Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi tällaista??  (Luettu 13863 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #15 : 23.06.2008 13:19:48 »

Jos ajatellaan että jää ikävä maku ja minua on petetty ennenkin, mitä UUTTA opin? Kukaan ei sentäs ole pettänyt tuollaista ystävyyttä ilman syytä.

Miten enää kiintyä (koska se vaatii luottamusta)? 

Minusta tämä kuulostaa juuri siltä kuin joku sanoi, ettei minulle voi tulla onnellista suhdetta, vaan on jotenkin pakko henkistyä yksin Huh Miksi muuten taas joku rakas tekee näin. Joskus mietin että mitä vielä jaksan. No nyt riittää, katsotaan mitä esmes näkijä sanoo.

Saa muuten nostaa kortin mikäli joku tulkitsija näitä rivejä lukee..
« Viimeksi muokattu: 23.06.2008 13:32:29 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #16 : 23.06.2008 14:00:36 »

Sinulle tuli tämä enkelikortti niin vahvana mieleeni ilman nostamista, että laitan sen tähän:

ANTAUTUMINEN & IRTIPÄÄSTÄMINEN

Päästä irti, hellitä ja salli Jumalan ja enkelten auttaa sinua. Kaikki josta päästät irti/luovut, korvautuvat jollakin paremmalla tai palaavat luoksesi parantuneina.

Kun tiukkaan pidät kiinni jostain osasta elämääsi joka ei toimi, sillä ei ole tilaa parantua. Olit sitten onneton rakkauselämän, talousasioiden, uran, kodin, tai terveyden suhteen, tämä kortti pyytää sinua päästämään irti. Jos "roikut" näissä asioissa pelolla, tyyliin: "Mitä jos en löydä jotakuta tai jotain parempaa?" Silloin tilanne vain pahenee.

Jokatapauksessa, jos olet halukas avaamaan kätesi ja antautumaan. Antamaan asioiden vapautua, silloin jompikumpi näistä asioista tulee tapahtumaan: Joko tilanne tulee "peseytymään pois" sinun elämästäsi ja korvautuu paremmalla tilanteella, tai sitten tilanne paranee ihmeellisellä tavalla. Tämän kortin valikoitumisella enkelit pyytävät sinua, ettet yritä kontrolloida tulevaa muutoksen ilmentymistä mieltäsi painavassa asiassa. Päästä irti, ja anna Jumalan auttaa sinua!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 23.06.2008 14:04:29 »

Niin kai sitten. Kiitos-

En soita hänelle enää monta kertaa. Osannee puh numeroni ja osoitteeni, jos ystävyy-  dellä=hänelle mitään arvoa. Ja, vetovoimahan olisi aina kun näemme, jos hän sen kieltää, sekin on tuttua.

Toivottavasti korvautuu jollain paremmalla..
« Viimeksi muokattu: 23.06.2008 14:48:55 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 23.06.2008 17:59:31 »

Mietin mikä efekti tällä kaikella on, ongelmilla joita tulee elämässä vastaan. Se, että haluaisin koko ajan olla sielutasolla, regressiossa jne. Jos ei muuten, siellä saa kuulla miksi sielunsopimukset toteutuvat tai ei. Ihan kyseisen henkilön sielulta sen saa kuulla. Olen kuullut ennenkin syitä miesten sieluilta*. Siellä tasolla kokee ihan puhdasta rakkautta, jota ei mikään ego estä (paikka jossa ollaan ennen tänne tuloa). Esim viimeksi oli hyvin korkeat energiat, suojelijat ja enkelit oli paikalla. Kävin läpi paikat missä olen tuntenut tämän rapuherran (edellyttää todellakin uskoa jälleensyntymään; ja itse edelleen ajattelen, että kaikki ovat alkusielun palasia matkalla Yhteen). Ei ole ollut helppoa ja sama systeemi alkoi toistua tässä elämässä, mm salainen suhde josta ei sukulaiset tiedä kummaltakaan puolelta, eikä se heille kuulukaan. Yksi serkku sai kuulla. Hänen kanssaan aina puhuttiin serkuista. Oli niin monta asiaa joiden takia tuntui sielukumppanilta.. (ja regr. terapeutti sanoi, olette kyllä tunteneet ennen, jos on noin voimakas side, olette varmasti eläneet elämiä yhdessä/tai ollut suhde) lisäksi hänkin sanoi, että tämä sielun rakkaus, sielun side on vaikkei oltaisi yhdessä! Tosin sitä on vaikea tuntea-Ja hän sanoi, että koki kaksi sielua, siis meidät, rinnakkain siinä tilanteessa. > ja kaikesta tästä minun piti puhua!

Tällaista tuli tuon kanssa: rajattomuus, elämästä nauttiminen, auttaminen, huolenpito (siis toisistamme), henkinen kasvu (niin, siis sielunsopimuksen mukaan pitäisi voida puhua siitäkin eikä vain maallisista harrasteista); vapaa oleminen. Ai niin ja kansojen veljeys. Tulipa äsken sellainenkin ajatus, että mitä jos koen hänen maansa ihmiset/ miehet viehättävinä tästä eteenpäin (ellen suutu heille), mikä on minulle ihan uutta. Hän on niin minun/ tai vaikka jonkun ruotsinkielisen kaltainen, ihan samaa, samaa valoa halusin sanoa..

*"Haluaa kokea muita naisia"
"Ei halua että nainen määrää" tuollaisia on tullut ennen.

Mutta maanpäällinen taso on kuitenkin erillinen. Kaupungeissa juoksee paljon ihmisiä, koetan katsella kuka tuntuisi rakkaalta. Jostain syystä? menneet elämät? vain jotkut ovat tällaisia erityisen rakkaita. Eikä se siis tarkoita sitä, että heidän kanssaan saisi olla- buck2

Joten, kaikki se mitä täällä tekee, työ ja raha, on ihan kyseenalaista minulle nyt, yhä voimakkaammin. Ajattelin että menisin näitä asioita kohti, mutta ensin tuli rannemurtuma, sitten bisnes hidasteli ja sitten tuo. Niin mitä sitä muuta voi ajatella?
« Viimeksi muokattu: 26.06.2008 13:34:38 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 24.06.2008 08:38:35 »

Juuh, voi olla että selvänäkijä jää väliin, menenkin erilaiseen regressioon kuin yleensä, laitan lyhyesti tänne jos hyvä kokemus. Tunnen että energiakeho on niin jumissa jne, tuntui olevan oikeanlainen terapeutti (kouluttaa). Hän nimittäin osaa katsoa jutun opetuksen, kertoi jonkun esimerkinkin. Katselin vähän eri nimiä, toisaalta olisin halunnut mennä tutun luo, mutta jostain tuli olo että nyt aivan erilaista, ja siltä tuo kuulosti (tietää että on eletty Atlantiksellakin jne, mutta pointti on tämä hetki).  Cool JA tuli nopeasti niinkuin toivon (2 h kuluttua menen). Hän sanoi ihan hyvän pointin, että vaikka menisin itse menneeseen elämään, en välttämättä osaa tulkita syitä asioille. Mutta että sielutason keskustelu on mahdollista toisen kanssa.. (riippuen missä toisen sielu on, korkeuksissa vai..)

Toinen samaa työtä tekevä soitti sanoen, sitten kun minusta tuntuu että regressiot riittää, niin ne riittää. Totta..paitsi en unohda sitä mitä olen kokenut ja kuullut. Elämät Karjalassa, Keskieuroopassa, Itäeuroopassa, Lähi-Idässä, Egyptissä..  :Smiley

Ehkä nyt alkaa vihdoin asiat rullata, Viron matkankin sain varmistettua. Alkoi tulla tosi outo olo, että eikö mikään selviä. Nyt voisi kertaheitolla saada vauhtia tunnepuoleen ja bisneksiin. Vain puoli päivää töitä.
  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 24.06.2008 10:19:26 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

tuulispää
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #20 : 25.06.2008 08:18:33 »

Minusta tuntuu, että sinun historiasi toistaa itseään niin kauan kun  oivallat sen, että Rakkaus ei tule ulkopuoleltasi.Rakkaus ei tule siltä toiselta,vaan sinun pitää nähdä oma rakkautesi,jonka toinen heijastaa..

Rakkaus ei tule, vaikka kohtaatkin sielunkumppaneitasi tai oletettua kaksoisliekkiä , jollet ole löytänyt Rakkautta itsestäsi. Sanot että annat..ja kaipaat sitä että toinenkin antaa...sehän on pyyteellista rakkautta.
Kun löydät kaksoisliekkisi sisältäsi, (ei sielumaailmasta,) vaan itsesi sisältä, ja ymmärrät,ettei ole toista, ei ole ketään joka sinulle antaa rakkautta... Kun oikein ymmärrämme kaksoisliekin tarkoituksen, sen että itselleni annan ja saan, minussa on molemmat, Minä Olen Kaksoisliekki.
Vasta sen jälkeen on mahdollista löytää Kaksoisliekin Rakkaus, joka ei ole antamista tai saamista...vaan jakamista! Smiley
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 25.06.2008 09:24:15 »

Olen oivaltanut noin 20 vuotta että rakkaus on minussa. Opin tiettyjä asioita tuolla elämäntehtävästä, sielunsopimuksista - kyllä, se on sielunsopimus että toinen on hieman ilkeä ja epämääräinen>opin vielä lisää Itsestäni ; silti ollaan oltu sisko ja veli ja ties missä rooleissa. Vanhoja energioita vaan kantaa aika kauan mukana, ellei niitä putsaa-(voi olla orjuuttavia/negatiivisia rooleja) (huomaa muuten jopa tästä kirjoituksestani, jotenkin energiani on muuttunut, kun olin enkelien jne olentojen läsnä puhumassa kaikki asiat, myös elämäntehtävä; no kun näkivät että kirjoitan jne, ja suhteeni äitini kanssa, niin tais mennä muukin oikein)

Joskus asiakkaan kanssa etukäteen suunniteltu hoitomuotokin muuttuu, sillä Taivaiset Auttajathan tietävät kunkin edistymisen ja miten häntä voidaan juuri tuona hetkenä parhaiten auttaa - me ihmiset voimme arvailla, mutta he tietävät -.

Hoidoissa keskitytään löytämään ongelmien todelliset alkusyyt. Jokainen hoitokerta on täysin ainutlaatuinen ja aivan oma kokonaisuutensa.

Hoitojen jälkeen, jopa päivien tai kuukausienkin viiveellä, voi alitajunnasta nousta tietoisuuteen yllättäviäkin asioita ja tunteita, jotka voivat ilmetä esim. itkuna, ärtymyksenä, ilona, nauruna tai kiitollisuutena. Nämä luonnolliset reaktiot ovat merkki henkisestä puhdistumisesta ja kehityksestä.

Niin ja on kuulema tarkoitus että kohtaamme vielä..  luulen että jokainen vahva suhde pitää sisällään jotain tällaista, siis että pitää pysähtyä ajattelemaan- (minä opetan häntä, hän minua). Enpä muuten tullut ajatelleeksi, että kun sielut pyörittää tätä showta niin jopa joka yö tehdään sielunsopimus seuraavalle päivälle!  Ajattelin että hän on skipannut kaikki sopimukset, mutta toteuttaa niitä par´aikaa.. ajatelkaas, on ollut taso jossa ei vielä ollut mustasukkaisuuttakaan, sitäkin olen ikäänkuin leikkinyt hänen kanssaan.. energialeikkiä..  coolsmiley

Exä sanoi taas hieman eri tavalla, "tule takaisin maan pinnalle, kaikissa suhteissa on riitoja". Tiedän että nuo jutut opettaa sitä että se on itsessä, kaikillahan "se" on itsessä, myös rapuherralla. Ei se silti sitä asiaa poista, että jotkut on sielukumppaneita, kaksoisliekkejä tms kuten eilen juttelin paljon asioista. (Näistä on paljon kanavoitua tietoa mm Jeesukselta/ Sananda) No mutta loput on omia pikku salaisuuksiani (ja hänen, mitä tapahtui toukokuussa), mistä olen tänne tullut ja mitä tekemään, kaikki on kyllä ihan yhtenevää, eri asia onko täällä niin helppoa aina (johtuu vain siitä mistä eilenkin puhuin, että sielutaso unohtuu helposti; erityisesti kun mekin olimme ihan baila baila linjalla, vaikka kerran pari joogakoululla jne; hänen energioitaan ei kukaan olekaan tainnut työstää). Toinen mahis olisi olla välittämättä henk koht kenestäkään sielukumppanista (varaton, nuori tms > tai vaikka tulisi varakas, viisas?), olisko se sitten tarkoituksenmukaista.. ja kaikissa kun on ominaisuuksia, joista ei pidä.. myös. Kaksoisliekistä edelliselle kirjoittajalle, olen kokenut senkin energian korkeammassa ulottuvuudessa+on sanonut olevansa aina minun kanssani, niin että nää muut on ihan fyysiseen kehoon tulleita tuttuja sieluja.

PS kosmista huumoria, töissä oleva nuori söpö kaurisherra on jo saanut syksyn futismatsiin liput, että.. oikeesti, kai se  rapu tajuaa että on vapaa, siltä vaikutti viimeksi, mutta vois kai puhua..tai hän opettaa suurimman pelon voittamista, ettei muka koskaan näkisi rakkaitaan enää, olen liian ovela siihen, kuitenkin näemme jollain tasolla/ tämä elämä/ sielutaso/ kuolemanjälkeinen. Oli meillä toisia tai ei.

PPS astrologisesti huomasin, että viimeksi oli taas paljon planeettoja tapaamiskartan 7-huoneessa,  aurinko  venus  merkurius  ceres tai  mars , riippuen kellonajasta. Kommunikoinnin huoneesta löytyi myös jtn.  pallas aurinko tai  venus vitosessa. Eli voipi olla tähtitaivaasta kiinni seuraava ajoitus, jos esim juuri 3, 5, 7 on ruuhkaisia, luulisi asioiden edistyvän.  > puhutaan siitä miksi on tavattu.. odottelen tässä muita käänteitä sillävälin..
  Wink   
.
  Wink  Wink  Wink
« Viimeksi muokattu: 26.06.2008 13:27:30 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #22 : 10.07.2008 20:21:39 »

Minusta tuntuu, että sinun historiasi toistaa itseään niin kauan kun  oivallat sen, että Rakkaus ei tule ulkopuoleltasi.Rakkaus ei tule siltä toiselta,vaan sinun pitää nähdä oma rakkautesi,jonka toinen heijastaa..

Rakkaus ei tule, vaikka kohtaatkin sielunkumppaneitasi tai oletettua kaksoisliekkiä , jollet ole löytänyt Rakkautta itsestäsi. Sanot että annat..ja kaipaat sitä että toinenkin antaa...sehän on pyyteellista rakkautta.
Kun löydät kaksoisliekkisi sisältäsi, (ei sielumaailmasta,) vaan itsesi sisältä, ja ymmärrät,ettei ole toista, ei ole ketään joka sinulle antaa rakkautta... Kun oikein ymmärrämme kaksoisliekin tarkoituksen, sen että itselleni annan ja saan, minussa on molemmat, Minä Olen Kaksoisliekki.
Vasta sen jälkeen on mahdollista löytää Kaksoisliekin Rakkaus, joka ei ole antamista tai saamista...vaan jakamista! Smiley

Hyvin sanottu~ymmärretty! Afro
Me heijastamme toiseen ja toinen heijastaa sen, minkä annamme itsestämme. Wink
Tämä näin muistutuksena meille kaikille. smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 13.07.2008 06:37:23 »

Jos toinen heijastaa sinuun jotain vähempää.. sekin tuntuu.

Mielenkiintoista tämä, miten elämää voi kokea eri tasoilla.

Siis suhteessa yhdet energiat ja kemiat, sitten henkimaailmassa ja sielutasolla toiset, sitten tämä itsen rakkaus. Kaikki on kai sitä yhtä asiaa, mutta kaikki ei ehkä pelaa yhtaikaa. Jos jotenkin pystyisi pitämään sen energian yllä, jonka kokee tuolla korkeammalla, tai jos suhteissa olisi samaa korkealentoisuutta.. käytännössä muistan kuitenkin mitä tuokin herra funtsaili, tyttöjä (ja minua; tai ei mitään), itsekin katselin miehiä, mutta kun on siis vanha sielu, sitä törmää harvemmin. Saattaa olla kyse ajoituksesta, kuten Atha on sanonut, että kaikki olisi ennalta päätetty? Onko tosiaan minuutilleen, että kenet kohtaa ja missä. Ainakin muistan sen tunnistamisen fiiliksen tuon kanssa, että jaahas, sielukumppanin kanssa tässä taas istutaan (väistämätöntä).

Edelleen kumma jos ei näe toista enää fyysisessä maailmassa (en tiedä löysikö jonkun, matkustiko jonnekin, onnettomuus?), muita tietty sitten näkee.. jep. Toistaiseksi pidän energiat itsessä. Pakko hyväksyä kaikenlaista. Tosiaan, voi olla että tapaaminen liittyi sekin näihin aikojen muutoksiin, nykyäänhän sielukumppanit kohtaa, menneitä elämiä putsataan, mutta että.. olisko 2012 jotenkin helpompaa, se on muuten tosiaan pian.

..

Suhteiden katkeamisetkin ovat yleisiä. Yksi sielu alkaa värähdellä korkeammalla ja toinen sielu tavallisesti vapauttaa korkeammalla värähtelevän sielun jättämällä hänet. Jos voimme tietää, miksi näin tapahtuu ja että jättävä sielu tekee niin suuresta rakkaudesta meitä kohtaan ja suurena tukena jatkuneelle kasvullemme, voimme tietää, että kaikki on täydellisen jumalaisessa järjestyksessä. Lopussa tapaamme kuitenkin kaikki ja nauramme, itkemme ja halaamme toisiamme.

Toinen tilanne mitä tapahtuu useammin nyt, on se kun kaksi sielua eroaa täysin ja antaa kummallekin sielulle tilaisuuden löytää itsensä täysin omillaan tarvitsematta tukea toista tai nojautua toiseen. Kun kumpikin sielu oppii yhdistymään yksiöinä siihen, kuka todella on, omaan sieluunsa ja Lähteeseen, he voivat löytää toisensa uudestaan. Tästä syystä nyt tulee yleisemmäksi, että asiat eroavat toisistaan täysin, ennen kuin ne voivat taas yhdistyä.
« Viimeksi muokattu: 29.07.2008 10:34:08 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 11.09.2008 11:23:33 »

Niin se tunneside katkeaa täydellisesti muun kuin Itsen kanssa.. siis en tarkoita sukulaisia ja tuttavia.

Ihminen on itsekorjautuva olento.

Ei tunnu enää missään. No miten voisi jos ei tapaa ja tunnustele kemioita, mitä olivatkin. Sielunside on sitten sielussa.

Muuten noista näkijöistä, joku sanoi että juhannuksena asia alkaisi selvitä ja niinhän se tuntui olevan tuo 24-25.6 kun tuli käänne, mutta se vaati tosiaan aika paljon. Viimeksi oli regressiossa enemmän tämä planeetan politiikkatilanne mielessä, osin myös joku uusi henkilö joka tulisi kuvaan ja ajankohdasta ei ollut puhetta.

Seuraavalle sanon pari painavaa sanaa ennenkuin.

Tasapainottomien äkkilähtöjen syynä on kypsymättömällä asenteellaan itselle synnytetyt raskaat sitoumukset, joita hän inhoaa.

Mutta tämä tilanne on tapahtunut teille aiemminkin tämän nimenomaisen sielun kanssa. On ollut elämiä, missä olette yhdistyneet parantumista varten ja siirtyäksenne eteenpäin eri polulle yhdessä, pois karmastanne. Näissä suhteissa toinen henkilö on aina toisen parantaja, joka antaa toiselle tilaisuuden kohottaa värähtelyään parantumisen kvanttihypyssä. Ja monissa elämissä tuo henkilö ei ole valmis, joten hän lopettaa suhteen pettämisen, kuolemisen, fyysisen tai henkisen sairauden tai hylkäämisen avulla. Ja karmakierto palaa taas toisessa elämässä - parantumisen tai kieltämisen, yhdistymisen tai erilleen vetäytymisen kierto.

The Divine Purpose of Twin Flames Thu, August 14, 2008 - 5:08 PM
One thing we have been seeing is many, many twins are finding each other right now. On the other hand, many of them are splitting up because one or both are not cleared of blocks, issues and attachments. Their unclear bodies are bringing up many issues in the relationship. The issues are becoming impossible for them to deal with. The issues are distorting their reality, creating false illusions of their merging. They can't deal with it and split up. We have only been living together for 3-1/2 months and we've hit some really rough times. Fortunately we were receiving new information and understanding it, regarding releasing blocks, issues and attachments. This is why we are teaching about this now. Our own experience can help others understand the depth of the Twin Flame relationship. There have been at least 4 couples we know who claim to have been twins that split up. So far we have not met any true twins that are still together and actively working in sacred service.
Twins do not always have a romantic relationship, in fact very few will. Most people will not meet their twin flame in this lifetime. Many people have a fantasy about meeting their Twin Flame and having the most romantic, fairy tale relationship ever imagined. This is not at all the Divine Purpose of Twins. If you have really met your twin flame you better prepare yourself for a lot of hard work, both within your relationship and within the universe.
Twins will often be the same gender or even related. They always feel extremely connected and can't imagine life without the other. This is because they came from the same soul. When they first meet they feel as though the other one makes them 'whole' and that is exactly what is happening. The two coming together are creating One again. Generally twins do not both come into a body at the same time. Usually one stays in spirit to guide the other. IF they both come into body at the same time, nothing will be able to stop them coming together, but it will take dedication to doing personal clearing work to keep them together. The feelings they will have for each other, usually immediately upon meeting, can cause a lot of confusion. It can turn your world upside down. The draw is so strong that many have ended marriages, changed geographical location, moved away from family and friends, quit jobs... only to find the relationship did not last long. When they split, it is extremely heart wrenching and difficult, often resulting in despair, confusion and deep depression. This is because they know their souls want to be together, yet they don't know how to work it out.
Twins always have a great sacred service planned for their connection in body. The would not choose to connect without a Higher Purpose to their union. There is usually at least 15 years age difference between them. Many who are coming together now are doing so in order to fully merge back into oneness after they pass from this life. That is what Jeremiah and I will be doing. This means they must connect and merge while embodied. For us this merging has been quite an adjustment as well. It feels as though you surrender everything you've ever known yourself to be and step into a void of nothingness. As the merging process begins the feeling can be a little overwhelming and scary.
I hear of so many people 'looking for their twin flame'. I hope this helps to explain the depth of Twin Flame relationships.
Blessings,
Namaste!
Andre/Thorne

**Rapu palannut kuvioon 5-6 kk pausen jälkeen..

**Ja uudestaan 4 kk pausen jälkeen, huh! 10-2009**

**Ja taas 6 vko pausen jälkeen, 3-2010, eli ilmeisesti joku juttu tässä on..**
« Viimeksi muokattu: 25.03.2010 10:56:51 kirjoittanut ^Chicomecoatl ^ » tallennettu

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: