kellään kokemusta ap-kartan kontakteista noususolmuun?
--------------------
olettekos kokeneet ap-kartan asioiden ikäänkuin tapahtuvan luonnostaan vai onko se ikäänkuin kannustin keskittyä kyseisiin asioihin.
Itse olen vielä ihan aloittelija näissä AP-kartoissa. Vasta pari viikkoa sitten muistaakseni Emelian ohjeiden innostamana perehdyin aiheeseen lähemmin ja
bingo! olen löytänyt valon…
Mulla tänä vuonna
radix-
eli toisaalta tietysti yhtymä laskusolmu. Olen huomannut, että on kyllä kieltämättä ollutkin viimeiset puoli vuotta pinnalla sellaiset asiat, jotka kuvittelin arkistoineeni mieleni ö-mappiin jo vuosia sitten.
Näinköhän sinä Sign? sitten tänä vuonna olet koko olemuksellasi täyttämässä kohtaloasi…
Näin kahden viikon kokemuksen antamalla vankkumattomalla varmuudella voin sanoa, että mielestäni asiat sekä tapahtuvat itsestään, että kannustavat keskittämään huomiota.
Kun siis itselleni tein äskettäin tuon jo yli puoli vuotta voimassa olleen AP-kartan, olin aivan ällikällä lyöty niistä teemoista, joita mielestäni karttani edusti ja siitä, miten se osui yksiin tämän hetkisiin tunnelmiini.
Askendenttina on Vesimies, ja nousevana planeettana kartalla Neptunus.
Se ei sinänsä mitenkään herättänyt sen kummempia tunteita. Selittää ehkä osaltaan tätä astroilun nousemista taas pintaan.
Sen sijaan AP-kartalta löytyvä Yod, jossa kärkenä
kakkoshuoneessa ja kantana
MC ja
seiskassa, sekä tietysti jo tuo mainitsemani
radix-noususolmu mielestäni kiljuu sitä, että tämän vuoden teemat löytyvät työnteosta ja elannon ansaitsemisesta ja myös tietynlaisesta ammatillisesta verkostoitumisesta ja ”suhteista” vaikka kuinka tuntuu, että teen ”kohtaloani” vastaan.
Ensi syksynä voimaan astuva kartta kai sitten kannustaa jatkamaan tällä ansaitsemisen tiellä omalla tavallaan, sillä silloin on nouseva merkki rapu ja 4. huone on aivan täynnä kamaa.
,
,
,
.
ja muutama asteroidi. ICn kanssa tekevät Juno ja Venus yhtymää ja Jupiter sekstilöi koko roskaa…
Tulkitsin tämän kaiken nyt niin, että kun nyt panostan tähän työntekoon, niin ensi vuonna se kiitos seisoo… Oma koti kullan kallis...
Ainakin tahdon uskoa näin