Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tämänhetkinen nousumerkkinne AP-kartalla?  (Luettu 68026 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aniel
Vieras
« Vastaus #45 : 14.06.2006 14:58:29 »

Kuules INTI, täällä sulle kohtalontoveri ! Ac Neitsyt ja aurinko 8 huoneessa ja kovin kuulosti tutulta nuo sinun kommentit siitä millaista on ollut  Embarrassed

lohduttavaa Taiska...   Embarrassed  Huh   Undecided   Smiley

ja Kiitos LINN.
tallennettu
Hansuli
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #46 : 14.06.2006 15:56:29 »

Vaakahan siellä nousee tänä vuonna, kuten lillilläkin. Venus on 4.huoneessa pikkukolmion kärkenä merkuriuksen ja jupiterin kanssa (venuksen ja merkuriuksen sekstiili koko lailla minuuttitarkka!)

Hämmentävintä kuitenkin (kashassua,ettäkiinnitinhuomiota)... auriko/uranus konjuktio vitoshuoneessa neliössä marsiin ja kuu/kheiron konjuktio tarkasti oppositossa saturnukseen(4.huoneesta 10 huoneeseen).

kuunsolmu melki minuuttitarkassa konjuktiossa Dc:lle!! 4'35/4'32 ... Solmuntuntijat ideoita?
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
saai
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #47 : 14.06.2006 16:28:52 »

AP-karttaan olen tutustunut ensimmäistä kertaa tämän vuoden karttaa tarkastellen. Ihmeesti  palat loksahtelevat kohdalleen. Omat ennustukset eivät oikeeseen osuneet, mutta nyt jälkeenpäin näyttää tulkinta selittyneen erinomaisesti. Mulla oli myös Asc vaa'assa, venus huoneessa 12. Mystinen suorakaidekin kartalla, minkä oppositiot ainakin tällä hetkellä tuntuu toimivan hyvin tyydyttävästi.
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #48 : 15.06.2006 11:00:52 »

Mulla tämänhetkinen nousumerkkini on Vaaka, hallitsijana Venus 3.huoneessa.

Ensivuoden maaliskuusta tulee jouskari, hallitsija Jupiter Asc:llä. Sekä ensivuonna Leija: jupiter-neptunus-venus-saturnus, leijan kärki saturnus on 8.huoneessa... :Smiley   Undecided

tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Starita
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #49 : 21.06.2006 15:31:35 »

Minulla tämän vuoden AP-kartan nousuna on Leijona, joka on myös radix-kartalla nousumerkkini. Aurinko on AP-kartalla 11. huoneessa (kuten radixillakin) ja Kuu 3. huoneessa. AP MC on Kalat.

Itse koen erityisesti tämän kesän "uuden alun" aikana. Useamman vuoden ajan erityisesti työasiat ovat tökkineet pahemman kerran. Nyt olen aloittanut uudessa työpaikassa, jossa tulen olemaan jonkin asteisessa johtoasemassa (AC Leijona). Koska pitkän aikaa on töissä asiat sujuneet huonosti, on otettava itseään niskasta kiinni, että saa panostettua niihin kunnolla (Noususolmu 10. huoneessa). Syksyllä jatkan opiskeluja (Kuu 3. huoneessa), mutta saamani työpaikan ansiosta ne voivat muuttaa hieman suuntaansa (Uranus 9. huoneessa). Kaiken kaikkiaan vuodesta on tulossa varmastikin työn, kodin ja opiskelujen ristipaineissa työteliäs ja ahkeruutta vaativa (Mars yhtymässä Asc 12.huoneen puolella ja Saturnus 1. huoneessa). Ilmeisesti silti sosiaalista elämääkin riittää kun Aurinko ja Venus ovat 11. huoneessa.

Mielenkiintoinen vuosi tulossa  Smiley.
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #50 : 25.06.2006 08:15:21 »

Moi pitkästä aikaa Wink

Muistelisin että mulle ei kovin loistokasta karttaa ole luvassa ensi vuodelle ja kauhulla sitä jo "odottelenkin". Eli kutoshuone on pullollaan kaikkea mahdollista ja 12. huoneessa on noususolmu. Sinänsä idioottimainen yhdistelmä?

Tämän vuoden kartta sen sijaan oli loistavin mitä mulla ikinä on ollut ja onhan tässä kaikenlaista jouskarimaista (asc) tapahtunutkin, mutta ei MIKÄÄN todellakaan liian helposti. Eli mielestäni kartta ei kyllä aivan nappiin osunut, koska se lupasi jotain ennen kuulumatonta hyvää ja periaatteessa tää vuosi on ollut tosi raskas, mutta antoisa kuitenkin.

Miten tulkitsisitte tuon kutoshuonepainotuksen? sairastunko vai paiskinko kovasti duunia?
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
0408
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #51 : 25.06.2006 10:34:02 »

Hei!

Astro.comissa tehdessä AP-karttaa, tuleeko laittaa vuosi 2005 vai 2006, jos haluaa tietää tämänvuoden AP:n?  idiot2

Vastauksesta kiitollinen!
tallennettu
0408
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #52 : 25.06.2006 11:21:46 »

Tänks Evea  Smiley

Niin itekin mietin sen menevän. Neitsyt nousussa, minäkö ollut kuiva ja nipo  :Smiley

Elokuussa vaaka valtaa ja vetinen kolmio tiedossa  Shocked
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #53 : 25.06.2006 12:17:04 »

moix, mulla on asc  leijona mikä konjuktoi uranusta huoneessa 7.(Plac, jos tasah menee Cool...mietin tässä miten on vaikuttanu (07.11.62 klo 13:44 Hki ko). Hiukset! jokseenkin tasan marraskuussa 05 kävin laitattamassa tuuhennuksen hiuksiin koska halusin niistä paksut ja pitkät. (=leijonaa) Paljon on ollut menoja, siis pieniä matkoja ja juhlia. Uranus asc:lla...ollako vai ei olla, ja nyt päätin että ei olla yhdessä. Tää on ollu yhtä edestakaisin huopaamista tosin jo pitkään mutta nyt tän on loputtava. (mies s 15.02.62 klo 01:00 kuopio). Muhun tehoaa pikkasen liian hyvin miehen kyyneleet ja ikuiset vakuuttelut ettei mokaa enää. Oisko nep 90 sun ansiota? eli epäselvyyksiä jne.päätöksenteko vaikeutta? Vaisto kuitenkin on sanonut ettei kihloihin tai naimisiinkaan ko. herran kanssa vaikka hän onkin sitä halunnut. no, mars 0 mc...töissä ei muutoksia, mieleen on kyllä tullut että aika olisi vaihtaa työtä (viimeiset hetket jo iänkin puolesta), ja ihan muuhun alaan. Mut nyt vasta mietitään. Lapsirintamalla nuoremman tyttären kohdalla muutoksia ja ongelmia hevosten kanssa, mutta niistä nyt pitäisi selvitä ajan kanssa. Ens vuonna asc onkin sitte vaaka ja mc jellonassa ja muitakin mielenkiintosia kuvioita joten...parempia aikoja odotellessa...
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
saai
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #54 : 26.06.2006 20:48:10 »

smitten

Tervehdys! Oletteko panneet merkille,että AP-karttojen nousumerkeillä on neljän vuoden sykli. Esim. kartoistani: v 2000 AC  kauris,2001  rapu, 2002  neitsyt, 2003  skorpioni, 2004  kauris, 2005  rapu, 2006  neitsyt, 2007  skorpioni. Joinain vuosina ravun paikalla voi olla vesimies, kalat, härkä jne. ja neitsyt voi korvautua vaa'alla.

Muistan jostain lukeneeni että auringonkin huonesijainnilla on tietty järjestys. Olisko silläkin neljän vuoden sykli? Sitten oikeestaan voisi omia arvelujaan verrata myös neljän vuoden takaisiin tapahtumiin.

Mulla oli ap nousu ja auringonhuone
1998 vesimies 6 astetta aurinko 8. h
1999 kaksonen 11  aurinko 4
2000 leijona 26  aurinko 1
2001 skorpioni 7  aurinko 10
2002 kauris 25  aurinko 8
2003 härkä 27  aurinko 5
2004 leijona 17  aurinko 1
2005 vaaka 29  aurinko 11
2006 kauris 11 aurinko 8

Neljän vuoden syklihän siinä, vaikkei ihan keskelle samaa merkkiä ja huonetta aina osukaan.

« Viimeksi muokattu: 26.06.2006 21:01:20 kirjoittanut saai » tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #55 : 29.06.2006 18:33:44 »

Nousevan leijonani vuosi on toden totta ollut sitä mitä täällä sanottiin. Joka paikkaan satelee kutsuja ja onkin saanut reissata  Smiley Mukavaa!
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #56 : 20.07.2006 08:46:40 »

Jos nyt katsoin oikein, niin taitaa olla rapu. Möllöttelee niin auringossa, venuksessa kuin merkuriuksessakin. Härkä on taas kuussa (normaalisti rapu).

Turvallisuushakuisuutta, perhekeskeisyyttä ilmeisesti tiedossa. Huh
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #57 : 23.07.2006 13:24:25 »

Seuraavalta saitilta löytyy jonkilainen systeemi, jolla "tulkita" Auringon liikettä huoneissa AP -kartalla. Olen itsekkin sitä käyttänyt jonkin verran. Täytyy vain olla tarkkana, sillä jostain syystä järjestys ei ole täsmällinen kaikissa tapauksissa..johtuneeko erilaisesta huonejaosta/ -järjestyksestä vai mistä...?  Shocked

http://www.maryshea.com/sr.html
tallennettu

aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #58 : 30.07.2006 17:16:10 »

Vaa'assahan se.
Siksi on nyt ollut kaikenlaista juhlaa yms. ja joka paikassa menty täysillä mukana  Grin Eli on juhlittu ja kunnolla. Olen myös jopa päivittäin tutustunut uusiin ihmisiin...
Rakkaudenkaipuu on ollut valtava mutta mitään vakavaa ei ole nyt vähään aikaan tullut  Undecided
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Aniel
Vieras
« Vastaus #59 : 30.07.2006 17:29:49 »

Nousevan leijonani vuosi on toden totta ollut sitä mitä täällä sanottiin. Joka paikkaan satelee kutsuja ja onkin saanut reissata  Smiley Mukavaa!

hih, varo vaan ettei tuu toukkia...  Wink  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  

Siirry: