Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Outo ihana rakkaus  (Luettu 17062 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 01.09.2008 12:09:50 »

heh, hauska kommentti, väittäisin että on tota henkistä pääomaa ollut liikaa miehiin nähden.. no mutta viis "parisuhteista".

tarvitaanko miestä siihen että nauttii ihanista kylvyistä, auringosta, matkoista ja ystävistä? ei varsinaisesti..

kohta lankean siihen joka on 4v piirittänyt, hullu mies.  2funny 
« Viimeksi muokattu: 01.09.2008 12:15:16 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #16 : 01.09.2008 12:16:38 »

Mitäs hauskaa kommentissani muka oli? Nainen voi olla myös parisuhteessa niin itsenäinen, että suhde toimii vaikkei asuta yhdessä ollenkaan. Yleensä nainen tarvitsee miestä, kun haluaa perheen. Itse en ole koskaan mennyt minkään tietyn kaavan mukaan; en halua perhettä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 01.09.2008 12:18:46 »

no se että miksi hot ja kaunis nainen ei voisi omata henkistä pääomaa ja ajatuksia..

tai miksi henkistä pääomaa omaava tyyppi ei olisi kaunis. miten päin vaan.

vain selvänäkökyky puuttuu, muuten tietäisin tai olisin tiennyt mitä tapahtuu kesään mennessä eri asioissa. 

älä ihmeessä muutakaan yhteen jos se ei ole olennaista,  smitten 
« Viimeksi muokattu: 01.09.2008 12:20:57 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #18 : 01.09.2008 12:32:44 »

En viitannut ollenkaan kommentissani, että hot ja kaunis nainen ei voi omata henkistä pääomaa.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #19 : 01.09.2008 13:06:15 »

jos sanoo mutta, sen voi tulkita niin, en nyt jaksa viilailla pilkkuja..

onkos Adelella mitkä fiilikset?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #20 : 02.09.2008 13:35:31 »

Hmmmmm....mukavaa, että aiheesta on virinnyt keskustelua  Smiley
Omalta osaltani fiilikset on tämän asian tiimioilta samat. Tämän miehen kanssa emme ole vähään aikaan tavanneet (välimatkan vuoksi) mutta puhelimessa olemme tietty puhuneet, mut ens viikolla näemme  smitten iiiiiiihanaaaaaah...
Ja totta, että nykyisin ainakin itse suhtaudun kovin eritavalla rakkauteen ja ihastuksiin kuin teinivuosina. Musta on ihana ihastua, ihastunkin usein, mutta rakkaus oioi se onkin ihan eri juttu se  Smiley
Ja kuten aiemmin sanoin, rakastan tätä miestä, mutta jos emme koskaan tule olemaan parisuhteessa, se on okei, koska rakastan häntä ja sitä että tiedän, että hän on olemassa ja olen kiitollinen, että olemme tavanneet.

Kyllä on ollut miesrintamalla täällä jos jonkinlaista surua ja murhetta, mutta myös iloa, kiihkoa ja naurua  Grin en ajattele enää niin kuin Tuuli-Hiuksissa sanoi ettei sydämeni kestä enää yhtään sydänsurua...mun sydän kyllä kestää. Kaikella on aikansa ja paikkansa, jokaisella ihmissuhteella ja jokainen antaa minulle ja elämälleni jotain. Oma asenne ratkaisee, miten suhtaudun asioihin. Otan ja haluan ottaa joka kerta sen riskin, että tässä sattuu ja paljon, koska olen "elämänarkomaani" ja haluan tuntea kaikki tunteet aidosti ja elää jokaisen hetken ja tunteen ottaen siitä kaiken irti, suruista ja iloista, ikävästä ja hetken hurmiosta, kaikesta  angel no ohhoh kuulostipas hienolta, mutta noin minä aattelen.

Jaa juu ja jos tuohon kauneus+henkinen pääoma asiaan mennään.....niin moni ihminen yllättyy tutustuessaan muhun paremmin, koska kuulemma eivät olisi voineet kuvitellakaan, että olen hyvin henkevä ja syvällinen ihminen, joka meditoi ja harrastaa joogaa ja astrologiaa   Grin koska rakastan laittautua ja näyttää hyvältä ja tykkään kaikenlaisista naisellisista hömpötyksistä...ja tunnen monia muitakin samanlaisia eli mun mielestä ne ei missään nimessä sulje toisiaan pois.

Mä en jaksa kyllä katella ympärilleni enää jatkuvasti, luotan siihen, että se oikea tyyppi tulee kyllä sit kohdalle..ellei ole jo tullut...tämän miehen kanssa juuri tapasimme niin kummallisesti, että hän käytännössä tupsahti syliini keskellä liikennettä..kuin olisi pudonnut taivaasta siihen  Cheesy olemme monasti ihmetelleet, että kuinka sillä tavalla voi kohdata vieraan ihmisen, liikenteessä ja nauraneet, että "pakkohan" sillä joku tarkoitus on olla. No tarkoitusta tässä on jo ihan tarpeeksi, mitä tunteita olemme toisissamme saaneet aikaiseksi ja mitä kokeneet yhdessä.. Kiitollinen olen...kaikesta  smitten

tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #21 : 02.09.2008 13:46:05 »

itseni toistamisen uhallakin, on ylevää rakastaa niitä joita ei saa, meikällä ne lentää ikkunasta ulos vaikka ne olis saatukin ja hyvä niin. huh, nyt ei vaan jaksaisi tuntea henkisesti eikä tunnetasolla sen kummempia.  Wink ihan muut asiat mielessä eli työ ja hevostapahtumat vaikka.

exä sanoi että osa hänestä rakastaa minua aina (vaikka toinen vaimo) mutta en tiedä mitä tuntea häntä kohtaan.. jos sielu rakastaa, tuntuuko se koko ajan voimakkaasti..
« Viimeksi muokattu: 02.09.2008 13:48:09 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #22 : 02.09.2008 13:51:19 »

Jospa Tuuli-Hiuksissa, siis minä tarkoitin sydänsuruilla sitä, että toinen lähtee ennenaikojaan pois.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #23 : 02.09.2008 20:04:57 »

Voisiko joku samantien valaista,että miksi ihastun aina vanhempiin miehiin jotka toimivat opetustehtävissä ja ovat vielä varattuja?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #24 : 02.09.2008 22:53:29 »

No voin!!!

Se kuuluu oppija-opettajamaailmaa se sellainen ihastus!  smitten
Ja antaa motiivia oppimiseen.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #25 : 03.09.2008 09:12:49 »

siksi että sinulla on erilainen kartta kuin minulla.. aina nuorempia, vapaitakin.. joillain oli juuri suhde loppu. yksi seikka, se joka oli 2v vanhempi oli kyllä valmis poistumaan suhteestaan. ei ollut sellaista kaipailua kuin sen jälkeisellä.


7777 viestiä hyvin menee.. ehkä haet opettajaa, varattu juttu voisi liittyä 12 huoneeseen? salasuhteet? minulla Venus 12 muttei kyllä ole tullut sellaisia siis että olisi varattu.
« Viimeksi muokattu: 03.09.2008 12:57:15 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #26 : 03.09.2008 14:54:55 »

No voin!!!

Se kuuluu oppija-opettajamaailmaa se sellainen ihastus!  smitten
Ja antaa motiivia oppimiseen.

Itseasiassa ei anna motivaatiota,koska tyyppi ei opeta meidän kampuksella.Miksi menisin sille mitään ylipäätään sanomaan,kun en tyyppiä tunne?Nolaisin vaan itseni.Kannattaa vaan olla hiljaa.Joku psykologi varmaan sanoisi,että haen isähahmoa vaikka en kyllä omasta mielestäni hae.Voi myös olla,että ehkä minua nuoremmat miehet ovat liian ns.lapsellisia joten tarvitsen sitten kypsempää seuraa.Johonkin vanhaan ketjuun taisin laittaa tästä samasta aiheesta,mutta en enää muista kuka karttaani katsoi ja kommentoi.
No niin onko nyt tarpeeksi lässytetty ja analysoitu?Kuka sai tarpeekseen?Pelastakaa maailma ja muuttakaa Puolaan! Cheesy Wink uglystupid2

(p.s ja anteeksi kaikille nuorille miehille ette te kaikki ole lapsellisia...)
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: