Mulle heräsi hirveä hinku kertoa teille lisää mätänevistä ruumiista mutta se ei ihan kuulu ehkä varsinaisesti aiheeseen.. Oonkohan vähän kieroutunut, kai mun on pakko olla.
Mutta se on kyllä niin totta että kuolleet on niinkuin nukkeja..
Niistä katoaa persoona, kun se henki livahtaa ulos..
No on mun pakko kertoa, tämä on niin hauska, se sai aikanaan sydämen hyppäämään kurkkuun ja minut ja toisen hoitajan huutamaan...
Oltiin yövuorossa kaksistaan.. Kierrettiin huoneita, ja sitten yhdessä yhden hengen huoneessa oleva vanha nainen ei enää hengittänyt.. Eikä pulssi tuntunut. No, tämä oli jo ennalta arvattavissa että hän lähtee pian.
Kuolemasta ei ollut hirveän pitkä aika koska hän ei ollut vielä kangistunut, joten päätimme äkkiä vaihtaa hänen asentoaan (hän oli puoli-istuvassa asennossa yönkin, koska hengitys oli näin helpompaa). Otin sängyn kaukosäätimen ja aloin laskea sängyn päätyä alas. Kun sänky oli melkein suorassa, kuului ihan hirveän lujalla äänellä sellaista "korinaa", ikäänkuin hyvin voimakas hengenveto, vaikka ilmeestä näki että silmät ovat lasittuneet jne ja hän on kuollut, niin hän piti tuota ääntä kuitenkin ja pitkään!!
Sen sai siis tietenkin aikaan se asennon vaihto, mutta voi jumantsuikkelis me hyppäsimme askeleet taakse päin ja huusimme molemmat, hyvä ettei koko osasto herännyt.....
Yöaikaan tuollaset jutut vielä herättää vähän erikoisempia tuntemuksia kuin päivällä....
Pahoittelen jos tämä on ihan off topic, voin poistaa tän viestin jos joku häiriintyy...