa mitä ikinä kenenkään kanssa tässä elämässä on tuntunut, mutta nyt on kaikki vielä entisestään vain parantunut ja jotenkin syventynyt henkisemmäksi.  smitten Kaiken lisäksi rakastelun jälkeen olemme jostain syystä jääneet entistäkin pidemmäksi (yleensä todella pitkäksi) aikaa toistemme syleilyyn ja edelleen olen kokenut vahvasti että olemme "lilluneet" noissa samoissa energioissa. Todella rakkaudelliset voimat. smitten angel Cheesy Mieheni ei ole yhtä avoimen henkinen kuin minä, mutta kyllä hänestä sitä henkisyyttä löytyy ja enemmän kuin muista tähän astisista kumppaneistani. En ole kuitenkaan kysynyt häneltä suoraan ääneen onko hänkin aistinut jotain aivan erityistä. Jotenkin vain vaistoan, että hän on kyllä myös aistinut jotain... Hänkin ihan selvästi jää aina entiseen verrattuna paljon pidempään ja ihan hiljaa vain nauttimaan siitä olotilasta ja energiasta joka meitä ympäröi.

Nyt kysynkin kaikilta teiltä muilta parisuhteessa eläviltä, että onko teillä ollut vastaavia muutoksia/kokemuksia viime aikoina tai ylipäänsä suhteen edetessä/kehittyessä?
« Viimeksi muokattu: 09.06.2008 16:45:45 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 10.06.2008 11:50:16 »

Mitäs sanot siihen kun eräs tuttu joogaohjaaja sanoo, ei suhde ole ollenkaan tärkeä juttu, ei tavoite, ei korosteta seksiä, olis vaan niinku meditaatio. Olisitko tyytyväinen? On kuulema tyhmää hänen mielestään olettaa jatkuvaa onnea+menestystä suhteissa ja läheisyydessä saati miehiä jotka kokisivat jotain tuollaista. Että niin.

Hän melkein suuttui kun puhuin aiheesta pitkä suhde, avo/avioliitto, kumppanuus, sielukumppanuus, hyvä/"hankala" karma (enkä lähtenyt puhumaan miesten estoista, esim"). Osasi edes sanoa millä karmaa putsataaan. No itse tiedän kyllä esim violetti liekin. Hän/ jotkut eivät usko ollenkaan voimakkaisiin tunteisiin 2 välillä, joka kestäisi (eikä olisi vain seksiä), tai olisi tavoittelun arvoista. Kuulema jauhan aina samasta asiasta-  :Smiley 

« Viimeksi muokattu: 10.06.2008 12:10:17 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 10.06.2008 14:26:58 »

Mitäs sanot siihen kun eräs tuttu joogaohjaaja sanoo, ei suhde ole ollenkaan tärkeä juttu, ei tavoite, ei korosteta seksiä, olis vaan niinku meditaatio. Olisitko tyytyväinen? On kuulema tyhmää hänen mielestään olettaa jatkuvaa onnea+menestystä suhteissa ja läheisyydessä saati miehiä jotka kokisivat jotain tuollaista. Että niin.

Hän melkein suuttui kun puhuin aiheesta pitkä suhde, avo/avioliitto, kumppanuus, sielukumppanuus, hyvä/"hankala" karma (enkä lähtenyt puhumaan miesten estoista, esim"). Osasi edes sanoa millä karmaa putsataaan. No itse tiedän kyllä esim violetti liekin. Hän/ jotkut eivät usko ollenkaan voimakkaisiin tunteisiin 2 välillä, joka kestäisi (eikä olisi vain seksiä), tai olisi tavoittelun arvoista. Kuulema jauhan aina samasta asiasta-  :Smiley 

Jokaisellahan on toki omat mielipiteensä, mutta kyllä minusta seksi tai parhaimmillaan rakastelu kuuluu toimivaan parisuhteeseen vaikkei se toki olekaan se pääasia. Mitähän mieltä kyseinen herra mahtaa sitten olla tantra-joogasta?  :Smiley Uskon ja tiedän kuitenkin että miehetkin (ainakin jotkut) voivat kokea tuollaista vastaavaa henkistä rakastellessa... Niin ja toki suhteeseen kuuluu ylä- ja alamäkiä, ei se ole pelkkää ruusuilla tanssimista.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 11.06.2008 10:42:23 »

Kuka herra= tuo joogaope on kerran eronnut, monta miestä tavannut iäkäs nainen. Ei vaan ymmärrä tai usko sielukumppanuuden merkitystä tai on sitä mieltä että niiden taipumus on haavoittaa, kunnes nainen uskoo että se juttu on itsessä. Eikä esim seksissä tai jonkun kanssa olemisessa. Voi olla että hän valitsi itse joskus 50v sellaisen nunnan kaltaisen elämän. Tai sitten ei ole kokenut mitään todella vahvaa jonkun kanssa, joka saisi selvittämään asioita- suhtautui minuun aika ylimielisesti kun mainitsin k.o asiat, pitkä suhde, suhde yleensä, liitto. Tärkeintä on siis itseoivallus ilman mitään seksitouhuja - hänellä.
« Viimeksi muokattu: 11.06.2008 10:45:10 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 11.06.2008 11:05:09 »

Tärkeintä on siis itseoivallus ilman mitään seksitouhuja - hänellä.

Mielipiteensä kullakin, mutta minun mielestä seksitouhut(kin) ovat yksi olennainen avain itseoivallukseen. Ja ennen tyydyttävää seksielämää pitää olla kyllä hyvinkin sinut itsensä kanssa ja tuntea itsensä.

Rakkauden Valo: jotain muutosta on selvästi kyllä meneillään parisuhteessa täälläkin..ja yhä vaan kohti parempaa ja parempaa.. En osaa siitä nyt (vielä) sen enempää puhua.

Nauti uusista energioista! smitten
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 11.06.2008 11:08:44 »

ihme kun löydätte miehiä jotka ei pelästy noita tunteita, meikällä ovat pelästyneet aika monen vuoden ajan jo. tavallista seksiä vois olla, mutta kun kemiat kolahtaa, sitten ne pelästyy. joten, vaihtoehdot?

-tavallista seksiä jonkun kanssa
-henkisiä viboja itsekseen ilman seksiä
-äärimmäisen ei-sitova vapaus sielukumppanin kanssa, jolta ei saa edes toivoa lopulta mitään.
  Wink
« Viimeksi muokattu: 11.06.2008 11:30:14 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 11.06.2008 11:58:35 »

Tässä nykyisessä suhteessa on kieltämättä paljon taikaa  smitten

Täysin erilaista kaikinpuolin ja jopa "pahat päivät" ovat kuin sadusta  Smiley

Jos vertaisin maton tekoon, on tässä täysin eri loimet ja kuviot kuin missä aikaisemmassa. Viellä ei kokonaisuus näy, mutta sen vaan tuntee sisällään että tulossa on se kaikkein lumoavin ja kaunein. Rakkaudella tehty  Grin
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 11.06.2008 12:20:21 »

Kuka herra= tuo joogaope on kerran eronnut, monta miestä tavannut iäkäs nainen. Ei vaan ymmärrä tai usko sielukumppanuuden merkitystä tai on sitä mieltä että niiden taipumus on haavoittaa, kunnes nainen uskoo että se juttu on itsessä. Eikä esim seksissä tai jonkun kanssa olemisessa. Voi olla että hän valitsi itse joskus 50v sellaisen nunnan kaltaisen elämän. Tai sitten ei ole kokenut mitään todella vahvaa jonkun kanssa, joka saisi selvittämään asioita- suhtautui minuun aika ylimielisesti kun mainitsin k.o asiat, pitkä suhde, suhde yleensä, liitto. Tärkeintä on siis itseoivallus ilman mitään seksitouhuja - hänellä.

Toki se juttu on itsessä. Siitä kaikki lähtee, mutta eihän se sulje pois ja tarkoita sitä etteikö monenlaiset ihmissuhteet voisi kuulua ja useinmiten kuuluisi täällä olemiseen ja elämiseen ja etteikö niillä olisi tärkeä merkitys henkisesti monella tavalla. Toki jonkun tie saattaa olla erakoituminen jonnekin luolaan... Jokaisen oma valinta...  angel

Rakkauden Valo: jotain muutosta on selvästi kyllä meneillään parisuhteessa täälläkin..ja yhä vaan kohti parempaa ja parempaa.. En osaa siitä nyt (vielä) sen enempää puhua.

Nauti uusista energioista! smitten

Hienoa, nauti sinäkin.  smitten

Tässä nykyisessä suhteessa on kieltämättä paljon taikaa  smitten

Täysin erilaista kaikinpuolin ja jopa "pahat päivät" ovat kuin sadusta  Smiley

Jos vertaisin maton tekoon, on tässä täysin eri loimet ja kuviot kuin missä aikaisemmassa. Viellä ei kokonaisuus näy, mutta sen vaan tuntee sisällään että tulossa on se kaikkein lumoavin ja kaunein. Rakkaudella tehty  Grin

Ihanaa.  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 11.06.2008 12:37:41 »

Totta, hän on varmaan tiensä valinnut ja suhtautuu siksi hyvin ankarasti. Ihmettelin hänen kimpaantumistaan minulle, tosiaan kuin näillä asioilla ei olisi kenenkään onnelle mitään väliä. Heh, no joo. Olenhan minä konkreettisesti nyt hyvin kaukana eräästä, joten. En keksinyt sanoa hänelle että oma valintasi. Hän uskoo jälleensyntymään, kaskun ei sielunsopimuksiin sitten. coolsmiley 

Mutta kiva jos jotkut miehet ei pelkää niitä fiiliksiä.. 
« Viimeksi muokattu: 11.06.2008 12:41:57 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 06.07.2008 12:32:54 »

Tapahtuipa tässä taasen jotain ihmeellistä parisuhteessani. Olimme käyneet nukkumaan rakkaani kanssa, olimme vielä valveilla makoillen vieretysten odottaen unen tuloa. Rakkaani sitten jotenkin käännähti niin että osui toisella kädellään minun toiseen käteeni. Sitten vain otimme spontaanisti toisiamme kädestä kiinni (ei tässä toki vielä se ihmeellisyys  Grin) ja jäimme siihen makoilemaan käsitysten kun alkoi tapahtua... Koin että menimme taas johonkin "tilaan" "lillumaan" ja koin monenlaisia ihania ja rakkaudellisia energioita ja sitten näin meidät ikäänkuin tuolla sielutasolla ja koin meidän välisen sielujen rakkauden joka oli täysin pyyteetöntä ja puhdasta ilman näitä maallisia vaateita ja "egoiluja". Tuli ihan tippa linssiin. Sitten sain yllättäen myös "flashbackkejä" eli näin välähdyksiä yhdestä elämästä jolloin olemme tunteneet toisemme. Olimme intiaaneja.  smitten Jotain sielunsopimusjuttujakin siinä kävin läpi, mitä en nyt enää muista  :Smiley palatessani takaisin tänne "maatasolle". Oli kyllä ihana kokemus, jollaista en ole kokenut tässä elämässä kenenkään miekkosen kanssa jonka kanssa olen seurustellut.  :Smiley angel Koska mieheni ei ole niin avoimen eikä tiedostavan henkinen, vaikka henkinen onkin niin en viitsinyt kysellä häneltä mitään. Annan hänen itse avautua ja kertoa jos ja silloin kun on "valmis" enkä tuputa mitään. Hän ei siis mitään kertonut, mutta aistin siinä ollessamme hyvin voimakkaasti että hänkin koki jotain, olen aivan varma siitä. Vähintään hänellä oli ainakin siinä tosi hyvä olla ja viivyimme siinä niiiiin pitkään.  smitten

Heh ja lisäyksenä vielä asia joka tuli mieleen, että ei taida olla ihan sattumaa että rakkaani osti minulle monta viikkoa sitten erään intiaanitaulun yllätykseksi, koska tietää että olen tällainen "intiaanihullu". Taulussa on intiaanimies ja nainen ja runo jossa lukee: Remember what you have seen, because everything forgotten returns to the circling winds.
« Viimeksi muokattu: 06.07.2008 12:42:50 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 06.07.2008 15:00:54 »

tuolla sielutasolla ja koin meidän välisen sielujen rakkauden joka oli täysin pyyteetöntä ja puhdasta ilman näitä maallisia vaateita ja "egoiluja".

*Tiedän täsmälleen mitä tuo on koska olen kokenut sen regressiossa. Ja kuvitteles miltä tuntuisi nyt päästää irti (tee se mitä neuvot muille  Wink ). Se on kovaa työtä, mutta sitten tulee vapaa olo ja sellainen että aha, homma toimii siis sielutasolla mutta muiden kanssa lihassa ja veressä, oli kyse seksistä tai kumppanuudesta. Mutta kai niidenkin kanssa on jotain soppareita.

En itse asiassa halua nyt hakea ketään jonka kanssa olisi nuo "energiat", koska loppu voi olla aika raju noin energiakehon kannalta. Mielessä voi ajatella erilaisia ihmisiä..
« Viimeksi muokattu: 06.07.2008 15:08:27 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #11 : 06.07.2008 18:07:01 »

Tähän oli pakko ruveta vastaamaan ja kirjautua sisälle sitä varten  Wink Piti vain pikaisesti piipahtaa...

Eli tuota energian muutosta on täällä ollut jo vuoden päivät ja hyvin voimakkaana nyt tämän kevään ja kesän  smitten Olen ajatellut sen liittyneen lähinnä siihen, kun minä olen tasoittunut muutaminen ongelmien edessä itseni suhteen. Noita "ryppyjä" tasoittelin tuossa usean vuoden ja n.vuosi takaperin koin tulleeni tilanteeseen, jota voisi kuvata sanoilla;" tiedän pysyväni pinnalla, tuli mitä tuli"  Wink

Mutta nuo hellät hetket ovat "syvempiä" ja jatkuvat myös uneen /läpi unen  smitten Monasti nukumme käsi toisen iholla ja olen jopa sitä joskus pohtinut, kuinka kätemme sijoittuvat.
Minä pidän mieheni rintakehällä, on hän nukkumassa missä asennossa tahansa. Kun taas toisinpäin, niin hän usein sijoittaa käden lanteilleni  :Smiley Jos nyt sitten ajattelee chakrojen sijaintia ja vaikkapa miten ehkä voisi siteemme mennä siellä...  Cheesy
Myös valvetilassa on on yhteys vahvempi monella tapaa... on "tiedetty" jotakin ja osattu ennakoida toista aivan eritavalla kuin ennen. Myös riidat on vahvoja, mutta päättyvät myös yhtä nopeasti, kuin alkoivat  Wink

Tuossa kerran mietinkin, mahtaako meillä olla jokin juttu menneessä kun näin aikaisin toisemme löysimme ja saimme homman toimimaan? Tässä sentään on kilometrejä takana suunnaton määrä ja kuoppia tiellä, mutta matka jatkuu rokaten ja rollaten  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12 : 07.07.2008 15:35:42 »

tuolla sielutasolla ja koin meidän välisen sielujen rakkauden joka oli täysin pyyteetöntä ja puhdasta ilman näitä maallisia vaateita ja "egoiluja".

*Tiedän täsmälleen mitä tuo on koska olen kokenut sen regressiossa. Ja kuvitteles miltä tuntuisi nyt päästää irti (tee se mitä neuvot muille  Wink ). Se on kovaa työtä, mutta sitten tulee vapaa olo ja sellainen että aha, homma toimii siis sielutasolla mutta muiden kanssa lihassa ja veressä, oli kyse seksistä tai kumppanuudesta. Mutta kai niidenkin kanssa on jotain soppareita.

En itse asiassa halua nyt hakea ketään jonka kanssa olisi nuo "energiat", koska loppu voi olla aika raju noin energiakehon kannalta. Mielessä voi ajatella erilaisia ihmisiä..

Aivan ja aika näyttää kuinka käy... Jos meitä ei ole tarkoitettu viettämään loppuelämäämme yhdessä niin sitten ei ja jos on niin sitten on. Olen aina valmis päästämään irti jos niikseen tulee, vaikka kuinka sattuisikin. Ja onhan monesti jo sattunutkin.  Wink Aina ylös noustaan.  angel Elän päivä kerrallaan, nauttien tästä hetkestä kun menee hyvin enkä murehdi menneitä enkä tulevia.  smitten

Eli tuota energian muutosta on täällä ollut jo vuoden päivät ja hyvin voimakkaana nyt tämän kevään ja kesän  smitten Olen ajatellut sen liittyneen lähinnä siihen, kun minä olen tasoittunut muutaminen ongelmien edessä itseni suhteen.

Tuota olen itsekin ajatellut, että vaikutusta on myös omalla henkisellä kehityksellä ja eteenpäin menemisellä, että kaikki suhteet oli toinen sitten henkinen tai ei syvenee silti henkisesti. Mutta silti eihän kaikkien kanssa ne keskinäiset kemiat ja energiat ole yhtä voimallisia kuin toisten.  Cheesy

Epäilen, että kyse olisi siitä että useammat chakrat kuin vain alimmat yhtyvät (kuten tantraseksissä) ja yhteys tulee kokonaisvaltaisemmaksi  Smiley

Totta.  coolsmiley smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 07.07.2008 15:56:03 »

Hyvä että tietää aina vastaukset, vai mitä.. opimme kaikki hyviksi automaateiksi täällä  Grin . No mutta täytyy miettiä, kesä kun ei ole kovin romanttinen täälläpäin, aloin jo miettiä syksyn töitä! Menee se Venus edes joukkariin lokakuussa, mutta katsotaan nyt kun noita paukkuja yleensä tulee 2-3 v välein.

Ei voi pakottaa itseään kiinnostumaan.
« Viimeksi muokattu: 07.07.2008 16:46:40 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #14 : 07.07.2008 18:04:45 »

....
Kaikki on tuntunut suorastaan taivaalliselta. Hänen kanssaan on aina tuntunut parhaimmalta rakastellessa mitä ikinä kenenkään kanssa tässä elämässä on tuntunut, mutta nyt on kaikki vielä entisestään vain parantunut ja jotenkin syventynyt henkisemmäksi.....

Nyt kysynkin kaikilta teiltä muilta parisuhteessa eläviltä, että onko teillä ollut vastaavia muutoksia/kokemuksia viime aikoina tai ylipäänsä suhteen edetessä/kehittyessä?

Hei Rakkauden valo

Ihania kokemuksia kerrot

- toivon, että minunkin suhteeni
uuden rakkaani kanssa päätyy noin huikeisiin kokemuksiin
- rakastelu on mahtavaa ja todella antoisaa molemmille

Uusi suhde ei perustu vain pelkkään rakasteluun,
vaan siihen liittyy paljon muitakin syvällisiä kokemuksia

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: