Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja kokemuksia homeopatiasta  (Luettu 3881 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« : 07.07.2008 19:13:23 »

Hei,

minulle suositeltiin tässä jokin aika sitten erästä mietoa homeopaattista valmistetta univaikeuksiin. En tiennyt homeopatiasta mitään, mutta uskoin ja kokeilin tuotetta.

Ikäväkseni ilmeni, että homeopaattisissa valmisteissa on joissakin muodoissa todella paljon laktoosia ja minun mahani ei sitä kestänyt. Menin sanomaan asiasta ja myyjä ihmetteli, että onpa minulla herkkä vatsa kun sain heti oireita. Hän ei kai ollut koskaan aikaisemmin kuullut vastaavasta herkkyydestä laktoosille homeopaattisten tuotteiden yhteydessä.

Olenko todella näin harvinainen tapaus, vai onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia?

Muutenkin kaipaisin keskustelua aiheesta homeopatia ja kuulisin mielelläni kokemuksia. Niin ja onko mahdollista mitenkään käyttää ostamaani valmistetta? harmittaa nimittäin jos rahat menivät ihan hukkaan kun aika kalliita kuitenkin ovat.  Sad
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #1 : 16.07.2008 16:52:12 »

Hei Lizzy,

tänäpäivänä, siis jo vähintään viimeiset 2 vuotta, kaikki apteekissa myytävät homeopaattiset lääkkeet imeytetään sakkaroosiin, paitsi solusuolat vielä maitosokeriin.

Vastaanotollani olen jonkin verran määrännyt solusuoloja myös laktoosiintoleranteille asiakkaille, mutten muista ainuttakaan tapausta, joissa itse tabletit olisivat vatsavaivoja aiheuttaneet.
Sen sijaan tablettiin imeytetty lääke on voinut nostaa sen tyyppistä vaivaa esiin, jos asiakkaalla on taipumusta sellaisiin oireisiin aiemmin ollut.
Silloin se on kuulunut paranemisprosessiin, ja mennyt ohitse viimeistään muutamassa päivässä.

Nyt sinunkin tapauksessasi saattaa olla kysymys siitä, että ottamasi lääkkeen lääkeainekuvaan kuuluvat tietynlaiset vatsaoireet.
Voin tarkistaa asian, jos kerrot lääkkeen nimen ja potenssin.

Terv. Ikitosi
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: