tuonen joutsen
|
|
« : 07.07.2008 20:18:21 » |
|
-
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.10.2012 20:52:47 kirjoittanut tuonen joutsen »
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #1 : 07.07.2008 20:43:30 » |
|
*tarttuu heti syöttiin, naps* Ihan näin aluksi: Olen ja etsintäkuulutankin nyt heitä, joilla on jo ohittanut kuun tai on ohittamassa tai jotain sinne viittavaa että mitä ihmettä se tr. tuo tullessaan kun vähän. Minullakin muuten onnenpiste ja 11.huoneessa. Mun onneni taitaa olla vähän lipeväistä laatua... varsinkin ystävyyssuhteissa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 07.07.2008 20:59:56 » |
|
Muuttuva juoppo merkki. Ilmankos Jousimies ja Kalat tuntuu vetävän toisiaan puoleensa... Heh aika loistava toi tulkinta... Uuh toivottavasti ei tarkota sitä, että piano has been drinkin and the carpet needs a haircut. Kyllä mulla on kans sellasta uudistumisen tarvetta, että ihan pelottaa mihin tää vielä vie. Mulle se lasku tulee vasta ens vuoden lopussa... Visa avaa tulevaisuuden... jne.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 07.07.2008 21:30:59 » |
|
Hassua mulla myös itseinho alkoi oikeasti helpottaa tuossa kolmisen vuotta sitten kun tr. oli ohi ja sen myötä loppui plutopyöritys monen monen monen vuoden jälkeen meikäläiseltä. Sen jälkeen olen ollut yhtä rakkautta. Kaloilla ja Jouskareilla on molemmilla pimeät puolensa varsinkin näin Plutomaisten aikojen jälkimainingeissa... niin ja sama juttu toivotan Kauriille onnea Pluton kanssa virnuillen ja samalla se lähestyy mullakin akselia tosin Asc./Dsc. sellaista että parisuhteessa kyytiä vai... *huoh*
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 08.07.2008 12:19:03 » |
|
Juu tuo Pluto DC:llä ja ihmissuhde vääntö sopii hyvin siihen kuvaan kun samoihin aikoihin mulla saturnuksen paluu ja kolmenkympin kriisi. Että sitä odotellessa... Se DC on tosiaan kauriissa ja mietinkin, että luultavasti joko kauris tai skorppari merkkisiä tulis kuvaan. : Venus ja Jupiter kaloissa on kyllä varmasti upeat sijainnit ja kuulostaa hyvin sopivalta siihen alaan Rakkauden Valo, jota olet menossa opiskelemaan. Onnea valitsemallesi tielle. Musta ei tuu auttajaa, ei ainakaan vielä tässä vaiheessa, vaikka kuinka haluaisin. Kun yksinkertasesti se veis nyt mun voimia liikaa, vaikka Kuu kalana sellaiseen olisi luontaisesti taipuvainen niin ei. Ehkä Uranus tulee tuulettaan nyt tota auttamistaipumusta... opettaa sellaista auta itseäsi mentaliteettia... We´ll see... : Mitenkäs kalavaikutteiset oletteko havainneet itsessänne marttyyrin oireita? Mussa on joskus vähän sitä vikaa... ja se on just yks piirre mistä haluaisin eroon. Toinen mistä yritän eroon, on että uin joskus vähän liian syvissä vesissä, vaikka oikeesti oon vaan sellanen pikku järvikala. *plumps*
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Synapsi
|
|
« Vastaus #6 : 08.07.2008 12:50:26 » |
|
Minä koen vaffasti olevani epämääräinen meduusa. Kaloissa on ja Ic. Mutta varmaan se eniten kalaannuttava tekijä on neppari Kalojen kanssa mulla synkkaa heti, heidän kanssa pääseen hetkessä syvyyksiin. Muutama ihana romanssikin ollut kalamiehen kera ja kalanaisia löytyy paljon ystävistä. Se on muuten kaloissa niin hienoa, eihän heidän kanssa voi olla vaan 'kavereita', heti vaan pintoja syvemmälle, äärettömyyteen! oodi fisuille
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 09.07.2008 13:56:57 » |
|
kuinka kaunis sijainti, on ylennöksessään kaloissa ja traditionaalisten hallitsijoiden mukaan omassa merkissään....ja venuksen ja jupiterin yhtymä on minusta ihana, yhdistyy rakkaus ( ) ja viisaus ( ) Kiva kuulla. Venus ja Jupiter kaloissa on kyllä varmasti upeat sijainnit ja kuulostaa hyvin sopivalta siihen alaan Rakkauden Valo, jota olet menossa opiskelemaan. Onnea valitsemallesi tielle. Musta ei tuu auttajaa, ei ainakaan vielä tässä vaiheessa, vaikka kuinka haluaisin. Kun yksinkertasesti se veis nyt mun voimia liikaa, vaikka Kuu kalana sellaiseen olisi luontaisesti taipuvainen niin ei. Kiitos. Minä taas olen ollut tällainen "auttaja" syntymästäni lähtien... :Mitenkäs kalavaikutteiset oletteko havainneet itsessänne marttyyrin oireita? Mussa on joskus vähän sitä vikaa... No tuota... Kyllä täälläkin on joskus ollut sitä vikaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #8 : 09.07.2008 20:42:38 » |
|
Söin leivitettyä seitä. Oikein hyvvää Mulla kuu, mars ja pallas kaloissa, kasi huoneessa ja toiset seiskassa. Uin mielelläni vaikka järven poikki ja sukellan pohjaan. Siellä voisi olla vähän enemmän happea. Vanhemmat kalastaa, on saaneet saaliikseen sekä aurinko että kuu kalat Aurinko-kalojen kanssa mennään aina saman tien syvyyksiin, ei siinä mitään rajojan laitella. Käynpäs kurkkaas et mitä pallas meinaa... Onkohan sekin joku kala itsessään, siltä ainakin kuulostaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #9 : 10.07.2008 17:26:50 » |
|
Kalat on ollut minulle aina jotenkin kummallinen ja vieras merkki.... Kartallani ei ole YHTÄÄN kalaa, ei ainuttakaan turskaa eikä taimenta ja kalojen kodissa huoneessa 12., syvissä vesissä uiskentelee ainokaisena, vielä peruuttavana, skorpionin merkissä...
Äitini sitä vastoin on ja se sijaitsee vielä 12. huoneessa.
Äidin 12. huoneessa on pari muutakin kaveria, nimittäin , , , , , , Eris, Sedna, Varuna, Nessus ... Joista , Varuna ja Nessus ovat merkissä ja loput ovatkin sitten oinasta!!
Mitä tuosta ihmisestä sitten sanoisi, muuta kuin että hän on hyvin intuitiivinen ja mediaalinen taivaanrannanmaalari.. Juttelee esineille ja kasveille....
Olen saanut hyvin vapaan kasvatuksen, johon ei kuulunut minkäänlaista ohjausta mihinkään suuntaan.. Jos jotain ikävää pitää äidistä sanoa, se on tietynlainen marttyyrius, joka tosin on kadonnut hänestä sen jälkeen kun aloin käyttäytyä kunnolla ...
Äitini ui syvissä vesissä, hyvin tunteellinen ja voimakas ihminen ja myötätuntoinen... Sen jälkeen kun hän oppi ymmärtämään että minä pärjään vaikka sekoilenkin joskus, olen voinut puhua hänelle kaikesta ja milloin vain, vaikka keskellä yötä itkien.. Ja sama toisinpäin ja useimmiten olenkin se kehen päin hän kääntyy kun päässä alkaa naksumaan..
Isäni sanoi aina silloin kun äidillä oli kummallisia päiviä (siis meille lapsille niin että äiti ei kuullut) että älkää välittäkö, äitinne vain on vähän tuollainen maanisdepressiivinen..
Se on kyllä aika kuvaava mutta on äiti tasoittunut paljon.. Nykyään hänen elämässään on tärkeintä reiki-hoidot ja enkelit... Hän näkee enneunia ja myös valveillaollessa näkyvä lähitulevaisuuden tapahtumista. Hän on aikamoinen noita.
Kun menen käymään kotona on siellä aina jotenkin eteerinen ja jännä tunnelma...
Äidin kanssa puhutaan aina haaveista... "Minkähänlaisen haavin sitä seuraavalle kalareissulle ottais mukaan"
Eheh.. Puujalka...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #11 : 11.07.2008 14:13:11 » |
|
Tää levy sopii tähän ketjuun....asialla ehkä kaikkein sekopäisin -muusikko mitä löytyy, tyyliin frank zappa lsd:ssä....kalat ei muuten tarvitse edes huumeita, koska he on jo muutenkin valmiiksi sekaisin. Huumeet on amatöörejä varten!!! HAhahah, arvatkaas kuinka monta kertaa multa on kysytty, että mitä vedän!!! Ja sen jälkeen, että oisko tarjota
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #12 : 11.07.2008 14:59:39 » |
|
Tulee halvemmaks, ilmainen koko elämän kestävä "pitkä trippi" Oon aika fiilareissa, että Elvarilla on samat planeetat, meitsi diggaa Toi Einstuzendenin Blixa (joka kuulostaa vakavasti otettavalta noidalta) on mulle täysin tuntematon. Google käy... Onnittelut vielä vuorokauden ja kuuden minuutin mittaisesta forumtauosta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 18.07.2008 20:37:53 » |
|
Minulla on , ja kaloissa. Olen todella herkkä, liiankin. Jos nyt kerron siitä enemmän, menee turhan henkilökohtaiseksi. Hih, minulla(kin) on tapana kuluttaa liikaa vettä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 24.07.2008 22:06:11 » |
|
hmm, naivit maailmanparannusprojektit taitaa olla niin kalaa, samoin idealismi ja se että kyynisemmät morkkaa taivaanrannanmaalariksi.
Taivaanrannan maalariksi minuakin on joku joskus "haukkunut". Itse kuitenkin olen ylpeä siitä puolestani, sillä uskon ja luotan siihen että se "taivaanrannan maalaus" on mahdollista. Kaikki on mahdollista, mikään ei ole mahdotonta. Tuolla ajattelulla olen ainakin itse päässyt pitkälle, eikä se ole jäänyt pelkiksi puheiksi tai "haihatteluksi".
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|