Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy ylösnousseilta mestareilta  (Luettu 124975 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #120 : 24.08.2008 22:12:55 »

Sain käsiini Doreen Virtuen kauniit Ascended Masters - kortit, ja niiden mukana tuli viesti, että voisin kantaa omat korttini kekoon täällä. Eli nostan kysyjille kortteja.
Mitä sinä näkisit minulle? Olen henkisen kasvun tiellä ja paljon, paljon on tapatunut, työstetty , opittu  ym. Näetkö vierellä liikkujani, oppaani , mestarini ,suojelijani, enkelini. jotain koin. Entä muuta tärkeää. Tiedän, että pitäisi niin keskittyä tähän hetkeen eikä murehtia . Olla itsenäinen. Ja rakkautta oikeaa odottaa. Missä se meille on. Entä mikä se korteista katsottu taloudellinen sotku on johon liittyy lähisukulaiseni? Minun nimellä jotain. Hän jota mietin on kadonnut? Huoli ja miten selviän. Kaikkia matreriaalin ja onnen ja henkisen opetuksen johtajia sekä parantajia pyydän. olkaa kanssamme. Sekä suojelijat. Opastakaa.Perhettäni myös.
AMORIA

Hei, sarisaa. En ole näkijä, nostan vain kortteja, enkä pysty vastaamaan kovinkaan yksityiskohtaisesti tuohon kysymystesi tulvaan. Sellainen tuntuma tulee kuitenkin, että sinun kannattaisi laittaa kysymyksesi ja huolenaiheesi tärkeys- ja kiireellisyysjärjestykseen ja keskittyä yhteen alueeseen kerallaan, niin elämässä kuin opastusta hakiessakin. Pyydä auttajiltasi ja oppailtasi selkeyttä ja valoa.
Sinulle nousi hindulainen kodin, avioliiton ja vuorten jumalatar Parvati, viestinä Myönteinen muutos. Paljon kasvua ja kehitystä on tapahtunut, mutta älä tyydy siihen vaan pyri edelleen kasvuun. Päästä irti turhiksi käyneistä tilanteista, asioista, ihmisistä, ajatuksista. Heittäydy tähän hetkeen ja anna elämän kantaa sinua.
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #121 : 24.08.2008 22:19:58 »

Pyytäisin korttia opiskeluuni liittyen. Kiitos.  smitten

Sinulle nousi pyhä Fransiskus,viestinä Seuraa sydäntäsi. Vastaus on sydämessäsi, voit luottaa siihen, että sydämesi toiveet ovat oikeita ja toteutuvat. Usko toiveisiisi ja ole itsellesi uskollinen. Maailmankaikkeus tukee ja auttaa sinua ja huolehtii tarpeistasi. Tiedät mitä tehdä, luota intuitioosi ja toimi sen mukaan. Suunnittelemasi muutos on sinun ja kaikkien osallisten parhaaksi.
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #122 : 24.08.2008 22:25:41 »

Mitä minulle näyttäisi,kaikki tuntuu HAJOAVAN ympäriltäni  Cry
Olen jo aivan lopen uupunut

Aava1

Onkohan sinulla sydän lukossa tai tukossa kun kaikki tuntuu hajoavan? Sinulle nousi Jesus, viestinä Avaa sydämesi rakkaudelle. Anna rakkauden kantaa sinua ja avaa sydämesi sekä vastaanottamaan että antamaan rakkautta. Rakasta ja anna anteeksi - itsellesi, muille, menneisyyden tapahtumille, vaikealle nykyhetkelle. Rakkaus on vastaus ja lääke ja ratkaisu kaikkeen, anna sen täyttää sinua ja elämääsi.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #123 : 25.08.2008 01:02:09 »

Pyytäisin korttia opiskeluuni liittyen. Kiitos.  smitten

Sinulle nousi pyhä Fransiskus,viestinä Seuraa sydäntäsi. Vastaus on sydämessäsi, voit luottaa siihen, että sydämesi toiveet ovat oikeita ja toteutuvat. Usko toiveisiisi ja ole itsellesi uskollinen. Maailmankaikkeus tukee ja auttaa sinua ja huolehtii tarpeistasi. Tiedät mitä tehdä, luota intuitioosi ja toimi sen mukaan. Suunnittelemasi muutos on sinun ja kaikkien osallisten parhaaksi.

Voi ihanaa! Kiitos!  Cheesy angel smitten
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #124 : 25.08.2008 07:50:39 »

Kiitos Sidrika!

Tukossa sydän taitaa olla kun olen niin väsynyt ja ahdistunut Cry

Toivotaan, että rakkauden lääke tehoaa smitten

aava1
tallennettu
angelic
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 63


Profiili
« Vastaus #125 : 25.08.2008 13:51:52 »

Hei, saisinko kortin tulevaisuudelleni. Kiitos!
angelic
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #126 : 25.08.2008 16:36:45 »

Kyseinen huominen taisi jo olla ja mennä mutta nostin silti kortin asialle: Mestari Mahachohan Ragoczy, viestinä Opettaja. Kyseinen tilanne on ollut opettamisen ja oppimisen ja kasvun paikka. Oppimisen ja oivaltamisen myötä on mahdollista päästä irti pakonomaisen toistamisen kierteestä ja eteenpäin kokemaan aivan uusia asioita. Kaikissa tilanteissa, hankalissakin, ja etenkin hankalissa!, piilee siunaksia. Kannattaa laskea ja luetella ja kiittää kaikista oppiläksyistä, varsinkin kipeistä.
(En ole näkijä, mutta tässä tapauksessa näin puhtaan, puhdistavan valkoisen valon täyttävän työpaikkaasi. Tiedät varmasti minua paremmin mitä se tarkoittaa.)

Kiitos vastauksestasi Sidrika. Kirje on tosiaan mennyt, mutta vaikutukset eivät varmaan ole vielä edes täysin esillä. Tällä hetkellä minua ollaan jo erottamassa luottamustehtävästäni, koska sohin vaikeita asioita. Puhdistava valo voi hyvinkin tarkoittaa, että minut heitetään pihalle ja maailma pelastuu.  2funny  Mutta katsotaan nyt ensin mihin tämä päättyy. Toivon, että lopputulos on kaikkien kannalta valoisa.   Smiley
tallennettu
MinttuMari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


Profiili
« Vastaus #127 : 25.08.2008 20:43:56 »

Nostaisitko minullekin kortin?  Smiley
tallennettu
pilkkis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #128 : 11.09.2008 12:35:41 »

Voisinko minäkin saada kortin?
Ihan vaan tulevaisuudelle  Smiley
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #129 : 15.09.2008 11:34:00 »

Heips  smitten
saisinko kortin minun ja  kalat:n suhteelle? Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
epona
Vieras
« Vastaus #130 : 15.09.2008 17:14:04 »

Toivoisin saavani kortin alkavalle (?) parisuhteelle.


Kiitos etukäteen smitten
/A
« Viimeksi muokattu: 26.11.2008 12:54:50 kirjoittanut epona » tallennettu
Charity
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 71



Profiili
« Vastaus #131 : 15.09.2008 20:49:06 »



  Hei Smiley

  Voisitkohan nostaa minullekin kortin, tulevaisuudelle?

  Kiitos ja enkeleitä, t. Charity
tallennettu

"Elämän matkalla usko on ravintoa, hyveelliset teot suoja, viisaus on valo päivällä ja oikeamielisyys turva yöllä. Jos ihminen elää puhtaan elämän, mikään ei voi tuhota häntä, ja jos hän on voittanut ahneuden, mikään ei voi rajoittaa hänen vapauttaan." - Buddha-
Redwolf
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #132 : 17.09.2008 12:54:16 »

Voisitko katsoa kuinka minulla työni kanssa tulee menemään...

SUURKIITOKSET ETUKÄTEEN!

Rakkaudella Kheled
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #133 : 17.09.2008 17:16:19 »

Saisinkos minäkin kortin elämälle...  Kiss
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #134 : 24.09.2008 13:26:34 »

Hei,

miltä minun työrintama näyttää?
oisko parempaa ja uutta tiedossa? Smiley

Terkuin
aava1
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: