Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: selvännäköä vakavasti  (Luettu 3772 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
max.79
Kohtuuastroilija
**

Shining

Profiili WWW
« : 22.06.2008 16:42:11 »

tervehdys pitkästä aikaa!
milloin lie olen käynyt viimeksi täällä. omat intuitiot on ollu tuuliajolla jo pitemmän aikaa. Kunnes... tapahtui jotain erikoista. eräs pikkulapsi joka on hyvinkin tuttu minulle, alkoi potemaan jalkakipuja. jalat meni kuulemma alta ja kävely tuotti tuskaa. vanhemmat epäilivät reumaa.juttelin vanhempien kanssa ja aikoivat viedä paivystykseen pojan samana iltana. katsoin poikaa ja sain "näyn, tunteen..tms" että syöpä. mut hylkäsin ajatuksen koska ei syöpä jalkaan tule tai noin oireile. kävivät lääkärissä ja saivat ajan reumapolille.

seuraavana päivänä tuli mulle sitten viesti että poikaa viedää toiseen kaupunkiin isompaan sairaalaan koska epäilevät luusyöpää, leukemiaa. ja näinhän se sitten oli että 2v pikkumies sairastu syöpään!!! hoitoja on takana kuukauden verran ja toivon suuresti että paranee leukemiasta.

nämä mun selvännäöt ovat liittyneet mm. raskauksiin ja sairauksiin. harmi kun en voinut ennustaa omaa reumaa!! nyt sekin on sitten mulla.

tallennettu
Hippu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 23.06.2008 14:00:05 »

Minäkin olen tällaisia tunteita ja "näkyjä" saanut joskus, usein kyseessä eläimet ja niiden sairaudet.
Itsellenikin olen joskus ihan sattumoisin saanut oikeita diagnooseja, mutta aika harvoin.
Omista asioista näitä kyllä tuntuu usein olevan aika vaikea saada, syystä ja toisesta.
Omien lastenkaan kohdalla ei tunnu toimivan. En tiedä onko sitä sitten jotenkin niin "lukossa" (ja usein jopa lähes pienessä paniikissa), vai mikä on syynä?
Välillä tuntuu intuitiot olevan kokonaan tuuliajolla, mutta sitten taas tulevat jostain. Joskus asiat tulevat myös unissa.

Toivottavasti pikkumies paranee tuosta leukemiasta!
Tiedän mitä on oman lapsen menetys  Cry
Meillä nuorimmaisella on nyt myös ollut välillä ihmeellisiä jalkakipuja ja tuollainen kyllä saa aina pelkäämään sitä pahinta... Undecided
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 24.06.2008 11:49:15 »

Voimaa ja valoa pikkumiehelle!

Onneksi kaikkien lasten jalka/raajakivut eivät tarkoita pahaa sairautta.

"Kasvukivuiksi"  kutsuttu ilmiö tulee joillekin pikkuisille, varsinkin sellaisille joilla kasvu on nopeaa, kuten vanhemman sisarukseni lapset. Niitä on varsinkin illalla ja nukkuessa. Ihmeellisintä oli että koulun terveydenhoitaja kauppasi lasten äidille lasten kasvun hidastamista hormoneilla! Koska lapselle voi tulla henkisä traumoja siitä että on pidempi kuin muut!!!!
Oltiin ihan huulipyöreenä että tä! Aikuisistahan on kiinni, miten lapsi kypsyy omaan pituuteensa! Ihmeellistä tuo kouluterveydenhuolto!!!!

Tuli muuten mieleen vielä. Luuydin pankilla on puutetta miespuolisten luovuttajien luuytimestä! Joten herätys kaikki miehet! Verenluovutuksen yhteydessä jaetaan esitteitä joissa kerrotaa luuytimen luovuttamisesta ja suostumus laitetaan postin kautta, kutsu tulee erikseen. On vaikeampi ja kivuliaampi prosessi kuin verenluovutus, mutta kannattaa tehdä!

tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: