Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 21
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy enkeleiltä, nostan sinulle enkelikortin...  (Luettu 155658 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #210 : 01.08.2008 22:30:43 »

Toivoin kovasti, että olisi kysytty opintojen jälkeen töihin...vaan ei Embarrassed
Muutenkin takkuaa ja olo on tosi välinpitämätön. Muuttuuko tämä harmaus kirkkaammaksi koskaan tickedoff

Sinulle tuli kortti:


UUSI ALKU

Puhdas "sivu" esiintuodaan sinulle, kun nyt kohtaat tuoreita mahdollisuuksia ja uusia kokemuksia.

Syleile, hyväksy uusi elämääsi. Mukaanlukien uudet mahdollisuudet, ihmiset ja projektit. Enkelit tietävät, että muutos voi olla pelottavaa, joten he ympäröivät sinut rakkauden energialla. Kutsu heitä milloin tahansa pelkäät kohdata uusia tilanteita. He vahvistavat luottamustasi ja energiaa, jotta voit nauttia uusista aluistasi.

Joskus pidämme kiinni rutiineista, vain koska ne ovat tuttuja ja turvallisia. Tämän kortin valikoitumisella, enkelit pyytävät sinua olemaan avoin uusille asioille ja niiden lähestymiselle elämääsi. Ehkä nämä tilanteet opettavat sinulle uuden katsantokannan asioihin. Tai ehkä, ne kannustavat sinua oppimaan uusia taitoja/asioita. Mitä tahansa uusi alku onkaan sinulle, anna itsesi olla joustava tuoreille olosuhteille. Me opimme itsestämme uusien kokemusten kautta.

 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #211 : 01.08.2008 22:33:15 »

Mitäs minulle ois enkuleilla asioo?  Smiley

Sinulle tuli kortti:

HENKINEN KASVU

Olet käymässä läpi nopeata henkistä kehitystä. Nauti prosessista!

Tänä aikana saatat tuntea monenlaista tunteiden sekoitusta: hämmennystä, innostusta, pelkoa, ja ihmetystä. Rakastat sinun uudistunutta yhteyttä Jumalallisuuteen ja toivot, että voisit lukea, opiskella, oppia ja meditoida päätoimisesti ja jatkuvasti! Samanaikaisesti saatat kuitenkin huolehtia mitä vaikutuksia henkisellä opiskelullasi on muuhun elämääsi. Mitä vaikutuksia sinun uusilla henkisillä pyrkimyksilläsi on työhösi, avioliittoosi tai ystävyyssuhteisiisi jne.? Nämä murheet luovat pelon joka saattaa syövyttää nautintoa jota henkiset asiat/opinnot tuovat sinulle.

Rakas, luovu näistä peloista, anna ne Jumalalle! Luota, että sinua tuetaan, rakastetaan ja ohjataan joka hetki. Älä huolehdi miten sinun tulevaisuutesi "sekoittuu" henkisen kasvusi kanssa! Luota, että sama voima joka toi sinut henkiselle polullesi, huolehtii myös kaikesta muustakin. Loppuen lopuksi, koska tämä voima tukee taivaan kaikkia planeettoja. Toki se silloin tukee myös sinua täydellisesti.

 smitten angel
tallennettu
azaka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #212 : 02.08.2008 00:42:06 »

Hei!

Saanko enkelikortin, mitä sanotaan uuden ihastukseni kohdalle?

Kiitos!  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #213 : 02.08.2008 14:53:14 »

Hei!

Saanko enkelikortin, mitä sanotaan uuden ihastukseni kohdalle?

Kiitos!  smitten

Sinulle tuli kortti:

ANTEEKSIANTO

Päästä irti vihasta ja katkeruudesta ja tunne itsesi parantuneeksi. Sinun ei tarvitse antaa anteeksi teolle/tapahtumalle, vaan vain ihmiselle, jotta saisit rauhan.

Tämän kortin valikoitumisella, enkelisi ohjaavat sinua päästämään irti vihasta ja ärtymyksestä. He ymmärtävät, että sinulle voi olla täysin oikeutettua tuntea vihaa. Kuitenkin, he pyytävät sinua katsomaan kovaa hintaa, jonka maksat olemalla vihan "astiana".

Anteeksiantaminen ei tarkoita: "Se mitä sinä teit/teet on ihan ok." Vaan se yksinkertaisesti tarkoittaa, "En ole enää halukas kantamaan ympäriinsä kipua/tuskaa, jonka sinun tekosi sai aikaan". Kun pidämme anteeksiantamattomuutta sydämessämme, vahingoitamme ja rankaisemme loppuen lopuksi vain itseämme. Enkelisi auttavat sinua päästämään irti anteeksiantamattomuudesta, jos vain pyydät heidän apuaan.

 smitten angel
tallennettu
Siiri 58
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #214 : 02.08.2008 21:37:42 »

Hei rakkauden valo ja kiitos edellisestä vastauksesta 157 ja tästä myös!!!
Katso mitä enkelit sanovat minun tämän hetkisen menevän elämän jaksosta,
olisiko jo aika rauhoittua.
edessä on tressaavat sukujuhlat, joidenkin henkilöiden takia..tarvitsen rauhoitusta siihen asiaan.
Ja tuleeko se armas vielä jostain vastaan vai oliko se hän jota tulin loukanneeksi kun en tiennyt
hänen tarkoitustaan minun suhteeni, lähetin anteeksi pyynnön perään ja muutenkin pahaolo hänen puolestaan. Cry
tallennettu
heikki
Vieras
« Vastaus #215 : 04.08.2008 07:37:24 »


Sinulle tuli kortti:

TUKI

Jumala, enkelit ja ylösnousseet mestarit jotka rakastavat, suojelevat ja ohjaavat sinua, suojelevat sinua juuri nyt. Et ole yksin. Olet turvassa!

Tämä kortti vakuuttaa ja varmistaa, että sinä olet osa mahtavaa ja voimakasta hyväntahtoisten "olentojen" tiimiä. He ympäröivät, opastavat ja rakastavat sinua jatkuvasti ja lakkaamatta. Jos olet vaarassa, he "tulevat väliin" varoituksin tai hengen pelastavin tavoin. Jos olet peloissasi, he lohduttavat sinua Jumalallisen rakkauden energialla. Jos olet hämmentynyt, he kuiskailevat ohjausta korvaasi.

Tämän kortin esiin tulolla, sinun enkelisi ja oppaasi pyytävät sinua keskustelemaan/olemaan yhteydessä heihin useammin. Keskustele sielusi/henkesi kautta heidän kanssaan kaikesta, ja näet/koet pian todistuksia heidän olemassaolostaan. Lähiaikoina enkelit "pestaavat" sinut auttamaan muita ihmisiä. Jos joskus koet epäilystä kyvyistäsi autaa toisia, pyydä enkeleitä päästämään irti näistä epäilyksistä ja peloista.


Suuret kiitokset sinulle Rakkauden Valo!

Tästä on taas hyvä jatkaa...

t. Labyrintti
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #216 : 04.08.2008 08:08:24 »

Huomenta,

Mitä enkeleillä olisi minulle sanottavaa tulevaisuudestani?

KITOS ETUKÄTEEN!!!

Terkuin
aava1
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #217 : 05.08.2008 00:02:15 »

Hei rakkauden valo ja kiitos edellisestä vastauksesta 157 ja tästä myös!!!
Katso mitä enkelit sanovat minun tämän hetkisen menevän elämän jaksosta,
olisiko jo aika rauhoittua.
edessä on tressaavat sukujuhlat, joidenkin henkilöiden takia..tarvitsen rauhoitusta siihen asiaan.
Ja tuleeko se armas vielä jostain vastaan vai oliko se hän jota tulin loukanneeksi kun en tiennyt
hänen tarkoitustaan minun suhteeni, lähetin anteeksi pyynnön perään ja muutenkin pahaolo hänen puolestaan. Cry


Sinulle tuli kortti:

KESKITTÄMINEN

Ajattele mitä haluat, älä sitä mitä et halua. Vartioi ajatuksiasi huolella, koska ne luovat kokemuksesi.

Joskus tuntuu siltä, että ajatuksemme valitsee meidät, mutta se ei ole ikinä niin. Me aina itse valitsemme ajatuksemme, joka hetki. Ajatuksillamme on aina vaikutuksensa, eikä ole neutraaleja ajatuksia. Sekunnin murto-osassa kun ajattelet jotain, päätät myös ajatella niin. Joten harjoittelulla, voit opetella tarkkailemaan (ikäänkuin etukäteen) ja muuttamaan ajatuksiasi. Tämä vastaa täysin samaa, kuin laittaisit kätesi elämäsi "rattiin".

Voit luulla, että keskittymiskykysi on huono. Kuitenkin erehtymätön Jumalan mieli on omassa mielessäsi. Voit kokea uskomatonta keskittymiskykyä vakuuttamalla: "Olen kyvykäs keskittämään mieleni tahdon voimalla". Pidän kiinni vain rakastavista ajatuksista ja enkelini toimivat portin vartijoina saavuttaakseni vakaan rakkaudellisten ajatusten virran.

 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #218 : 05.08.2008 00:04:44 »

Huomenta,

Mitä enkeleillä olisi minulle sanottavaa tulevaisuudestani?

KITOS ETUKÄTEEN!!!

Terkuin
aava1

Sinulle tuli kortti:

UUSI RAKKAUS

Uusi luku, jakso sinun rakkauselämässäsi alkaa. Joko se on uuden kumppanin kanssa, taikka elpyvä, uudestaan "syttyvä" rakkaus nykyisessä suhteessa.
Avaa sydämesi Jumalallisen rakkauden uuteen lisääntymiseen/lisäämiseen elämässäsi kumppanin myötä. Enkelit valmistavat sinua olemaan valppaana/valmiina uusille ihmisille, jotka saapuvat elämääsi. Sillä uusi partnerisi saattaa olla aivan erilainen kuin aikaisemmat.

Ole avoin ihmissuhteissasi tapahtuville muutoksille, älä ripustaudu tiukasti ideaan millaisia ihmissuhteiden pitäisi olla. Tämä on on ihmeellistä muutosten aikaa rakkauselämässäsi. Sinua pyydetään luottamaan Jumalaan ja suojelusenkeleihisi, että he järjestävät asiat sinulle parhaalla mahdollisella tavalla.

Muutokset rakkauselämässäsi ovat kivuliaita, vain jos olet "jäykkä"/joustamaton, sekä ankara ajatuksissasi tai käytöksessäsi. Jos "virtaat" nykyisen rakkauden mukana, huomaat että vanhat osat rakkautta "peseytyvät" pois. Ne korvaantuvat nopeasti uusilla näkökannoilla jotka ilahduttavat sinua.
Nykyiset suhteet saattavat päättyä, tai ne muuttuvat/siirtyvät uudenlaiseen intohimon ja uudistuneen rakkauden tilaan. Tai uusi partneri saattaa saapua elämääsi, tuoden suurta onnea teille molemmille.

 smitten angel
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #219 : 05.08.2008 10:14:06 »

Kiitos Rakkausen valo Smiley

Toivottavasti kuitenkin olisi "vanha" kumppani  smitten

-aava1-
tallennettu
höyhen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Järki tietää, sydän tuntee


Profiili
« Vastaus #220 : 05.08.2008 20:01:42 »

Pyytäisin enkuleilta apuja nyt...
kiitos angel
tallennettu
Sleeper
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #221 : 11.08.2008 18:21:20 »

Hei Rakkauden Valo,

Mitä kerrottavaa enkeleillä olisi minulle nyt? Töitä ei ole eikä tahdo löytyäkään, rahat loppu eikä tietoa kuinka elämisen kustantaisin. Onko muutosta tiedossa?

Miten suhderintamalla? Seikkailut ei enää kiinnosta vaan sitä prinsessaa tässä odottelen eli jotain pysyvämpää ja seesteisempää. Onko mitään tiedossa?

Suunta elämässä muutenkin hukassa. Onko mitään vinkkejä kuinka tästä eteenpäin, jotta aamuisin haluaisi nousta uuteen päivään eikä vaan piiloutua sängyn pohjalle?

Kiittäen,

See'er  smitten smitten
tallennettu

Se, mitä me olemme, on Luojan lahja meille. Se, mitä meistä tulee, on meidän lahjamme Luojalle.
Minä olen sitä, mitä olen ja niin on hyvä.
Helmiäiskeiju
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43


luon itse oman onneni - joka päivä


Profiili
« Vastaus #222 : 12.08.2008 15:36:14 »

kiitos rakkaudenvalo:)
MUKAVA TIETÄÄ ETTÄ KUN HÄTÄ ON SUURIN, ON APUKIN LÄHELLÄ.Smiley
tallennettu
pioninkukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #223 : 12.08.2008 22:04:39 »

Hei Rakkauden Valo.

Elämäntilanteeni on aivan jumissa. Mistä siis saisin ammennettua voimia ja energiaa, jotta saisin elämäni taas kasaan ? Alkaa olla talouskin jo pahassa jamassa kun ei jaksa tehdä töitä riittävästi...
Ovatko ajatukseni oikeilla raiteilla tulevaisuuteni suhteen? Työ? "Lämmin kainalo sohvannurkkaan"?

Kiitokset näin jo etukäteen smitten

Kyseleepi Pioninkukkanen, joka ei syksyn tullen aiokaan kuihtua pois Smiley
« Viimeksi muokattu: 14.08.2008 18:31:42 kirjoittanut pioninkukka » tallennettu
pirjoha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #224 : 13.08.2008 21:09:48 »

Olen edelleen täysin hukassa! Embarrassed
tallennettu
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 21
  Tulostusversio  
 
Siirry: