Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto yhtymä MC /opp. IC  (Luettu 5930 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« : 27.06.2008 18:48:11 »

Aloin miettimään näitä MC/IC akseleiden Pluto tr.

Jos Pluto on MC:llä niin sehän varmasti tuo muutoksia työelämään, mutta mitenkäs kun se on samalla oppositiossa IC:hen. Vaikuttaako se sitten kuitenkin kotonakin? ja jos niin miten?  idiot2

Pluto IC:llä nyt on aika selvä tapaus, kuten esimerkiksi muistamme tapaus Britney Spearsin tässä joku vuosi sitten. Huoltajuuskiistoja ja keikkoja lähinnä psykiatriselle. Sehän vaikutti tähden julkisuuskuvaankin (se MC), mutta... niin... Hänen elämänsä muuttui seesteisemmäksi kuin taikaiskusta ja luulen, että silloin Pluto jätti IC:n.

Tuo ei ollut varsinaisesti pointti tuo julkisuus vaan mielestäni hyvä esimerkki tr.  pluto aspect_con IC  aspect_opp keskitaivas (onko se aina noin hurja!?  Shocked)

Mutta mitenkäs sitten toisinpäin? Kun en mistään löytänyt tietoa miten tuo oppositio vaikuttaisi.
« Viimeksi muokattu: 27.06.2008 18:51:12 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 28.06.2008 10:04:21 »

No, eipä ole tuosta minullakaan kokemusta... Vielä..  pluto on ohittanut vähän aikaa sitten  askendentti , ja etenee nyt sitten kohti IC:tä.

Mutta voisiko tuo vaikkapa ilmentyä niin, että  pluto  aspect_con  keskitaivas muutokset elämänpäämäärissä ja tavoitteissa ( eihän tuo  keskitaivas ole pelkästään uraan liittyviä asioita) aiheuttaisi muutoksia myös kotirintamalla ( aspect_opp IC) .

Eli kun Britney'llä oli kaikenlaista menossa kotona, se vaikutti myös uraan ja elämänpäämääriin. Mutta jos muutokset ovatkin elämänpäämääriä muuttavia, vaikutukset näkyvät kotona.

Huh
tallennettu

Ave^^
Vieras
« Vastaus #2 : 28.06.2008 14:41:37 »

Näin transiitin loppuvaiheilla olen uuteen opiskelupaikkaan pyrkinyt (Mc)
ja siihen kuuluu myös (koti)paikkakunnan vaihto. (Ic)  Smiley
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #3 : 30.06.2008 12:54:55 »

Kyllähän koti ja työ/opiskelu usein ovat kytköksissä keskenään ja muutokset toisessa näkyvät joskus melko suoraan myös toisessa, kuten nyt tuossa Avenkin tapauksessa. Britneyn tapaus on tosiaan melko hurja ja varmasti muutakin on kartalla meneillään (yritin etsiä Astro.comin keskustelupalstalta aiemmin bongaamaani mielenkiintoista ketjua hänestä, mutten enää löytänyt...), mutta mikäli hänen Vaaka-nousuinen karttansa on oikea, niin hänellä näyttäisi olevan Placidus-huoneilla IC Kauriissa, vajaa neljä astetta. Pluto olisi siis vasta tulossa IC:lle, mikäli tähän karttaan on uskominen. Britneyllä tosin on syntymäkartalla uranus, aurinko, merkurius ja neptunus Jousimiehessä asteissa 1-24, joten Pluto-myllytystä hän lienee kokenut jo tässä melko pitkäänkin. Ks. blogijuttu hänestä ja kartta tästä linkistä. Onkohan tämä kartta pätevä?

Itselläni tr pluto pyyhki jousimies-MC:ni yli muutamia vuosia sitten. Ensimmäisen kerran se pysähtyi tarkasti MC:lleni maaliskuussa 2002 ja lähti siitä peruuttamaan, sieltä se sitten toisen kerran ylitti MC:ni vuodenvaihteessa 2002-2003. Vuoden 2003 kesä-heinäkuussa se peruutti uudelleen MC:lleni & ysihuoneen puolelle ja sitten taas lokakuussa 2003 se ohitti sen viimeisen kerran, siirtyen pysyvämmin 10. huoneeseen.

Työpaikkani on säilynyt fyysisesti samana koko ajan, mutta tuolloin ensimmäisen ylityksen ja pysähdyksen aikaan muutin yhteen nykyisen avomieheni kanssa, sitä ennen olin muuttanut kokonaan paikkakuntaakin 2000-2001 vaihteessa erottuani exästä. Vuoden 2003 kesäkuussa sain uuden kollegan, hän oli ensimmäinen uusi työntekijä sitten firman perustamisen, joten dynamiikka meni sinällään uusiksi töissä ja ensimmäistä kertaa jouduimme perehdytyshommiin. Vuosien 2002-2003 aikana laskin olleeni yhteensä kuudessa eri koulutuksessa työn puolesta ja viimeinen näistä oli esiintymiskoulutus juuri syksyllä 2003. Jouduin siis työni puolesta "framille" juuri sopivasti, kun tr pluto siirtyi kymppihuoneeseeni. Tongue Sen siellä vaeltaessa jouduin seuraavina vuosina luopumaan pitkäaikaisesta pomostani sekä yksityiselämän puolella samoihin aikoihin lemmikistäni.

Nyt Pluto on jo siirtynyt 11. huoneeni puolelle, joten odotettavissa olisi plutomaisia muutoksia liittyen verkostoihin joihin kuulun, kuten ystäväpiiriin. No, onhan niitä ystävillä ollutkin: parhaimmista & pitkäaikaisimmista ystävistä kaksi on mennyt naimisiin, toinen saanut ensimmäisen lapsensa ja kolmas ystävä on muuttanut (hänellä tr pluto aspect_con kuu).
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4 : 09.07.2008 10:29:39 »

Tämä aihe ei liittynyt millään tavalla  itseeni tai elämääni aloin vain miettimään, mutta kun aloin tutkimaan läheisten IC merkkejä tuon toisaalla olevan IC aiheen myötä niin huomasin, että äitini on IC kauris ja Pluto tr. tällä hetkellä hänen IC:tään, tai ainakin talvella tr. tarkasti kun se on vähän päälle aste  kauris  Shocked

Huh huh

Sorry OT, oli vain pakko sanoa. Onneksi olen asunut jo monta vuotta poissa kotoa.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5 : 09.07.2008 11:27:18 »

Joo toivon, että heittäytyisi syvälliseksi ja miettisi asioita. Kuten sitä miten on sitä valtaansa aikoinaan kotona käyttänyt/jättänyt käyttämättä.  tickedoff knuppel2

Rankasti ehkä sanottu, mutta olen tosissani.

Minä taas tulen opettelemaan valta-asiota parisuhteessa tuon  pluto aspect_con DC:n myötä.

Ei se minuakaan pelota, olen varma, että Pluto löytää kartalta juuri sen oikean kohdan, joka kaipaa vahvistusta ja syvällistä pohdintaa, jotta ei toista samoja virheitä uudestaan ja uudestaan.

Ehkä sinulla kuin minulla on mahdollisuus tehdä noista ihmissuhteiden ja rakkauselämän kannalta hyviä tr.
Ja julkisen aseman ja kotielämän puolella parannuksia niillä, joilla Pluto on MC/IC akselilla.

Cool
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #6 : 31.07.2008 02:33:19 »

Pluto radix-kartalla voisi kuvata esim. liike-elaman johtajan uraa.
Osalla naista on niin mukavaa elama, etta heista sitovat parisuhteet saattavat tuntua etaisilta.  Kiss venus venus
Tallaisia olen tavannut myos yliopistojen johtajilla.
Miksei poliisillekkin hyvin koska plutohan symboloi vallan kayttoa ja seksikkyytta... je je!   policesmitten
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Lizzy
Vieras
« Vastaus #7 : 31.07.2008 12:11:32 »

Hei Muuminmamma, sinusta tämä aihe tuli mieleeni, mutta kiinnostuin muutenkin tästä kuviosta. Toivottavasti et pahastunut kun otin aiheen esille.  Smiley

Aika voimakas kuvio kyllä palata työelämään äitiyslomalta. (miksihän sitä muuten kutsutaan lomaksi
 Huh ) Varmasti jotain merkittävää sillä saralla luvassa. Veikkaan, että ei sinun anneta olla pidempään "lomalla".
 Wink Vaikka toisaalta onhan se tärkeä rooli äitiyskin.

Theus, sitovaa saattaa olla sekin jos kammoaa parisuhdetta ja sitoutumista ihan kauheasti...  :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: