Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 21
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy enkeleiltä, nostan sinulle enkelikortin...  (Luettu 154806 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Wilmariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #180 : 19.07.2008 10:20:31 »

Moi jälleen Rakkauden Valo

Alavatsa on oireillut jo muutaman päivän.
Onko syynä vilja vai munuaiset?
Eilinen päivä meni ahmiessa, vaikka oisin syönyt kuinka paljon tahansa ja mitä hyvänsä tuntui ettei mikään riitä. Liityykö tämä jotenkin vatsakipuun?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #181 : 19.07.2008 11:30:28 »

Moi jälleen Rakkauden Valo

Alavatsa on oireillut jo muutaman päivän.
Onko syynä vilja vai munuaiset?
Eilinen päivä meni ahmiessa, vaikka oisin syönyt kuinka paljon tahansa ja mitä hyvänsä tuntui ettei mikään riitä. Liityykö tämä jotenkin vatsakipuun?

Sinulle tuli kortti:

HARMONIA

Ristiriita/selkkaus on päättynyt/ratkaistu tilanteessa joka huolestutti ja vaivasi sinua. Tiedä, että ansaitset tämän rauhan ja onnen, ja hyväksy se suosiolla.

Rakastettu Jumalan lapsi, sinä olet rauhan rakastaja sydämeltäsi. Tämä kortti tulee sinulle merkkinä uudesta harmoniasta, joka valkenee sinulle. Päästä irti tilanteen näkemisestä mutkikkaana, ja näe itsesi ja toiset suojelusenkeliesi silmien läpi. Tällä tavalla, katsot ohi pinnan ja näet kauneuden ja valon joka ikuisesti loistaa kaikissa.

Muuttamalla katsantokantaasi enkelimäiseen perspektiiviin, sinusta tulee maallinen "enkeli". Ylläpitämällä ylevää, kohonnutta katsantokantaa, "kipinöivät" kaikki ihmissuhteesi parempaan suuntaan ihmeellisesti. Ristiriidat, selkkaukset putoavat pois, paljastaen puhtaan ja uuden totuuden kaikista ja kaikesta.

 smitten angel
tallennettu
teanma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #182 : 20.07.2008 17:30:36 »

Hei Rakkauden Valo

Mitäköhän kerrottavaa enkeleillä olisi juuri nyt minulle kerrottavaa, tähän elämän tilanteeseen? Pitäisikö alkaa keskittymään opintoihin kunnolla ja mitkä on minun voimavarat tässä asiassa?

Kiitos vastauksesta.  smitten
tallennettu

we will never die
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #183 : 20.07.2008 20:57:49 »

Hei Rakkauden Valo

Mitäköhän kerrottavaa enkeleillä olisi juuri nyt minulle kerrottavaa, tähän elämän tilanteeseen? Pitäisikö alkaa keskittymään opintoihin kunnolla ja mitkä on minun voimavarat tässä asiassa?

Kiitos vastauksesta.  smitten

Sinulle tuli kortti:

LAPSET

Sinua pyydetään kiinnittämään erityistä huomiota lapsiisi tai sisäiseen lapseesi juuri nyt. Uusia lapsia saattaa tulla elämääsi hyvin pian.

Tämä kortti viestittää, että enkelit näkevät tarpeesi leikkiin, hauskanpitoon, ja sisäisen lapsesi kunnioittamiseen. Ehkä aiot leikkiä omien lastesi tai lastenlastesi kanssa. Tai saattaisit nauttia hauskan pitämisestä jonkin toisen aikuisen kanssa tai tekemällä työtä joka liittyy lasten auttamiseen.

Ota aikaa kysyäksesi sisäiseltä lapseltasi: "Mitä sinä tunnet, kuinka voit?" ja "Mitä haluaisit tehdä?" Suunnittele iltapäivä, jolloin otat sisäisen lapsesi "ulos", tehden asioita jotka saavat sinun leikkisän puolesi lisääntymään/laajentumaan. Keinu ja laske liukumäkeä puistossa. Ota päiväunet. Piirrä kadulle liidulla. Tai rakenna hiekkalinna.

 smitten angel
tallennettu
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #184 : 21.07.2008 17:23:54 »

Pyydän minäkin Enkeleiden viestiä tähän hetkeen kauttasi Rakkauden Valo angel

Rakkaudella kuiskaaja smitten

Sinulle tuli kortti:

MUSIIKKI

Enkelit ohjaavat sinua "uppoutumaan" kauniiseen musiikkiin. Musiikki nostaa henkesi ylös maallisista huolista ja kohottaa ajatuksesi jumalalliseen rakkauteen.

Enkelit ovat kanssasi ja haluavat auttaa sinua musiikin parantavilla vaikutuksilla. Tämän kortin valikoitumisella, enkelit pyytävät sinua lisäämään musiikkia elämääsi. He ohjaavat sinua soittamaan lempeätä taustamusiikkia kun pukeudut, teet työtä ja pidät hauskaa. He kehoittavat sinua myös viheltämään ja laulamaan usein.

Olet saattanut saada tämän kortin myös musikaalisen lahjakkuutesi vuoksi. Oletko viime aikoina tuntenut ohjausta/tarvetta säveltää laulua, osallistua johonkin musikaaliin, liittyä kuoroon, yhtyeeseen tai soittaa jotain soitinta? Nämä sisäiset "töytäisyt" saattavat tulla enkeleiltäsi, jotka näkevät sinun Jumalalta saadut lahjasi. He tietävät, että sinun musikaalinen lahjakkuutesi auttaa toisia. Joten, he pyytävät sinua olemaan maallinen enkeli ilmaisemalla laulun ja melodian lahjasi.

 smitten angel


Kauniisti Kiittäen Rakkauden Valo smitten

Halauksin Lilah Smiley
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
siru24
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #185 : 21.07.2008 19:00:43 »

Hei, nostaisitko minulle kortin. Miten tästä eteenpäin. Olen jäänyt yhteen mieheen "tunnekoukkuun". Haluaisin jo päästä tästä koukusta irti. Onnistuuko se, jotta se uusi mies pääsisi elämääni.

Kiitos  crazy2

Sinulle tuli kortti:

VOIMA

Anna lupa itsellesi ilmentää voimasi. Voimakkaana olo on turvallista sinulle, tietäen, että ilmennät voimaasi rakkaudella.

Sinulla on koko Luojasi voima sisälläsi! Koko Jumalallisen rakkauden voima, viisaus ja älykkyys on sinun ulottuvillasi. Sinulla on henkinen voima nähdä enkelit ja tulevaisuus. Sinulla on älyllinen voima, "päästä käsiksi" Yhden Mielen (Minä olen) viisauteen. Sinulla on tunteellinen voima, olla empaattinen muille, ja psyykkinen voima joka on todella rajaton.

Enkelit pyytävät sinua antamaan heille kaikki pelkosi, joita tunnet voimakkaana olemista kohtaan. Enkelisi näkevät hiljaisen ja kauniin puolen todellisesta voimastasi, juontaen/tullen ainoasta todellisesta voimasta universumissa: Jumalallisesta rakkaudesta. Anna itsesi loistaa tätä säteilevää rakkautta, että todellinen voimasi voi säteillä maailmaan ihmeitä tekevällä tavalla.

 smitten angel


Kiitos...tää vastaus oli vaan niin hieno, etten ymmärtänyt yhtään. Ymmärsinkö oikein, että miehet ei ole minua varten. Vaan mulla on joku muu tarkoitus täällä?
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #186 : 21.07.2008 19:11:33 »

Hei RV, nyt pari kuukautta olen sinkkuna asustellut ja olisi mukava tietää mitä rakkauselämääni kuuluu tulevaisuudessa? Nyt ollut muutaman viikon ajan tällainen "vapaamielinen" suhde erääseen auervaaraan Grin, kokeilunhalusta, mutta nyt huonoja "viboja" tullut, ehkä pitäisi lopettaa ajoissa vaikka pelkkää seksiähän tuo tähän asti ollut...
tallennettu
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #187 : 21.07.2008 21:11:36 »

Hei Rakkauden Valo!
Saisinko enkelikortin koskien nimenomaan työelämää..?
-kiitos- smitten
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #188 : 21.07.2008 21:19:03 »

Hei, nostaisitko minulle kortin. Miten tästä eteenpäin. Olen jäänyt yhteen mieheen "tunnekoukkuun". Haluaisin jo päästä tästä koukusta irti. Onnistuuko se, jotta se uusi mies pääsisi elämääni.

Kiitos  crazy2

Sinulle tuli kortti:

VOIMA

Anna lupa itsellesi ilmentää voimasi. Voimakkaana olo on turvallista sinulle, tietäen, että ilmennät voimaasi rakkaudella.

Sinulla on koko Luojasi voima sisälläsi! Koko Jumalallisen rakkauden voima, viisaus ja älykkyys on sinun ulottuvillasi. Sinulla on henkinen voima nähdä enkelit ja tulevaisuus. Sinulla on älyllinen voima, "päästä käsiksi" Yhden Mielen (Minä olen) viisauteen. Sinulla on tunteellinen voima, olla empaattinen muille, ja psyykkinen voima joka on todella rajaton.

Enkelit pyytävät sinua antamaan heille kaikki pelkosi, joita tunnet voimakkaana olemista kohtaan. Enkelisi näkevät hiljaisen ja kauniin puolen todellisesta voimastasi, juontaen/tullen ainoasta todellisesta voimasta universumissa: Jumalallisesta rakkaudesta. Anna itsesi loistaa tätä säteilevää rakkautta, että todellinen voimasi voi säteillä maailmaan ihmeitä tekevällä tavalla.

 smitten angel


Kiitos...tää vastaus oli vaan niin hieno, etten ymmärtänyt yhtään. Ymmärsinkö oikein, että miehet ei ole minua varten. Vaan mulla on joku muu tarkoitus täällä?

Itse käsitin tämän kortin niin, että sinulla on itselläsi tuo voima päästä irti tuosta mainitsemastasi "tunnekoukusta". Sitten sinulla olisi voimaa löytää ja saada se uusi mieskin.  Wink smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #189 : 21.07.2008 21:24:12 »

Hei RV, nyt pari kuukautta olen sinkkuna asustellut ja olisi mukava tietää mitä rakkauselämääni kuuluu tulevaisuudessa? Nyt ollut muutaman viikon ajan tällainen "vapaamielinen" suhde erääseen auervaaraan Grin, kokeilunhalusta, mutta nyt huonoja "viboja" tullut, ehkä pitäisi lopettaa ajoissa vaikka pelkkää seksiähän tuo tähän asti ollut...

Sinulle tuli kortti:

ROMANSSI

Enkelit osoittavat sinulle ja auttavat sinua romanssin tarpeissasi. Pyydä ja hyväksy enkelten apu rakkauselämässäsi.

Tämä kortti osoittaa, että enkelisi ovat kuulleet sinun romanssin pyyntösi. He ilmoittavat huomioineensa sinun sydämesi rakkauden kaipuun. He ovat vastaanottaneet ja vastaavat pyyntöösi.

Nyt siis työskentelet yhteydessä enkelten kanssa tuodaksesi esiin romanssin jota etsit. Enkelit ohjaavat sinua erityisin tavoin varmistaakseen, että he toteuttavat toiveesi. Esimerkiksi, saatat saada voimakkaan tarpeen/tuntemuksen ajaaksesi johonkin tiettyyn paikkaan, ja saatat tavata ihanan kumppanin kun saavut määränpäähän. Enkeleiden ohjaus saattaa pyytää sinua liittymään/osallistumaan johonkin itsesi kehittämisen toimintaan, liittyen liikuntaan, ravitsemukseen, tai itseapu seminaareihin yms. Seuraa tätä johdatusta ja löydät romanssin jota etsit.

 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #190 : 21.07.2008 21:27:26 »

Hei Rakkauden Valo!
Saisinko enkelikortin koskien nimenomaan työelämää..?
-kiitos- smitten

Sinulle tuli kortti:

HENKINEN KASVU

Olet käymässä läpi nopeata henkistä kehitystä. Nauti prosessista!

Tänä aikana saatat tuntea monenlaista tunteiden sekoitusta: hämmennystä, innostusta, pelkoa, ja ihmetystä. Rakastat sinun uudistunutta yhteyttä Jumalallisuuteen ja toivot, että voisit lukea, opiskella, oppia ja meditoida päätoimisesti ja jatkuvasti! Samanaikaisesti saatat kuitenkin huolehtia mitä vaikutuksia henkisellä opiskelullasi on muuhun elämääsi. Mitä vaikutuksia sinun uusilla henkisillä pyrkimyksilläsi on työhösi, avioliittoosi tai ystävyyssuhteisiisi jne.? Nämä murheet luovat pelon joka saattaa syövyttää nautintoa jota henkiset asiat/opinnot tuovat sinulle.

Rakas, luovu näistä peloista, anna ne Jumalalle! Luota, että sinua tuetaan, rakastetaan ja ohjataan joka hetki. Älä huolehdi miten sinun tulevaisuutesi "sekoittuu" henkisen kasvusi kanssa! Luota, että sama voima joka toi sinut henkiselle polullesi, huolehtii myös kaikesta muustakin. Loppuen lopuksi, koska tämä voima tukee taivaan kaikkia planeettoja. Toki se silloin tukee myös sinua täydellisesti.

 smitten angel
tallennettu
Wilmariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #191 : 21.07.2008 22:34:25 »

Moi jälleen Rakkauden Valo

Alavatsa on oireillut jo muutaman päivän.
Onko syynä vilja vai munuaiset?
Eilinen päivä meni ahmiessa, vaikka oisin syönyt kuinka paljon tahansa ja mitä hyvänsä tuntui ettei mikään riitä. Liityykö tämä jotenkin vatsakipuun?

Sinulle tuli kortti:

HARMONIA

Ristiriita/selkkaus on päättynyt/ratkaistu tilanteessa joka huolestutti ja vaivasi sinua. Tiedä, että ansaitset tämän rauhan ja onnen, ja hyväksy se suosiolla.

Rakastettu Jumalan lapsi, sinä olet rauhan rakastaja sydämeltäsi. Tämä kortti tulee sinulle merkkinä uudesta harmoniasta, joka valkenee sinulle. Päästä irti tilanteen näkemisestä mutkikkaana, ja näe itsesi ja toiset suojelusenkeliesi silmien läpi. Tällä tavalla, katsot ohi pinnan ja näet kauneuden ja valon joka ikuisesti loistaa kaikissa.

Muuttamalla katsantokantaasi enkelimäiseen perspektiiviin, sinusta tulee maallinen "enkeli". Ylläpitämällä ylevää, kohonnutta katsantokantaa, "kipinöivät" kaikki ihmissuhteesi parempaan suuntaan ihmeellisesti. Ristiriidat, selkkaukset putoavat pois, paljastaen puhtaan ja uuden totuuden kaikista ja kaikesta.

 smitten angel



Kiitos Rakkauden Valo

Ymmärsinkö vastauksen oikein, että oireilen vatsallani tämän hetkisiä ongelmiani.
Ehkäpä ne eivät ole isoja, mutta kun niitä ajattelee monta kertaa päivässä niin taitaa asiat mutkistua ja vaikeutua.

Vielä eräs  asia

Ainakin henkilökemiat rassaavat mieltäni, tuleeko niihin selvyys?
Olen tehnyt erään vakaan päätöksen, onko ajatusmaailma oikea?


Kiittäen Marutska
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #192 : 22.07.2008 11:03:05 »

Moi jälleen Rakkauden Valo

Alavatsa on oireillut jo muutaman päivän.
Onko syynä vilja vai munuaiset?
Eilinen päivä meni ahmiessa, vaikka oisin syönyt kuinka paljon tahansa ja mitä hyvänsä tuntui ettei mikään riitä. Liityykö tämä jotenkin vatsakipuun?

Sinulle tuli kortti:

HARMONIA

Ristiriita/selkkaus on päättynyt/ratkaistu tilanteessa joka huolestutti ja vaivasi sinua. Tiedä, että ansaitset tämän rauhan ja onnen, ja hyväksy se suosiolla.

Rakastettu Jumalan lapsi, sinä olet rauhan rakastaja sydämeltäsi. Tämä kortti tulee sinulle merkkinä uudesta harmoniasta, joka valkenee sinulle. Päästä irti tilanteen näkemisestä mutkikkaana, ja näe itsesi ja toiset suojelusenkeliesi silmien läpi. Tällä tavalla, katsot ohi pinnan ja näet kauneuden ja valon joka ikuisesti loistaa kaikissa.

Muuttamalla katsantokantaasi enkelimäiseen perspektiiviin, sinusta tulee maallinen "enkeli". Ylläpitämällä ylevää, kohonnutta katsantokantaa, "kipinöivät" kaikki ihmissuhteesi parempaan suuntaan ihmeellisesti. Ristiriidat, selkkaukset putoavat pois, paljastaen puhtaan ja uuden totuuden kaikista ja kaikesta.

 smitten angel



Kiitos Rakkauden Valo

Ymmärsinkö vastauksen oikein, että oireilen vatsallani tämän hetkisiä ongelmiani.
Ehkäpä ne eivät ole isoja, mutta kun niitä ajattelee monta kertaa päivässä niin taitaa asiat mutkistua ja vaikeutua.

Vielä eräs  asia

Ainakin henkilökemiat rassaavat mieltäni, tuleeko niihin selvyys?
Olen tehnyt erään vakaan päätöksen, onko ajatusmaailma oikea?


Kiittäen Marutska

Mitä ilmeisemmin oireilet. Tuo kortti tuo mielestäni kuitenkin lohdun että tilanne helpottaa eikä kyse ole ilmeisesti mistään sairaudesta tms. Kannattaa tulkita ja kuunnella kuitenkin ennen kaikkea itseään siinä minkä sanoman tuo kortti tilanteeseesi tuo.  coolsmiley

Uuteen kysymykseesi tuli kortti:

KUUNTELEMINEN

Olet kommunikaatiossa enkeleidesi kanssa, ja viestit joita saat ovat erittäin tosia/todellisia. Luota niihin.

Tämä kortti on vahvistus sinun enkeleiltäsi, että todella kuulet heitä. Olet saanut toistuvia viestejä tunteidesi, uniesi, visioittesi, sisäisen äänesi, tai tietämisesi kautta. Kuunteletko, ja uskotko/luotatko näihin viesteihin? Toimitko niiden mukaan?

Jos sinulle tulee tunne, että pitäisi soittaa jollekin, mennä jonnekin, tai lukea jotakin, on tärkeää että seuraat tätä johdatusta ja toimit sen mukaan. Tämän kortin valikoitumisella, enkelisi pyytävät sinua antamaan kaikki epäilysi ja huolesi Jumalallisesta ohjauksesta/opastuksesta heille. Tiedä, että todella kommunikoit "taivaan" kanssa, ja nauti keskusteluista!

 smitten angel
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #193 : 22.07.2008 12:53:21 »

Kiitos RV angel smitten ...Vai romanssi Grin toivottavasti ei tarkoita tuota fb:tä...Niin no tuossahan kehoitetaan osallistumaan johonkin kehittävämpään toimintaan kuin baareissa rymyämiseen Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #194 : 22.07.2008 21:16:54 »

Kiitos RV angel smitten ...Vai romanssi Grin toivottavasti ei tarkoita tuota fb:tä...Niin no tuossahan kehoitetaan osallistumaan johonkin kehittävämpään toimintaan kuin baareissa rymyämiseen Smiley

Enpä usko että tarkoittaa f. buddyasi...  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 21
  Tulostusversio  
 
Siirry: