Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 21
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy enkeleiltä, nostan sinulle enkelikortin...  (Luettu 155952 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #240 : 19.08.2008 23:06:42 »

Ollako vai eikö olla? Huh

Mitä kertovat enkelit minulle?  Smiley

Kiitokset taas etukäteen Rakkauden valo  smitten smitten

Sinulle tuli kortti:

ANTEEKSIANTO

Päästä irti vihasta ja katkeruudesta ja tunne itsesi parantuneeksi. Sinun ei tarvitse antaa anteeksi teolle/tapahtumalle, vaan vain ihmiselle, jotta saisit rauhan.

Tämän kortin valikoitumisella, enkelisi ohjaavat sinua päästämään irti vihasta ja ärtymyksestä. He ymmärtävät, että sinulle voi olla täysin oikeutettua tuntea vihaa. Kuitenkin, he pyytävät sinua katsomaan kovaa hintaa, jonka maksat olemalla vihan "astiana".

Anteeksiantaminen ei tarkoita: "Se mitä sinä teit/teet on ihan ok." Vaan se yksinkertaisesti tarkoittaa, "En ole enää halukas kantamaan ympäriinsä kipua/tuskaa, jonka sinun tekosi sai aikaan". Kun pidämme anteeksiantamattomuutta sydämessämme, vahingoitamme ja rankaisemme loppuen lopuksi vain itseämme. Enkelisi auttavat sinua päästämään irti anteeksiantamattomuudesta, jos vain pyydät heidän apuaan.

 smitten angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #241 : 20.08.2008 09:50:53 »

Ihan hyvä, kiitos ja onnea.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #242 : 20.08.2008 11:53:50 »

Hei Rakkauden Valo  smitten Olen alkanut seurustelemaan ja pyytäisin korttia tälle suhteelle...
kaikki on vielä alussa,ja siksi haparoivaa ja epävarmaa.. mielessä myllää niin paljon ajatuksia
joka suunnasta juuri nyt,mutta mitä enkelit haluaisivat sanoa? angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
angelic
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 63


Profiili
« Vastaus #243 : 20.08.2008 12:20:25 »

Hei Rakkauden Valo! Mikähän olisi enkelten viesti minulle? Väsymys ja raskas mieli painaa vaikeiden päätösten edessä. Kiitos. t. angelic
tallennettu
Anamarie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #244 : 20.08.2008 14:57:50 »

Moikka RakkaudenValo!  Smiley

Nyt on pitkältä tuntuneen mukavan ajan jälkeen taas astuttu kuin pimeään tunnelliin, jossa on mahdotonta nähdä eteensä. Haparoin vain asioita enkä erota niitä toisistaan. Tämä johtuu suurelta osin sekavista ihmissuhdekuvioistani, ja valoa tunnelin päässä ei vielä näy... Luulin jo hetken asioiden olevan menossa kohti oikeaa suuntaa, mutta nyt en ole enää varma.
En tiedä mitä eräs ihminen minulta haluaa ja odottaa. En tiedä mitä itse haluan tai odotan. Tiesin hyvin pitkään, tarkalleen, mutta nyt en enää tiedä. Olen vain koko sydämestäni rakastunut. Kaippa se on juuri syynä sekavuuteen... Saisinko kortin tilanteeseeni?
tallennettu
pirjoha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #245 : 22.08.2008 20:59:41 »

Minä täällä taas.. coolsmiley
Sovin tapaamisen erään henkilön kanssa...katsoisitko miten menee :Smiley
Vai oliko ylipäätään järjetön :idiot2:ajatus... KIITOS!!! Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #246 : 23.08.2008 23:45:52 »

Hei Rakkauden Valo  smitten Olen alkanut seurustelemaan ja pyytäisin korttia tälle suhteelle...
kaikki on vielä alussa,ja siksi haparoivaa ja epävarmaa.. mielessä myllää niin paljon ajatuksia
joka suunnasta juuri nyt,mutta mitä enkelit haluaisivat sanoa? angel

En oikein tiedä miksi sinulle tuli tämä kortti tähän kysymykseen, mutta enkelten tiet ovat tutkimattomat.  :Smiley Voisiko tämä suhde jollakin tapaa kenties vahingoittaa kehoasi tai sitten päinvastoin?  :Smiley Jokatapauksessa sinulle tuli kortti:

KEHOSTA HUOLEHTIMINEN

Enkelit kannustavat sinua huolehtimaan fyysisestä kehostasi. Sinua kehoitetaan syömään terveellisesti, harrastamaan liikuntaa säännöllisesti ja välttämään myrkkyjä (nautintoaineita).

Tämä kortti on enkeleidesi tapa pyytää sinua kiinnittämään huomiota fyysiseen kehoosi. Ehkä vastustat tätä neuvoa/ohjausta, ja enkelit ovat toistuvasti tulleet luoksesi juuri tähän aiheeseen liittyen. He muistuttavat, että keho on instrumentti, joka oikein viritettynä virtaa suurempaa harmoniaa. Henkesi on kuin suurenmoisen pianon musiikkia, ja enkelit pyytävät sinua pitämään kunnossa tuota pianoa.

Enkelisi tietävät, että jos seuraat tätä neuvoa/ohjausta, tunnet olosi mahtavaksi. Sinun lisääntynyt energia ja ilo on sinun palkintosi seuratessasi enkeleidesi ehdotuksia. He auttavat sinua löytämään ajan ja motivaation liikuntaan. He auttavat myöskin pääsemään eroon himoistasi epäterveellisiä asioita kohtaan. Ja, enkelit auttavat sinua nauttimaan uudelleenlöydetyistä/uusista nautinnoista jotka tulevat kehosi puhdistamisesta ja kunnossa pitämisestä.

 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #247 : 23.08.2008 23:49:29 »

Moikka RakkaudenValo!  Smiley

Nyt on pitkältä tuntuneen mukavan ajan jälkeen taas astuttu kuin pimeään tunnelliin, jossa on mahdotonta nähdä eteensä. Haparoin vain asioita enkä erota niitä toisistaan. Tämä johtuu suurelta osin sekavista ihmissuhdekuvioistani, ja valoa tunnelin päässä ei vielä näy... Luulin jo hetken asioiden olevan menossa kohti oikeaa suuntaa, mutta nyt en ole enää varma.
En tiedä mitä eräs ihminen minulta haluaa ja odottaa. En tiedä mitä itse haluan tai odotan. Tiesin hyvin pitkään, tarkalleen, mutta nyt en enää tiedä. Olen vain koko sydämestäni rakastunut. Kaippa se on juuri syynä sekavuuteen... Saisinko kortin tilanteeseeni?

Sinulle tuli kortti:

KUUNTELEMINEN

Olet kommunikaatiossa enkeleidesi kanssa, ja viestit joita saat ovat erittäin tosia/todellisia. Luota niihin.

Tämä kortti on vahvistus sinun enkeleiltäsi, että todella kuulet heitä. Olet saanut toistuvia viestejä tunteidesi, uniesi, visioittesi, sisäisen äänesi, tai tietämisesi kautta. Kuunteletko, ja uskotko/luotatko näihin viesteihin? Toimitko niiden mukaan?

Jos sinulle tulee tunne, että pitäisi soittaa jollekin, mennä jonnekin, tai lukea jotakin, on tärkeää että seuraat tätä johdatusta ja toimit sen mukaan. Tämän kortin valikoitumisella, enkelisi pyytävät sinua antamaan kaikki epäilysi ja huolesi Jumalallisesta ohjauksesta/opastuksesta heille. Tiedä, että todella kommunikoit "taivaan" kanssa, ja nauti keskusteluista!

 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #248 : 23.08.2008 23:52:21 »

Minä täällä taas.. coolsmiley
Sovin tapaamisen erään henkilön kanssa...katsoisitko miten menee :Smiley
Vai oliko ylipäätään järjetön :idiot2:ajatus... KIITOS!!! Smiley

Sinulle tuli kortti:

IHMEET

Ihmeitä tapahtuu ympärilläsi jatkuvasti juuri nyt. Ala huomaamaan ne, ja tulet kokemaan vielä enemmän ihmeitä.

Tämä kortti on enkeleiden tapa kertoa sinulle, että odota ihmettä. Ehkä koetkin tarvitsevasi sellaista juuri nyt, koska et näe mitään muuta keinoa tarvitsemaasi ratkaisuun. Ole avoin ja anna Jumalan auttaa sinua selvittämään/ratkaisemaan haasteesi tavoilla jotka hämmästyttävät/yllättävät sinut. Avaat oven ihmeille kun luovutat pelkosi Jumalalle. Visualisoi enkelit kantamaan asiasi ja tunne itsesi Jumalan viisauden ja luovuuden tukemana.

Kun rentoudut, päästät irti lähteelle, saat vakuutuksen, että siunaukset ympäröivät sinua juuri nyt. Ole avoin luoksesi tulevalle ihmeelle.

 smitten angel
tallennettu
höyhen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Järki tietää, sydän tuntee


Profiili
« Vastaus #249 : 24.08.2008 07:08:58 »

Heippa, Rakkauden valo angel
Valoa todella kaipaisin tähän rakkauden asiaan..
saisinkos enkeleiltä valaisua asiaan?
Kiitos  smitten
tallennettu
pirjoha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #250 : 24.08.2008 07:11:24 »

Kiitos Rakkauden Valo! Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #251 : 24.08.2008 13:02:29 »

Heippa, Rakkauden valo angel
Valoa todella kaipaisin tähän rakkauden asiaan..
saisinkos enkeleiltä valaisua asiaan?
Kiitos  smitten

Sinulle tuli kortti:

YKSINÄISYYTEEN VETÄYTYMINEN

Vietä jonkin aikaa yksin hiljaisin ajatuksin. Selkiytä/puhdista mielesi, ja keskity sinun totuuteesi ja tärkeisiin asioihin.

Vaaditko itseltäsi liikaa, Jumalan rakastettu lapsi? Enkelit muistuttavat meitä, että lepo on luonnollinen asia elämän kiertokulussa kaikelle elävälle. Ajattele mahtavaa tammea joka kasvaa pyrähdyksinä ja sitten lepää. Se vetää ravintonsa syvältä maan uumenista, ja se ottaa aikansa ennenkuin kasvaa taas ylöspäin. Aivan kuten tammi ravitsee itseään, on sinunkin tärkeää ravita itseäsi hengen ja mielen "ruoalla".

Kun lepäät, ota aikaa heijastaaksesi sydämesi todellisia tuntoja ja haluja. Enkelisi puhuvat sinulle sydämesi kautta. Kun kuuntelet ja kunnioitat tunteitasi, kävelet käsi kädessä Jumalan ja enkelten kanssa. Tulet tietämään, että se on todellista Jumalallista ohjausta, eikä vain mielikuvitustasi tai toiveajattelua, jos se puhuu halustasi/intohimostasi muuttaa maailmaa.
tallennettu
azaka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #252 : 24.08.2008 16:01:20 »

Hei Rakkaudenvalo!

Saisinko tietoa ovatko tulevat päätökset elämänmuutoksesta kannaltani hyviä?

kiitos   smitten
tallennettu
Memmy
Vieras
« Vastaus #253 : 25.08.2008 12:05:29 »

Hei Rakkauden Valo!

Olisiko enkeleillä jotai neuvoa tilanteeseeni. Minulla on erästä miestä kohtaa voimakkaita tunteita ja aluksi hänelläki oli. Ilman syytä yhtäkkiä laittoi kokonaan välit poikki eikä vastaa enää minulle.
Olen hukassa!
tallennettu
anitak
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #254 : 26.08.2008 17:59:17 »

 Hei rakkaudenvalo!
Nostaisitko kortin tähän hetkeen yleisesti. Smiley Kiinnostaisi myös kuinka viikonlopun omat juhlani sujuvat!

Kiittäen AnitaK
tallennettu

AnitaK
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 21
  Tulostusversio  
 
Siirry: