Kiitos taas mielenkiintoisista vastauksista..
Tuttua, tuttua..
Artemiksen mainitsema äkkipikaisuus.
Vaikka olen perusluonteeltani kai aika rauhallinen ja tasaisen oloinen, niin tutut ihmiset tietää, että minusta ei kyllä ikinä tiedä. Toimin kuin sekopäinen impulssi joskus, mutta mikä jännintä, silloin kuin seuraan sitä sekopäistä impulssiani niin asiat lähtevät sujumaan.... Teen usein päätöksiä, joihin monilla on sanomista ja ihmettelyä.
Koen kyllä jotenkin vaikeaksi ja merkittäväksi kartallani sen
(1. huone)
:in (7. huone)..
Siihen jotenkin kulminoituu se, mikä minun persoonassani on niin käsittämätöntä.
En tiedä olenko haaveilija vai toimiva, pelkuri vai rohkea....
Olen käsittämättömän ujo ja epävarma ja lamaantunut pilvilinnoissa haahuilija joskus, mutta joskus hullun tyhmänrohkea ja dynaamisen aikaansaava ja LIIAN AVOIN. Ja se jos mikä on vaikeaa. Koska ollessani lamaantunut, tunnen mikä draivi sisälläni asuu. Ja tehdessäni jotain tosi rohkeaa, olen sisimmissäni kauhusta jäykkänä enkä usko että oikeasti voin olla niin rohkea.
Yleensä kylläkin ne mars energiat jäävät vaan sisälleni riehumaan ja päälle päin olen kiltti neptunus- runotyttö, jonka sisällä asuu sellanen räjähtävä angsti.. Se jos mikä, syö naista sisältä päin.
"te ette tiedäkkään mikä rohkeus mun sisällä asuu vaikka oonkin näin herkkis"...
Se mitä Kato Vega puhui asioiden överiksi vetämisestä on tuttua.
Juhlitaan kunnes on persikka paljaana kadulla - joopa joo, pitääkö nyt myöntää että tuon voisin allekirjoittaa tapahtuneen ihan kirjaimellisestikin?
Ja mitä nikki puhuu härnäämisestä peilatakseen itseään.. Siis 1-7 huoneiden välillä..
Ainakin ennen minulle oli tärkeintä tietää miten toiset ihmiset käsittävät minut, jotta voisin sitten muodostaa sen oman käsityksen niiden pohjalta.. Joten kai minun on täytynyt yrittää aiheuttaa ihmisissä reaktioita.
Mulle sanoikin yksi ihminen hetki sitten, että hän vihaarakastaa mua. Eikä ymmärrä miksi välillä heittäydyn ihan täysillä ja sitten olen ihan tunnoton ja välinpitämätön. Mutta kun en itsekään tiedä......... Ja jos joku sanoo minulle noin, hukkaan itseni vielä pahemmin.