Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: KALAbaliikki  (Luettu 28579 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« : 07.07.2008 20:18:21 »

-
« Viimeksi muokattu: 04.10.2012 20:52:47 kirjoittanut tuonen joutsen » tallennettu

Lizzy
Vieras
« Vastaus #1 : 07.07.2008 20:43:30 »

*tarttuu heti syöttiin, naps*

Ihan näin aluksi:
Olen  kuu kalat ja etsintäkuulutankin nyt heitä, joilla  uranus on jo ohittanut kuun tai on ohittamassa tai jotain sinne viittavaa että mitä  Shocked ihmettä se tr. tuo tullessaan kun vähän.  idiot2 Shocked Huh

Minullakin muuten onnenpiste  kalat ja 11.huoneessa.  Wink

Mun onneni taitaa olla vähän lipeväistä laatua... varsinkin ystävyyssuhteissa...  buck2
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #2 : 07.07.2008 20:59:56 »

Muuttuva juoppo merkki.  2funny Ilmankos Jousimies ja Kalat tuntuu vetävän toisiaan puoleensa... Heh  Grin aika loistava toi tulkinta...

Uuh toivottavasti  uranus aspect_con kuu ei tarkota sitä, että piano has been drinkin and the carpet needs a haircut.  Shocked

Kyllä mulla on kans sellasta uudistumisen tarvetta, että ihan pelottaa mihin tää vielä vie.  idiot2

Mulle se lasku tulee vasta ens vuoden lopussa... Visa avaa tulevaisuuden... jne.  Tongue 2funny
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3 : 07.07.2008 21:30:59 »

Hassua mulla myös itseinho alkoi oikeasti helpottaa tuossa kolmisen vuotta sitten kun tr.  pluto aspect_squ kuu oli ohi ja sen myötä loppui plutopyöritys monen monen monen vuoden jälkeen meikäläiseltä. Sen jälkeen olen ollut yhtä rakkautta.  smitten 2funny

Kaloilla ja Jouskareilla on molemmilla pimeät puolensa varsinkin näin Plutomaisten aikojen jälkimainingeissa...

niin ja sama juttu toivotan Kauriille onnea Pluton kanssa virnuillen ja samalla se lähestyy mullakin akselia
tosin Asc./Dsc. sellaista että parisuhteessa kyytiä vai...  Lips Sealed *huoh*
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 08.07.2008 10:50:57 »

En tiedä muuta, kuin että minulla on paljon kalaa kartallani.  Grin Lohiako lienevät vai tonnikaloja?  2funny

Minulla on venus ja jupiter kaloissa 6. huoneessa, sekä ceres ja juno kaloissa 5. huoneessa.  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 08.07.2008 10:59:04 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5 : 08.07.2008 12:19:03 »

Juu tuo Pluto DC:llä ja ihmissuhde vääntö sopii hyvin siihen kuvaan kun samoihin aikoihin mulla saturnuksen paluu ja kolmenkympin kriisi.  Tongue Grin Että sitä odotellessa... Se DC on tosiaan kauriissa ja mietinkin, että luultavasti joko kauris tai skorppari merkkisiä tulis kuvaan.  :Smiley

Venus ja Jupiter kaloissa on kyllä varmasti upeat sijainnit ja kuulostaa hyvin sopivalta siihen alaan Rakkauden Valo, jota olet menossa opiskelemaan. Onnea valitsemallesi tielle.  Smiley

Musta ei tuu auttajaa, ei ainakaan vielä tässä vaiheessa, vaikka kuinka haluaisin. Kun yksinkertasesti se veis nyt mun voimia liikaa, vaikka Kuu kalana sellaiseen olisi luontaisesti taipuvainen niin ei.  knuppel2

Ehkä Uranus tulee tuulettaan nyt tota auttamistaipumusta... opettaa sellaista auta itseäsi mentaliteettia...
We´ll see...  :Smiley

Mitenkäs kalavaikutteiset oletteko havainneet itsessänne marttyyrin oireita? Mussa on joskus vähän sitä vikaa...  Undecided ja se on just yks piirre mistä haluaisin eroon. Toinen mistä yritän eroon, on että uin joskus vähän liian syvissä vesissä, vaikka oikeesti oon vaan sellanen pikku järvikala. *plumps*  Grin Cheesy
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 08.07.2008 12:50:26 »

Minä koen vaffasti olevani epämääräinen meduusa. Kaloissa on  chiron  aspect_con  merkurius ja Ic. Mutta varmaan se eniten kalaannuttava tekijä on
neppari  aspect_con askendentti
Kalojen kanssa mulla synkkaa heti, heidän kanssa pääseen hetkessä syvyyksiin. Muutama ihana romanssikin ollut kalamiehen kera ja kalanaisia löytyy paljon ystävistä. Se on muuten kaloissa niin hienoa, eihän heidän kanssa voi olla vaan 'kavereita', heti vaan pintoja syvemmälle, äärettömyyteen!

oodi fisuille  smitten
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 09.07.2008 13:56:57 »

kuinka kaunis sijainti,  venus on ylennöksessään kaloissa ja  jupiter traditionaalisten hallitsijoiden mukaan omassa merkissään....ja venuksen ja jupiterin yhtymä on minusta ihana, yhdistyy rakkaus ( venus) ja viisaus ( jupiter)

Kiva kuulla.  Cheesy

Venus ja Jupiter kaloissa on kyllä varmasti upeat sijainnit ja kuulostaa hyvin sopivalta siihen alaan Rakkauden Valo, jota olet menossa opiskelemaan. Onnea valitsemallesi tielle.  Smiley

Musta ei tuu auttajaa, ei ainakaan vielä tässä vaiheessa, vaikka kuinka haluaisin. Kun yksinkertasesti se veis nyt mun voimia liikaa, vaikka Kuu kalana sellaiseen olisi luontaisesti taipuvainen niin ei.  knuppel2

Kiitos.  smitten Minä taas olen ollut tällainen "auttaja" syntymästäni lähtien...  :Smiley

Lainaus
Mitenkäs kalavaikutteiset oletteko havainneet itsessänne marttyyrin oireita? Mussa on joskus vähän sitä vikaa... 

No tuota... Kyllä täälläkin on joskus ollut sitä vikaa.  Embarrassed
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 09.07.2008 20:42:38 »

Söin leivitettyä seitä. Oikein hyvvää  Grin

Mulla kuu, mars ja pallas kaloissa,  kuu kasi huoneessa ja toiset seiskassa.
Uin mielelläni vaikka järven poikki ja sukellan pohjaan. Siellä voisi olla vähän enemmän happea.
Vanhemmat kalastaa, on saaneet saaliikseen sekä aurinko että kuu kalat  Grin
Aurinko-kalojen kanssa mennään aina saman tien syvyyksiin, ei siinä mitään rajojan laitella.  crazy2
Käynpäs kurkkaas et mitä pallas meinaa... Onkohan sekin joku kala itsessään, siltä ainakin kuulostaa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 10.07.2008 17:26:50 »

Kalat on ollut minulle aina jotenkin kummallinen ja vieras merkki....
Kartallani ei ole YHTÄÄN kalaa, ei ainuttakaan turskaa eikä taimenta ja kalojen kodissa huoneessa 12.,
syvissä vesissä uiskentelee ainokaisena, vielä peruuttavana,  saturnus skorpionin merkissä...

Äitini sitä vastoin on  aurinko kalat ja se sijaitsee vielä 12. huoneessa.

Äidin 12. huoneessa on pari muutakin kaveria, nimittäin
 merkurius, mars, venus, jupiter, juno, pallas, Eris, Sedna, Varuna, Nessus ...
Joista  jupiter, Varuna ja Nessus ovat  harka merkissä ja loput ovatkin sitten oinasta!!  Grin

Mitä tuosta ihmisestä sitten sanoisi, muuta kuin että hän on hyvin intuitiivinen ja mediaalinen taivaanrannanmaalari.. Juttelee esineille ja kasveille....

Olen saanut hyvin vapaan kasvatuksen, johon ei kuulunut minkäänlaista ohjausta mihinkään suuntaan..
Jos jotain ikävää pitää äidistä sanoa, se on tietynlainen marttyyrius, joka tosin on kadonnut hänestä sen jälkeen kun aloin käyttäytyä kunnolla  Grin ...

Äitini ui syvissä vesissä, hyvin tunteellinen ja voimakas ihminen ja myötätuntoinen...
Sen jälkeen kun hän oppi ymmärtämään että minä pärjään vaikka sekoilenkin joskus, olen voinut puhua hänelle kaikesta ja milloin vain, vaikka keskellä yötä itkien.. Ja sama toisinpäin ja useimmiten olenkin se kehen päin hän kääntyy kun päässä alkaa naksumaan..

Isäni sanoi aina silloin kun äidillä oli kummallisia päiviä (siis meille lapsille niin että äiti ei kuullut) että älkää välittäkö, äitinne vain on vähän tuollainen maanisdepressiivinen..

Se on kyllä aika kuvaava mutta on äiti tasoittunut paljon..
Nykyään hänen elämässään on tärkeintä reiki-hoidot ja enkelit... Hän näkee enneunia ja myös valveillaollessa näkyvä lähitulevaisuuden tapahtumista.
Hän on aikamoinen noita.  Grin

Kun menen käymään kotona on siellä aina jotenkin eteerinen ja jännä tunnelma...

Äidin kanssa puhutaan aina haaveista...
"Minkähänlaisen haavin sitä seuraavalle kalareissulle ottais mukaan"  Grin

Eheh.. Puujalka... Tongue
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 10.07.2008 17:42:14 »

Musta kalat on kummallisia.  Grin

Ai niin olihan mulla itsellä  neptunus 1. huoneessa...... idiot2

Mäkin olen ensimmäistä kertaa elämässäni tutustunut naispuoliseen kalaan as a friend.. Hän on vielä nousurapu ja kuukala!

Siinä on ihminen joka hymyilee lempeästi kun sille *ittuilee. En tiedä eikö se vain välitä vai eikö se aina ymmärrä.  Grin Ja se on hassu kun se soittaa niin se kyselee ihan hirveesti että mitä kuuluu ja miten meni töissä ja oliko se ja se työntekijä millä päällä ja mitä teet tänään jaa meet suihkuun milläs peset itses..
Se kysymyksien tulva on loputon ja se kuuntelee mitä vastaan! Sitten usein nolona tajuan jälkeen päin etten muistanut kysyä mitä hänelle kuuluu... Olen nyt ryhdistäytynyt kyllä siinäkin asiassa, mutta huomaan ettei häntä jotenkin edes hirveästi kiinnosta puhua omista asioistaan...  idiot2

Tosi mukava ja miellyttävä ja pehmeä ihminen, tosin en usko hänen tuovan hirveesti omia todellisia mielipiteitään julki, suuremmassa seurassa varsinkin hän on se joka aina löytää molemmista asioista hyvät puolet jos kahdella kaverilla on joku päinvastaisista asioista oleva kiihkeä sanallinen sessio...
Elikkä yrittää luoda rauhaa ja tasapainoa...

Hän yrittää päästä kaikesta helpolla, ei oikein motivoidu opiskelusta vaan on lintsaillut jopa enemmän kuin minä, vähän ehkä kaljaanmeneväkin, vetää viikonloppukännit aina mahdollisuuden tullen ja huomaan että todellakin nauttii olostaan humalassa.
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 11.07.2008 14:13:11 »

Tää levy sopii tähän ketjuun....asialla ehkä kaikkein sekopäisin  kauris-muusikko mitä löytyy, tyyliin frank zappa lsd:ssä....kalat ei muuten tarvitse edes huumeita, koska he on jo muutenkin valmiiksi sekaisin. Huumeet on amatöörejä varten!!! Wink

HAhahah, arvatkaas kuinka monta kertaa multa on kysytty, että mitä vedän!!!  2funny
Ja sen jälkeen, että oisko tarjota 2funny
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 11.07.2008 14:59:39 »

hehee....multa ei oo koskaan vielä kysytty, mutta taatusti ajateltu...tai sitten eivät oo uskaltaneet kysyä kun ovat ajatelleet että onpas pahalla tripillä 2funny

he tuo Captain Beefheart tais olla  kuu  leijona, sama kuin David Bowie...ja sulla on samat kun Einsturzendenin Blixalla ( smitten smitten smitten)  ja Elviksellä...eli  aurinko kauris kuu kalat....heheh, toki hekin on kummatkin täysin erilaisia niin kuin varmaan sinäkin....niinkuin me kaikki (ja ne kaikki mun 665 sivupersoonaa... Undecided)

Tulee halvemmaks, ilmainen koko elämän kestävä "pitkä trippi"  Grin
Oon aika fiilareissa, että Elvarilla on samat planeetat, meitsi diggaa smitten
Toi Einstuzendenin Blixa (joka kuulostaa vakavasti otettavalta noidalta) on mulle täysin tuntematon. Google käy...
Onnittelut vielä vuorokauden ja kuuden minuutin mittaisesta forumtauosta  Cheesy
tallennettu

Fiona
Vieras
« Vastaus #13 : 18.07.2008 20:37:53 »

Minulla on aurinko, kuu ja merkurius kaloissa. Olen todella herkkä, liiankin. Jos nyt kerron siitä enemmän, menee turhan henkilökohtaiseksi. Hih, minulla(kin) on tapana kuluttaa liikaa vettä. Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #14 : 24.07.2008 22:06:11 »

hmm, naivit maailmanparannusprojektit taitaa olla niin kalaa, samoin idealismi ja se että kyynisemmät morkkaa taivaanrannanmaalariksi.

Taivaanrannan maalariksi minuakin on joku joskus "haukkunut". Itse kuitenkin olen ylpeä siitä puolestani, sillä uskon ja luotan siihen että se "taivaanrannan maalaus" on mahdollista.  Grin Kaikki on mahdollista, mikään ei ole mahdotonta. Tuolla ajattelulla olen ainakin itse päässyt pitkälle, eikä se ole jäänyt pelkiksi puheiksi tai "haihatteluksi".  Wink
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: