Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tämänhetkinen nousumerkkinne AP-kartalla?  (Luettu 68011 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Aniel
Vieras
« Vastaus #60 : 30.07.2006 17:29:49 »

Nousevan leijonani vuosi on toden totta ollut sitä mitä täällä sanottiin. Joka paikkaan satelee kutsuja ja onkin saanut reissata  Smiley Mukavaa!

hih, varo vaan ettei tuu toukkia...  Wink  :Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #61 : 30.07.2006 18:17:16 »

Väliaikatiedotus: tässä on nyt puoli vuotta ap-karttaa kaksosnousulla menty ja kieltämättä tuo kaksos-teema näkyy esim. kommunikoinnissa. Minulla on 4 eri sähköpostia: yksi kotikoneelle, yksi töihin sekä kaksi privaattia (joita tarvin mm. matkoilla) ja jos vielä tuo astron yv-boksi lasketaan niin viisi postilaatikkoa pitää tarkastaa...  Tongue

Kaksosten hallitsija Merkurius DC:llä taas tuo ihmisiä muutenkin luokseni kun vain e-mail viesteinä eli on tässä känny pirissyt ja jos jonkinlaista jengiä näkynyt.

Pian Aurinko siirtyy ap-kartan 5.huoneeseen eli pelkäämpä että huvittelukin tulee kuvioihin mukaan...  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #62 : 03.08.2006 12:41:02 »

Itserakkaasti lainaan itseäni:

AP-kartalta löytyvä Yod, jossa kärkenä  mars kakkoshuoneessa ja kantana  pluto  aspect_con MC ja  jupiter seiskassa, sekä tietysti jo tuo mainitsemani  kuu aspect_opp radix-noususolmu mielestäni kiljuu sitä, että tämän vuoden teemat löytyvät työnteosta ja elannon ansaitsemisesta ja myös tietynlaisesta ammatillisesta verkostoitumisesta ja ”suhteista” vaikka kuinka tuntuu, että teen ”kohtaloani” vastaan.

Ensi syksynä voimaan astuva kartta kai sitten kannustaa jatkamaan tällä ansaitsemisen tiellä omalla tavallaan, sillä silloin on nouseva merkki rapu ja 4. huone on aivan täynnä kamaa. 

Tulkitsin tämän kaiken nyt niin, että kun nyt panostan tähän työntekoon, niin ensi vuonna se kiitos seisoo… Oma koti kullan kallis...
Ainakin tahdon uskoa näin smitten

Angry + Grin = sarkastista naurua...

Tilannekatsaus, kun AP-kartta on voimassa enää vajaan 2 kk:

Jumalansormi näytti kyntensä. (Ehhehe ehhehe, 2funny olipa hassunhauska sanaleikki... buck2)
Ensin näytti lupaavalta, lupailtiin epäsuorasti työn jatkuvan tulevaisuudessa. Sitten tilanne kääntyi niin, että olisi pitänyt tehdä kahden ihmisen työt, vaikka omissakin oli ihan tarpeeksi, (ja lupailut työsuhteen jatkumisesta peruttiin) jolloin sitten älähdin jo vastaankin.
Firmani johto vaikuttaa päivä päivältä epäpätevämmältä ja vaatii kokoajan uskomattomampia suorituksia alaisiltaan, joten oikein odotan tuota syntymäpäivääni, kun siirryn tuohon nousu-rapu + neloshuonepainotus -vuoteen...
Työsuhdekin loppuu sopivasti viikko synttäreideni jälkeen.
Ensi vuonna ap-kartalla  kuunsolmu osuu kuitenkin kymppihuoneeseen ja  uranus keikkuu MC:llä, joten ehkä keksin, miten yhdistän kotona olon ja työnteon aivan uudella tavalla... (ainakaan en ole kadottanut optimismiani)
 Grin

tallennettu
Totsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #63 : 03.08.2006 16:51:32 »

Jos en väärin muista niin  jousimies
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Coloria
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #64 : 06.08.2006 09:22:29 »

Mulla on nousumerkkinä tänä vuonna kauris, sama kuin aurinkomerkkini. Mutta enemmän olen tuijottanut huoneita: jostain syystä huonejaossa 1. ja 7. huone ovat huomattavan suuret, ne kattavat kumpikin yli kolme merkkiä. Ja aurinko on 12. huoneessa. Siitäköhän johtuu että mulle ei tapahdu mitään, tuntuu kuin katselisin elämää jotenkin sivusta; muille tapahtuu kaikenlaista, itsellä elämä junnaa paikallaan ja melkein kaiken ajan joudun viettämään yksin, eli olen vielä yksinäisempi kuin yleensä.

Miten astro.comista voi katsoa seuraavan vuoden nousumerkin, voiko sinne syöttää vuosiluvun - Evea ja 0408 tätä kommentoivatkin mutta mulla on ollut sellainen käsitys ettei sinne saa vuosilukua muutettua vaan että se antaa automaattisesti sen vuoden missä ollaan menossa. Sen takia vaan kyselen että kiinnostaisi tietää josko ensi vuonna tapahtuisi jo jotain, tämä hiljaiselo ja jatkuva yksinolo tekee surulliseksi. Tänä vuonna jupiterkin on kulkenut omassa nousumerkissä mutta eipä mulle mitään nostetta tai laajentumista tapahtunut, päinvastoin, elämä on kutistunut entisestään ...
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #65 : 06.08.2006 10:07:02 »

Coloria,

astro.comista saat kyllä ihan minkä tahansa vuoden ap-kartan, kun Extended Chart Selection-osiossa täytät päivämääräkaukaloon haluamasi vuoden.

Itselläni tämän vuoden ap-kartta on ollut voimassa nyt 3 kk ja nousumerkkinähän oli Vaaka, jonka hallitsija Venus sijaitsee lemmekkäästi Härässä huoneessa 7.

No, hieman ennen tämän kartan voimaantuloa parisuhde karahti karille ja sen jälkipyykkiä on saanut pestä todella ahkerasti. Uudesta suhteesta ei ole tässä vaiheessa mitään tietoa.

Elämääni on kuitenkin alkanut tulvia runsaasti naisia! Naispuoliset tuttavuudet ovat syventyneet ystävyydeksi ja muutenkin olen tutustunut uusiin ihmisiin, siis naisiin erityisesti.

Aurinko on huoneessa 9 neliössä Kuuhun Neitsyessä huoneessa 11 ja Uranukseen vitoshuoneessa. Tässä näyttää siltä, että elämä menee kokonaan uusiksi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
valo76
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #66 : 06.08.2006 16:46:19 »

Hei!

Minulla myös ap-kartalla ac vaaka ja kuu 7.huoneessa härässä

9.huoneessa mars neliöi uranusta 5.huoneessa.

Ennen syntymäpäivääni valmistuin ammattiin ja nyt en tiedä mitä tekisin elääkseni . Aurinko on 6.huoneessa  joten uusiutuva urateema elämässä meneillään. Rakkaussuhteet täysin kriisissä, mutta tosiaan naisystäviä tullut ihanan paljon uusia ja lisää..  Cheesy  Cheesy

Mielenkiintoista..
tallennettu

aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
helinä
Vieras
« Vastaus #67 : 06.08.2006 20:22:32 »

Synttärit meni ja uusi kuvio tuli AP kartalle.
Yleensä vesimiespuolestani ylpeä (radix  mars  kuunsolmu  kuu) Rapuneitona oon kyllä aikansa hämillään, kun tämä merkki tuli AP-kartan AC:ksi.
Haasteelliset ajat kaikilla vesimiehillä ilmeisesti.
Tätä näkökulmaa sitten tarjotaan mullekin.
Tsemppiä vesimiehet - mun on jo heti ikävä teitä!!!! kun ite oon sittenkin ihan vieraalla maalla...
(Vesimies-ajatko sitten heittäny ravun kuivalle maalle?)
 Cheesy

Kiitos nikki: Tiedä sitten onko tässä mukana tuota pakkomielteistä tekemistäkin...

Mitäs sun leijonalle kuuluu?? :Smiley
« Viimeksi muokattu: 06.08.2006 20:25:47 kirjoittanut helinä » tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #68 : 06.08.2006 23:17:26 »

helinä
kiitos kysymästä,
jellonan häkin ovi on auki mutta siellä se vielä viilailee kynsiään sisällä ja on odottavalla kannalla,
halukkaita turkin pesijöitä on tullut odottamattomilta tahoilta,
kuka se sitten kaataneekaan sen kuunmaljasolmun..
lilith leijonassa on neliössä 5 huoneen aurinkoon skorpionissa,
luovi siinä luovasti..
tallennettu
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #69 : 07.08.2006 14:39:30 »

Männä vuosi hurahti jousimiehen teemoilla  jousimies.

Ehkä jotain sen tyyppistä oli havaittavissa, ainakin neitsykäiselle epätyypillistä kohellusta ja sattumuksia oli matkassa. Taloudessa ei tapahtunut mullistuksia (onneksi!), vaikka kartassa olisi siihen ollut aineksia. (No vajaa kk aikaa, vielä ehtii vaikka konkurssi tulla... 2funny)

Tuleva vuosi eletäänkin sitten härkäpäisesti  harka. Mitä se lieneekään...? Itselleni aika tuntematon merkki.  Huh
6. huone on myös tosi iso ja täynnä tavaraa, puolet planeetoista on pesiytynyt sinne ( merkurius aurinko mars kuu jupiter ja jokunen asteroidi). Tulkinnoista irtosi sen verran, että tiedossa voisi olla urankehityksen kannalta otollinen vuosi enkä kyllä pistäisi lainkaan pahaksi, jos niin kävisi. Meneillään muutoinkin sen suhteen lupaavat once-in-a-lifetime transiitit. Pitäisi vaan itse tehdä jotain asian eteen ennenkuin onni lipuu ohi...  Wink

tallennettu

aurinko neitsyt 11.h
 pluto aspect_con askendentti vaaka 12.h
 kuu  aspect_con mars kaksoset 9.h
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #70 : 07.08.2006 17:29:06 »

Mielenkiintoista lukea esimerkkejänne näistä ap-kartoista. Smiley

Mulla on nousumerkkinä tänä vuonna kauris, sama kuin aurinkomerkkini. Mutta enemmän olen tuijottanut huoneita: jostain syystä huonejaossa 1. ja 7. huone ovat huomattavan suuret, ne kattavat kumpikin yli kolme merkkiä. Ja aurinko on 12. huoneessa. Siitäköhän johtuu että mulle ei tapahdu mitään, tuntuu kuin katselisin elämää jotenkin sivusta; muille tapahtuu kaikenlaista, itsellä elämä junnaa paikallaan ja melkein kaiken ajan joudun viettämään yksin, eli olen vielä yksinäisempi kuin yleensä.

Kyllä sekä aurinko 12. huoneessa että Kauris-nousu kuvaisivat minusta melko yksinäistä vuotta. Aurinko eli minä on 12. huoneessa ikään kuin piilossa verhojen takana, mutta kiinnostus voikin nyt kohdistua nimenomaan henkisiin/hengellisiin asioihin, tai toisten auttamiseen/uhrautumiseen jonkin asian hyväksi. Asiat, joiden parissa nyt toimit, saavat näkyvämpää huomiota tai tulosta vasta seuraavana vuonna. Samoin Kauris on merkki joka karsii nyt elämästä kaiken epäolennaisen. Organisointi ja asioiden järjestely tai taustavalmistelu voisivat olla tärkeitä teemoja tänä vuonna.

Itselläni on nyt puolisen vuotta ollut Neitsyt ap-kartan askendenttina. Olen ollut huomaavinani itsessäni lisääntynyttä kriittisyyttä etenkin liittyen työhöni ja siihen mitä teen, enkä ole enää jaksanut juosta niissä taidenäyttelyissäkään. Analyyttisen ajattelun lisääntyminen olisi vain plussaa, koska olen aloittamassa pitkäjänteisempää opiskelua nyt syksyllä. Töissä olen keskustellut mahdollisesta työaikani uudelleenjärjestelystä Aurinko on Uranuksen ja Merkuriuksen kanssa 6. huoneessa, mikä kuvaa muutoksia ja uusia sopimuksia työpaikalla (suuremmat muutokset kuten työpaikan vaihdot ja urakäänteet kuuluvat enemmän 10. huoneen asioihin). Kympissä tosin on kuu Ravussa, mikä voisi kertoa herkkänahkaisuudesta töissä, työpaikan naisista (uusi pomoni jonka kanssa asioista neuvottelen on nainen) tai miksei myös siitä, että myös tulen tapaamaan tänä vuonna lisää uusia naistuttavuuksia. Kuu, aurinko ja 3. huoneen Jupiter Skorpionissa ovat kolmiossa keskenään, joten opiskelun aloittaminen lienee tällä kuviolla juuri sitä mitä tunne-elämäni kaipaa. Grin Kiinnostus (Jupiter) onkin juuri psykologian (Skorpioni) osa-alueessa. Mars (aloitukset) on myös kuvaavasti 9. huoneessa ja Kaksosen merkissä.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #71 : 09.08.2006 12:09:52 »

Hei osaisiko joku valaista tätä AP-kartta asiaa.

Eräs ystäväni on syntyny joulukuussa ja kun hänen syntymäpäivänsä tulee tänä vuonna, siirtyykö silloin hänen ap-kartakseen 2006/2007 kartta? Entä kun itse olen syntynyt 4.1, tuleeko minulle 2006/2007 kartta käyttöön sitten ensi vuonna 4.1?  idiot2
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #72 : 09.08.2006 12:47:44 »

Ebenia,

Koska sinä olet syntynyt 4.1. eli vuoden alussa, niin sinulla on nyt käytössä 2006/2007 ap-kartta, ja 2007 taas otat käyttöön 2007/2008 ap-kartan.

Joulukuussa syntyneellä on nyt 2005/2006 kartta, ja vuoden 2007 tapahtumat taas tulevat 2006/2007 kartasta.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #73 : 09.08.2006 12:52:12 »

Kiitos todella paljon Kaurisenergiaa! Ei tämä logiikka aina pelaa ihan toivotulla tavalla. Wink
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #74 : 11.08.2006 12:06:58 »

Miten on, Kuinka nämä auringon paluu kartan aspektit vaikuttaa? Vaikuttaako ne koko vuoden vai miten sitä pitäisi pohtia?

Vois muuten aloittaa aiheesta uuden ketjunkin. Kysyn ihan sen vuoksi kun mulla on mielenkiintoinen Neliö Kartalla. Siinä on osallisina  mars   neptunus  saturnus   jupiter..... Ja vielä kulmat opponoi toisiaan... Taitaa olla tämä suurristi kyseessä.

mars aspect_squ neptunus
 mars aspect_squ saturnus
 jupiter aspect_squ neptunus
 jupiter aspect_squ saturnus
 mars aspect_opp jupiter
 saturnus aspect_opp neptunus

Hei juu! Nousu neitsyt sit vielä...

On muitakin  aurinko aspect_con pluto... yhtymä sit neliöi  askendentti
 aurinko aspect_squ kuu ...

Neliöitä on muutenkin eniten kyseisellä kartalla... Onneksi on kyllä kolmioitakin... Mutta  silti noi neliöt vaikuttaa hitsin järisyttäviltä.

Vilkaisin muuten vanhoja ap karttoja.... En kyllä yhtään ihmettele jos asiat ei oo looeet mulle ihan selkeitä. On ollut kyllä mielenkiintoisia kuvioita ja yllättäen stellumeita aivan kamalasti!!
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  

Siirry: