Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy ylösnousseilta mestareilta  (Luettu 125202 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #105 : 06.08.2008 22:28:42 »

Uusi työ odottelee piakkoin, opiskelupaikka etänä Helsingissä, kaikenlaista häslinkiä... Olisiko minulle viestiä seuraavan vuoden ajaksi? Mitä odottaa ennen seuraavaa kesää?

Kiitos! Mielenkiintoinen pakka sinulla Smiley

annaelen

Tosiaan, kaikenlaista häslinkiä. Tulevan vuoden varalle saat, ehkä simppeliltä ja arkiselta tuntuvan, neuvon Kuthumilta, viestinä Pysy Keskittyneenä. Keskity omiin toiveisiisi, tavoitteisiisi, aikomuksiisi - kuvittele että toiveesi ovat jo toteutuneet ja ajattele ja käyttäydy sen mukaan. Varaa säännöllisesti aikaa omiin projekteihisi. Ole ennen kaikkea itsellesi uskollinen ja pidä oma tärkeysjärjestys mielessä kun sinua revitään moneen suuntaan, äläkä anna muiden ihmisten manipulaatioyritykset, toiveet ja vaatimukset häiritä etenemistäsi. Sano EI häiriötekijöille niin saat loistavia tuloksia! Pyydä Kuthumilta apua motivaatioon ja keskity toteuttamaan elämäntehtävääsi.
tallennettu
heikki
Vieras
« Vastaus #106 : 07.08.2008 07:45:08 »


Hei Sidrika

Pyytäisin sinulta apua tulevien viikkojen kestämiseen. Elämäni suuret tekijät ovat nyt muitten käsissä. Voinko luottaa siihen että saan itselleni parhaan päätöksen?
Onko mielessäni kasvava tulevaisuuden kuva oikea?
Miten voin jatkaa oikeaan suuntaan?

Kiittäen jo etukäteen Smiley

labyrintti

Sinulle vastaa kelttiläinen auringon ja sadonkorjuun jumala Lugh, viestinä Sinnikkyys. Sinnittele. Ajattele positiivisesti. Visualisoi haluamaasi lopputulosta. Luovuta epätoivon tunteesi Lughille ja enkeleille, jotka valaavat sinuun uskoa ja lähettävät sinulle merkkejä edistymisestäsi. Sitoudu toiveisiisi ja tavoitteisiisi, älä luovuta äläkä epäröi.

Suuret kiitokset sinulle Sidrika! Smiley

Vastauksesi antaa uskoa huomiseen.

t. labyrintti
tallennettu
Viper Venus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #107 : 07.08.2008 13:01:30 »

Sinulle vastaa kreikkalainen auringon jumala Apollo (oletko lähdössä Kreikkaan...  Wink), viestinä Keskity Vahvuuksiisi. Unohda mahdolliset esteet, ongelmat ja heikot kohdat ja keskity hyviin puoliin, luettele kaikki lahjasi, suhtaudu myötätuntoisesti ja rakastavasti itseesi. Se, mihin keskityt vahvistuu siis. Käytä myönteisiä vahvistuksia, puhu ja ajattele positiivisesti suunnitellessasi matkaa.
En ole Kreikkaan lähdössä... Wink Kiitoksia kovasti sinulle vaivannäöstäsi!
tallennettu

*Aurinko Härkä
*Nousu Rapu
*Kuu Neitsyt
*Merkurius Oinas
*Venus Oinas
*Mars Oinas
trini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #108 : 07.08.2008 22:18:39 »

voitko nostaa kortin ,olen utelias ,tulevaisuus, ja työ ,olenko jo valmis muutoksiin? Smiley
tallennettu

sininen itsevallitseva kotka
"älä pyydä tänään rauhaa,vaan ole itse
rauhan lähettiläs"
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #109 : 07.08.2008 23:18:23 »



Hei !!

ehtisitkö nostamaan minulle kortin, lähiaikojen tapahtumia haluaisin visioida.

kiitos!

 smitten
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #110 : 14.08.2008 15:17:50 »

Mitä vaikutuksia näet, koet, tunnet, vaistoat, kanavoit, luet korteista tms. huomenna lähettämälläni kirjeellä olevan työpaikallani lähiaikoina? Mitä visioita sinulle tästä asiasta herää?

Tämä kysymys on lähetetty monelle foorumin näkijälle, koska toivon useita vastauksia. Rohkeita vastauksia siis, koska tässä et voi osua vikaan. Kaikki on mahdollista.    Smiley
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #111 : 14.08.2008 16:22:35 »

Oi miten siisti topic!

Nostaisitko minulle myos kortin¿  smitten
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
sarisaa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #112 : 19.08.2008 18:15:04 »

Sain käsiini Doreen Virtuen kauniit Ascended Masters - kortit, ja niiden mukana tuli viesti, että voisin kantaa omat korttini kekoon täällä. Eli nostan kysyjille kortteja.
Mitä sinä näkisit minulle? Olen henkisen kasvun tiellä ja paljon, paljon on tapatunut, työstetty , opittu  ym. Näetkö vierellä liikkujani, oppaani , mestarini ,suojelijani, enkelini. jotain koin. Entä muuta tärkeää. Tiedän, että pitäisi niin keskittyä tähän hetkeen eikä murehtia . Olla itsenäinen. Ja rakkautta oikeaa odottaa. Missä se meille on. Entä mikä se korteista katsottu taloudellinen sotku on johon liittyy lähisukulaiseni? Minun nimellä jotain. Hän jota mietin on kadonnut? Huoli ja miten selviän. Kaikkia matreriaalin ja onnen ja henkisen opetuksen johtajia sekä parantajia pyydän. olkaa kanssamme. Sekä suojelijat. Opastakaa.Perhettäni myös.
AMORIA
tallennettu

TUULTEN TYTÄR SININEN MAAGINEN APINA KAKSONEN NOUSEVA SKORPPARI TULIHEVONEN Smiley
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #113 : 19.08.2008 23:10:48 »

Pyytäisin korttia opiskeluuni liittyen. Kiitos.  smitten
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #114 : 20.08.2008 10:32:04 »

Mitä minulle näyttäisi,kaikki tuntuu HAJOAVAN ympäriltäni  Cry
Olen jo aivan lopen uupunut

Aava1
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #115 : 24.08.2008 21:28:41 »

voitko nostaa kortin ,olen utelias ,tulevaisuus, ja työ ,olenko jo valmis muutoksiin? Smiley

Sinulle vastaa keijukuningatar-jumalatar, hevosten, luonnon ja luonnonhenkien suojelijatar Epona, viestinä Kristallit. Käytä kristalleja päästäksesi kirkkaampaan yhteyteen oman sisimpäsi ja luonnon kanssa.
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #116 : 24.08.2008 21:39:37 »



Hei !!

ehtisitkö nostamaan minulle kortin, lähiaikojen tapahtumia haluaisin visioida.

kiitos!

 smitten

Meniköhän ne lähiaikojen tapahtumat jo? (Minulla on ollut liikaa kaikkea muuta, enkä ole siksi ehtinyt tänne kortteja nostelemaan.) Sinulle nousi Valkoinen Tara, viestinä Puhdistaminen/Puhdistuminen. En tiedä liittyykö viesti niihin tapahtumiin joista kysyit, vai enemmän nykyhetkeen, mutta Valkoinen Tara pyytää sinua tarkastelemaan motiivejasi ja tavoitteitasi ja sovittamaan yhteen periaatteitasi ja uskosi tekojesi kanssa. Syntyvätkö tekosi ja sanasi pelosta vai rakkaudesta? Kysy itseltäsi, mitä voit antaa sen lisäksi mitä haluat saada. Pyydä Taraa puhdistamaan sinua ja elämääsi.
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #117 : 24.08.2008 21:51:48 »

Mitä vaikutuksia näet, koet, tunnet, vaistoat, kanavoit, luet korteista tms. huomenna lähettämälläni kirjeellä olevan työpaikallani lähiaikoina? Mitä visioita sinulle tästä asiasta herää?

Tämä kysymys on lähetetty monelle foorumin näkijälle, koska toivon useita vastauksia. Rohkeita vastauksia siis, koska tässä et voi osua vikaan. Kaikki on mahdollista.    Smiley

Kyseinen huominen taisi jo olla ja mennä mutta nostin silti kortin asialle: Mestari Mahachohan Ragoczy, viestinä Opettaja. Kyseinen tilanne on ollut opettamisen ja oppimisen ja kasvun paikka. Oppimisen ja oivaltamisen myötä on mahdollista päästä irti pakonomaisen toistamisen kierteestä ja eteenpäin kokemaan aivan uusia asioita. Kaikissa tilanteissa, hankalissakin, ja etenkin hankalissa!, piilee siunaksia. Kannattaa laskea ja luetella ja kiittää kaikista oppiläksyistä, varsinkin kipeistä.
(En ole näkijä, mutta tässä tapauksessa näin puhtaan, puhdistavan valkoisen valon täyttävän työpaikkaasi. Tiedät varmasti minua paremmin mitä se tarkoittaa.)
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #118 : 24.08.2008 22:00:43 »

Oi miten siisti topic!

Nostaisitko minulle myos kortin¿  smitten

Sinulle nousi kreikkalainen luonnon, ilon, musiikin ja hedelmällisyyden jumala Pan, viestinä Hedelmällisyys. Elät hedelmällistä aikaa, kaikki ovet ovat auki, mielesi täynnä ihania uusia ideoita ja yltäkylläisyys virtaa sinua kohti kaikilla tasoilla. Sinulla on tällä hetkellä kultainen kosketus kaikkeen - käytä se oman ja muiden ihmisten onnellisuuden lisäämiseksi.
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #119 : 24.08.2008 22:12:55 »

Sain käsiini Doreen Virtuen kauniit Ascended Masters - kortit, ja niiden mukana tuli viesti, että voisin kantaa omat korttini kekoon täällä. Eli nostan kysyjille kortteja.
Mitä sinä näkisit minulle? Olen henkisen kasvun tiellä ja paljon, paljon on tapatunut, työstetty , opittu  ym. Näetkö vierellä liikkujani, oppaani , mestarini ,suojelijani, enkelini. jotain koin. Entä muuta tärkeää. Tiedän, että pitäisi niin keskittyä tähän hetkeen eikä murehtia . Olla itsenäinen. Ja rakkautta oikeaa odottaa. Missä se meille on. Entä mikä se korteista katsottu taloudellinen sotku on johon liittyy lähisukulaiseni? Minun nimellä jotain. Hän jota mietin on kadonnut? Huoli ja miten selviän. Kaikkia matreriaalin ja onnen ja henkisen opetuksen johtajia sekä parantajia pyydän. olkaa kanssamme. Sekä suojelijat. Opastakaa.Perhettäni myös.
AMORIA

Hei, sarisaa. En ole näkijä, nostan vain kortteja, enkä pysty vastaamaan kovinkaan yksityiskohtaisesti tuohon kysymystesi tulvaan. Sellainen tuntuma tulee kuitenkin, että sinun kannattaisi laittaa kysymyksesi ja huolenaiheesi tärkeys- ja kiireellisyysjärjestykseen ja keskittyä yhteen alueeseen kerallaan, niin elämässä kuin opastusta hakiessakin. Pyydä auttajiltasi ja oppailtasi selkeyttä ja valoa.
Sinulle nousi hindulainen kodin, avioliiton ja vuorten jumalatar Parvati, viestinä Myönteinen muutos. Paljon kasvua ja kehitystä on tapahtunut, mutta älä tyydy siihen vaan pyri edelleen kasvuun. Päästä irti turhiksi käyneistä tilanteista, asioista, ihmisistä, ajatuksista. Heittäydy tähän hetkeen ja anna elämän kantaa sinua.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: