Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi tällaista??  (Luettu 13878 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« : 23.06.2008 05:08:08 »

Hei vaan kaikille.

Toivottavasti kesänviettonne sujuu ok.
  Cool

Tuntuu että pitää kirjoittaa tästä hieman tänne. Minä en nimittäin ole kuullut tuosta sielun veljestäni 4 viikkoon yhtään mitään, ja on sellainen tunne etten tule kuulemaan vähään aikaan, toivottavasti joskus vielä. Tosin hän on aiheuttanut minulle jo sellaista huolta, etten tiedä miten sen unohtaa.

Olemme olleet 5-6 kertaa yhteydessä/kk maalis-toukokuussa ja kun tapasimme viimeksi, hän tuli kutsumaani juhlaan paikalle. Oli ollut jossain discossa, mutta ei ollut tehnyt kuulema mitään tyttöjen kanssa. Tiedän hyvin, että meillä on koko ajan ollut tämä ikäero, mutta olemme varmaan menneen elämän tuttuja ja meillä on erinäistä sielunsopimusta. Hän tarjosi minulle kaksi viimeistä kertaa ulkona..

On sanottu että kaikki tapahtuu kaikkeudessa oikeaan aikaan, mutta olen alkanut epäillä sitä. Olen vetänyt myös rakkauden tunteet Itseeni.. ajattelin tuosta tyypistä, että koska hän on nuori, niin on myös tavallaan vaaraton. Mutta on tuntunut niin sielun veljeltä, myös kun viimeksi näimme, tosin hän oli vähän levoton. Ja myös sanoin hänelle, etten painosta häntä mihinkään ja nautin hänen seurastaan. Tämä on häneltä pelkkää piittaamattomuutta ja henkistä kypsymättömyyttä, en vain olisi uskonut että se ihan tällaista on. Tai sanotaan että jos itse haluaisin tiiviistä suhteesta taukoa, sanoisin sen toiselle ja ilmoittelisin itsestäni. Vai onko hänellä matka menossa, vai ryyppyreissu/ ihastus, mikä vaan..

Exän kanssa esim olemme aika paljon yhteydessä, koska asiat on aika selvät (ja hän on jutellut aika paljon, vaikka on vaimo jne). Siihen ehkä auttoi regressiokin.. sielutason keskustelu.. minulla on joku käsitys siitä mikä on sielutason kokemus/ sopimus tämän rapumiehen kanssa. Kaiken lisäksi tapasimme joogakoululla ja vein hänet kerran Amman tapahtumaan, josta vaikutti pitävän, mutta ei hän keväällä ole kuin ollut duunissa, sitten urheilua ja kavereita.

Äitini pelasi eilen taas omaa loukkaantumis-jne peliään, mutta en jaksanut oikein eläytyä siihen. Hän ei voi ymmärtää enkä kerro, mikä huoli minulla on.. mutta kai siitä on vain päästettävä irti. Olen siis nukkunut huonosti keväällä. Olen koettanut tasapainotella henkisyyden ja henk koht rakastamisen välillä, mutta tämä tuntuu tosi oudolta. Esim Tanskan matkallani tuli tosi vahva tunne menneistä elämistä ja halusin ilolla lähteä kertomaan tästä ravulle.. no hän olisi tavannut pian, mutta oli kylläkin vappuna juomassa. Pari vkoa sen jälkeen otti yhteyttä ja sitten soittelimme ja tapasimme 24.5. -Aiempina kesinä olen ottanut ilot irti, on ollut reissua ja mansikkafestaria jne, nyt voi tietysti maistella mansikoita taas.. mutta haluan vähän vältellä sukuriitojakin.. iloa pitää saada kyllä ihan mistä tahansa..

Ilmeisesti tapaisin tämän sielun jossain kuoleman jälkeen, elämän ja kuoleman välitilassa, että saisi välit selviksi. Tiedon tasolla ymmärrän, että olemme samaa alkulähdettä.
Ammatillisesti tms hän ei ole minua parempi, päinvastoin. Olen todella rukoillut mielenrauhaa, että jaksan sitten jatkaa muuta elämää, mutta onko tämä vähän liikaa noilta sielukumppaneilta? Minä vain välitin ja kai sitten rakastin, miksi hänen pitää näin tehdä. No siis minulla on nyt sellainen tunne, ettemme näe enää.. siksi kai tästä kirjoitan. Fyysisesti hän on minua pidempi, mutta jos henkisesti tätä tasoa, niin huh. Onko sitten parempi että ei olla yhteydessä? Tuntuu ikävältä, kun aiemmin juteltiin harva se ilta ja hän vaikutti olevan filosofiastakin kiinnostunut. Ihan ekoilla kävelyillä sanoin siitä, että no sitten meillä on paljon puhuttavaa. Lainasin jonkun kirjan. Viimeksi tosin sanoi, ettei ole lukenut mitään..

On se tosiaan hyvin noloa ja lapsellista, jos ei enää vastaa yhteydenottoihin. Ei hänen pitänyt elämän- kumppani olla, mutta hyvin läheinen - ja oli muka siis hauskaa yhdessä menoa - joten mahtaa olla tyyppi sekaisin tai lapsellinen tai ? En käsittääkseni tehnyt hänelle mitään pahaa enkä vaatinut läheisyyttä tms, kun on ollut aika kauan siitäkin kipsissä.

Miten minun pitäisi asia ottaa ja miten ihmeessä voin enää kiintyä toiseen ihmiseen? Se olisi suuri toive.. tai siis että jonkun kanssa edes onnistuisi, tosin on sanottu että meidän pitäisi vain valaistua täällä eikä välttämättä ole kumppania. Ehkä tälle jutulle voisi nauraa jonkun uuden tyypin kanssa, mutta en missään nimessä jaksa hakea uutta.

Kiitos muuten kommenteista, en olisi uskonut että henkisen ihmisen tie on ihan tällainen.. minulla on tosin numerologisesti tulossa toinen vaihe.. no jos olisin aivan selvänäköinen, ymmärtäisin kai tämänkin.. ja koetan nyt olla jonkin verran ihmisten seurassa, muuten tulee todella outo olo..

Tosin koetan uskoa että kaikkeen on ratkaisu, esim töitä saan aina ja bisnekset sujuu ajan kanssa, mutta suhteet ovat käyneet todella kummallisiksi. Joka kerta pitäisi kohota asian yläpuolelle henkisesti, ja sitten on henkisesti niin pitkällä, ettei kukaan sinne seuraa. Jätänkö siis ajatuksen suhteista ja keskityn siihen valaistumiseen itsekseni? En ollut halunnut sitä, mutta en tosiaan ymmärrä mitä suhteille tehdä. Muutama vähän huono juttu mitä se kaveri on sanonut matkan varrella on, että "pitääkö mitään oppia" ja "en ole kiinnostunut meditaatiosta" "miten äiti Amma voi tietää kaiken, minä en halua oikein tietää mitään" (luulin että tuo on vitsi), mikä on ristiriidassa sen kanssa mitä hän alussa sanoi, että oli tutustunut johonkin joogakouluun, ja meditaatio kiinnostaa. No jos olisi yhtään ryhtiä hänellä, siis henkistä tasoa, niin kai sanoisi että "hei, matkani kestää sen ja sen ajan, ollaan yhteydessä", itse en voisi elää itseni kanssa jos katoaisin sielukumppanin elämästä. Ymmärtäisin suunnattoman huolen, minkä jälkeen toinen ei voisi kuin olla piittaamatta. Kai minun on pakko uskoa tämä, että kaveri todella on ei vain ikänsä vaan henkisen asteensa puolesta todella nuori, erityisen pahalta luonteelta ei vaikuttanut, vaikka katsoo vähän mitä vaan leffoja.. en vain ymmärrä mihin se ystävyys meni, eikö sillä ole mitään väliä.. tämä on ensimmäinen kerta kun näin tapahtuisi, että ei ole riitaa, toinen ei sano mitään sellaista että "nyt sitten loppu" tms. Olin aiemmin samasta asiasta huolissani, mutta sitten kyllä tapailimme vielä monta kk.. en tosiaan ymmärrä tätä mykkistä??

Pitäisi löytää sitten "uusia helppoja" ihmisiä ympärille, sikälikin tuo tuttavuus oli tärkeä, että hän ei edustanut mitään vaativaa tahoa töissä, eikä sillä tavalla sitonut mihinkään.. mutta tuntui sielussa läheiseltä. Eli oli mukava jutella yleisesti kaikesta, eikä aina päteä.. joku sellainen kaveri sitten.. jotain tuttuja ulkomailta tulee, toiselle en erityisemmin puhu tästä, hän ei usko rakkauden kestoon, toisen kanssa ehkä vähän ihmettelen asiaa..

Mutta ei kai se suhde virhe ollut (suomeksi, en voinut tietää mitä hän keksisi nyt), että sai vähän relata ammatti ym vaatimuksista enkä ajatellut koko ajan henkisiä, vaan olin tunteella mukana. Nyt sitten tunteet taas irti ja henkisyyteen? Voi että, jonkin pitäisi saada minut nauramaan, kuten hänen kanssaan on ollut aina hauskaa.. niin muuten yksi juttu, sain sellaisen kanavoinnin yhdestä numerosta tältä palstalta, että "olisimme ennen tänne tuloa suunnitelleet tekevämme kaikenlaista ja minun pitäisi odottaa sitä ilolla, että se tapahtuu JOS molemmat ovat valmiita. " Siinä on aina se JOS. Eikö kukaan siis teekään sitä mitä oli suunniteltu ennen elämää.. ja eikö se ole niin että ikuisuudessa on pakko kohdata, kunnes asiat on selvät. No Athamaarit on ainakin sanonut aika monta kertaa siitä, ja asiat on kaikkea muuta kuin selvät nyt. Olen itse puhdistanut meidän välejä Violetti liekillä jne, mutta nyt saa riittää.  smitten

Voikaa hyvin
..
« Viimeksi muokattu: 23.06.2008 06:00:10 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 23.06.2008 07:49:47 »

Taidan mennä puhumaan V Raatikaisen kanssa, joka HÄNKIN vastasi heti, toisin kuin eräs. Haluan vain asian ja oman fiiliksen selväksi, etten taas luule jonkun jatkavan ystävyyttä. Tosin kukaan ei ole pettänyt ketään tässä eikä olla sanottu että lopetetaan mitään, mutta välit on jo menneet aika heikoiksi. Miten voisin luottaa tähän. Kunhan tuon asian saa hoidettua, niin sitten tiedän että töistä tulee joskus ok fiilis ja bisneksistä. Mutta näistä sielukumppaneista en kyl enää tiedä. Harmi, koska aina kun asiat menee syvälliseksi ja on paljon tunnetta > ongelma. No ei aivan aina, pari uskalsi 1-7 vuoden suhteen.

Kun pitää kuitenkin hoitaa työt ja muu elämä, ei ole aikaa tällaiseen. On sillä miehellä varmaan tunteita / ystävyyttä? itselläänkin minua kohtaan, mutta toimii tosi ajattelemattomasti. Rajansa kaikella. Olisin neuvotellut siitä miten ollaan, kun on vetovoimaa, keskustelu jne pelaa eikä kummallakaan ketään. Itse en ainakaan ole valmis uuteen juttuun, kun ei jaksa kiintyä. Tai tutustua paremmin.

Raatikaista on ainakin kehuttu.. jospa hän sitten kertoo mitä tapahtuu, joka tapauksessa nyt ei ole oikea aika käpertyä vain meditoimaan, vaan pitää tavata ihmisiä.

Nyt ei tekis mieli olla Suomessa, en tiedä onko hänkään, ainakin asuu täällä vaikkei ole ihan täältä. Onpa vaikea uskoa missä pisteessä olemme kaiken jälkeen..

Alussa sitä tietty katselee toista, että voiko luottaa.. joulu tammikuussa sitten jo luotin.. helmi maaliskuussa vielä tuntui sielukumppanuus ja viimeksi. Huhtikuussa tavattiin ravintolassa ja jatkettiin pariin paikkaan. Katselen ympärilleni, eikö täällä ketään muita??

Onhan tuo tosi outoa miten vähän toinen sitten välittää, kun toinen tosi paljon. Eli en ymmärrä häntä. Samalla suututtaa jne.
« Viimeksi muokattu: 23.06.2008 09:25:38 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 23.06.2008 10:13:29 »

Tuota noin.. jos kerran oli kemioita, mihin se yhtäkkiä lopahtaisi?

Jos oli hyvää keskustelua ja tapahtumia, huumoria ja jakamista?

Mihin se kaikki yhtäkkiä "lopahtaa"?

Mihin lähes vuoden ystävyys "katoaa"? Luulin ettei olisi luonnevikainen tyyppi, mutta oliko? Kuka hän luulee olevansa??

Pelottaa kyllä tutustua ihmisiin nyt.. oltiin viimeksi konsertissa, viinituvassa ja tapahtumassa, hän tarjosi koko illan .-ja katoaa. Siis jos on aikeissa palata, on kyllä fiilikseni muuttunut.. (ja silti uskon että on tunnettu ennen)
  Shocked knuppel2 idiot2
« Viimeksi muokattu: 23.06.2008 10:24:52 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 23.06.2008 10:20:08 »

Sanos muuta.. Kaikki voi hävitä kuin tuhka tuuleen eikä sitä vaan tahdo tajuta...

Sitten jälkeen päin huomaa että hyvä niin...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 23.06.2008 10:25:54 »

Eikö tuo ole ristiriidassa sen kanssa, että sielut ovat yhtä (tai että asioilla on merkitys).. kaikki se mitä henkisesti ajattelen, tulee kyseenalaiseksi näiden temppujen kautta.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 23.06.2008 10:54:27 »

Minullahan on hänen tuttujensa numeroita, että jos pelata pitää. Sanon vaan että minkä tekee toiselle, se joku vetävä tekee hänelle. Ystävyys nyt kuitenkin on jonkun arvoista!?

Tekevätkö he kaikki näin?? Siis?
« Viimeksi muokattu: 23.06.2008 10:58:46 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 23.06.2008 10:59:17 »

Unohda se tyyppi, jos ei tajua sinun arvoasi..
Sitten hän huomaakin että kas, ei tuo jäänytkään roikkumaan minuun, vaikka luulin niin...

Kaipaatko ystävää/seuraa juuri hänestä, mieti, maailmassa on vähän reilumpiakin ihmisiä..
Turha polttaa itsensä loppuun ihmisten kanssa jotka aiheuttaa huolta.
Se ei ole kivaa eikä reilua....
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 23.06.2008 11:11:19 »

Olet oikeassa, tuntuu vain aika ikävältä ja turhalta että tutustuimme.

Toisaalta pelkään että tällaisia temppuja tulee vielä lisää?

Luojan kiitos ymmärrän henkiseltä kantilta edes SEN, että alhainen henkinen taso se vaan.

Tietäisköhän Raatikainen voiko minulle tulla yhtään suhdetta joka ei lopu oudosti? Huh  Huh Vai voinko unohtaa suhteet (mies, isä, perheenpääkuvio) tältä elämältä! sic- no nyt ei innostaiskaan. En luota! 
« Viimeksi muokattu: 23.06.2008 11:38:07 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 23.06.2008 12:44:51 »

Ai niin, sinäkin muuten sanoit tuosta jutusta, että henkinen voimani ei käy sille miehelle?? Toisaalta olen kokenut heikotusta-

JOS se näkijä jotain tietää, onhan siinä se vaara että tekee kuten he ehdottavat.

Toivoisi vain että työt, rahat ja suhteet toisi onnea, en minäkään  rapu herralle pahaa halunnut kunneuvoin henkistä kasvua, bisnestä ja siinä oli muutakin. Joku syy tällä on, jos hän on kovasti vetänyt minua alaspäin tms? Silti välitän vieläkin, vaan minkäs teet.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 23.06.2008 13:13:37 »

Kerron mitä VR sanoo koska varaan ajan ylihuomenna-. Sitäpaitsi odottelen vielä yhtä viestiä tuolta korkeuksista, koskee kyllä myös työasioita. En ihmettelis jos VR sanoo, että suhteeni aina loppuvat lyhyeen/ kummallisesti tms. Sittenpä ei tarvi paljon panostaa. 

Ajattelin että jotain erikoista voisi rapuherraan liittyä, mutta toivoin kyllä positiivista eli ystävyyttä.. > toivon ettei teille kellekään tule tällaista, does not feel nice.

Hän ei muuten koskaan tavannut ketään sukulaistani enkä minä hänen, ystäviäni tapasi. Tongue
« Viimeksi muokattu: 23.06.2008 13:19:09 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 23.06.2008 13:16:07 »

Jotkut ihmiset tulevat elämäämme vain hetkeksi piipahtamaan ja toiset, mutta vain harvat ns. jäädäkseen. Taas jankkaan tätä, mutta kaikella on tarkoituksensa, aikansa ja paikkansa... Jos hän ei enää palaa elämääsi silläkin on tarkoituksensa ja parempi sitten niin vaikkei aluksi siltä tuntuisikaan. Opettele päästämään irti ja jatka eteenpäin... Voimia sinulle!  smitten angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 23.06.2008 13:19:48 »

Jos ajatellaan että jää ikävä maku ja minua on petetty ennenkin, mitä UUTTA opin? Kukaan ei sentäs ole pettänyt tuollaista ystävyyttä ilman syytä.

Miten enää kiintyä (koska se vaatii luottamusta)? 

Minusta tämä kuulostaa juuri siltä kuin joku sanoi, ettei minulle voi tulla onnellista suhdetta, vaan on jotenkin pakko henkistyä yksin Huh Miksi muuten taas joku rakas tekee näin. Joskus mietin että mitä vielä jaksan. No nyt riittää, katsotaan mitä esmes näkijä sanoo.

Saa muuten nostaa kortin mikäli joku tulkitsija näitä rivejä lukee..
« Viimeksi muokattu: 23.06.2008 13:32:29 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12 : 23.06.2008 14:00:36 »

Sinulle tuli tämä enkelikortti niin vahvana mieleeni ilman nostamista, että laitan sen tähän:

ANTAUTUMINEN & IRTIPÄÄSTÄMINEN

Päästä irti, hellitä ja salli Jumalan ja enkelten auttaa sinua. Kaikki josta päästät irti/luovut, korvautuvat jollakin paremmalla tai palaavat luoksesi parantuneina.

Kun tiukkaan pidät kiinni jostain osasta elämääsi joka ei toimi, sillä ei ole tilaa parantua. Olit sitten onneton rakkauselämän, talousasioiden, uran, kodin, tai terveyden suhteen, tämä kortti pyytää sinua päästämään irti. Jos "roikut" näissä asioissa pelolla, tyyliin: "Mitä jos en löydä jotakuta tai jotain parempaa?" Silloin tilanne vain pahenee.

Jokatapauksessa, jos olet halukas avaamaan kätesi ja antautumaan. Antamaan asioiden vapautua, silloin jompikumpi näistä asioista tulee tapahtumaan: Joko tilanne tulee "peseytymään pois" sinun elämästäsi ja korvautuu paremmalla tilanteella, tai sitten tilanne paranee ihmeellisellä tavalla. Tämän kortin valikoitumisella enkelit pyytävät sinua, ettet yritä kontrolloida tulevaa muutoksen ilmentymistä mieltäsi painavassa asiassa. Päästä irti, ja anna Jumalan auttaa sinua!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 23.06.2008 14:04:29 »

Niin kai sitten. Kiitos-

En soita hänelle enää monta kertaa. Osannee puh numeroni ja osoitteeni, jos ystävyy-  dellä=hänelle mitään arvoa. Ja, vetovoimahan olisi aina kun näemme, jos hän sen kieltää, sekin on tuttua.

Toivottavasti korvautuu jollain paremmalla..
« Viimeksi muokattu: 23.06.2008 14:48:55 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 23.06.2008 17:59:31 »

Mietin mikä efekti tällä kaikella on, ongelmilla joita tulee elämässä vastaan. Se, että haluaisin koko ajan olla sielutasolla, regressiossa jne. Jos ei muuten, siellä saa kuulla miksi sielunsopimukset toteutuvat tai ei. Ihan kyseisen henkilön sielulta sen saa kuulla. Olen kuullut ennenkin syitä miesten sieluilta*. Siellä tasolla kokee ihan puhdasta rakkautta, jota ei mikään ego estä (paikka jossa ollaan ennen tänne tuloa). Esim viimeksi oli hyvin korkeat energiat, suojelijat ja enkelit oli paikalla. Kävin läpi paikat missä olen tuntenut tämän rapuherran (edellyttää todellakin uskoa jälleensyntymään; ja itse edelleen ajattelen, että kaikki ovat alkusielun palasia matkalla Yhteen). Ei ole ollut helppoa ja sama systeemi alkoi toistua tässä elämässä, mm salainen suhde josta ei sukulaiset tiedä kummaltakaan puolelta, eikä se heille kuulukaan. Yksi serkku sai kuulla. Hänen kanssaan aina puhuttiin serkuista. Oli niin monta asiaa joiden takia tuntui sielukumppanilta.. (ja regr. terapeutti sanoi, olette kyllä tunteneet ennen, jos on noin voimakas side, olette varmasti eläneet elämiä yhdessä/tai ollut suhde) lisäksi hänkin sanoi, että tämä sielun rakkaus, sielun side on vaikkei oltaisi yhdessä! Tosin sitä on vaikea tuntea-Ja hän sanoi, että koki kaksi sielua, siis meidät, rinnakkain siinä tilanteessa. > ja kaikesta tästä minun piti puhua!

Tällaista tuli tuon kanssa: rajattomuus, elämästä nauttiminen, auttaminen, huolenpito (siis toisistamme), henkinen kasvu (niin, siis sielunsopimuksen mukaan pitäisi voida puhua siitäkin eikä vain maallisista harrasteista); vapaa oleminen. Ai niin ja kansojen veljeys. Tulipa äsken sellainenkin ajatus, että mitä jos koen hänen maansa ihmiset/ miehet viehättävinä tästä eteenpäin (ellen suutu heille), mikä on minulle ihan uutta. Hän on niin minun/ tai vaikka jonkun ruotsinkielisen kaltainen, ihan samaa, samaa valoa halusin sanoa..

*"Haluaa kokea muita naisia"
"Ei halua että nainen määrää" tuollaisia on tullut ennen.

Mutta maanpäällinen taso on kuitenkin erillinen. Kaupungeissa juoksee paljon ihmisiä, koetan katsella kuka tuntuisi rakkaalta. Jostain syystä? menneet elämät? vain jotkut ovat tällaisia erityisen rakkaita. Eikä se siis tarkoita sitä, että heidän kanssaan saisi olla- buck2

Joten, kaikki se mitä täällä tekee, työ ja raha, on ihan kyseenalaista minulle nyt, yhä voimakkaammin. Ajattelin että menisin näitä asioita kohti, mutta ensin tuli rannemurtuma, sitten bisnes hidasteli ja sitten tuo. Niin mitä sitä muuta voi ajatella?
« Viimeksi muokattu: 26.06.2008 13:34:38 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: