Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy ylösnousseilta mestareilta  (Luettu 125222 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #90 : 21.07.2008 21:42:53 »

mistä mie löydän rakkauden?  Huh

Arkkienkeli Mikael vastaa sinulle, viestinä Pystyt siihen! (You Can Do It!). Kortin mukaan olet valmis ja sinulla on mitä vaaditaan. Nyt on aika toimia, epäröimättä ja epäilemättä. Älä siis kysy, mistä löydät rakkauden, vaan mene ulos ja löydä se!
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #91 : 22.07.2008 00:43:54 »

 Tulipas tunne että korteillasi olisi minulle nyt kerrottavaa  Smiley (ei erillistä aihetta, anna palaa, osuu se kuitenkin  Wink)
tallennettu
Narmeh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #92 : 22.07.2008 10:36:53 »

Olisin kysynyt suhdettani äitiin, joka on ollut minua kohtaan erittäin kylmä. Kirjoitanko hänelle toisen kirjeen? Tai miten pääsen hänestä eroon, kun joskus se pitää tehdä, hän kun ei osoita mitään sympatian merkkejä minua kohtaan. Toisaalta hän taitaa käydä juuri nyt läpi niitä asiota, mitä tapahtui hänen oman avioeron aikoihin. Oman poikansa avioero tuo ne tapahtumat hänen eteensä. Oppiiko hän ikinä, vai unohdanko hänet? Apua!
tallennettu
Viper Venus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #93 : 22.07.2008 17:29:02 »

Hei sidrika!

Nostaisitko minullekin kortin? Aiheena hankala parisuhde.
tallennettu

*Aurinko Härkä
*Nousu Rapu
*Kuu Neitsyt
*Merkurius Oinas
*Venus Oinas
*Mars Oinas
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #94 : 22.07.2008 21:53:59 »

Tulipas tunne että korteillasi olisi minulle nyt kerrottavaa  Smiley (ei erillistä aihetta, anna palaa, osuu se kuitenkin  Wink)

Sinulle nousi White Tara, viestinä Puhdistautuminen/Puhdistaminen/Puhdistuminen (Purification). Olet tilanteessa jossa tarvitaan putsaamista. Tarkastele tavoitteitasi ja motiivejasi - ovatko ne täysin puhtaita? Kaipaako kehosi puhdistuskuuria? Onko elämässäsi jotakin, joka on käynyt vanhaksi/turhaksi? Kaipaako kotisi energioiden siivousta? Pyydä Valkoista Taraa avuksi kun lähdet puhdistamaan itseäsi ja elämääsi, ja valaisemaan tietäsi.
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #95 : 22.07.2008 22:01:26 »

Olisin kysynyt suhdettani äitiin, joka on ollut minua kohtaan erittäin kylmä. Kirjoitanko hänelle toisen kirjeen? Tai miten pääsen hänestä eroon, kun joskus se pitää tehdä, hän kun ei osoita mitään sympatian merkkejä minua kohtaan. Toisaalta hän taitaa käydä juuri nyt läpi niitä asiota, mitä tapahtui hänen oman avioeron aikoihin. Oman poikansa avioero tuo ne tapahtumat hänen eteensä. Oppiiko hän ikinä, vai unohdanko hänet? Apua!

Sinulle vastaa hindulainen jumalatar Paravati, viestinä Positiivinen muutos. Hankala tilanne äitisi kanssa on itse asiassa siunaus, koska se on pakottanut sinua eteenpäin. Sen ansiosta olet itse muuttunut, kasvanut ja kehittynyt. Maailmankaikkeus auttaa ja tukee sinua, mitä ikinä tarvitsetkin, joten lakkaa takertumasta ja nauti matkasta. Näin sinulle annetaan enemmän kuin osaisit pyytääkään!
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #96 : 22.07.2008 22:05:31 »

Hei sidrika!

Nostaisitko minullekin kortin? Aiheena hankala parisuhde.

Paramahansa Yogananda kehoittaa sinua Valitsemaan Rauhaa. Valitse tässä tilanteessa Rauhan tie. Kuuntele sydäntäsi ja valitse harkitsemistasi vaihtoehdoista se ratkaisu, joka tuottaa sinulle eniten mielenrauhaa.
tallennettu
Narmeh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #97 : 23.07.2008 10:55:48 »

Ok, kiitos teille! Yritän ajatella tältä pohjalta  Smiley
tallennettu
Viper Venus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #98 : 23.07.2008 17:51:31 »

Kiitos vastauksesta lämpimästi!  Smiley Tahtoisin vielä kysyä mahdollisesta tulevasta ulkomaanmatkastani. Kyse on maasta, jonne olen halunnut koko elämäni ajan käymään.
tallennettu

*Aurinko Härkä
*Nousu Rapu
*Kuu Neitsyt
*Merkurius Oinas
*Venus Oinas
*Mars Oinas
heikki
Vieras
« Vastaus #99 : 29.07.2008 08:03:55 »


Hei Sidrika

Pyytäisin sinulta apua tulevien viikkojen kestämiseen. Elämäni suuret tekijät ovat nyt muitten käsissä. Voinko luottaa siihen että saan itselleni parhaan päätöksen?
Onko mielessäni kasvava tulevaisuuden kuva oikea?
Miten voin jatkaa oikeaan suuntaan?

Kiittäen jo etukäteen Smiley

labyrintti
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #100 : 05.08.2008 13:38:31 »

Minäkin kysyisin =)

Edelleenkin tuskailen oman alani kanssa, mikä se on? Mikä työ on minua varten?
Milloin otollinen aika pienokaisille?

Sinullekin vastaa Paul de Venetian, viestinä Taiteellinen ilmaisu. Joku taiteen ala, tai työ jossa muuten saat käyttää luovuuttasi, tuntuu olevan sinua varten. Tutkiskele rauhassa lahjojasi, kokeile erilaisia luovia lajeja, leikkimielisesti ja ennakkoluulottomasti, kunnes se oikea löytyy. Tunnet sen kyllä sydämessäsi.

Pienokais-aikataulun suunnitteluun ottaa kantaa buddhalainen viisauden jumala Manjushri, viestinä Kuuntele. Avaudu ja herkisty omalle sisäiselle jumalalliselle viisaudellesi hiljentymällä ja kuuntelemalla sisältäsi tulevia totuuksia. Luota intuitioosi. Pienokaiset suunnittelevat kyllä yleensä itse omat aikataulunsa. Mitä jos vain luottaisit siihen - mieli, sydän ja keho avoimina ja rentoina?

Kiitos paljon vastauksestasi!
tallennettu
Mervi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #101 : 05.08.2008 22:28:57 »

Hei Sidrika!
Nostaisitko kortin minulle tähän hetkeen. Smiley
Onnistuuko ystävän kanssa suuniteltu matka Lappiin?

Kiitos Sinulle ja voimia näihin tulkintoihin.
T: iloinentyttö
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #102 : 06.08.2008 22:00:33 »

Kiitos vastauksesta lämpimästi!  Smiley Tahtoisin vielä kysyä mahdollisesta tulevasta ulkomaanmatkastani. Kyse on maasta, jonne olen halunnut koko elämäni ajan käymään.

Sinulle vastaa kreikkalainen auringon jumala Apollo (oletko lähdössä Kreikkaan...  Wink), viestinä Keskity Vahvuuksiisi. Unohda mahdolliset esteet, ongelmat ja heikot kohdat ja keskity hyviin puoliin, luettele kaikki lahjasi, suhtaudu myötätuntoisesti ja rakastavasti itseesi. Se, mihin keskityt vahvistuu siis. Käytä myönteisiä vahvistuksia, puhu ja ajattele positiivisesti suunnitellessasi matkaa.
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #103 : 06.08.2008 22:05:55 »


Hei Sidrika

Pyytäisin sinulta apua tulevien viikkojen kestämiseen. Elämäni suuret tekijät ovat nyt muitten käsissä. Voinko luottaa siihen että saan itselleni parhaan päätöksen?
Onko mielessäni kasvava tulevaisuuden kuva oikea?
Miten voin jatkaa oikeaan suuntaan?

Kiittäen jo etukäteen Smiley

labyrintti

Sinulle vastaa kelttiläinen auringon ja sadonkorjuun jumala Lugh, viestinä Sinnikkyys. Sinnittele. Ajattele positiivisesti. Visualisoi haluamaasi lopputulosta. Luovuta epätoivon tunteesi Lughille ja enkeleille, jotka valaavat sinuun uskoa ja lähettävät sinulle merkkejä edistymisestäsi. Sitoudu toiveisiisi ja tavoitteisiisi, älä luovuta äläkä epäröi.
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #104 : 06.08.2008 22:14:22 »

Hei Sidrika!
Nostaisitko kortin minulle tähän hetkeen. Smiley
Onnistuuko ystävän kanssa suuniteltu matka Lappiin?

Kiitos Sinulle ja voimia näihin tulkintoihin.
T: iloinentyttö

Idän jumalatar Valkoinen Tara ottaa kantaa tähän hetkeesi,  viestinä Puhdistuminen/Puhdistautuminen/Puhdistaminen. Tarkastele motiivejasi ja tavoitteitasi - pohjautuvatko ne rakkauteen vai pelkoon? Tarkastele ruokavaliotasi ja muita elämäntapojasi - onko niissä puhdistamisen varaa? Vältä myrkyllisiä aineita, ympäristöjä ja ihimisiä. Pyydä Valkoista Taraa näyttämään sinulle puhtainta ydinolemustasi, sekä puhdistamaan kaikki, mikä ei ole sopusoinnussa elämässäsi. (Haluat ehkä miettiä Lapin reissua tältä kannalta?)
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: